PDA

Volledige versie bekijken : Aisha (Turkse) ex-Wiam GT



Pistol Pete
9 juli 2009, 00:52
Haarkleur/-lengte : Zwart / lang
Lengte dame : 163 cm
Postuur/Cupmaat : slank, mooie roomwitte a-cups
Nationaliteit/Taal : Turks / Duits, engels
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : geen / navelpiercing en neusknopje
Service: NMC / PZC / TZ / FT / GFE
Voordelen:mooie meid, nog niet lang in het vak.
Nadelen: communicatie is niet altijd even makkelijk.
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro / 30 min ; 75 euro / 1 uur.

Prima sessie gehad met deze dame die nog maar kort in VV en als DVP werkt. Desondanks beheerst deze dame de kunst van sex uitstekend. Helaas moest ze vroeg weg waardoor ik maar een half uurtje bij haar kon zijn maar dat was keurig van te voren aangegeven. Als het kon had ik de sessie zeker met een uur of meer verlengd. Nu zal ik volgende week op herhaling gaan, want dat ik snel voor deze dame terug zal gaan weet ik zeker.:luvlove::luvlove:

Zakkenleger
1 augustus 2009, 10:04
PP had ZL nog meer mooie dingen over haar verteld dus ZL was zeer nieuwsgierig geworden. En het was niet overdreven wat PP zei. Een heel spontane dame met een zeer ondeugende blik in de ogen. Ze trok ZL met die blik naar zich toe op de dansvloer en na enige dirty dancing vroeg hij al snel om de sleutel. Ze hadden nog geen 3 woorden gewisseld, en mensen die ZL kennen weten dat dat uitzonderlijk is. :biggrin:

Op de kamer was alles ook prima, tot het moment dat ZL aanstalten maakte haar te gaan beffen. 'Dat kost extra.' Pardon? Blijkt dat de dame om hygienische redenen niet te vaak gebeft wil worden, en er daarom een extra prijskaartje aan hangt. Wel slim bedacht, maar bij ZL verdween de opwinding direct. Ze hebben het half uur uiteindelijk toch bevredigend afgesloten. En later nog verder gespeeld op de dansvloer.

Goede dame verder, maar voor ZL geen herhaling. Hij kan als watje niet zo goed tegen dit soort verrassingen :wink:.

rplover
1 augustus 2009, 10:10
PP had ZL nog meer mooie dingen over haar verteld dus ZL was zeer nieuwsgierig geworden. Ze hadden nog geen 3 woorden gewisseld, en mensen die ZL kennen weten dat dat uitzonderlijk is. :biggrin:
3 woorden op drie uur? :nixweiss[1]::rtfm::wink:


Op de kamer was alles ook prima, tot het moment dat ZL aanstalten maakte haar te gaan beffen. 'Dat kost extra.' Pardon?
Eentje met karakter, ik zou ook extra vragen met je hoofd tussen mijn benen. Wat heeft die Meid mensenkennis zeg :iloveyou:
Dat komt ervan, om mensen te gaan naneuken :rolleyes::wink:

erpee - beffen is vies, eikes :136[1]: :bud[1]:

AliG
4 augustus 2009, 21:13
Goede dame verder, maar voor ZL geen herhaling. Hij kan als watje niet zo goed tegen dit soort verrassingen :wink:.

Ik begrijp precies wat je bedoelt. Zelf kan ik ook heel slecht tegen (financiële) verrassingen tijdens de sessie of achteraf. Bij mij is het gevolg: acute en dramatische reductie in opwinding ;)

Jünther
4 augustus 2009, 23:19
Eentje met karakter, ik zou ook extra vragen met je hoofd tussen mijn benen. Wat heeft die Meid mensenkennis zeg :iloveyou:
Dat komt ervan, om mensen te gaan naneuken :rolleyes::wink:




Humor :hia[1]::bye:!

Pistol Pete
16 augustus 2009, 08:38
Wederom een heerlijk uurtje gehad met deze lekkere kleine buikdanseres. Wat weet ze me elke keer te verleiden met haar looks, uitstraling en heerlijke lichaam. Helaas is het onzeker wanneer ze weer in de Villa is te bewonderen.

Pistol Pete
19 april 2010, 08:26
Wiam was geheel onverwacht in Living Room op de vrijdag en zaterdag. Ze noemde zich Aisha. Haar Turkse fans zorgden ervoor dat ze mega-moeilijk te boeken was en ik heb dat dan ook maar niet geprobeerd.

Lekker zag ze er zeker uit!

Of ze snel weer komt weet ik helaas niet.

Picasso had meer geduld en zal wellicht zijn verhaal hier melden.

Pistol Pete
19 april 2010, 09:29
Trouwens als iemand weet waar deze dame werkt dat hoor ik dat graag. Ik geloof er niets van dat ze de laatste 6 maanden niet heeft gewerkt (wat ze zelf beweert).

Deze dame was vrijdag een hot shot in de woonkamer en kino van Living Room, ongezien hoe ze een (spontaan?) showtje gaf in de woonkamer van LR. Klant begon met haar mee te dansen, werd closer en closer, handdoekje viel af bij klant en heel langzaam ging het niemendalletje van Wiam / Aisha uit en begon ze intensief te pijpen. Toen na een minuut of vijf een condoompje omgeschoven werd verslapte de staaf en kwam er van publiek neuken even niets terecht. Maar de blowjob ging verder totdat de beer van genot bijna uitgeput neerzeeg.

Iemand moet deze dame toch kennen??

RAUL7
30 mei 2010, 01:33
Deze dame was gisteren in GT!

MichelJ
30 mei 2010, 01:38
Was inderdaad in GT. MJ had interesse, maar er waren 3 wachtenden voor me en daar had MJ weer geen interesse in. Achteraf bleek ook dat het maar goed was dit ik niet met haar geweest ben :rolleyes:

Knabbel
30 mei 2010, 09:08
Nationaliteit/Taal : Turks / minimaal Duits, iets meer engels

Leeftijd inmiddels 22 jaar, waarvan al 8 jaar in Duitsland, en spreekt ondertussen uitstekend Duits.

MichelJ
6 juni 2010, 00:44
In GT is haar naam Aisha.

Overigens was ze zowel vorige week als vandaag behoorlijk drukbezet, voornamelijk door stammkunden.

kokosnoot
9 juni 2010, 19:22
Onverwacht was kokosnoot naar de golden time gegaan.
Al een tijdje zag kokosnoot deze vrouw soms was ze een beetje druk maar ze stond ook soms een beetje verlegen leek het wel in de bar maar het is een hele mooie vrouw.
Kokosnoot heeft gevraagd of ze zin het om mee naar de kamer te gaan.
En dat had ze wel.
In de bar leek deze vrouw een beetje verlegen maar toen wij op de kamer waren bleek dat dat helemaal niet zo is.
Kokosnoot komt nog niet zo lang in de golden time maar dit was misschien wel het beste kamerbezoek tot nu toe en ze is ook nog heel mooi.
Misschien de volgende keer weer met deze vrouw.

MichelJ
29 juli 2010, 14:10
Volgens een betrouwbare bron is deze Turkse schoonheid vanaf volgende week in Oase.

amsterdamadam
19 augustus 2010, 09:58
Prachtig snoeppie maar ook "fraulein nein": zoenen: nein, beffen: nein, eier lecken: nein, klaarkomen mit aufnahme: nein, € 75 per uur: nein, ich frage € 100!
Na een kwartiertje maar gauw weggegaan.
Een gewaarschuwd man..............

MichelJ
19 augustus 2010, 10:31
Bovenstaande komt mij niet bekend voor....:rolleyes:

Verschillende keren met haar op kamer geweest en was altijd goed. Alleen jammer dat ze er de vorige keer te hoerig uitzag :frown:

amsterdamadam
19 augustus 2010, 18:52
Kan ook aan mij liggen want ik kon haar opa zijn. Ben 73.

Pistol Pete
19 augustus 2010, 19:37
Dat zal het dan geweest zijn, ik heb zojuist weer met deze lekkere Turkse dame mogen doorbrengen. de klik was weer als vanouds. De sex was geweldig. ja Aisha tongt niet (graag), kost 100 euro.

Maar dan heb je ook een dame met een superbody, prima gfe en supersex. ik heb weer genoten en al een date gemaakt voor de volgende keer.

lulletjerozenwater
23 december 2010, 09:25
werkt deze dame nog in GT?

BSesamstraat
26 december 2010, 15:01
ja zeker... en ze ziet er erg lekker uit. maar of ze lekker is weet ik nog niet

Nami
27 december 2010, 21:40
Vandaag gezien in GT en ze zag er erg goed uit (vanaf 1meter afstand) :rofl:. Echt een mooi meisje, helaas vandaag geen close ups..
Heb een paar keer met haar gekamerd in VV en wat me toen opviel was haar 'onreine' gezicht met acne,wat ze toen coverde met een hele dikke laag plamuur. Toen dacht ik ook: 'als ik jou was zou er vooral nog meer rotzooi opsmeren dat is goed voor je huid' :wand: :hammer:, maar de service en klik waren erg goed :freu: Op 1 haar na gemist vandaag..

BSesamstraat
27 december 2010, 21:43
Haar huid is een stuk beter nu.. Heb zeker een half uurtje met dr gepraat. Maar Nami.. We hebben wel vaak de zelfde damens..

Nami
27 december 2010, 22:09
Maar Nami.. We hebben wel vaak de zelfde damens..

Een connaisseur met erg goede smaak ben je dus Bbertb :biggrin:

Pistol Pete
27 december 2010, 23:21
Wiam / Aisha is voor de fijnproevers! Ze smaakt nog altijd heerlijk...Ik hoop haar de 13e januari weer te zien in GT.

Pistol Pete
23 februari 2011, 07:06
Wian / Aisha heet nu Asia en werkt in de Vulkanstrasse 24-26 middenpad. Of ze blijft is nog onzeker, ze probeert het elk geval deze week uit.

De mooiste dame uit de fabriekshal, sorry voor de Loredana liefhebbers :)

Picasso 1
23 februari 2011, 08:32
Wian / Aisha heet nu Asia en werkt in de Vulkanstrasse 24-26 middenpad. Of ze blijft is nog onzeker, ze probeert het elk geval deze week uit.

De mooiste dame uit de fabriekshal, sorry voor de Loredana liefhebbers :)

Afgelopen zaterdag was ze in Villa Vertigo.

Pistol Pete
23 februari 2011, 10:06
Klopt maar opbrengsten zouden zijn tegengevallen. :)


Sent from my iPad using Tapatalk.
:):):) Yes we (still) can! :):):)

Picasso 1
23 februari 2011, 10:37
Klopt maar opbrengsten zouden zijn tegengevallen. :)


Sent from my iPad using Tapatalk.
:):):) Yes we (still) can! :):):)

Dan heeft ze te weinig fooi gekregen :rofl: want op zaterdag in ieder geval heeft ze vaak genoeg gekamerd.

"de souza"
3 maart 2011, 17:09
Gisteren was ze in GT

Tiga
20 maart 2011, 16:23
Was vandaag in de Villa, qua looks great, maar voor mijn gevoel een optick fick. Als je dat weet maakt het de pret er niet minder om. Verwacht je meer dan wordt je teleurgesteld.
Voor een eerste sessie om stoom af te blazen echter oke.

Ricardo Banana
5 september 2011, 10:29
Vrijdag en zondag was ze weer bij de Villa

lulletjerozenwater
1 juni 2012, 04:20
werkt deze dame nog?

superwescoast
26 mei 2013, 22:06
Asya ==> PHG