PDA

Volledige versie bekijken : Kwart Nederlandse vrouwen vindt zichzelf 'een lekker ding'



RAUL7
6 juli 2009, 18:45
Een op vier Nederlandse vrouwen noemt zichzelf 'een lekker ding'. Meer dan de helft vindt dat haar uiterlijk er mag wezen. Om er goed uit te zien, wil de Nederlandse vrouw best wat moeite doen: 90 procent verzorgt dagelijks het gezicht, al vinden ze ook liefde en slaap onmisbaar om er knap uit te zien.

Seks was niet populair als beautyproduct: slechts vijf procent noemde het. Dit blijkt uit de antwoorden van ruim 600 deelnemers aan de Grazia beauty-enquête.

Oud worden
Vrouwen zijn volgens het onderzoek tevreden, maar bang om oud te worden. Als er een tijdmachine zou bestaan, zou 70 procent op de knop drukken en 35 procent wil helemaal niet ouder worden. Slechts één op de drie vrouwen zou de tijd gewoon haar werk laten doen.

Ruim vier op de tien voelt zich jonger dan ze zijn. Een kwart voelt zich vijf jaar jonger, 18 procent voelt zich tien jaar jonger.

Doutzen Kroes
Grazia.nl liet de vrouwen ook hun favoriete Bekende Nederlanders kiezen. Bij de twintigers was dit internationaal topmodel Doutzen Kroes, bij de dertigers actrice Carice Van Houten maar ook WAG Sylvie Van der Vaart en actrice Katja Schuurman. Leontine Borsato werd verkozen als mooiste veertigplusser.


http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/918970/2009/07/06/Kwart-Nederlandse-vrouwen-vindt-zichzelf-een-lekker-ding-.dhtml

foots
6 juli 2009, 19:35
Heren, beren

Nou ik vind nog niet 1% van de NL se een lekker ding, eerder een vreselijk lelijk arrogant ophooggevallen doorgeëmancipeerde slet. Sorrie ik ben weer eerlijk.

Groet, Foots :wink:

CLUBSPORT
6 juli 2009, 20:32
als ik dan een lekker ding zou mogen kiezen doe dan maar Lieke van lexmond :p

foots
6 juli 2009, 20:39
ok, ok,

Doutzen Kroes en Silvie Meis en Anne marie Goddard die zijn wel lekker.
Ook die pas in de playboy stond met aziatische looks was wel ok.

Groet, Foots :wink:

janm
10 juli 2009, 00:58
Heren, beren

Nou ik vind nog niet 1% van de NL se een lekker ding, eerder een vreselijk lelijk arrogant ophooggevallen doorgeëmancipeerde slet. Sorrie ik ben weer eerlijk.

Groet, Foots :wink:

Maar goed dat je nu in België woont :freu:

foots
10 juli 2009, 08:30
JanM,

Helaas dat is in Belgie niet beter. Misschien een iets minder grote bek, maar voor de rest geef mijn portie maar aan Fikkie.

Groet, Foots

edward
10 juli 2009, 08:52
Voor mij zit die 1% Nederlandse niet lelijke niet arrogante niet doorgeëmancipeerde vrouw in België.Maar het is geen slet ,want een slet is nog steeds een **** in het Nederlands


edw.

rolly
16 juli 2009, 08:46
Voor mij zit die 1% Nederlandse niet lelijke niet arrogante niet doorgeëmancipeerde vrouw in België.Maar het is geen slet ,want een slet is nog steeds een **** in het Nederlands


edw.

Aangezien de financiële middelen van een man voor de Nedelandse vrouw het belangrijkst zijn komt dat dus op het zelfde neer.......En ik vind nog geen 0.5% een lekker ding.....geef mij maar iets met een wat donker velletje. Zuid of oost-Europa/Latijns-Amerika/of iets uit Azië. Alles beter dan die arrogante roze biggen die zich zelf zo heel wat vinden:asshole:.

Rolly