PDA

Volledige versie bekijken : Ivana ( Croatische, blond)



Rex
14 juli 2009, 12:29
Naam : Ivana
Nationaliteit/taal : Croatische, Duits en Engels
Leeftijd : 26
Haarkleur/lengte : Blond, steil haar
Lengte : grote meid rond de 1.80m
Postuur /Cupmaat : Normaal/ Volle C, echt....
Tatoeage /Piercing : geen tatoos, wel tongpiercing
Service : Full, alles wat mogeliijk is, alleen rimmen wilde ze niet


De mooiste dame die ik tot nu toe in een club heb gezien is Ivana. Type Eva Herzigova, wat een ontzettend lekker wijf is dit zeg.

Ontzettend vriendelijk en spontaan en wat een uitstraling heeft ze.......
Full service op de kamer met alles erop en eraan, Heerlijk tongzoenen met volle overgave, tederheid en passie en ohhhhh wat kan ze heerlijk pijpen, zo lekker zelfs dat het heel moeilijk is om haar te laten stoppen en nog andere dingen te doen. En vooal in 69 was dit een uitputtingsslag voor mij, want zo'n lekker poesje wil je gewoonweg niet overslaan........

Ze is redelijk lang, maar desondanks wist ze zich goed te manoevreren in de kamer, als een wilde tijgerin bespeelde ze me en lagen we heerlijk met elkaar te vrijen. Met recht de lekkerste en beste sessie die ik ooit in mijn ijsberen leven heb meegemaakt. De overtreffende trap in ijsberenland voor mij.

Later diep in de nacht heb ik haar nog een keer meegenomen en hebben we wederom heerlijk van elkaar genoten.......

Niet alleen ikzelf was diep onder de indruk van deze mooie dame, maar ook de andere ijsberen hadden zoiets van WOW, dit is met recht een heerlijke meid......

pepto
11 september 2009, 22:28
I agree totally with Rex's assessment of Ivana. :herz: I met her in early July but now she is gone from Oase. Ivana is one of the hottest and most enthusiastic and talented girls I have met in the clubs. If anyone spots her anywhere, please let me know and I will make a beeline for that club.
Ivana, oh Ivana, wherefore art thou Ivana? :herz:

greetz
pepto

Rex
8 maart 2010, 21:47
De laatste keer dat ik in de Oase was heb ik mogen genieten van een van de mooiste meiden uit het FKK gebeuren.......Ivana. Een tijdje was ze niet meer gesignaleerd, maar afgelopen vrijdag dook ze ineens weer op in Oase.

Het was lastig haar te pakken te krijgen en toen ze beloofde me op te zoeken in de bar, ging ze voor de zoveelste keer met een andere geile hond er vandoor. Totdat ze opeens voor me stond en zei dat ze er klaar voor was.

Voorspel in de kino laten afspelen en daarna naar een kamer getogen. Wat een gruwelijk lekkere meid is dit...........WOW!!!