PDA

Volledige versie bekijken : Nu hun sperma overbodig is, waar dienen mannen wel nog voor?



RAUL7
11 juli 2009, 11:35
Wetenschappers slaagden erin om synthetisch sperma in een laboratorium te ontwikkelen. Dat maakt dat vrouwen zelfs voor de voortplanting geen mannen meer nodig hebben. Maar waarvoor kunnen we ze wel nog gebruiken? De Britse krant The Times maakte een lijstje op.

1. Naar je te fluiten op je 41ste verjaardag.
2. Kwantumfysica.
3. Het bouwen en onderhouden van modeltreintjes.
4. Het melken van duiven.
5. Het openen van verdachte enveloppen die de bank je blijft zenden.
6. Je verjaardag te vergeten en dit overcompenseren met een veel te groots gebaar, liefst eentje met diamanten.
7. Jouw danspasjes helemaal ruïneren door te denken dat wild zwaaien met de armen dansen is.
8. Het lenen aan jou van zijn scheermesje (ook al weet hij dit eigenlijk niet).
9. Het lezen van de kaart en de weg te vinden als jullie in een godvergeten gat zijn gestrand.
10. Duidelijk te maken dat de kinderen zelfstandig laten spelen terwijl hij de krant leest een nieuwe pedagogische methode is.
11. Zijn blote kont aan de wereld te laten zien tijdens een vrijgezellenavond.
12. Je te helpen aan je conditie te werken door sokken en handdoeken in het huis te laten slingeren die jij dan mag oprapen.
13. De automarkt te steunen door op zijn vijftigste verjaardag een dure sportwagen te kopen.
14. Het laatste druppeltje melk te drinken en dan het lege karton weer in de koelkast te zetten.
15. Er goed uit te zien in een stijlvol maatpak.
16. De lege glazen verkeerd in de vaatwasmachine te zetten.
17. Te zeggen met een zucht "Oh, dat verklaart alles" op de dag dat je menstruatie doorbreekt.
18. Te zeuren en zielig te doen alsof hij gaat sterven wanneer hij een snotneus heeft.
19. Je hele keuken op zijn kop te zetten en vuil te maken wanneer hij eens spaghetti maakt voor de kinderen.
20. Niet te bellen wanneer hij had gezegd dat hij het wel ging doen.
21. Vreemde en ingewikkelde handdrukken te maken met zijn vrienden.
22. Het lezen en ook daadwerkelijk begrijpen van handleidingen bij zelfbouwmeubelen.
23. Acht uur te spenderen aan het maken van een ingewikkelde constructie met de lego van je zoon op een zaterdag.
24. Prijsvergelijkingen te maken voor de autoverzekering.
25. De gps in te stellen.
26. Te ontdekken hoe je die ingewikkelde buggy geplooid krijgt.
27. Je jurk toe te ritsen.
28. Ervoor te zorgen dat er genoeg ijsblokjes in de diepvriezer zitten.
29. Naar het containerpark te gaan.
30. Sinterklaas te spelen.
31. Snurken.
32. De wc-bril nat te maken.
33. Vuur maken.
34. Luchtgitaar te spelen.
35. Zich plots te herinneren een belangrijk telefoontje te moeten plegen wanneer er een luier ververst moet worden.

De redactie van YOU stelde zelf lijstje samen met dingen waar ze nog steeds een man voor nodig heeft:
1. Chips te gaan halen in de nachtwinkel terwijl we in de zetel blijven zitten.
2. Het toilet te herstellen wanneer het weer eens blijft doorlopen.
3. Het bed voor te verwarmen en als verwarming voor koude voeten te dienen.
4. Voetmassages.
5. Vuilbakken buiten te zetten.
6. Te koken.
7. De auto te parkeren wanneer we voor de tiende keer weer uit een parkeerplaats moet rijden.
8. Niet in paniek te schieten wanneer een wesp in de buurt komt en deze vakkundig te doden.
9. 's Ochtends naar de bakker gaan voor ontbijtkoeken.
10. Het gras te maaien.


http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/924310/2009/07/11/Nu-hun-sperma-overbodig-is-waar-dienen-mannen-wel-nog-voor-.dhtml

foots
11 juli 2009, 12:43
Heren, beren,

Het is de dood in de pot, het feminisme mag nooit overwinnen, maar ik voel me verraden door de wetenschap.

Groet, Foots :wink:

thaimassage2009
11 juli 2009, 16:18
Niet genoemd:

Kijk op vvv.foksuk.ENNEL van vandaag.

(Het echte internetadres is ietsje anders vanwege:
"Je kunt alleen URL's posten als je 5 postings geschreven hebt. You are only allowed to post URLs once you have at least 5 posts.")

rolly
12 juli 2009, 02:36
Mannen zullen toch nog wel nodig zijn....VOOR DE CENTEN:thefinger..........die was je in `t lijstje nog even vergeten. En voor wanneer de batterijen van Tarzan leeg zijn. Om nieuwe batterijen te gaan halen:rofl:

The Joker
12 juli 2009, 13:01
http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_6208_da4fdbc10d35420e515b8c3129eb0240d ba19c8b.gif

Dalton
12 juli 2009, 17:19
Rolly heeft volkomen gelijk de vrouwen kunnen niet buiten de mannen en vooral de mannen met een vette bankrekening zijn zeer in trek bij alle dames over de hele wereld.
Ze kunnen namelijk beter de winkels leegkopen met een volle knip dan met een zak sperma.

edward
12 juli 2009, 22:33
Ik denk en ik ben bang ,als de dames het voor het zeggen krijgen er niet veel mannen overblijven met een dikke bankrekening Wel met grote grasmaaiers door de dames betaald Dan moeten de heren thuisblijven om te koken en gaat moeders naar de sauna


Grt edward

foots
12 juli 2009, 22:41
@Ed,

Ik begrijp je opmerking over grasmaaiers niet. Ik ben slechts een domme belg.
Kun je het mij nog wat verduidelijken. Bij voorbaat dank.

Groet, Foots (zwaai, zwaai).

edward
13 juli 2009, 06:58
@Ed,

Ik begrijp je opmerking over grasmaaiers niet. Ik ben slechts een domme belg.
Kun je het mij nog wat verduidelijken. Bij voorbaat dank.

Groet, Foots (zwaai, zwaai).

Enne grasmaaier is het Brabands voor gazonmaaier. Da wette toch wel

grt edward