PDA

Volledige versie bekijken : Lelijke mannen produceren meer sperma tijdens seks



RAUL7
9 juli 2009, 18:48
Aantrekkelijke mannen maken minder sperma aan tijdens seks, dat blijkt uit recent Brits onderzoek. Dat betekent dus dat vrouwen die zwanger willen worden beter naar bed gaan met een lelijke man.

Hoe knapper, hoe vaker seks
Britse wetenschappers ontdekten dat knappe mannen bij zoveel mogelijk vrouwen een kind willen maken, daarom produceren ze minder sperma tijdens een vrijpartij omdat ze wat willen 'overhouden' voor toekomstige partners. Onderzoeker Sam Tazzyman: "Hoe aantrekkelijker een man, hoe meer vrouwen bereid zijn met hem naar bed te gaan. Daarom is het voor hen beter om minder sperma tijdens een vrijpartij aan te maken. Hoewel het zijn kansen op een zwangerschap per geslachtsdaad vermindert, zal het zijn gehele kans op een groot nageslacht doen stijgen. Lelijke mannen hebben minder kans op seks, daarom is het bij hen belangrijker om als het er toch van komt ervoor te zorgen dat het meteen een voltreffer is. Dat doen ze door meer sperma te produceren."

Vogels
Momenteel slaagden de wetenschappers er enkel in om hun theorie bij vogels en kippen te bewijzen, maar ze beweren dat de kans heel groot is dat bij mensen zich hetzelfde mechanisme voordoet.


http://www.hln.be/hln/nl/38/Je-Kinderen/article/detail/923090/2009/07/09/Lelijke-mannen-produceren-meer-sperma-tijdens-seks.dhtml

RAUL7
9 juli 2009, 18:49
Aantrekkelijke mannen maken minder sperma aan tijdens seks

Nu weet ik waarom ik minder sperma produceer :rofl:!

Jetliner
9 juli 2009, 19:12
Schoonheid is schaars.
De natuur is er zuinig op :smile:

sjaakdoethetvaak
9 juli 2009, 19:27
de tankwagen stopt niet eerder met pompen dan dat hij 20 liter eruit heeft gezogen.

waarschijnlijk ben ik dan knap lelijk

Sjaak

sofaking
9 juli 2009, 20:00
Momenteel slaagden de wetenschappers er enkel in om hun theorie bij vogels en kippen te bewijzen, maar ze beweren dat de kans heel groot is dat bij mensen zich hetzelfde mechanisme voordoet.


http://www.hln.be/hln/nl/38/Je-Kinderen/article/detail/923090/2009/07/09/Lelijke-mannen-produceren-meer-sperma-tijdens-seks.dhtml
Hoe kunnen die wschappers nu oordelen over de knapheid van vogels en kippen in elkaars ogen ? :confused:

Picasso 1
9 juli 2009, 20:04
Hoe kunnen die wschappers nu oordelen over de knapheid van vogels en kippen in elkaars ogen ? :confused:

Omdat ze vaak niet aan wetenschap doen maar aan, met aannames omklede, gissenschap

sofaking
9 juli 2009, 20:23
Omdat ze vaak niet aan wetenschap doen maar aan, met aannames omklede, gissenschap
De subliminale boodschap is hier : vrouwen met een kinderwens, laat al die knappe, stoere hunks links liggen en neuk lelijke mannen.
Goed gevonden toch ? Wie niet sterk is moet slim zijn. Power to the needy nerds. :freu:

Picasso 1
9 juli 2009, 20:36
De subliminale boodschap is hier : vrouwen met een kinderwens, laat al die knappe, stoere hunks links liggen en neuk lelijke mannen.
Goed gevonden toch ? Wie niet sterk is moet slim zijn. Power to the needy nerds. :freu:

Ik hoop voor de nerdy wetenschappers dat hun nerdy versierpoging werkt :cool:

facial
10 juli 2009, 12:22
maakt mij niet uit of ik aantrekkelijk ben (met 50+25 euro is iedereen in Duitsland aantrekkelijk), maar veel zaad is veel FT:rofl:

Dingo
10 juli 2009, 13:20
De subliminale boodschap is hier : vrouwen met een kinderwens, laat al die knappe, stoere hunks links liggen en neuk lelijke mannen.


De andere boodachap is: Neem enkel heel veel knappe, stoere hunks.

D.

edward
10 juli 2009, 13:40
Momenteel slaagden de wetenschappers er enkel in om hun theorie bij vogels en kippen te bewijzen, maar ze beweren dat de kans heel groot is dat bij mensen zich hetzelfde mechanisme voordoet.
Hier moet je wel een hele tijd mee bezig zijn geweest ,omdat uittevinden.Knappe koppen zijn dat.Krijgen vast lelijke kinderen:heul::heul:

edw