PDA

Volledige versie bekijken : FT uitleg



chiefinspector
7 juli 2009, 00:10
heren,

herhaaldelijk lees ik de term FT wat voor Franzosisch Total staat. Maar wat hooudt dit nu precies in? Is dit in de mond klaarkomen of over het gezicht van de DVP?

janjanjan
7 juli 2009, 00:11
het eerste sluit het tweede niet uit :D

El Conquistador
7 juli 2009, 00:11
heren,

herhaaldelijk lees ik de term FT wat voor Franzosisch Total staat. Maar wat hooudt dit nu precies in? Is dit in de mond klaarkomen of over het gezicht van de DVP?

klaar komen in de mond:rubbel:

Picasso 1
7 juli 2009, 00:25
heren,

Is dit in de mond klaarkomen of over het gezicht van de DVP?

Over het gezicht klaarkomen heet tegenwoordig een MMT (nieuwe afkorting door Minime geintroduceerd :cool:)

Big30
7 juli 2009, 06:01
Voor veel gebruikte afkortingen zie de LMA (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1506)

Overigens veel dames bezigen de term FT niet en zullen indien ze deze dienst verlenen deze service aanduiden met "Mit Aufnahme".
Onder de IJsbeertjes is de kreet een FT'tje te beschouwen als standaard vocabulaire. IJsbeertjes zijn in de regel zoet gebekt :p.

:wink::wink:

MiniME
7 juli 2009, 21:48
Voor veel gebruikte afkortingen zie de LMA (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1506)

Overigens veel dames bezigen de term FT niet en zullen indien ze deze dienst verlenen deze service aanduiden met "Mit Aufnahme".
Onder de IJsbeertjes is de kreet een FT'tje te beschouwen als standaard vocabulaire. IJsbeertjes zijn in de regel zoet gebekt :p.

:wink::wink:

FT is inderdaad "mit Aufnahme" IN de mond van de dame (in het engels CIM=Cum in Mouth). Zoals Picasso1 al schrijft wordt het een MMT als het niet in de mond, maar over hele gezicht (en de rest :rubbel:) gaat. Dames die MiniMe (nog) niet kennen, hanteren meestal het engelse CIF=Cum in Face :cool:

foots
7 juli 2009, 22:20
heren, beren,

Mit aufnahme denk ik altijd aan slikken, maar dat bedoelen ze niet.
Wel lekker trouwens ft, cim, mit aufname und slocken

Groet, Foots :wink:

longdivision
17 juli 2009, 18:18
Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik eigenlijk nog walg om te zoenen met vrouwen die FT doen, of uberhaupt zoenen in een club.

Vooral omdat ik 1 vrouw ben tegen gekomen die na een FT meteen doorging (na even bij de wasbak te hebben gespuugd) naar de volgende vent en begonnen te zoenen met hem, terwijl ik 100% zeker ben dat ze niet haar mond had gespoeld of tanden had gepoetst.

Dit was overigens niet in GT, maar ik kan me voorstellen dat het ook daar zou kunnen voorkomen.

Dalton
19 juli 2009, 01:16
Dat is juist het lekkere eraan wanneer de mond nog vol is van een andere beer en ze begint meteen te blasen dan lijkt het net dat je in een sappig kutje zit te roeren.

marioamsterdam
19 juli 2009, 22:24
Ik zie het verschil niet met een vrouw die je in de disco ontmoet....denk je dat het buiten GT allemaal maagden zijn of zo? Ik ken genoeg vrouwen die niet in het vak zitten, waar dit ook gebeurd....of zou het aan mijn vriendenkring liggen???? ha, ha

facial
20 juli 2009, 14:23
Mijn advies altijd voor je naar de kamer gaat vragen of ze FT doen, de meeste doen het wel een MMT (over het gezicht en in de mond) doen ze minder graag omdat ze dan vaak ook in hun ogen en haar gespoten worden. Schlucken (doorslikken) doen ze helaas bijna nooit als iemand weet wie het evt wel doen in PHG laat het even weten.

longdivision
20 juli 2009, 17:59
@ Marioamsterdam:

Wat heeft dat er nu mee te maken ? Als ik een meid zoen, verwacht ik niet het zaad van een andere gozer in haar mond.