PDA

Volledige versie bekijken : Russische tilt 14 kilo omhoog met haar... vagina



RAUL7
9 juli 2009, 13:42
Een Russische vrouw heeft een nieuw record gevestigd dat de wereld van het vaginagewichtheffen op z'n grondvesten doet daveren. Tatiata Kozhevnikova (42) heeft een glazen bol van 14 kilo van de grond getild, enkel en alleen met haar schede.

Gezien onze beperkte expertise in deze wellicht fascinerende sporttak, laten we Tatiata uit Novosibirsk zelf haar exploot uit de doeken doen. "Je schuift een glazen bol in je vagina. Aan die bol hangt een draad met aan het uiteinde een haakje. Aan dat haakje bevestig je dan een andere glazen bol met een gewicht naar believen".

Bevalling
Hoe is Tatiata in deze vooralsnog niet-Olympische discipline beland? "Nadat ik een kind ter wereld had gebracht, waren mijn intieme spieren ongelooflijk verzwakt. Uit de literatuur kwam ik te weten dat vrouwen uit de oudheid dit probleem oplosten door hun vagina te trainen met houten ballen. De enige bal die ik op dat moment in huis had, was eentje uit Muranoglas. Daarmee ging ik aan de slag".

Warm aanbevolen
Mevrouw Kozhevnikova kan haar merkwaardige vorm van intieme bodybuilding aan alle dames aanbevelen. "Vijf minuutjes trainen per dag levert al wonderlijke resultaten op", glundert ze. "Het gevoel voor jou en je partner is onvergetelijk". Waarvan akte.


http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/922762/2009/07/09/Russische-tilt-14-kilo-omhoog-met-haar-vagina.dhtml

Picasso 1
9 juli 2009, 17:09
superpussy

edward
9 juli 2009, 18:20
Wat een ***sport.:baeh:


edw

Jetliner
9 juli 2009, 18:30
Haar ***scheten zijn bovendien van 8 Beaufort.

sofaking
9 juli 2009, 18:41
Al onze stoere beren met hun leuter van 10kg of meer weten nu waar naartoe. :rofl:

rolly
10 juli 2009, 14:34
Ik zei het al eerder...echt een vrouw met ballen:D


Rolly