PDA

Volledige versie bekijken : Zakkenleger vs. Picasso 1 geleuter



Picasso 1
5 juli 2009, 12:41
Wel treurig om te zien hoe die ooit zo trotse en fiere Extince zienderogen aftakelt tot een 3erangs needy ijsbeertje, kan iemand hem niet eens daar over aanspreken?


Ook in de discussies op de chat is die aftakeling duidelijk merkbaar :teuflisch.
Erpee spreekt hem er regelmatig op aan maar naar die wil hij niet luisteren :thefinger.

Local Hero
5 juli 2009, 18:03
Veel te warm weer om in zijn eigen tuin te liggen (ZL heeft het spaargeld voor zijn zwembad door de jaren heen uitgegeven aan veel te veel fraaie dames ;)) en dus heeft hij besloten wat baantjes te trekken in het Villa zwembad.


Kameraad zakkenleger, dat doet goed je bericht van Villa home away. Doet goed dat er nog steeds Vertigo believers zijn: NO RETREAT NO SURRENDER :freu:

Ik erger me wel Villa paars aan dat lap/stopwoordje 'needy', de laatste tijd meer en meer door collega ijsberen gebruikt. Waar zou dat nu vandaan komen :confused:

En dan is er ook nog het 'geval' Erika, miss Tuttenfrut. Ik heb over haar een paspoortje aangemaakt, en hier en daar in het Viva la Villa topic duikt haar naam op een uitert geheimzinnige manier op. Is zij soms de Vertigo geheimtip geworden? Durven de heren beren niet over haar schrijven??

Pistol Pete
6 juli 2009, 15:09
Stefan is in ieder geval druk bezig met verbouwingsplannen die o.a. een uitbreiding van het wellness deel omvatten, maar ook extra kamers. Moet voor de winter gerealiseerd zijn. Het zal wel slecht gaan met de Villa ;).


He ZL, pas je op dat je niet slecht praat over VV?? Niet onterecht rondvertellen dat het slecht gaat met deze club hoor!!:thefinger:thefinger










oops, smiley over het hoofd gezien :teuflisch:teuflisch

RAUL7
6 juli 2009, 15:27
He ZL, pas je op dat je niet slecht praat over VV??

Dat zal hij nooit doen, hij is immers één van de aandeelhouders :smile2:!

Picasso 1
6 juli 2009, 16:24
Dat zal hij nooit doen, hij is immers één van de aandeelhouders :smile2:!

Een heel jaar lang ben ik bijna wekelijks in VV geweest. Zakkenleger heb ik slechts 2 a 3 keer daar ontmoet in al die tijd. En van de ene op de andere dag blijkt hij stamgast geworden te zijn van de in zijn ogen zijn 'favoriete' club :confused: :hammer:

Zakkenleger
6 juli 2009, 16:36
Een heel jaar lang ben ik bijna wekelijks in VV geweest. Zakkenleger heb ik slechts 2 a 3 keer daar ontmoet in al die tijd. En van de ene op de andere dag blijkt hij stamgast geworden te zijn van de in zijn ogen zijn 'favoriete' club :confused: :hammer:

Ik keek altijd wanneer jij op de agenda stond en wist je dan succesvol te vermijden :thefinger.

Van de ene op de andere dag is niet helemaal terecht. Lees maar eens vanaf oktober of zo. ;)

Zakken 'Frank Kinky' Leger :bowlol:

Zakkenleger
6 juli 2009, 16:37
Dat zal hij nooit doen, hij is immers één van de aandeelhouders :smile2:!

En nog corrupt ook! :zauberkis

@Pistol Pete, sorry ik had een smiley te veel neer gezet :D.

Picasso 1
6 juli 2009, 16:43
Ik keek altijd wanneer jij op de agenda stond en wist je dan succesvol te vermijden :thefinger.

Van de ene op de andere dag is niet helemaal terecht. Lees maar eens vanaf oktober of zo. ;)

Zakken 'Frank Kinky' Leger :bowlol:

Hap hap :D
Het is wel recent dat je erg informatief met een positieve insteek over de club aan zich schrijft. Je bent trouwens niet de enige hoor, Frank Kinky is er ook recentelijk helemaal weg van :rofl:.

Zakkenleger
6 juli 2009, 17:02
In tegenstelling tot anderen :green_smi schrijf ik altijd wat ik vind. Als je beter leest kun je zien dat ik zeker 2x ungepoppt uit VV vertrokken ben. Ik geef ook gewoon aan waarom ik vind wat ik vind. Zouden meer beren moeten doen, Spaans of niet :baeh:.

Dus 'hap hap' is een Picasso 1 onwaardige reactie. Ik had je hoger ingeschat, dom van me :thefinger.

Picasso 1
6 juli 2009, 17:13
ZL heeft wel getracht enigzins te nuanceren wat enkele onverlaten allemaal schreven over VV.


In tegenstelling tot anderen :green_smi schrijf ik altijd wat ik vind. ....Ik geef ook gewoon aan waarom ik vind wat ik vind. Zouden meer beren moeten doen, Spaans of niet :baeh:.


Als ik niet zou schrijven wat ik vind dan had ik wel bij jou enigszins getracht de reacties van enkele onverlaten op jou, te nuanceren :rofl:.

Zakkenleger
6 juli 2009, 17:26
Als ik niet zou schrijven wat ik vind dan had ik wel bij jou enigszins getracht de reacties van enkele onverlaten op jou, te nuanceren :rofl:.

Heb je dit via Google vanuit het Spaans vertaald? :confused:

Maar goed, je suggestieve schrijfstijl maakt je een waardig vervanger van erpee. Ik mis hem al niet meer (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=128292&postcount=530). :rofl:

joop slim
6 juli 2009, 17:35
Volg de picasso1- zakkenleger wedstrijd en ga door naar hier ! (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=17615)