SFL
9 juli 2009, 09:41
Hongaarse Jennifer uit Budapest (nog niet zo lang actief in YY)
Haarkleur/-lengte : Donkerbruin, lichtgolvend en tot over schouders
Lengte dame : 1m80 met hakken, 1m73 zonder
Postuur/Cupmaat : Slank maar heeft buikje/twijfelaar tussen B en C-cup
Nationaliteit/Taal : Hongaarse
Leeftijd : tussen de 25 en 30
Tatoeages/Piercings : misschien een kleintje waar ik over gezien heb/neus
Service: tamelijk goed, heel vriendelijk, tongen, PZC, NMC, beffen, vingeren
Voordelen: leuke mens, komt op kamer beloftes na
Nadelen: na kamerbezoek weinig tot geen aftersales
Tijdsduur : halfuur
Prijs : 50 euro + 100 euro special request :thefinger
Extra’s bij het bezoek: kleine massage om de tijd vol te maken
Kenmerken : heeft moedervlekje boven rechter mondhoek
Op 8 juli met haar de eer gehad. Ze komt altijd zelf naar je toe en vraagt zonder veel omwegen om naar kamer te gaan. Voor wat af te spreken en prijzen overeen te komen is ze wel flexibel.
In de kamer meteen samen een douche genomen en daar al meteen van start gegaan. Ook tijdens de daad blijft ze met vingers haar klit stimuleren wat zowaar de indruk geeft dat echt geniet. En zonder veel gekreun zoals de meeste actrices in saunaclubs goed kunnen. Neen, gewoon geil geheig in mijn oor. Heb dus een goede tijd met haar gehad.
Ze is slecht ter taal en dat is een kleine domper op het spel. Verder is ze slank tot goed gebouwd, met vlezige kont en middelgrote loezen. Voor ijsberen die graag graatmagere mokkels dekken, is ze niet geschikt. De tieten hangen al een beetje en een zwembandje om haar middel maken van haar zeker geen topmodel, maar ik kan ermee leven. Voor mij mag er vlees aan zitten, want een echt Bull als ik gaat er graag wild overheen!
Haarkleur/-lengte : Donkerbruin, lichtgolvend en tot over schouders
Lengte dame : 1m80 met hakken, 1m73 zonder
Postuur/Cupmaat : Slank maar heeft buikje/twijfelaar tussen B en C-cup
Nationaliteit/Taal : Hongaarse
Leeftijd : tussen de 25 en 30
Tatoeages/Piercings : misschien een kleintje waar ik over gezien heb/neus
Service: tamelijk goed, heel vriendelijk, tongen, PZC, NMC, beffen, vingeren
Voordelen: leuke mens, komt op kamer beloftes na
Nadelen: na kamerbezoek weinig tot geen aftersales
Tijdsduur : halfuur
Prijs : 50 euro + 100 euro special request :thefinger
Extra’s bij het bezoek: kleine massage om de tijd vol te maken
Kenmerken : heeft moedervlekje boven rechter mondhoek
Op 8 juli met haar de eer gehad. Ze komt altijd zelf naar je toe en vraagt zonder veel omwegen om naar kamer te gaan. Voor wat af te spreken en prijzen overeen te komen is ze wel flexibel.
In de kamer meteen samen een douche genomen en daar al meteen van start gegaan. Ook tijdens de daad blijft ze met vingers haar klit stimuleren wat zowaar de indruk geeft dat echt geniet. En zonder veel gekreun zoals de meeste actrices in saunaclubs goed kunnen. Neen, gewoon geil geheig in mijn oor. Heb dus een goede tijd met haar gehad.
Ze is slecht ter taal en dat is een kleine domper op het spel. Verder is ze slank tot goed gebouwd, met vlezige kont en middelgrote loezen. Voor ijsberen die graag graatmagere mokkels dekken, is ze niet geschikt. De tieten hangen al een beetje en een zwembandje om haar middel maken van haar zeker geen topmodel, maar ik kan ermee leven. Voor mij mag er vlees aan zitten, want een echt Bull als ik gaat er graag wild overheen!