PDA

Volledige versie bekijken : Een weekje toeren

CLUBSPORT
11 juli 2009, 20:56
Vanaf morgen ga ik een weekje toeren door het duitste landschap waarbij ik zo af en toe ook eens hier en daar een cluppie van binnen ga bekijken.
morgen begint de toer in brüggen waarbij ik gt natuurlijk niet kan laten schieten , in de dagen erna staan ook nog in iedere geval bernds en paradise
op het programma (voor mij nog onbekende clubs dus ik ben reuze benieuwd) wat de week verder brengt zien we dan wel .
Van de ervaringen hou ik jullie natuurlik op de hoogte .
groeten clubsport

CLUBSPORT
13 juli 2009, 13:28
na een ietswat tegenvallend dagje gt gisteren neem ik vandaag een rustdag en speel de onschuldige toerist in keulen .
Zoals gezegd GT viel wat tegen gisteren aanvankelijk waren er in de middag opvallend weinig dames aanwezig dat trok na 6 uur wel een stuk bij maar
ik miste toch een redelijk aantal toppertjes .
Toch nog 2 sessies gedaan met Ina en Suzanne wat mijn bezoek wel tot een succes maakte .
Morgen reis ik verder richting hennef lichtenberg en dan kan een bezoekje aan bernds natuurlijk niet uitblijven , ik ben benieuwd of deze club van naam en faam zijn reputatie kan waarmaken .

CLUBSPORT
15 juli 2009, 18:09
Na een bezoekje aan bernds gisteren heb ik nu mijn tentenkamp opgeslagen in paradise .
Tja wat moet ik zeggen er is bijna geen groter contrast mogenlijk bernds is een kleine villa met een gemoedelijke sfeer en een beperkt aantal meiden waarvan het niveau echter zeer goed is te noemen .
Had een top gfe ervaring met een knappie ietswat mollige dame luisterend naar de naam Maggie .
Paradise is een erg grote club met een prachtige aankleding en veel mooie dames .
Extince en sonny hebben de club al uitgebreid beschreven dus daar hoef ik niet veel aan toe te voegen .
het is nu nog vrij rustig ik ben benieuwd of het later op de avond nog wat drukker word .
Zo en nu stop ik met mijn korte verslag en ga op jacht
groeten clubsport

CLUBSPORT
21 juli 2009, 20:58
Zo het weekje toeren is voorbijgevlogen en ik moet zeggen dat het me heel goed bevallen is .
2 nieuwe clubs die ik op mijn lijst had staan om eens te bezoeken kan ik van de lijst afhalen , Bernds is me heel goed bevallen en ik vind dat deze club zijn reputatie meer dan waargemaakt heeft .
Tja en dan Paradise , mischien was ik er op het verkeerde moment want het was er behoorlijk rustig tijdens mijn verblijf maar het is me toch behoorlijk tegengevallen , mischien waren de verwachtingen te hoog gespannen .
Aaan de aankleding lag het zeker niet prachtige club zonder meer maar de dames vielen me behoorlijk tegen , mischien bij een eventueel volgend bezoekje dat ik meer mazzel heb .
Zo nu maar weer eens het gewone leventje oppakken bah .

Ace2
22 juli 2009, 06:29
Ga nu maar lekker uitrusten. ;)

Willem2
22 juli 2009, 12:10
Ga nu maar lekker uitrusten. ;)

Niks daarvan zou de strijdbare Ace2 zeggen. Je moet voor de oeuvreprijs gaan .....;)

:wink2:

CLUBSPORT
22 juli 2009, 16:51
Niks daarvan zou de strijdbare Ace2 zeggen. Je moet voor de oeuvreprijs gaan .....;)

wat valt er te winnen Willem ??:cool:

Willem2
22 juli 2009, 19:11

Eeuwige roem en misschien nog veel meer :freu::dance[1]:

Zakkenleger
22 juli 2009, 19:13
Eeuwige roem en misschien nog veel meer :freu::dance[1]:

Ace2 die achter je op de 2e plek komt :biggrin:

Picasso 1
22 juli 2009, 19:15

De hoofdprijs en anders de derde plaats. Plaats 2 is al aan iemand anders toebedeeld.

Ace2
22 juli 2009, 19:18

OK, ik accepteer hem. Ik veronderstel dat er een gepaste receptie op kosten van het forum wordt georganiseerd.