PDA

Volledige versie bekijken : Belg rijdt 400 km voor brood



timjava
17 juli 2009, 16:31
WALDASCHAFF - Een verwarde Belgische man die even naar de plaatselijke bakker wilde rijden, reed verkeerd en kwam 400 km verder in Duitsland terecht.
De verwarde gepensioneerde reed donderdag urenlang over Belgische en Duitse snelwegen. Toen zijn benzine op was, parkeerde hij zijn auto in de buurt van het stadje Waldaschaff in de deelstaat Beieren. Automobilisten zagen hem op zijn slippers langs de vangrail lopen en waarschuwden de politie.

De dochter van de man vertelde de politie dat hij wel vaker verloren reed, maar nooit eerder zo ver was gekomen, schrijft de Standaard.

Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/4425706/__Belg_rijdt_400_km_voor_brood__.html?p=18,1

Ja, ja, terug gevonden in duitsland op slippers en dan zeggen dat je brood wilde kopen:tongue:
En ze geloven zijn smoesjes ook nog:biggrin:

foots
18 juli 2009, 11:36
Heren, beren,

Ligt deelstaat Beieren maar 400 km van België ?

Groet, Foots

PS. Nee, ik geloof inderdaad niet alles wat in de telegraaf staat, meestal kijk ik naar de mooie foto's.

sofaking
18 juli 2009, 13:13
Heren, beren,

Ligt deelstaat Beieren maar 400 km van België ?

Groet, Foots

PS. Nee, ik geloof inderdaad niet alles wat in de telegraaf staat, meestal kijk ik naar de mooie foto's.

Ik vond het eerst ook raar, maar de afstand Brussel-Waldaschaff via de autoweg is 444.67 km.
Groter dan je denkt die deelstaat Beieren.

Jünther
19 juli 2009, 10:23
Zoete broodjes bakken in Bayern. Leuk gevonden.
Je kunt ook broodjes ei, of andere sandwiches kopen bij een tankstation.

Nee, dan kun je beter zeggen dat je naar een ruilbeurs gaat voor postzegels (lekker likken). Die ouwe moet het nog leren.

foots
19 juli 2009, 12:13
Heren , beren,

Afgelopen vrijdag wel iets leuks gehoord in Parksauna Residenz. Een dame vertelde dat er een klant was geweest die met de tracktor was gekomen. Op zich in deze omgeving helemaal niet zo raar, wel dat deze man er 4 uur enkele reis voor had afgelegd. Ik zeg petje af, zelf was ik trouwens ook 2 uur enkele reis voor onderweg, maar dan met een gewone auto.

Groet, Foots

rolly
19 juli 2009, 13:41
Tja....of donderdags in Amsterdam met een aantal maten je vrijgezellen feest hebben, om vervolgens dinsdags in Mosou(Rusland) wakker te worden bij een bordeel, zonder geld, zonder pas,maar wel met een vreselijke kater. En je realiseren dat je waarschijnlijk niet op tijd bent voor je huwlijksceremonie die dag. Ach, er is altijd een geluk bij een ongeluk zal ik maar zeggen.

foots
19 juli 2009, 15:50
@ Op Rolletjes,

Dat heb je er mooi afgebracht, scheelt een ontbinding van een heel duur contract. Geloof me ik verlies liever mijn passen dan dat ik een huwelijkscontract teken.

Groet, Foots :wink2:

foots
19 juli 2009, 17:01
Echt niet, wedden ?

Jünther
20 juli 2009, 19:16
Volgens mij heeft foots nog een weddenschap met Extince lopen.
Deze loopt nog een week of 6, remember?

RPL zal 3 maanden lang LR niet afzeiken, dat is de inzet.

Doet RPL dat wel, dan gaat Extince €50 (of was het 100€) vangen.
Doet hij dat niet, dan kan Foots wat extraatjes veroorloven bij zijn favo DVP.

Aangezien RPL en Foots dikke maatjes zijn, weet ik op voorhand al, wie er gaat winnen.