PDA

Volledige versie bekijken : Maya

Henk71
6 juli 2009, 22:14
Naam : Maya

Nationaliteit / taal : Letse /Duits

Leeftijd : 28-30jr

Haarkleur/lengte : Blond

Lengte : 1.65m

Postuur /Cupmaat : Normaal /B-cup

Tatoeage /Piercing :

Service : PZC, NMC, zoenen, beffen,

Extra :

Daar ik een analfabeet ben wat betreft het kopieren van het verplichte formulier moet u het maar doen met een korte beschrijving . Ze is blond , ca 1.65 m. ca 28 jaar en lacht heel lief. en ze is Letse en spreekt zeer goed Duits. Ze zoent lekker en pijpt echt goddelijk . Tegen een extraatje is ze denk ik tot veel bereid. Als ik aan haar denk hoe ze op haar knietjes me pijpte in het hoekje toiletten/biscoop krijg ik weer een stijve. Een aanrader .

Henk71
14 november 2009, 21:53
Eindelijk was ze er weer eens . Ze was lang op vakantie geweest en heeft nu ook nog een reguliere baan in Duitsland . Daardoor werkt ze nog maar 2 dagen in Freude . Voor de liefhebber ; woensdag is ze er weer.

Ze bedankte me voor de goede recensie hier het had haar veel Hollandse klanten opgeleverd. Het is dan ook een heerlijke vrouw .

Henk71
22 november 2009, 19:51
weet iemand reeds wanneer ze in de laatste week van november aanwezig is .

Red Devil
11 augustus 2010, 21:03
Ik heb gisteren gekamerd met ene Maya, die ook aan het paspoortje voldoet. Zij zei echter dat zij uit Hongarije kwam. Zij deed niet aan 'pijpen op de bank' omdat ze, zoals ze zei, "keine Werbung machte". Erg opvallend waren twee levensechte engelenvleugels die op haar rug waren getatoeëerd.

Is dit dezelfde Maya?

gooroox
11 augustus 2010, 22:56
Ik heb gisteren gekamerd met ene Maya, die ook aan het paspoortje voldoet. Zij zei echter dat zij uit Hongarije kwam. Zij deed niet aan 'pijpen op de bank' omdat ze, zoals ze zei, "keine Werbung machte". Erg opvallend waren twee levensechte engelenvleugels die op haar rug waren getatoeëerd.

Is dit dezelfde Maya?

Die gleiche Maya ist sie bestimmt nicht. Die Maya aus Ungarn ist jünger (21) und ihr Service ist absolut katastrophal! :wand:

MiniME
11 augustus 2010, 23:02

Is dit dezelfde Maya?

RD bedoelt idd Hongaarse Maya, die ook in VM gewerkt heeft. Opvallend zijn haar vleugel tattoo's, en ook haar zeer matige performance (heb klanten van haar in F39 al een paar keer stennis zien maken omdat ze teveel vroeg of te weinig deed....). Vermijden dus!

gooroox
12 augustus 2010, 10:21
Nach mehr Geld hat sie zwar nicht gefragt aber aufm Zimmer war die Erfahrung ein totaler Reinfall. Die redet und redet und redet aber tut ganz wenig.

redman
12 augustus 2010, 12:32
Heb haar gister ook gespot in Freude, leuke meid en een vette tatoe maar zoals ik nu lees gelukkig niet gekamerd met haar.

Henk71
12 augustus 2010, 12:49
De Letse Maya is helaas uit beeld verdwenen . Ze vertelde MEB minImaal een half jaar geleden dat ze werk had gevonden in Duitsland en nog maar 2 dagen in Freude aanwezig zou zijn .Eeen paar weken later was dit ook over .Jammer , jammer .

Met de Hongaarse Maya heb ik ook eenmaal gekamerd. Voor een keer leuk, MAAR WEL DUUR.

Maar er komen en blijven steeds nieuwe sterren . Wat te denken van : Nicole , Isabelle (Duits , met Roemeense roots)en Steffie .

Gisteren van alle drie genoten , na eerst GT( voor mij een grote teleurstelling) bezocht te hebben .

hitman
12 november 2010, 01:42
Heb haar onlangs op een Fachmesse ontmoet waar ze in haar beroep als Diplom-Hotelfachfrau de intermediair was tussen de Russische en ander Oost-Europeese standhouders en de Duitse organisatie. Bijzonder aangenaam gesprek gehad.
Mijn collega's 'waar ken jij haar van' moesten eens weten.

MiniME
12 november 2010, 12:55
Bedoel je de Letste Maya van rond de 30 jaar of Hongaarse Maya van rond de 20 jaar?

Heb trouwens op een autoshow (Frankfurt) ook al eens een GT dame ontmoet, aparte encounters zijn dat, wel leuk! :cool:

hitman
12 november 2010, 16:11
Bedoel je de Letste Maya van rond de 30 jaar of Hongaarse Maya van rond de 20 jaar?

De Letse Maya