PDA

Volledige versie bekijken : Fucking Berlin!



MiniME
21 juli 2009, 20:33
Zondag op TV geweest, hier nog te zien:

Fucking Berlin! (http://spuitenenslikken.bnn.nl/forum.php/page/spuiten_en_slikken_clips)

Typisch verhaal van een meisje dat bewust, maar toch met tegenzin, het wereldje induikt. En er weer uitkomt en nu de balans op maakt: "vreselijk, maar wel de moeite waard geweest?"

Ze heeft ook een boek erover geschreven. Zou ik als ijsbeer ook eens moeten doen. Voldoende meegemaakt de afgelopen jaren. Zowel enorm drama, als mooie momenten.

Stiffmaster
22 juli 2009, 09:00
Het verhaal vindt ik wel wat tragisch, maar ik kan me niet voorstellen dat het alleen maar kommer en kwel moet zijn geweest. De heren worden zonder uitzondering afgeschilderd als vies en smerig, dat lijkt me niet helemaal correct. :cool::cool: En haar "vriendje" blijkt al helemaal een gluiperd te zijn, maar ja daar komen we er meer van tegen in onze clubs :mad::mad:

Saruman
22 juli 2009, 09:58
De bewuste dame leefde een dubbelleven als studente overdag en h**r 's nachts. En dat allemaal voor een werkloos, joint-rokend vriendje dat thuis op zijn luie reet zat.:confused:

Allemaal heel zielig hoor, maar je kunt natuurlijk ook beslissen om niet met zo'n lul te gaan samenwonen, en dan kom je met veel minder geld rond.

Waarom zo veel vrouwen steeds maar verliefd worden op foute vriendjes, waarbij het "foute" er dan nog zo vingerdik opligt, is en blijft voor mij altijd een raadsel.

TT Man
22 juli 2009, 10:26
Zowel enorm drama, als mooie momenten.

Was het de moeite waard?

paul22
22 juli 2009, 10:42
De heren worden zonder uitzondering afgeschilderd als vies en smerig, dat lijkt me niet helemaal correct. :cool::cool:

Vanuit jouw positie begrijpelijk. Maar hier geeft een ex-prostituee haar gevoel weer.

Heb je echt de illusie dat Dames,nadat ze gestopt zijn (geen belangen meer hebben bij prostituanten) er anders over denken?:wakeup[1]: