PDA

Volledige versie bekijken : Zwembad maakte mijn dochter zwanger



RAUL7
9 juli 2009, 15:28
Een Poolse vrouw sleept een hotel in Egypte voor de rechter. De dame beweert namelijk dat haar 13-jarige dochter zwanger is geraakt na een duik in het zwembad van het resort.

Ronddrijvend sperma
Terug thuis in Polen, na een deugddoende vakantie in Egypte, bleek de dochter van Magdalena Kwiatkowska in blijde verwachting. Volgens de Poolse moeder werd haar tienerdochter bezwangerd door sperma dat in het zwembadhotel ronddreef.

Klacht
Magdalena beweert bij hoog en bij laag dat haar kind op geen enkele wijze contact heeft gehad met het andere geslacht en eist nu een schadevergoeding van het Egyptische hotel. Ze heeft bij de Poolse consumentenvereniging een officiële klacht ingediend.


http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/922914/2009/07/09/Zwembad-maakte-mijn-dochter-zwanger.dhtml

Goedemorgenallemaal
9 juli 2009, 16:34
Terug thuis in Polen, na een on??deugddoende vakantie in Egypte, bleek de dochter van Magdalena Kwiatkowska in blijde verwachting.
Jajaja, gevaarlijk, die zwemmende spematozoiden

sofaking
9 juli 2009, 16:38
Een echte Poolse zou in zo een geval een mirakel claimen en naar de Paus schrijven om haar heilig te verklaren.
Deze Poolse heeft misschien wat te veel verbleven in duivelse landen zoals Nederland... :teuflisch

edward
9 juli 2009, 18:26
Vruchbaar zwembad.:60[1]::60[1]::60[1]::60[1]::60[1]::60[1]::60[1]:

edw

Jetliner
9 juli 2009, 18:35
Een echte Poolse zou in zo een geval een mirakel claimen en naar de Paus schrijven om haar heilig te verklaren.


De huidige paus heeft in een verleden vast verachting gekoesterd voor Polen.

Jetliner
9 juli 2009, 18:37
En ik heb in 't zwembad ooit 'ns flink m'n muil verbrand!
Bij de warme-drankenautomaat in de kantine.
Godvergloeiendheet die chocomelk.

rolly
13 juli 2009, 14:41
Polen ligt in het oosten vanuit Nederland gezien niet............als daar over 9 maanden nou een grote ster (nee geen mercedes) te zien is moeten we e.e.a. nog eens overdenken :annieengel:

:tricked[1]:

Rolly:biggrin::biggrin:

Goedemorgenallemaal
13 juli 2009, 19:08
Polen ligt in het oosten vanuit Nederland gezien niet............als daar over 9 maanden nou een grote ster (nee geen mercedes) te zien is moeten we e.e.a. nog eens overdenken :annieengel:

:tricked[1]:

Rolly:biggrin::biggrin:
Umm, correctie, de wijzen kwamen indertijd uit het Oosten, die zullen de ster dus waarschijnlijk in het westen gezien hebben

joop slim
13 juli 2009, 20:41
En ik heb in 't zwembad ooit 'ns flink m'n muil verbrand!
Bij de warme-drankenautomaat in de kantine.
Godvergloeiendheet die chocomelk.

Hadden ze geen bekers meer ? dat je gelijk met je mond onder de automaat moest hangen ??

:prost:

altijd een stijve
13 juli 2009, 22:27
dan moet je kijken wie ik allemaal zwanger gemaakt hebt speel altijd met me grote jongen onderde douche

rolly
14 juli 2009, 18:30
Umm, correctie, de wijzen kwamen indertijd uit het Oosten, die zullen de ster dus waarschijnlijk in het westen gezien hebben


uh....ja....maar wij hier in Nederland zijn dus in het westen......etc..... welke 3 wijze ijsberen gaan zich al vast voorbereiden om af te reizen naar Polen??:dance00[1]:


Rolly:ices_rofl:

BendK
19 juli 2009, 15:36
Complimenten aan de Egyptische jongens wiens sperma blijkbaar sterker is dan chloor.

foots
19 juli 2009, 16:03
Heren, beren,

Vroeger had je voor dit soort flauwekul berichten het jeugdjournaal of de fabeltjeskrant. Laten we toch niet ons mooie forum vervuilen met dit soort onzin.

Goet, Foots :wink2:

Goedemorgenallemaal
19 juli 2009, 16:41
Heren, beren,

Vroeger had je voor dit soort flauwekul berichten het jeugdjournaal of de fabeltjeskrant. Laten we toch niet ons mooie forum vervuilen met dit soort onzin.

Goet, Foots :wink2:
Dit is algemeen