Volledige versie bekijken : Emanuëlle ( Roemeense )
naam: Emanuëlle
nationaliteit/taal: Roemeense/engels en duits.
haarkleur/lengte: zwart/lang.
leeftijd: 22 jaar.
lengte: 1.65
postuur/cupmaat: slank/b
tatoo/piercing: nee/nee
service: TZ, PZC, NMC, vingeren, beffen, massage.
extra: KKK ( klein kinder kutje )
Emanuëlle is een mooie zeer lieve meid die heerlijk TZ. PZC doet ze met veel overtuiging. In standje 69 viel mij haar KKK al op. ( zie extra ) Nadat zij was gekomen ( oscar waardig acteerwerk, of echt? ) wilde ze neuken. Ze deed het jasje met haar mond bij kleine Bosco aan en wilde er voorzichtig op gaan zitten. Ze vroeg toen om vooral haar het werk te laten doen, omdat ze erg nauw is. ( wat mij dus al was opgevallen) Kleine Bosco kwam niet verder dan het puntje van het jasje :confused: Daarna geprobeerd in missionaris...wat ook niet lukte. Nadat ik gecontroleerd had dat ze niet per ongeluk een kuisheidsgordel had aangetrokken, besloten we maar om het niet verder te proberen. ( vond het ook niet leuk om haar met pijn vertrokken gezicht te zien ) Het is voor mij de eerste keer in mijn leven dat een dame mij niet kan ontvangen, terwijl ik niet bijzonder ben geschapen. Ik voelde mij zo trots als een pauw toen ze zei dat "IK" te groot ben voor haar :D Daarna maar weer verder gegaan in 69 en verbaasd hoe strak ze om mijn wijsvinger zat.
Na 1 uur en 10 min schoot ik in de lucht, toen ze net op tijd haar hoofd opzij gooide.
Haar massage is enorm goed. Emanuelle is in nog wel meer een uitblinkerke :rolleyes:. Daarover later meer.
Gelukkig is seksenfun dus nog wat kleiner geschapen dan bosco :rofl:.
Louter ter aanvulling: haar Engels is goed, haar Duits perfect
lengte: 2 cm groter dan seksenfun: 1,73 m.
by the way joop slim: ik hoop heel echt dat je nog van haar hebt kunnen genieten na elven gisteren, nu ik lees dat ik je te snel af was: sorry :D
auteur: seksenfun
joop slim
12 juli 2009, 17:35
Zo vandaag was ik redelijk vroeg uit de veren........11:00 om precies te zijn toen ik een gast en carmen uitzwaaide, na wat omzwervingen en een paar bakken capacino in villa marisol was ik mij gaan douchen, scheren, tandenpoetsen en Joop! op doen kwam ik isabella en emmanuela tegen in de kleedruimte die ook aan het poedellen waren......mijn oog viel toch wel telkens op emmanuella vanwege haar mooie gezicht ze heeft de lippen van julia roberts !
na boven uitgebreid van het ontbijt te hebben genoten kwamen de beide dames ook frustucken !
Ze zag er erg leuk uit.........rood topje, wit/rood bikinibroekje en een zilverkleurig stropdasje.
Het enigste wat me telkens tegen hield was haar stem, deze is laag en vond het niet bij haar passen.
We raakten met z'n drieen aan de praat en dolden wat tegen 15:00 kreeg ik drang netjes gevraagd of ze ook met me naar de kamer wilde.
We belanden op kamer 7 haar leuke figuur was voor mij genoeg om een reactie op te wekken.
Geen gezeik over pijpen of beffen we waren allebei nog moe en gingen puur voor neuken, dit stemde haar wel aardig blij.
rubber de omheen en afgesproken dat ik de binnenkant en zij de buitenkant van het condoom zou gebruiken ;) lol
Ze deelde netjes mee dat het even voorzichtig moest omdat ze vrij krap was.
Al met al was het een lekker HALF UURTJE en kwam ik nog vermoeider en voldaan beneden in de kleedruimte aan.
Een leuke lieve meid die net als vele roemeentjes heerlijk eigenwijs haar eigen mening heeft en andere mogelijkheden niet bestaan of kunnen ;)
Ze zoent heerlijk ! en is zeer aangenaam op de kamer, ze had het gisteren nog erg druk gehad en was tot 5:00 in de ochtend aan het werk geweest. (dus ook zij was moe ;) )
Groet, Joop Slim
idd , haar kleine pussy geeft je een "real feeling" , lekker strak , dat gevoel is niet bij sommige meisje te vinden .
en ze zei dat ik een beter techniek heb dan mijn vriend die haar eerder naar de kamer heeft genomen , haha . wel grappig
seksenfun
15 juli 2009, 01:36
Van bij de aankomst in Villa Marisol had ik haar al vrij snel opgemerkt. Temeer omdat er écht heel weinig dames waren die aan seksenfun’s typetje voldeden. Een vijftal of zo maar. Er werd die dag vrij weinig gekamerd omdat andere beren ongeveer dezelfde mening deelden.
Ze lachte elke keer we mekaar passeerden erg lief en vriendelijk naar mij (en ik uiteraard ook naar haar). Ze had dus van bij binnenkomst haar kansen op een kamer bij mij al meteen zo goed als verzekerd :smile:.
Het eerste echte contact dat wij zouden hebben was in de gezamenlijke douches (voor zowel de beren als de berinnen). Ik wou mij gaan douchen maar alle douches waren op dat moment bezet. “Dan maar even wachten”, zei ik algemeen maar vooral naar haar schoonheid kijkende. Wachten moest ik al niet meer doen. “Neem mijn plek maar in”, zei ze me. Ik bedankte haar vriendelijk. Dat ik haar nu al helemaal naakt had kunnen bewonderen vond ik erg leuk. Tegelijkertijd moest er dan iets verzonnen worden om het begin van (een bijna zeker) kamertje met haar, spannend te houden. Normaal is dat dus het uitdoen van de weinige pikante lingerie.
Eigenlijk had ik haar de rest van de dag niet meer zo vaak gezien. Enkel soms eventjes tijdens een kamerwissel. Toch had ik geen zin om uit het lekkere zonnetje te blijven en in de bar aan de ontvangstbalie saai te staan afwachten wanneer ik haar kon afsnoepen. Ik besefte anderzijds ook wel dat ik op deze manier het risico nam om haar volledig kwijt te spelen. ’s Avonds heeft een dame meestal immers een nog drukkere agenda dan overdag. In het leven moet men risico’s nemen, zullen we dan maar zeggen.
Na heerlijk gesmuld te hebben van de BBQ was ik met de graaf en zijn “vriendin” wat aan het ouwehoeren en grappen aan het zwembad op ligzetels. Ineens zag ik Emanuelle buiten komen. Ik liet de graaf weten dat zij mijn absolute nummer 1 was van de dag. Hij vertelde me nog gauw wat haar lievelingsmuziekgroep was en riep haar. Hij kende ze al van gisteren en bevestigde trouwens mijn vermoeden dat ze heel lief is. Ze vroeg eerst even of ze bij mij op de zetel in het zonnetje mocht komen zitten. Als ze dat niet gevraagd had, had ik ze er op gesleurd, denk ik ;). Ik zou ze in elk geval niet meer laten ontsnappen :nee:.
Omdat ze het heel de dag al zo druk had en aan en af liep van kamer, had ik een bang vermoeden dat ons verkennend gesprekje zeker niet lang zou duren. Dit bleek een onterechte vrees te zijn. Ze luierde zich dicht naast mij en we pakten mekaar eens lief maar stevig vast. Ik legde mijn hand op haar zachte benen en zij nam me ook vast. We hadden het over serieuze dingen, maakten veel lol en hadden het ook over muziek en haar lievelingsgroep. (Die ik dus al kende en zelf ook nog uitstekend vond.)
Na driekwartier verdween de zon ineens (tijdelijk maar ja… vrouwen en kou :smile:) achter een wolkenpak. Toen koelde het merkelijk af en stelde Emanuelle voor om naar binnen te gaan. Zo gezegd, zo gedaan. De graaf zijn vriendin, de graaf, Emanuelle en ik. Ik dacht dat dit het startschot zou zijn om naar kamer te gaan. Het tegendeel was waar. We gingen met z’n vieren in een sofa zitten in de bar, op haar voorstel. De graaf en zijn vriendin in een echte sofa, Emanuelle en ik op een soort poefen. We dolden lekker door, net zoals buiten. We lachten en maakten veel plezier. Zij gaf mij ook regelmatig een sexy privé-dansje :liebe2:. Samen deden we ook onnozel op de poefen op de beats van de muziek. Enfin, het kon niet op. Het is ook hier pas dat ik écht hélemaal overtuigd was dat ik zeker en vast met haar naar de kamer zou gaan. In het begin, vooral buiten nog aan het zwembad, vond ik dat de klik nog niet 100% was (maar ik ben dan ook moeilijk). Een boel gemeende complimentjes die ze me gaf, waren zeker niet het enige dat mij over de streep trok. Ook niet alleen het feit dat ze ondeugender werd of alleen omdat we zoveel fun begonnen te hebben. Fun, fun, fun en nog eens fun. We voelden mekaar erg goed aan en speelden er goed op mekaar in. De combinatie samen maakte dat er ook seks, seks, seks en nog eens seks zou moeten van komen. Ik zei haar ook dat deze beer houdt van seks en fun. Ze moest eens lachen :rolleyes:. Tja. Juist op het moment dat mijn lul behoorlijk stijf was, zei ze dat ik behoorlijk geil geworden was. Ze had allicht met haar scherpe mooie donkerbruine ogen gezien dat er een bobbel in de handdoek zat. Ik zei dat ze groot gelijk had en maar eens goed moest voelen aan die handdoek. Ja… ik was geil, dat voelde ze, de handdoek was een beetje nat :tongue:. We gingen nog niet naar kamer. Ze daagde me gewoon nog wat meer uit en teasde me enorm. Uiteindelijk kwam dan toch de kamervraag. Ze vroeg of ik het goed vond dat als haar drankje op was en ze nog een sigaretje had gerookt om dan naar kamer te vertrekken. Ik kon me nog maar nauwelijks houden… :smile:. Ze had ook al gepolst hoe lang ik op kamer wou vertoeven. Ze liet me de keuze tussen 30’ en een uur. 30’ is snel, snel zei ze, een beetje van alles maar in up tempo. Een uur is langzaam aan en rustig. Ze blijkt dus beide services perfect te kunnen combineren. Ik maakte haar duidelijk waar mijn voorkeur lag door te vragen of meer dan een uur ook een eventuele optie is. Ze bevestigde dit. Hieraan merk je dat ze wel nog maar twee dagen in VM werkt maar al op andere plaatsen actief was.
Als een verliefd koppeltje liepen we de trappen op naar het eerste, naar de kamer. Terloops nog even melden dat Emanuelle in principe niet tongzoent buiten de kamer.
Daarstraks zei ik al dat ik haar al helemaal naakt had gezien in de douches en dat er iets anders moest verzonnen worden om de kamergang op een beetje een spannende manier te beginnen. Op een liedje van Joe Cocker begon ze daarstraks in de bar bijna een striptease. Ik pikte daar gelijk op in. Ik zei haar dat ik het heel erg leuk zou vinden als ze op kamer een striptease zou geven voor mij. Ze begon warempel een beetje verlegen te lachen en liet me weten dat ze maar aan het zwansen was. Ik was echter niet van mijn stuk te brengen en zei haar dat ik het toch wel graag zou willen. Boven aangekomen blijken de kamers geen douche te hebben. Na de nodige innige tongzoenen met volle overgave en wat lieve strelinkjes vertelde ik haar dat ik dit leuke samenzijn al meteen zou moeten onderbreken voor een douche. “Op vijf minuten ben ik terug”, zei ik haar.
Ik rende zo rap als ik kon de trappan van VM af (om zo snel mogelijk weer bij mijn prinses te kunnen zijn). Onder de douche was ik nog aan het denken wat zij boven nu allemaal aan het uitspoken zou zijn. Ik vertelde een mede-beer nog dat als ze alvast uitgekleed op bed zou liggen, ze haar terug zou mogen aankleden want dat vind ik niet zo’n best begin.
Ik dus weer zo snel mogelijk de trappen op naar boven. Op weg naar mijn Emanuelle. Toevallig vind ik de erotische Emanuelle films toppertjes en nu kon ik nog eens in bed liggen ook met een Emanuelle. Het gaf toch dat extraatje voor mij. Ik klopte op de deur van de kamer en wie lag daar op haar buik volledig naakt op bed? Emanuelle natuurlijk. Ik liet mijn teleurstelling voorzichtig op een grappige manier blijken en begon ook meteen over die striptease die ik toch zo graag wou hebben van haar. Gelukkig is er muziek op de kamers. Het toeval wou dan nog eens dat het een nummer was waarop ze makkelijk kon strippen. Nu ja, strippen. Ze begon in haar nakie erotisch kronkelende bewegingen te maken, rechtstaand op bed, terwijl ik op mijn rug was gaan liggen. Dit was best prikkelend maar ik liet me niet zomaar van de wijs brengen en zei haar dat ze haar kledij (een mooi blauw topje) maar terug moest aandoen en er dan pas écht kan gestript worden. Al lachende trok ze dus haar kledij terug aan en begon met een échte privé-striptease voor mij. Ik ging op de rand van het bed zitten en zij stond op de grond voor mij. Beetje bij beetje evolueerde de stripteaseshow, al kronkelend in de meest erotische poses met haar prachtige lichaam, bevrijdde ze zich van haar kledij en begon ze mij in haar nakie nog meer uit te dagen. Haar poesje tot vlak voor mijn gezicht, net geen zoen kunnen geven… Met mijn handen mocht ik haar benen aanraken, maar niet tussen haar benen. De spanning werd zo beetje bij beetje meer en meer opgebouwd tot ik me niet meer kon houden en haar snel vastgreep onder haar benen en haar op het bed (zeer zachtjes) neerplofte. Vanaf dan voltrok zich een kleine twee uur het beste dat me al is overkomen, of toch één van het beste. Er werd geplaagd, gelachen, gegierd, getongzoend dat het een lieve lust was, lieve strelingen, intense aanrakingen, mekaar verwennen… noem maar op. Een samenspel zoals het niet zo vaak voorkomt. Het minste aandacht besteedden we aan het pijpen. Dit was (voor mij) de zwakkere schakel in het geheel, maar ik kan zelfs zonder dat. Tijdens het beffen ging ze er heel erg in op. Het is al eens vermeld in een andere recensie van haar, als het toneel is, is het erg goed gespeeld. Of het nu écht is of toneel, dat is nu net niet hetgeen waar seksenfun mee bezig is in zijn gedachten op kamer. Zodra ik merk dat ze er in opgaat is het goed voor mij. Emanuelle werd lekker nat tijdens het likken. Als ze echt is klaargekomen is ze dat drie keer. 3 momenten wist ik ineens meer sap van haar poesje te mogen proeven :wink:. Akkoord dat ze op de kritieke momenten een beetje naar boven trok maar ik gaf niet af :rofl: en liet haar toch lekker kronkelen. Dit gebeurde allemaal op onovertrefbare speelse wijze. Omdat seksenfun niet groot geschapen is, heb ik me niet moeten onthouden van een heerlijke gevoelige strakke penetratie met haar. Al spelend kwam het er van dat ik het idee kreeg om het condoom niet te willen volspuiten. Ik ging terug uit haar grotje. We begonnen mekaar nu heel lief te strelen, zeer inning te zoenen en te tongzoenen en hierbij verdronken we in mekaar ogen. Zij omdat ze mijn blauwe ogen zo mooi vond, ik omdat ik haar donkerbruine kijkers zo mooi vond :inlove:. Na wat lieve strelingen nog door haar haar liet ik mijn handen via haar borsten afzakken naar haar vulva. Zo kon ik haar schaamlippen, clitoris en vagina heerlijk verwennen en dat voelde ik opnieuw. Ze werd weer stilletjes aan lekker nat. Ondertussen zakte haar hand af naar mijn paal. Terwijl ik haar vingerde begon zij mijn lul eerst rustig te aaien, daarna heftiger te masseren. Een orgasme kon ik op deze aparte unieke manier (en wilde ik ook niet meer) uitstellen.
De sessie werd beëindigd met nog wat naknuffelen, kussen, tongzoenen, strelen…. en een rugmassage nog gekregen van haar. Ook dat doet ze heel goed.
Zeker vermeldenswaardig voor niet-rokers is dat ze helemaal op het einde van de sessie vroeg of ik met haar nog wat in de bar wou blijven zitten (, zodat ze een sigaretje kan opsteken). Ja, dit is de eerste dame die bij een langere sessie tussendoor geen nood heeft aan een stinkstokje. Tijdens de sessie was me dat natuurlijk ontgaan. Een perfecte kamersessie was dit.
Na ons samen gedoucht te hebben zijn we terug op onze poefen gaan zitten. Ik bood haar een drankje aan. Ze wou een ananassapje. “Een wat?”, zei ik. Toen vroeg ze of ik bedoelde dat ze een alcoholisch drankje mocht kiezen. Ik zei ja en ze ging voor een piccolo. Dit is de eerste keer dat ik champagne trakteer aan een dame in de club maar zei had dit zéker verdiend.
Nog dik een halfuur amuseerden we ons te pletter tezamen. Lachend, zwanzend en vooral dansend op de beats van de muziek. Niet alleen gewoon dansen maar erotisch dansen. We konden er niet genoeg van krijgen. Het begon wel met een trage. Er werd een traag nummer gespeeld toen we onze drankjes pas hadden en bijgevolg vroeg ik haar ten dans. Ik ging er zo in op dat ik niet eens had gezien dat Dupke al een kwartier bijna vlak naast ons vertoefde. Tegen patjeboemboem was hij al gaan zeggen dat hij zich vooral niet moest spoeden om zich klaar te maken om naar huis te gaan. Plots toen er een gat in de muziek viel, greep Dupke zijn kans om mij er op te attenderen dat we eigenlijk wel eens naar huis moesten gaan. Dit slechte nieuws deelde ik dan ook maar mee aan Emanuelle. Nog een heel klein afscheidsfeestje was het gevolg. Hier scheidden onze wegen dan voor onbepaalde tijd. Met een handkus en traangebaar verliet ik de bar naar de omkleedruimte.
Bij het verlaten van VM was het even wachten, er waren nog enkele gasten voor ons. Emanuelle had me kennelijk goed in het oog gehouden en stond weinige seconden later weeral bij mij. Ook zij kon maar moeilijk afscheid nemen. Dupke en patjeboemboem wilden wel snel naar huis. Emanuelle pakte mij nog steviger vast, wikkelde haar benen om de mijne en wou me niet laten gaan. Uiteindelijk moesten we mekaar dan toch lossen. Dupke en patjeboemboem weg, ik er achter. Emanuelle achter mij. We pakten mekaar weer stevig beet, Dupke kwam weer terug naar binnen, piepen waar ik nu weer zat. Ik plakte nog aan Emanuelle. Nu moest ik écht wel mee vertrekken of ik had te voet naar België kunnen gaan, denk ik.
Een zwaar afscheid van een toppertje van een dame.
Emanuelle is een dubbele en dikke aanrader. Ze blijft nog tot 31/07. Daarna gaat ze voor ongeveer een maand naar Roemenië terug. Hopelijk komt ze terug naar VM, als ze bijvoorbeeld naar PHG verhuist gaan we nog heel erg veel rollebollen en dollen, meen ik.
joop slim
18 juli 2009, 16:00
Lijkt de rechtse nou niet aardig op emanuella ???? (en de linkse op Isabella)
http://i568.photobucket.com/albums/ss123/EmeraldGreenBean18/rawr.jpg?t=1247925565
Gustomass
19 juli 2009, 15:05
.........een Paradijsje... ..Zon, zwembad, Emanuella en....
Had Gusto weer even rust…...
Ben gaan liggen op een van die heerlijke ligbanken met van die dikke zachte matrassen, van kunstsof, zacht, lekker om op te liggen gewoon.
Lekker in het zonneke….blauwe hemel, dames liggen te zonnen en wat te babbelen….een klein paradijsje om gewoon van te genieten.
Na een tijdje weer wat afkoeling gezocht én gevonden in het bad. Maar.... dat was van korte duur…komt daar een aantrekkelijke lekkere dame aangewandeld… een beetje, nou ja een beetje, sexie lopend…bij het bad gaat alles uit en komt mejuffrouw lekker mee in bad…einde verkoeling…..niet erg hoor.
Nu lekker gebadderd samen. Niemand in bad, alleen zij en ik….
Emanuella is mooi, natuurlijk en lief. Ze is wellicht een beetje professioneler maar kan dat heel goed onopgemerkt laten. Het puur natuurlijke straalt van haar af. Ze praat graag dus stiltes waren zeldzaam. Haar kleine maar lekkere borsten probeerde ik zoveel mogelijk boven water te krijgen door een opdrukspel met haar te spelen. Af en toe zette ik alle krachten bij en wist ik haar nog verder omhoog te drukken… tegen de stralend blauwe achtergrond van de lucht viel nu een fel zonnetje op deze mooie Emanuella….op haar heerlijke natuurlijke lange donkere haren….als van een verzopen katje... Op dat lachende gezicht , met die mooie ogen. Op haar mooie bovenlichaam en op die natuurlijke borsten…de tepeltjes waren mooi hard hetgeen een onbeschrijflijk mooi beeld gaf. Ik moest een foto mogen plaatsen hier…..
Het zonneke reikte ook tot haar mooi geschoren poesje…. Klein maar fijn zeggen ze dan.
We hebben een hele tijd samen gebadderd en Gusto wist wat zij wilde, wist wat ie zelf wilde maar wist ook dat ie Isabella al zo lang wat beloofd had..…Emanuella zal wel aan me gemerkt hebben dat een kamerbezoek er niet direkt in zou zitten… echter. Alle ingrediënten waren aanwezig en alles was zó mooi dat in dit samen zwemmen een lekkere zoensessie het ultimum van dit zwembadgebeuren had kunnen betekenen.
Het was zó mooi geweest, maar dat wil ik dan toch voor een volgende keer bewaren. Je wil tenslotte nog iets te wensen over hebben..
Isabella , daar had ik mijn zinnen voor vandaag op gezet..........
......Nog even gebadderd met Emanuella maar ze voelde haar kansen..ze hield de eer aan zichzelf en ging de trapjes op om uit bad te gaan. Ze draait zich om en geeft een sexy show weg…..helemaal naakt..alles glad en mooi…haar hele lichaam nat van het water, dan dat mooie koppie, die ogen en dat lachende snoetje….lekker teasend dat alles omgeven door een bos donkere haren die in de rondte zwaaiden en zwierden op haar dansende bewegingen….dit alles,,,juist tegen diezelfde stralend blauwe hemel en beschenen door dat heerlijke zonnetje. Had je hier een foto of video van kunnen nemen... In mijn geheugen heb ik het tafereel een speciale plaats gegeven...
Een vrolijke meid, wat een ambiente zoals ze dat aan deze kant van de grens plachten te noemen. Daarna droogden Emanuella en Gusto zich af en ieder ging ’s eigens weegs…....
.....”Geh’st du schon weg?
Later binnen geëten bij Emanuella en Isabella op de bank…..zit daar Emanuella, lachend, ok , een beetje mij uitlachend…..had haar burgerkleding aan!!….”Geh’st du schon weg? “ vroeg ik haar…."Ja ik ga weg maar ben vanavond weer terug"…ze wilde er even vantussen…. Emanuella is al mooi maar als ze daar zo zit, gekleed in wit in die strakke witte broek, die zit als gegoten….. ( wie kent nog de reclame op Radio Veronica begin jaren 70 "Lois Lois Lois, for girls and Boys, zit als gegoten..!!") dat bloesje wat ze nét even te ver open had staan waardoor ik een heerlijke inkijk op haar borsten had. Deze dames weten wel héél erg goed waar ze mee bezig zijn…geweldig….
....Uiteindelijk ben ik Isabella buiten gaan masseren en Emnuella kwam mee.
Heel gezellig, maar mevrouw had fysiotherapie gedaan en kon goed masseren… Tis me toch gelukt om Isabella lekker de massage te geven die ze dubbel en dwars verdiend had…. Emanuella kon het niet laten wat aanwijzingen te geven.
Deze meid ziet overal de humor van in… Emanuella was gewoon niet bij ons weg te sláán leek het wel.
Uiteindelijk maakt ze aanstalten om te gaan zwemmen….
Na enig over en weer gepraat zijn we alle 3 binnen enkele minuten in bad beland. Het was al donker , maar het bad en de tuin is mooi verlicht…. We hebben gelachen…humor is de dames bij Marisol zeker niet vreemd… Emanuella kan zwemmen maar dan enkel op z’n hondjes…
Isabella duikt al zelfs, ze duikt haar armband op alsof het niks is…
Ongelofelijk hoe een meisje de zwemkunst meester wordt in 3 weekjes tijd….
Zo natuurlijk is die meid…als ze haar thuis vragen waar ze heeft leren zwemmen, welk antwoord zal ze dan geven?????
Lig je daar met twee heerlijke dames in een zwembad in een tropisch ogende entourage... tis al tegen middernacht.. de speelsheid van de dames wordt er niet minder op. De dag zit er ook voor hen grotendeels op dus even lekker uitleven in bad. Emanuella had het aanvankelijk wat koud...zo een '"Ganzehaut" had ik bij haar nog niet eerder gevoeld. Na wat meer bewegen en wat opwarmertjes mijnerzijds trok haar huidje snel gladder.
Het is mooi mee te mogen maken hoe deze dames het hier lekker naar hun zin hebben. Dat je daar van mag genieten. Heerlijk toch. ...
Emanuella heel erg bedankt voor alles vandaag…..
Gustomass weer helemaal in zijn sas…….
joop slim
26 september 2009, 07:54
Emanuella komt waarschijnlijk terug binnen nu en 2 weken...........:biggrin::uglysex::joke:
:ola2:
seksenfun
1 oktober 2009, 23:10
:seiltanz::ola2::aola:
Gustomass
1 oktober 2009, 23:16
:seiltanz::ola2::aola:
wat ziet Gusto in zijn glazen saunabol....
Seksenfun en Emanuelle touwtje springen....
Het moet niet gekker worden daar in Villa Marisol, eerst een huisschilder, dan een ijsbeer die het gras gaat maaien en nu springen de gasten touwtje met de dames van plezier...
mmmm zo gek nog niet....
Gustomass
joop slim
3 oktober 2009, 17:34
Ik weet niet hoelang de reis precies duurt per auto.....maar am mittwoch slingert ze de auto aan om koers te zetten naar Hamminkeln.
dus step on it girl en tot vrijdag ! :biggrin:
joop slim
7 oktober 2009, 07:08
voor de fans van emanuelle..............Helaas zal het nog even duren voordat emanuelle in duitsland weer aankomt.....
Bosco
7 oktober 2009, 21:57
voor de fans van emanuelle..............Helaas zal het nog even duren voordat emanuelle in duitsland weer aankomt.....
SSSSSSHIT..........wie moet er nu mijn "EGO" strelen? :biggrin::biggrin::biggrin: