PDA

Volledige versie bekijken : Man sterft tijdens peepshow



RAUL7
8 juli 2009, 13:49
Een 57-jarige man is gisterenmiddag in mekaar gezakt in een peepshow in Charleroi. Toen de baas en de klanten hem ontdekten, was de man al overleden aan het barsten van een aneurysma (bloedvatverwijding). Dat schrijft La Nouvelle Gazette. Naar verluidt is hij het slachtoffer geworden van de "te sterke opwinding van het moment".


http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/921160/2009/07/08/Man-sterft-tijdens-peepshow.dhtml

edward
8 juli 2009, 18:05
De een sterft aan een peepshow ,de andere aan een pijpshow.Zullen we het showen maar laten,en alleen nog peep en pijpen.Lijkt me veiliger.:rofl2::blow2:

gr edward

liefhebber
8 juli 2009, 21:34
De een sterft aan een peepshow ,de andere aan een pijpshow.Zullen we het showen maar laten,en alleen nog peep en pijpen.Lijkt me veiliger.:rofl2::blow2:

gr edward

Lijkt me toch wel een prettige manier om te sterven (ik bedoel er zijn VEEL ergere!)

Misschien is dit wel een goed idee wanneer het onderwerp euthanasie-centra ooit op de politieke agenda komt te staan.....

[*logt uit en gaat alvast een wetsvoorstel voorbereiden*]

:wink:

Picasso 1
8 juli 2009, 21:43
Lijkt me toch wel een prettige manier om te sterven (ik bedoel er zijn VEEL ergere!)


Het lijkt me nou ook weer niet zo'n heldhaftige dood waar je trots op kan zijn :eek:. En je familieleden zullen er al zeker niet mee te koop lopen :cool:.

El Conquistador
8 juli 2009, 22:00
laat mij ook maar zo streven

liefhebber
9 juli 2009, 09:33
Het lijkt me nou ook weer niet zo'n heldhaftige dood waar je trots op kan zijn :eek:. En je familieleden zullen er al zeker niet mee te koop lopen :cool:.


A) Trots hoef ik na mijn overlijden niet meer te zijn.... :rolleyes: (heldhaftig? dan was ik wel bij het vreemdelingenlegioen gegaan!)
B) Hoeveel familieleden kent u die graag te koop lopen met de wijze waarop iemand is gestorven?

NIX mis mee!

Ik herinner me nog een IJsbeer die tegen zijn vrienden in GT zei:
"als ik een hartaanval krijg.... kleed me aan en zet me maar in mn auto op de parkeerplaats bij de bouwmarkt!" :rolleyes:
Dan is het familie-probleem ook gelijk opgelost!

Zoiets moet toch mogelijk zijn?
Het verhaal gaat dat in Disney-parken (tot heel recent) ook nog nooooooit iemand doodgegaan is (maar ALTIJD in de ambulance naar het ziekenhuis) statistisch gezien zou het toch wel eens 1-0 geweest moeten zijn voor magere Hein..... :confused:

Kunnen we niet een IJsberen-opruim-team vormen zoals je ook in films wel eens ziet.
Een cleaning-man die de sporen uitwist en het lijk ergens anders naar toe brengt....:eek:
Voor een bijdrage van 1,50 Euro per IJsbeer per jaar kunnen we daarvoor vast een verzekering bij Loyds in London afsluiten die vervolgens de "cleaner" betalen
(bij ons geen bloederige crime-scenes en uit te wissen fingerprints, hooguit een hartaanval!).

Okay, okay..... dan NIET! :cool:

:smile2:

ziane
13 juli 2009, 03:22
laat mij ook maar zo streven

:nixweiss[1]: