PDA

Volledige versie bekijken : YY ervaringen en vragenbakje, algemeen

Pagina's : 1 [2] 3 4 5

wellness boy
21 oktober 2024, 15:44
Alles op z,n tijd.Er staan nu ook ligstoelen bij de buiten sauna.

wellness boy
21 oktober 2024, 15:54
Een extra koffie machine bij het restaurant vind ik zelf niet nodig.Ik haal voordat ik ga eten wat te drinken en daarna ga ik naar het cafe gedeelte voor de koffie.

peterp095
21 oktober 2024, 16:07
Een extra koffie machine bij het restaurant vind ik zelf niet nodig.Ik haal voordat ik ga eten wat te drinken en daarna ga ik naar het cafe gedeelte voor de koffie.

ja dat kan natuurlijk maar ze hebben toch redelijk wat investeringen gedaan in het restaurant, een koffiemachine is dan ook niet de grote kost.
in Living Room stond er ook geen maar daar was het interieur er ook niet naar om er één te zetten (...)

Brad Clitt
21 oktober 2024, 16:26
Dat ze maar eens beginnen om die omgekeerde potten met een kraantje te vervangen in het restaurant, je moet potdorie 2 a 3 minuten wachten voordat je glas redelijk gevuld is met water (met een raar smaakje). En het aantal douches halveren bij de lockers is ook zo'n gouden zet, gelukkig kunnen er wel 4 badjassen tegelijk opgehangen worden. Als het druk is kunnen 2 beren dan een douche delen...

schoolmeester
21 oktober 2024, 16:54
2 douches is echt te weinig voor deze grote club, alhoewel.... als ze met dit beleid doorgaan hebben ze aan 2 douches genoeg.

rob45
21 oktober 2024, 17:00
En het aantal douches halveren bij de lockers is ook zo'n gouden zet, gelukkig kunnen er wel 4 badjassen tegelijk opgehangen worden. Als het druk is kunnen 2 beren dan een douche delen...

Er hoeft niks gedeeld te worden,ik had het ook gezien maar is bedoelt voor je badjas en nog een handdoek dus 2 haakjes. Jonge... ze hebben erover nagedacht ! [emoji16]
Achter bij de bar is ook een douche,best grote ruimte waar je met 2 man kan gaan staan.
Voor zo'n grote club moet je meer denken aan 4 douches bij de lockerruimte.
Zeker op drukke dagen met 200 mannen en vrouwen binnen maar volgens Schoolmeester komen die er niet meer en dat zou zo maar kunnen als het op deze manier voort blijft gaan.

Big30
21 oktober 2024, 19:04
Kleine schoonmaak gedaan.

schoolmeester
21 oktober 2024, 19:11
Het is ook weer tijd voor de najaarschoonmaak.

frittentitten
21 oktober 2024, 20:40
Ik had zo gehoopt met een goed gevoel de zuipfiets te kunnen pakken om naar Melick te gaan.
Maar ik sluit me aan bij sommige andere om de goede oude tijd in mijn geheugen te koesteren en niet te laten verpesten door de dames die er nu rondlopen

Dank aan allen voor jullie verslagen hier.

Ik pak met mooi weer de andere snelle fiets naar Castrop een deze dagen.

Eddy_V
21 oktober 2024, 21:31
Er hoeft niks gedeeld te worden,ik had het ook gezien maar is bedoelt voor je badjas en nog een handdoek dus 2 haakjes. Jonge... ze hebben erover nagedacht ! [emoji16]

Voor zo'n grote club moet je meer denken aan 4 douches bij de lockerruimte.

De meeste kamers hadden voorheen een douche, op een paar kleinere kamers na. De douches in openbare ruimtes waren meer voor de wellness bedoeld en zoveel werden die nu ook weer niet gebruikt (geen tientallen tegelijk bedoel ik).
Hebben de kamers nu dan geen douches meer zoals vroeger?

rob45
21 oktober 2024, 21:51
In het oudere gedeelte wel alle
kamers,de kamers die later bij zijn gebouwd daar zit veelal geen douche.
Ook recente verhalen gelezen hier dat niet alle douches het doen

cameltoe slide
21 oktober 2024, 23:12
Wenn ein Amtsinhaber in Deutschland in diesen 100 Tagen Schonfrist "Sch..." baut, was hat das für eine Konsequenz? Keine!

As 'n posbekleër in Duitsland "sh..." bou gedurende hierdie 100 dae van grasietydperk, wat is die gevolge? Geen!

Du scheinst meine ursprüngliche Aussage zur 100-Tages-Schonfrist nicht zu verstehen oder verstehen zu wollen.

Het lijkt erop dat u mijn oorspronkelijke verklaring over de respijtperiode van 100 dagen niet begrijpt of wilt begrijpen.

https://de.m.wikipedia.org/wiki/100-Tage-Frist#:~:text=Die%20100%2DTage%2DFrist%20bemisst,e inzuarbeiten%20und%20erste%20Erfolge%20vorzuweisen .

So wird es auch im YY sein ( da ja angeblich der Clubinhaber/Manager hinter der Preispolitik der Frauen steht), ist aber genau der falsche Weg. Lieber 15-20 gute Frauen, als 50 Piranias. Als Beispiel kann der leider geschlossene LR dienen, nachdem die Frauen ihre Preise etwas korrigiert haben lief der Club. Bis zu dem unverständlichen Behördengang und dem Brand.

Dit sal ook dieselfde wees in die YY (aangesien die klubeienaar/bestuurder kwansuis agter die vroueprysbeleid staan), maar dit is presies die verkeerde manier. Beter 15-20 goeie vroue as 50 piranias. As voorbeeld kan die ongelukkig geslote LR dien, nadat die vroue hul pryse 'n bietjie reggestel het, het die klub gehardloop. Tot die onbegryplike besoeke aan die owerhede en die brand.

VanKees

Auffällig bei allen Cluberöffnungen der letzten Zeit, sei es: Golden Gate, Living Room, Amari, Freude 39, Peaches und jetzt Yin Yang,
wird den Managern von vielen Eisbären die Fähigkeit abgesprochen, einen Saunaclub wirtschaftlich und personell richtig leiten und führen zu können. Umgekehrt ist mir kein Saunaclub oder Bordell bekannt, dass von einem oder einer Gruppe von Eisbären eröffnet wurde. Warum? Angst vor dem Risiko und kein vorhandenes Startkapital?

Wenn du dir die Mühe machen würdest, nachzudenken, wie du es schaffen kannst als Manager, Prostituierte ins Yin Yang zu locken, wirst du feststellen, daß:

* der Angebotsmarkt an Prostituierten momentan in Saunaclubs geringer ist als die Nachfrage der Clubbetreiber und der Konsumenten von Sexdienstleistungen.

* Prostituierte sich fragen werden, warum sie ihren Arbeitsort wechseln sollen? Durch die Aussicht auf (sehr) gute Verdienstaussichten!

* in der Anfangszeit ein neuer Manager Zugeständnisse machen muss an die Piranhas, um sein Aquarium zu füllen. Wenn der Betrieb angelaufen ist, kann an den Stellschrauben gezogen werden und Einfluss genommen werden.

Umgekehrt, wie wäre die Berichterstattung von den Besuchern des Yin Yang hier im Forum ausgefallen, wenn in der ersten Woche nur 20 nicht gut aussehende Prostituierte anwesend gewesen wären, jenseits von 30 Jahren, die einen Wunschservice für 50 Euro für 30 Minuten angeboten hätten? Wahrscheinlich könnten wir lesen: "langweiliges Line-Up, lohnt sich nicht das YY zu besuchen"?

Manchmal sollte man erst einmal seinen Verstand einschalten und sich fragen, wo etwas herkommen soll, was man sich wünscht und ob diese Wünsche augenblicklich umsetzbar sind, ohne das gezaubert werden muss.

Der/Die Manager des Yin Yang versuchen mit ihren Mitteln den Motor des Geschäftsbetriebs zu starten. Warten wir doch einfach ab, wie sich die weitere Fahrt entwickelt.

Ich möchte ungern die Bibel zitieren. Der Schöpfer hat sein Projekt, dass wir täglich verschmutzen, auch nicht an einem Tag erschaffen. Letztendlich hat er dabei akzeptiert, dass ihm die Weibchen nicht so gut gelungen sind und sie sich ihre Gesichter schminken müssen.

Letzten Endes scheinen einige Eisbären zu vergessen, dass sie nicht alles und jeden Scheiss mitmachen müssen und die überzogenen Preisvorstellungen von Prostituierten durch Gegenangebote auf den Boden der Tatsachen zurückholen können. Anscheinend haben einige Eisbären nicht gelernt, zu verhandeln und jammern lieber herum!

:wink2:

Opvallend in alle clubopeningen de laatste tijd, zij het: Golden Gate, Living Room, Amari, Freude 39, Peaches en nu Yin Yang, Veel ijsberen ontzeggen de managers de mogelijkheid om een ​​saunaclub economisch en qua personeel te besturen en te leiden. Omgekeerd zijn mij geen saunaclubs of bordelen bekend die door één of een groep ijsberen zijn geopend. Waarom? Angst voor risico en geen startkapitaal?

Als je eens nadenkt over hoe je als manager prostituees naar Yin Yang kunt lokken, zul je merken dat:

* De aanbodmarkt voor prostituees in saunaclubs is momenteel lager dan de vraag van clubuitbaters en consumenten van seksuele diensten.

* Prostituees zullen zich afvragen waarom ze van werkplek moeten veranderen? Vanwege uitzicht op (zeer) goede verdienmogelijkheden!

* In het begin moet een nieuwe manager concessies doen aan de Pirania's om zijn aquarium te vullen. Zodra de werking is gestart, kunnen de stelschroeven worden uitgetrokken en kan er invloed worden uitgeoefend.

Omgekeerd, hoe zou de berichtgeving van Yin Yang's bezoekers hier op het forum eruit hebben gezien als er in de eerste week slechts twintig slecht uitziende prostituees, ouder dan 30 jaar, aanwezig waren geweest die de gewenste dienst voor 50 euro gedurende 30 minuten aanboden? We zouden waarschijnlijk kunnen lezen: "saaie line-up, niet de moeite waard om YY te bezoeken"?

Soms moet je eerst je gedachten inschakelen en jezelf afvragen waar iets vandaan komt, wat je wilt en of deze wensen direct gerealiseerd kunnen worden zonder dat je magie hoeft te gebruiken. De Yin Yang-manager(s) proberen hun middelen te gebruiken om de motor van de bedrijfsvoering op gang te brengen. Laten we gewoon afwachten hoe de rest van de reis zich ontwikkelt.

Ik hou er niet van om de Bijbel te citeren. De Schepper heeft niet zijn project gecreëerd dat we elke dag op één dag vervuilen. Uiteindelijk accepteerde hij dat hij het niet zo goed deed met de vrouwtjes en dat ze make-up op hun gezichten moesten smeren.

Uiteindelijk lijken sommige ijsberen te vergeten dat ze van alles en nog wat hoeven te verdragen en dat ze de exorbitante prijzen van prostituees naar beneden kunnen halen door tegenaanbiedingen te doen. Blijkbaar hebben sommige ijsberen niet geleerd te onderhandelen en geven ze de voorkeur aan zeuren!

mentholbear
22 oktober 2024, 01:56
Hoe ziet de wellness er momenteel uit?

Kleine sauna binnen, sauna buiten en buiten zwembad. Geen dappere helden die de temperatuur van het water hebben geprobeerd?

Waarschijnlijk ben ik geen doorsnee beer maar ik heb gewoon een hekel aan onderhandelen (in een club!!). Voor mij is het een soort van sfeer-bederver.

Ik dacht al, waar blijven de beren die de sfeer verliezen als er onderhandeld moet worden :rolleyes:

Wat ik alleen heb willen zeggen door je enigsinds naïef te noemen dat ook de instelling van veel meiden vroeger anders was en dat het zoals je zelf ook zegt een illusie is.

Voor de p6 wet van 2017 hadden de meeste clubs wat meer... huisregels zeg maar, waardoor je niet zo hoefde te onderhandelen delen. Was er iets mis met de instelling van een meid, dan ging je naar de theke voor beklag en werd er vaak wat aan gedaan.

Hebben de kamers nu dan geen douches meer zoals vroeger?

Deze Dagobear doucht zelden op de kamers om te voorkomen dat het geld gaat kosten.

Blijkbaar hebben sommige ijsberen niet geleerd te onderhandelen

Sommigen vinden het sfeer dodend wanneer ze net als op de markt moeten gaan handje klap onderhandelen :rolleyes:

Purrfect
22 oktober 2024, 06:32
Angst vor dem Risiko und kein vorhandenes Startkapital?

Angst voor risico en geen startkapitaal?
Erstens das und zweitens hast Du dann Hausverbot in allen anderen Clubs.

Ten eerste dat en ten tweede word je dan uitgesloten van alle andere clubs.

Umgekehrt, wie wäre die Berichterstattung von den Besuchern des Yin Yang hier im Forum ausgefallen, wenn in der ersten Woche nur 20 nicht gut aussehende Prostituierte anwesend gewesen wären, jenseits von 30 Jahren, die einen Wunschservice für 50 Euro für 30 Minuten angeboten hätten?

Omgekeerd, hoe zou de berichtgeving van Yin Yang's bezoekers hier op het forum eruit hebben gezien als er in de eerste week slechts twintig slecht uitziende prostituees, ouder dan 30 jaar, aanwezig waren geweest die de gewenste dienst voor 50 euro gedurende 30 minuten aanboden?
Das werden wir leider erst erfahren, wenn es mal jemand ausprobiert. Der Schlüssel wird aber wohl sein, Kontakte nach & frischen Nachschub aus Rumänien (oder sonstwoher) zu organisieren.

Helaas komen we er pas achter als iemand het uitprobeert. Maar de sleutel zal waarschijnlijk het organiseren van contacten en nieuwe aanvoer vanuit Roemenië (of ergens anders) zijn.

Tjeppah
22 oktober 2024, 08:24
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
Wat ik alleen heb willen zeggen door je enigsinds naïef te noemen dat ook de instelling van veel meiden vroeger anders was en dat het zoals je zelf ook zegt een illusie is.

Citaat Mentholbear
Voor de p6 wet van 2017 hadden de meeste clubs wat meer... huisregels zeg maar, waardoor je niet zo hoefde te
onderhandelen delen. Was er iets mis met de instelling van een
meid, dan ging je naar de theke voor beklag en werd er vaak wat
aan gedaan.

Had er meer mee te maken dat vroeger en dan heb ik het voor 2016 er meer meiden beschikbaar waren voor de clubs. De vijver om voor de clubs uit te kiezen was veel groter en daardoor konden ze makkelijk afscheid van een dame nemen wanneer ze niet bij de club pastte

Tjeppah
22 oktober 2024, 08:29
Kleine sauna binnen, sauna buiten en buiten zwembad. Geen dappere helden die de temperatuur van het water hebben geprobeerd?

Ik dacht al, waar blijven de beren die de sfeer verliezen als er onderhandeld moet worden :rolleyes:

Voor de p6 wet van 2017 hadden de meeste clubs wat meer... huisregels zeg maar, waardoor je niet zo hoefde te onderhandelen delen. Was er iets mis met de instelling van een meid, dan ging je naar de theke voor beklag en werd er vaak wat aan gedaan.

Deze Dagobear doucht zelden op de kamers om te voorkomen dat het geld gaat kosten.

Sommigen vinden het sfeer dodend wanneer ze net als op de markt moeten gaan handje klap onderhandelen :rolleyes:

Sommigen vinden het sfeer dodend wanneer ze net als op de markt moeten gaan handje klap onderhandelen
Snel reageren op dit berichtReageren

Vind ik erg naïef. De vrouwen zijn er om zoveel mogelijk geld te verdienen en daarvoor zo weinig mogelijk hoeven te doen. Dit is net of dit hetzelfde is wanneer je iemand in een SC of in een kroeg zou ontmoeten

zeppos58
22 oktober 2024, 09:15
Als ze bij YY beweren dit forum niet te kennen dan zijn er twee mogelijkheden, of ze staan te liegen dat ze zwart zien, of er blijft niemand meer over van de oude YY. Wan destijds waren er hier een tijdje vrijkaarten te winnen voor dut huis.

Jack42
22 oktober 2024, 09:32
Als ze bij YY beweren dit forum niet te kennen dan zijn er twee mogelijkheden, of ze staan te liegen dat ze zwart zien, of er blijft niemand meer over van de oude YY. Wan destijds waren er hier een tijdje vrijkaarten te winnen voor dut huis.

YY (ook het nieuwe) moet het ijsberenforum wel kennen want W2 heeft onlangs een telefoongesprek gehad met de eigenaar van YY en in dat gesprek zal hij vast niet geprobeerd hebben om een mud aardappelen aan hem te verkopen.
Wellicht binnenkort hier opnieuw vrijkaarten van YY te winnen?

Willem2
22 oktober 2024, 10:28
YY (ook het nieuwe) moet het ijsberenforum wel kennen want W2 heeft onlangs een telefoongesprek gehad met de eigenaar van YY en in dat gesprek zal hij vast niet geprobeerd hebben om een mud aardappelen aan hem te verkopen.
Wellicht binnenkort hier opnieuw vrijkaarten van YY te winnen?

Dat is dus een klein misverstand.... lees mijn zin nog maar eens na ... dat ging over een andere nederlandse club.

Ik heb 2 emails geschreven, 3x getracht te bellen en was er 1x voor de opening maar toen was er geen manager.
En dan houdt het voor mij wel een beetje op....ze moeten wel willen ...en ook iets inzien ...

rob45
22 oktober 2024, 10:41
Meer kan je niet doen Willem2, idd wel jammer.

Jack42
22 oktober 2024, 12:08
@Willem2

Valt wel mee.....er zit iemand flink te trollen.

Ik ging er vanuit dat JF met deze quote het ijsberenforum bedoelde en niet het SS Forum.
Ik verwachtte ook niet dat jij (nog of wederom) in contact staat met SS en het SS Forum leest.

Maar er zit wel een kern van waarheid in gezien een telefoongesprek wat ik had met de eigenaar van deze club.

Het is mij nu duidelijk wie jij wel met "eigenaar van deze club" bedoelt.

Jammer dat YY niet reageert maar je zult het vast nog wel eens proberen op een later tijdstip.

mentholbear
22 oktober 2024, 12:19
Vind ik erg naïef. De vrouwen zijn er om zoveel mogelijk geld te verdienen en daarvoor zo weinig mogelijk hoeven te doen. Dit is net of dit hetzelfde is wanneer je iemand in een SC of in een kroeg zou ontmoeten

Hij is zich het waarschijnlijk wel van bewust, maar vind het niet leuk dat onderhandelen nu nodig is, terwijl dat vroeger niet nodig was omdat de club meer de attitude van dames kon beïnvloeden zeg maar.

Ben het met je eens dat het ook groot verschil uitmaakt dat er tegenwoordig veel minder aanbod is aan dames, waardoor het voor de clubs minder makkelijk is geworden om dames de toegang te ontzeggen, omdat ze anders met een lege club zitten.

Picasso 1
22 oktober 2024, 12:35
Sommigen vinden het sfeer dodend wanneer ze net als op de markt moeten gaan handje klap onderhandelen

Een saunaclub is geen ramenbuurt (of zou niet tot dat niveau moeten vervallen). Een saunaclub is meer te vergelijken met een massagesalon waar je ook niet met elke aanwezige massagist eerst uitgebreid gaat onderhandelen over welke detailhandelingen uitgevoerd gaan worden tegen welke prijs (en dat voor elke klant weer andere prijzen uit komen).

Probleem met onderhandelen in een saunaclub is dat je in contact met dames waar je interesse in hebt al bij voorbaat zwak staat in de onderhandeling. Een vrouw windt je op en daarom benader je haar. Dat weet de vrouw, jij stapt immers op haar af. De vrouw merkt deze verhoogde interesse/opwinding en kan daarvan misbruik maken (hoe hoger de lust in jouw ogen hoe hoger ze kan inzetten), zij is immers rationeel op dat moment terwijl bij jou lustgevoelens aan het opspelen zijn (je denkt zelf veel minder helder dan normaal). Veel mannen geven dan maar toe als ze plotseling worden geconfronteerd met een prijsverhoging (of haken af als die naar hun gevoel extreem is) en voelen zich daarna of genaaid of zijn van de teleurstelling van het contact aan het bijkomen. Niet echt uitnodigend om een dagje te relaxen in een club als dit de mogelijke toon is van elk contact.

Als het binnen in een saunaclub een markt is, dan moet het ook kunnen dat dames die heel erg jagen en meerdere keren bij je langskomen, je ze bijvoorbeeld een voorstel doet om voor 2 tientjes bereid te zijn met ze naar de kamer te gaan. Als ze heel erg graag hun diensten bij je willen aanbieden dan moet in een vrije markt de prijs ook fors naar beneden kunnen toch? Het is immers handjeklap toch? Je zou dan zien hoe geïrriteerd en boos ze dan zouden reageren; nee, dan is het plotseling geen markt meer maar zijn het onbeschofte klanten in hun ogen.

Het is heel simpel, als een saunaclub voortaan een markt is waar met elke vrouw handje klap moet worden onderhandeld en een vrouw vraagt je 200 euro voor een half uur, doe een tegenvoorstel van maximaal 20 euro voor een half uur. En als het ze irriteert dan moeten ze maar vooraf als groep helder maken wat de standaardprijzen en handelingen zijn, geeft veel meer rust zowel bij hunzelf als bij de klant.

kempie
22 oktober 2024, 12:37
Dat is dus een klein misverstand.... lees mijn zin nog maar eens na ... dat ging over een andere nederlandse club.

Ik heb 2 emails geschreven, 3x getracht te bellen en was er 1x voor de opening maar toen was er geen manager.
En dan houdt het voor mij wel een beetje op....ze moeten wel willen ...en ook iets inzien ...

Ik had dat wel degelijk zo gelezen en was al nieuwsgierig maar met die andere club is het nog niet bijgelegd en blijft wat dat betreft alles bij het oude?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Brad Clitt
22 oktober 2024, 12:57
Momenteel is het meer een duiventil wat betreft dames, dus om een concensus te bereiken onder de dames over de te vragen tarieven is vrij moeilijk dan. Er moet eerst een grotere groep komen die daar ook blijft en dan zal aan de hand van de business besloten worden om de tarieven eventueel aan te passen. De club kan alleen maar een richtlijn/advies geven aan de dames mochten zij ontevreden zijn over de inkomsten en wat ik zo begrepen heb is dit nu ook een klein beetje gebeurd.

Wat betreft de club, naar mijn idee hadden ze de club weer moeten opbouwen zoals het was met natuurlijk wat verbeteringen. Op dit moment is de club duidelijk niet af, de kale vlakte tussen bar en restaurant zal opgevuld worden met wellness en wat lampen, planten, tafels en stoelen zodat het wat gezelliger wordt (althans dat is te hopen). Tot dan moeten ze maar een H met een cirkel erop schilderen, heeft Roermond tenminste een tijdelijk helipad erbij. Hoop dat de passages tussen de entree en de bar/restaurant ook wat gezelliger worden, want nu is het net of je tussen de verschillende afdelingen van een ziekenhuis of bejaardenhuis loopt (met links en rechts wat uitzicht op het plantsoen). We zullen het wel zien wat het wordt, hopelijk krijgen we het oude YinYang voor een deel weer terug.

gignnl
22 oktober 2024, 14:45
Heb nou tig pagina's doorgelezen,maar is er ook nog geneukt in YY?

Herr Fick
22 oktober 2024, 14:46
Mein Gott, wat een oeverloos geneuzel.l....

Daar ben ik het volmondig mee eens. Ik lees hier enkel meningen over €50 bekameraars met onweerstaanbare drang naar vrijkaarten. Er zijn toch al een aantal budgetclubs op max een uurtje rijden van YY. Een extra budgetclub zou alleen maar dames weg trekken uit AG, BB, 6S.

Ik ben zelf nog niet in het nieuwe YY geweest. Maar ik was onlangs wel in een Keulse club waar de DVP's ook 100 4 30 vragen. Daardoor heb ik het bij één kamergang gehouden ipv twee of drie, maar dat was dan wel een héél, héél goede kamer met een absoluut topmodel. Als de dames geen klanten vinden zullen ze hun prijzen wel aanpassen en als ze er wel vinden dan wordt YY gewoon geen te frequenteren etablissement voor sommigen hier. DVP's zijn bij mijn weten geen ambtenaren en hebben dus geen enkele verplichting tegenover ons. Wat is dan het probleem?

Picasso 1
22 oktober 2024, 15:00

Dit topic heette het 'vragenbakje' (ondertussen samengevoegd zie ik).

pret
22 oktober 2024, 15:13

Nee, neuken is te duur in YY.

Herr Fick
22 oktober 2024, 16:15
... Ein (Sex)club ist keine Gastronomie: Speisen und Getränke gibt es aber sie werden (ausgenommen stark alkoholische Getränke, Sekt usw.) nicht berechnet, das "Geschäft" ist die Zimmervermietung! Das Nichtrauchergesetz für die Gastronomie greift hier eigentlich nicht ... Sinnvoll wäre ein Bereich wie ein Wintergarten mit Sichtkontakt zum Geschehen in der Bar, Musik auch hier, idealerweise wie im ACA Gold mit Heizung und Klimaanlage.
Gastronomie en wellness zijn eigenlijk de hoofdactiviteit van een saunaclub. Aan de kamerverhuur op zich verdienen ze niets, want het geld voor een uurtje op de kamer is voor de dames. Het rookverbod is dus wel degelijk logisch in een club.
De rokersruimte bij AG is voor mij net één van de minpunten aldaar. Ook de rookwalmen van de sigarenclub die de resto binnenwaaien zijn storend.
Het is natuurlijk wel zo dat veel clubbezoekers(babyboomers, Turken en DVP's) verstokte rokers zijn.

mentholbear
22 oktober 2024, 16:31

Neem ze nog maar eens door, er wordt wel iets geneukt, en meestal zijn de kamer gangen nog ok. Maar tegen welke prijs...

De rokersruimte bij AG is voor mij net één van de minpunten aldaar. Ook de rookwalmen van de sigarenclub die de resto binnenwaaien zijn storend.

Ja, als het roken nou esnaan de andere kant van de serre was, heb je er in het restaurant iets minder last van. En het zou ook schelen als mensen die schuifdeur ook gewoon weer dicht doen.

DMZ001
22 oktober 2024, 16:31
Van mij mag er wel een rookruimte komen. Volgens de Nederlandse wet moet het dan wel aan één kant open zijn in de openlucht. Dus technisch gezien hetzelfde als in Ratingen want die is ook aan één kant open. Ben je een niet-roker dan bepaal je zelf of je er gaat zitten of niet. Alleen hebben ze de vreetschuur er in zitten, dat kan bij YY vast beter opgelost worden als de wil er is.

Mosje1
22 oktober 2024, 16:35
De afgelopen jaren vele positieve verhalen over Yin Yang gehoord: mooie en luxe club en wel meer dan 100 vrouwen aanwezig! Zelf ben ik hier nooit eerder geweest en dit weekend ben ik poolshoogte gaan nemen. Na enig zoeken naar de ingang, kwam ik om ca. 11.00 uur aan op een ruime parkeerplaats waar een vriendelijke parkeerwacht voor het toezicht zorgde. De entree is luxueus en ik werd vriendelijk door de dame achter de receptie ontvangen. De lockers zijn brandnieuw en solide maar helaas was er geen stoel of bankje (slechts drie kleine poefs) aanwezig om je kleren op te leggen. Na het omkleden ben ik de club gaan verkennen. Het geheel is in een moderne en zakelijke stijl ingericht en oogt misschien enigszins saai of kil. Toch voelde ik mij er na enige tijd thuis en niet ontkend kan worden dat de stoelen en bankjes heerlijk zitten. Het restaurant is ruim opgezet en biedt voldoende plaats. Het ontbijt, de lunch en het diner zijn gewoonweg heel goed verzorgd. In tegenstelling tot eerdere critici vind ik bediening aan de bar vriendelijk en je werd snel geholpen. Met name een jonge dame uit de Oekraïne verdient alle lof. En dan de dames. Om 11.15 ontmoette ik als eerste Cleo maar zij was (helaas voor mij) de gehele dag geboekt. In de loop van de zaterdag groeide het aantal dames tot ca. 35 en van alle maten en leeftijd. Met enige ben ik een gesprek aangegaan. Het wordt duidelijk dat het standaardtarief 70 euro is maar dat je daarvoor slechts een beperkte dienstverlening krijg. Voor de gebruikelijke dienstverlening in een saunaclub betaal je toch minimaal 100 euro en dat 40 tot 50 euro meer dan in Gold of Vaals. Voor mij reden om af te zien van een kamer. In de loop van de dag was de beheerder nadrukkelijk aanwezig. Bij mijn vertrek werd ik ook vriendelijk door hem bedankt voor het bezoek en gedag gezegd maar een vraag naar mijn ervaringen bleef achterwege. Een gemiste kans!

frittentitten
22 oktober 2024, 19:00
Wat stinkt meer, een goeie sigaar of vrouwen die aan upselling doen....??

Met upselling vind ik de sfeer niet goed ruiken iig

The Joker
22 oktober 2024, 22:12
Ik kon de verleiding toch niet weerstaan na 12 pagina's (plus al het verhuisde en verwijderde) en ben zelf vanmiddag maar ff polshoogte gaan nemen.
Even leek het moeilijk te worden aangezien de Heinsbergerweg dicht was aan de noordzijde. Ik moest maar omrijden volgens een verkeerwacht en het aan het zuiden proberen, maar daar was de weg ook dicht. Toen ik die parkeerwachter vertelde dat ik bij het eerste huis links moest zijn en er vast wel langs zou passen begon hij te lachen dat hij graag mee was gegaan...

Uiteindelijk toch nog op de parking aangekomen rond 13:00, zeer vriendelijke ontvangst door de portier voor de poort en de blonde dame bij de entree.
Korte uitleg gehad waar alles te vinden is en dat het bandje je een random locker toe zal wijzen.
Schat dat de parking maar 20% vol was, dus gelukkig geen drukte bij de lockers. De 2 douches bij de kleedkamer schoon en de sensoren werkten prima, temperatuur wel frisjes, zou wel 2 graden warmer mogen.

GSM gebruik is enkel buiten toegestaan of in de 'gameroom' op -1. Helaas is daar geen netwerkbereik, maar je kunt wel net nog op het wifinetwerk van de club. Dame bij de entree heeft het wifi wachtwoord. Er zou nog een nieuwe router beneden komen om een sterker signaal te geven zodat het live topic straks ook volgeschreven kan worden.

Dan maar op naar de bar om de software te bekijken, schat op dat moment 10 vrije dames en 20 rondscharrelende mannen. 1 vriendelijke bardame.
Drankjes in mooie glazen, volop ijs en de verhalen dat je maar 2 bier zou mogen waren natuurlijk ook bullshit. Er hingen 2 vaten van elk 1.000 liter Heineken 5% bier boven de bar, die krijgt zelfs De Banaan nog niet leeg de komende 5 jaar.

Optiek van de dames aan het begin van de dag was niet heel spannend, tot een uur of 16 kwamen er nog wel een aantal bij, denk dat het er 25 zijn geworden, de looks van de middagploeg lag wel wat hoger dan het huidige club gemiddelde binnen 100km van Roermond.
Ik herkende een aantal ex-SS dames, geen idee of die een weekje komen polsen of blijvertjes worden.
Gek genoeg zag ik amper bekende beren, overdag lag de gemiddelde leeftijd toch wel boven de 60 van de mannen en rond einde middag kwamen er wat groepen 40+ kerels bij. Geen vervelio's of herriemakers. Heb het idee dat de club toch wel een deurbeleid hanteert voor zowel mannen als vrouwen.

De tarieven van de dames waren toch wel het gesprek van de dag. Waar de mannen al klaagden dat E70P30 te gortig was, vonden sommige vrouwen dat hun benen voor E120P30 beter gesloten konden blijven. Er zal nog wel een tijdje nodig zijn voor het besef inzinkt bij de DVPs dat de mannen niet ineens 3x zoveel zijn gaan verdienen in 1 maand. Let wel, sommige dames hadden er 10 dagen geleden anders geen moeite mee om voor E50P30 half Turkije af te werken in Ratingen...

Zelf heb ik maar voor safe gekozen en met Cleo/Catalea een kamer opgezocht. We kwamen ergens terecht in de buurt van de oude Men's room, die kamer was nog ongeveer hetzelfde als tot de 2019 sluiting. Omdat wij elkaar al tig jaar kenden gewoon voor E70 mijn ding kunnen doen.
Het viel me op dat het grootste deel van de dames er maar verveeld bij zat, blijkbaar liepen de heren die het breed wilden laten hangen niet echt te springen. Zag wel een groepje heren die met een paar meiden aan de glazen sterk zaten, zeer gezellig, maar in elk geval die 2 uur dat ik ze zag geen kamer zien maken.

Maar genoeg geluld over onbelangrijke zaken, het enige waar het omgaat is tenslotte het restaurant. Echte liefde gaat door de maag!
En ik ben vandaag voor het eerst in jaren weer verliefd geworden.
Zowel het middag als avond buffet was echt van hoge restaurant kwaliteit met zeer veel keuze en aandacht samengesteld.
Ik ken geen enkele saunaclub waar het eten zo luxe is, ook niet in het pre corona tijdperk, YinYang heeft zichzelf culinair in elk geval op de 1e plek gezet.

Heel benieuwd hoe eea de komende weken zal verlopen qua aantal bezoekers en het prijsniveau van de dames, maar alleen de bar en het restaurant zijn de entreeprijs al waard.
Als er over een tijdje nog een stuk wellness bij zal komen heb je helemaal een paradijsje in Roermond.

mentholbear
22 oktober 2024, 22:35
met Cleo/Catalea een kamer opgezocht .

Is Cleo van oa Living Room er nog of is ze weer terug naar AG?

WANDELAAR5
23 oktober 2024, 04:55
Is Cleo van oa Living Room er nog of is ze weer terug naar AG?

Cleo uit LR en Amari en AcaGold heette eerder Cateleya in dcdngww. Dus dat is de dame die Joker noemt.

mentholbear
23 oktober 2024, 10:39
Thx, dat had ik even gemist. Zit namelijk niet zo vaak op dat forum.

pret
23 oktober 2024, 10:51
Let wel, sommige dames hadden er 10 dagen geleden anders geen moeite mee om voor E50P30 half Turkije af te werken in Ratingen...

Turken zijn geen minuten neukers als ze klaar zijn, zijn ze klaar.

Willem2
23 oktober 2024, 11:15
Cleo uit LR en Amari en AcaGold heette eerder Cateleya in dcdngww. Dus dat is de dame die Joker noemt.

Wel een wonder dat er een naam valt want dat schijnt wel verboden te zijn uit angst voor clubs ...:cool:

The Joker
23 oktober 2024, 13:03
Ik heb nog een nieuwtje voor jullie, live van een spion :)
En dit is geen prijsafspraak, er staat enkel een maximum tarief, een dame mag ook €69 vragen of €12,50...

39881

peterp095
23 oktober 2024, 13:11
Staat wel niets over "extra's" en het is daar dat het misloopt....

Tjeppah
23 oktober 2024, 13:18
Een saunaclub is geen ramenbuurt (of zou niet tot dat niveau moeten vervallen). Een saunaclub is meer te vergelijken met een massagesalon waar je ook niet met elke aanwezige massagist eerst uitgebreid gaat onderhandelen over welke detailhandelingen uitgevoerd gaan worden tegen welke prijs (en dat voor elke klant weer andere prijzen uit komen).

Probleem met onderhandelen in een saunaclub is dat je in contact met dames waar je interesse in hebt al bij voorbaat zwak staat in de onderhandeling. Een vrouw windt je op en daarom benader je haar. Dat weet de vrouw, jij stapt immers op haar af. De vrouw merkt deze verhoogde interesse/opwinding en kan daarvan misbruik maken (hoe hoger de lust in jouw ogen hoe hoger ze kan inzetten), zij is immers rationeel op dat moment terwijl bij jou lustgevoelens aan het opspelen zijn (je denkt zelf veel minder helder dan normaal). Veel mannen geven dan maar toe als ze plotseling worden geconfronteerd met een prijsverhoging (of haken af als die naar hun gevoel extreem is) en voelen zich daarna of genaaid of zijn van de teleurstelling van het contact aan het bijkomen. Niet echt uitnodigend om een dagje te relaxen in een club als dit de mogelijke toon is van elk contact.

Als het binnen in een saunaclub een markt is, dan moet het ook kunnen dat dames die heel erg jagen en meerdere keren bij je langskomen, je ze bijvoorbeeld een voorstel doet om voor 2 tientjes bereid te zijn met ze naar de kamer te gaan. Als ze heel erg graag hun diensten bij je willen aanbieden dan moet in een vrije markt de prijs ook fors naar beneden kunnen toch? Het is immers handjeklap toch? Je zou dan zien hoe geïrriteerd en boos ze dan zouden reageren; nee, dan is het plotseling geen markt meer maar zijn het onbeschofte klanten in hun ogen.

Het is heel simpel, als een saunaclub voortaan een markt is waar met elke vrouw handje klap moet worden onderhandeld en een vrouw vraagt je 200 euro voor een half uur, doe een tegenvoorstel van maximaal 20 euro voor een half uur. En als het ze irriteert dan moeten ze maar vooraf als groep helder maken wat de standaardprijzen en handelingen zijn, geeft veel meer rust zowel bij hunzelf als bij de klant.

Lijkt erop dat Yinyang zich volgens jou vergelijking als een markt ziet ;) :biggrin:
https://www.ijsberenforum.com/forum/member.php?94-The-Joker
Een hele verbetering die ze doorvoeren max 70/30 en 140/60. Hoef je alleen nog naar haar servicepakket te vragen en dan weet je al wat je maximaal kwijt bent. Ik verwacht overigens niet dat er meiden zullen zijn die onder deze prijzen hun diensten aan zullen bieden.

Tjeppah
23 oktober 2024, 13:23
Staat wel niets over "extra's" en het is daar dat het misloopt....

Ik vind het een hele verbetering. Je hoeft nu alleen aan de dvp nog te vragen wat haar servicepakket is. En dan weet je in ieder geval wat je maximaal kwijt bent. Ik verwacht niet dat er veel dvp's zullen zijn die haar diensten voor een lagere prijs aanbied.
Het enige wat de dvp's wel zouden kunnen doen is een beperkt servicepakket aan te bieden zonder pzc en tz. De toekomst moet dit uit gaan wijzen

kempie
23 oktober 2024, 13:53
Ik vind het een hele verbetering. Je hoeft nu alleen aan de dvp nog te vragen wat haar servicepakket is. En dan weet je in ieder geval wat je maximaal kwijt bent. Ik verwacht niet dat er veel dvp's zullen zijn die haar diensten voor een lagere prijs aanbied.
Het enige wat de dvp's wel zouden kunnen doen is een beperkt servicepakket aan te bieden zonder pzc en tz. De toekomst moet dit uit gaan wijzen

Also pzc nog als extra wordt gehateerd door alle damss zijn we nog niks opgeschoten.

Tjeppah
23 oktober 2024, 16:14
Also pzc nog als extra wordt gehateerd door alle damss zijn we nog niks opgeschoten.

Zoals ik het interpreteer wel. PZC zal in die 70/30 min moeten zitten aangezien er staat dat dit de maximum prijs is die ze mogen vragen. Ze hebben natuurlijk wel de keus om PZC niet te doen. Maar juist overal extra's voor te kunnen vragen lijkt me hier niet meer mee te kunnen.

broodpoot
23 oktober 2024, 16:19
Dames die een tarief van 70 vragen incluis PZC en TZ zullen er niet zijn vrees ik. Dat wordt dus onderhandelen voor extra's en daar heb ik op een lekker dagje uit helemaal geen zin in maar goed, laten we het glas half vol houden, een standaardtarief van 80 of 100 voor een half uur hoef ik dus niet bang voor te zijn.

Ik hoop alleen niet dat je voor het aanraken van je lul ook een tientje moet betalen en het aanraken van borst en billen ook extra moet gaan betalen.

schoolmeester
23 oktober 2024, 16:23
Ik voorspel een toename van de opblaaspoppenverkoop in Zuid Nederland.....

Tjeppah
23 oktober 2024, 16:25
Dames die een tarief van 70 vragen incluis PZC en TZ zullen er niet zijn vrees ik. Dat wordt dus onderhandelen voor extra's en daar heb ik op een lekker dagje uit helemaal geen zin in maar goed, laten we het glas half vol houden, een standaardtarief van 80 of 100 voor een half uur hoef ik dus niet bang voor te zijn.

Ik hoop alleen niet dat je voor het aanraken van je lul ook een tientje moet betalen en het aanraken van borst en billen ook extra moet gaan betalen.

Als YY hiermee bedoeld deze prijzen voor pmc, geen TZ en meer van die dingen. Dus echt voor basis service en dat ze dan overal nog extra's voor mogen vragen dan schiet je er niets mee op. Want dan zal de ene 50 euro voor een extra en een ander misschien nog wel meer. Beter dat YY een duidelijk gesprek met de meiden houd en anders afscheid van elkaar neemt. Ik hoop dat het is zoals ik eerder zei. Ik wacht het af.

WANDELAAR5
23 oktober 2024, 16:27
Anaal inclusief voor maximaal €70! ;).

Maar even serieus, wellicht zijn ze nu alsnog e.e.a. aan het managen. Geschrokken van alle negatieve reacties.

Tjeppah
23 oktober 2024, 16:29
Anaal inclusief voor maximaal €70! ;).

Maar even serieus, wellicht zijn ze nu alsnog e.e.a. aan het managen. Geschrokken van alle negatieve reacties.

Ze kunnen het dan ook niet helemaal aanbieden. Maar ik weet het natuurlijk ook niet. We zullen het weer moeten ervaren

Goedemorgenallemaal
23 oktober 2024, 16:42
Nu nog even de vloeren bij de douches

pietpotent44
23 oktober 2024, 16:52
En dit is geen prijsafspraak, er staat enkel een maximum tarief, een dame mag ook €69 vragen of €12,50...

30 min. service max. 70e
60 min. service max. 140e

Dat is in elk geval al een stuk beter, maar nog steeds niet voldoende voor mij.

Maar in feite zijn we hier niet (veel) mee op geschoten. Want upsellen was altijd al uit den boze. En het te hoge uurtarief van 140e staat nog steeds.
Het is eigenlijk mensen blij maken met een dode mus.

Alles boven de 120 euro voor een uur GOSC service zal ik weigeren, mocht ik nog eens gaan. (140 is dan ook zeker nog steeds teveel. Vrouwen vragen toch altijd de max.) Bovendien ook ruim boven inflatieniveau t.o.v. 5 jaar geleden toen het nog 50-100 was.
70 euro voor een half uur GOSC service vind ik aan de hoge kant, maar vooruit dan.

Want zelfs dan zouden ze nog 1 of 2 tientjes hoger zitten dan de concurrentie, waar de meesten al (zonder onderhandelen) GOSC service bieden.

Dus er zal nog wat meer af moeten, willen ze concurrerend zijn. Maar die max. prijzen impliceren in elk geval wel dat upsellen niet meer mag (voor GOSC service dan).

Voorlopig blijf ik dan ook naar de concurrentie gaan.

Eisschrank
23 oktober 2024, 18:03

30 min. service max. 70e
60 min. service max. 140e

39881

Inklusive PSC und TZ, also GOSC? Kann das bereits jemand aus Erfahrung bestätigen?
Oder doch nur mageren Service?

Eisschrank
23 oktober 2024, 18:06
Ich meine PZC und TZ

rob45
23 oktober 2024, 18:12
Voor mij zegt het bericht van De Joker dat het verhaal zich wel de goede kant heen beweegt en dat men toch wel begrijpt wat 'zich uit de markt prijzen' betekent.
Dikke duim voor YY want er zijn in ieder geval maximumprijzen en dat is al heel wat. Maar wat Piet zegt kan ik ook begrijpen want ook voor 20 euries per uur minder ga je toch gewoon naar de concurent [emoji23]
Als de line up zich stabiliseert en er leuke servicedames lopen is het voor mij persoonlijk geen probleem want scheelt ook voor mij 1 vol uur rijden.

Brad Clitt
23 oktober 2024, 18:17
Samenvattend, als je geluk hebt en/of de dame al langer kent krijg je GOSC-service voor 70430 en 140460. Anders is het gewoon suck & fuck met een rubbertje. Voor CIM, anaal of andere perversiteiten betaal je zoals voorheen een meerprijs.

Tjeppah
23 oktober 2024, 18:24
Voor mij zegt het bericht van De Joker dat het verhaal zich wel de goede kant heen beweegt en dat men toch wel begrijpt wat 'zich uit de markt prijzen' betekent.
Dikke duim voor YY want er zijn in ieder geval maximumprijzen en dat is al heel wat. Maar wat Piet zegt kan ik ook begrijpen want ook voor 20 euries per uur minder ga je toch gewoon naar de concurent [emoji23]
Als de line up zich stabiliseert en er leuke servicedames lopen is het voor mij persoonlijk geen probleem want scheelt ook voor mij 1 vol uur rijden.

Zelfs voor 30 euries per uur daar goedkoper. ;)

rob45
23 oktober 2024, 18:27
Samenvattend, als je geluk hebt of de dame al langer kent krijg je GOSC-service voor 70430 en 140460. Anders is het gewoon suck & fuck met een rubbertje. Voor CIM, anaal of andere perversiteiten betaal je zoals voorheen een meerprijs.Het helpt altijd als je een dame kent. Als er alleen een financiële klik is dan kan de service weer behoorlijk minder zijn tegen een hogere prijs.
Als je juist een goede klik heb met een dame die je kent kan soms juist ook weer veel meer, vooral als je een goede en regelmatige klant bent.

pietpotent44
23 oktober 2024, 18:48
Maar wat Piet zegt kan ik ook begrijpen want ook voor 20 euries per uur minder ga je toch gewoon naar de concurent

Een uur is momenteel in YY t.o.v. een hoop andere clubs nog altijd 30 tot 40 euro duurder. En dan krijg je in die andere clubs waarschijnlijk ook nog betere service voor.

120 euro voor een uur zou voor yy dames dus al niet slecht zijn. Ook moet het een beetje in lijn met inflatie blijven. Dat is 140 niet. Vandaar mijn max van 120.

Nu moeten we zogenaamd blij zijn dat de extra (upsell)toeslagen eraf gaan, en we i.p.v. 200-300 per uur nog 'slechts' 140 moeten betalen. Maar het was altijd al 140. En daarmee een stuk duurder dan de concurrentie. Dus laat je niet foppen.

Als iedereen toegeeft op 140 euro, dan is het ineens 40% duurder geworden t.o.v. moment van sluiting 5 jaar geleden.
Zo zorgen we er ook zelf voor dat we steeds meer gaan betalen.

Giodude
23 oktober 2024, 19:27
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat €120 voor pietpotent44 een grens is. :biggrin:

Volgens mij is er een speciaal topic voor om over prijzen te discussiëren. ;)

rob45
23 oktober 2024, 19:35
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat €120 voor pietpotent44 een grens is. [emoji3]

Volgens mij is er een speciaal topic voor om over prijzen te discussiëren. ;)Klopt Giodude, we zijn weer of topic.
Laten we maar weer over gaan tot verslaggeving over YY. Wel met de aantekening dat De Joker ondanks dat het over de prijzen ging zeer nuttig nieuws had betreft YY !

mentholbear
23 oktober 2024, 21:28
Nu moeten we zogenaamd blij zijn dat de extra (upsell)toeslagen eraf gaan, en we i.p.v. 200-300 per uur nog 'slechts' 140 moeten betalen.

Doet me denken aan dat gasprijzen voorbeeld van volgens mij Picasso. Eerst heel hoger, en daarna mogen we blij zijn met daling, maar vergeleken met eerst alsnog een veel hogere stijging :hammer:

Maar goed dat er wel iets aan beweging is. Enneh, ik denk niet dat YY zozeer geschokken is van de negatieve berichten, maar vermoed eerder van de teleurstellende aantal bezoekers. Vroeger liep die tent als een trein.

funny
23 oktober 2024, 21:46

39881

het misverstand is er niet want vandaag ik 1 en mijn vriend 2 kamers gemaakt
Telkens 150 per uur nu wel pzc en tz!!!

Het misverstand is ook dat de club blijkbaar
Niet kan spellen😂😂. MiNsunderstanding met een N ertussen???

rob45
23 oktober 2024, 22:16
ik denk niet dat YY zozeer geschokken is van de negatieve berichten, maar vermoed eerder van de teleurstellende aantal bezoekers. Vroeger liep die tent als een trein.

Maar toen ook concurrerende vaste prijzen ! Deze club was destijds zeker een van de topclubs met ruim 100 tot 180 bezoek(st)ers in het weekend.

Flipper
24 oktober 2024, 00:14
Ach 140 is nog te doen lijkt me..Mja YY wat denk je van flyeren bij de polencampings. Ik zeg gemotiveerde jonge 'poetsvrouwen' zat daar .. Die wel wat helmen kunnen boenen...

Eddy_V
24 oktober 2024, 00:53
Ik voorspel een toename van de opblaaspoppenverkoop in Zuid Nederland.....
Is de mooie Veluwe al voorzien of bang voor de boze wolf die in die opblaaspoppen nieuwe slachtoffers zien ?

Patrick1995!
24 oktober 2024, 08:45
Weet er iemand hoeveel vrouwen er gister (ongeveer) in YY waren?

Ik was er maandag en er waren rond de 10/15 vrouwen, ook al weet ik dat maandag normaal geen drukke dag is, schrok is toch wel van dit laag aantal na nog geen week de heropening was

Morgen wil ik ook een sc bezoeken maar ben aan het twijfelen tussen YY of toch oud en vertrouwd na SS te gaan

pret
24 oktober 2024, 11:47
Ik snap alleen niet wat de toegevoegde waarde is om een uur tarief te melden als deze niet afwijkt van de opsomming van halve uur tarief.

WANDELAAR5
24 oktober 2024, 11:59

Ik was er maandag en er waren rond de 10/15 vrouwen, ook al weet ik dat maandag normaal geen drukke dag is, schrok is toch wel van dit laag aantal na nog geen week de heropening was

Morgen wil ik ook een sc bezoeken maar ben aan het twijfelen tussen YY of toch oud en vertrouwd na SS te gaan
Zaterdag waren er 35 volgens Mosje. Dus morgen zal het naar verwachting ergens tussen die 10/15 van maandag en die 35 in zitten. Ze halen nog niet de aantallen van AcaGold, Penelope en dcdngww.

Tjeppah
24 oktober 2024, 15:24

Voor mij totaal geen twijfel waar ik zaterdag naar toe ga of naar dcdhngww. YY moet eerst stabiel zijn qua vrouwen, qua service met daarbij een nette prijs. Dan zal ik het daar eens gaan proberen. Nu denk ik daar totaal nog niet aan

Siberische tijger
24 oktober 2024, 15:34
De vraag van Patrick1995! was hoeveel vrouwen er ongeveer zijn. De vraag is niet of Tjeppah wel of niet naar YY gaat en zo nee: waar Tjeppah dan wel heen gaat.

zeppos58
24 oktober 2024, 15:37
Ondertussen ondervonden dat er op de kamer vaak veel meer mogelijk is, als je het goed aanpakt, en je niet te gierig bent. Al enkele leuke ervaringen gehad, ook met meiden uit Vaals die hier een hogere service geven...... Maar het is en blijft ee loterij, de oudere en minst knappe biden vaak de beste service.

En na het saunaclubben van in de 20ste eeuw weet ik wel waarover ik spreek.

Weet dat we voor de € er was we ook al 100 DM inkom gaven en 100 DM voor een half uur. el 100 DM is ongeveer 50€ dus..... reken even zelf zelf

Tjeppah
24 oktober 2024, 15:41
De vraag van Patrick1995! was hoeveel vrouwen er ongeveer zijn. De vraag is niet of Tjeppah wel of niet naar YY gaat en zo nee: waar Tjeppah dan wel heen gaat.

Hij geeft aan dat hij twijfelt en vandaar mijn reactie. Hij vraagt zeker niet om een reactie op een reactie. Je zit weer in je zure periode ?

rob45
24 oktober 2024, 15:47
Zaterdag waren er 35 volgens Mosje. Dus morgen zal het naar verwachting ergens tussen die 10/15 van maandag en die 35 in zitten. Ze halen nog niet de aantallen van AcaGold, Penelope en dcdngww.De schifting is duidelijk al begonnen.
De diehard Golddiggers zijn al vertrokken en nu zal het moeilijk zijn om goede nieuwe dames aan te trekken die ook nog een gosc bieden voor de clubprijs.
Mischien een kwestie van geduld want de dames moete zich verdelen over veel clubs en er komt ook helaas weinig nieuws bij.

Iamlonely
24 oktober 2024, 16:04
Live from Roermond

Het management heeft ingegrepen de dames hebben richtlijnen gekregen.
70 euro 30 min en 140 euro 60 min.
Mocht hier door dame van afgeweken worden dan graag melden bij management.
De roofkippen van de opening zijn vertrokken, geen eentje meer te bekennen.
Ik zal later een uitgebreid verslag schrijven.

rob45
24 oktober 2024, 16:09
De roofkippen van de opening zijn vertrokken, geen eentje meer te bekennen.
schrijven.

Waarschijnlijk dan ook een betere sfeer in de club,vorige week donderdag was idd meer een roofkippen sfeer

henkieh
24 oktober 2024, 16:38
ik was onlangs wel in een Keulse club waar de DVP's ook 100 4 30 vragen. Daardoor heb ik het bij één kamergang gehouden ipv twee of drie, maar dat was dan wel een héél, héél goede kamer met een absoluut topmodel.

Welke Keulse Club was dat herr Fick want dat klinkt heel niet slecht?

azoulay
24 oktober 2024, 17:46
Op dit moment zijn er in Yin Yang ongeveer 20/25 meisjes met ongeveer 35/40 mannen. Ik zal later details over de club sturen

azoulay
24 oktober 2024, 17:49
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20241024/4b06ded8445ebcf6f216af4a2f7fea53.jpg

Tjeppah
24 oktober 2024, 17:56
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20241024/4b06ded8445ebcf6f216af4a2f7fea53.jpg

Oud nieuws

pietpotent44
24 oktober 2024, 18:04
Soms moet je clubs die de weg kwijt zijn ook gewoon een handje helpen.
De beste boodschappen zijn die waar geen toelichting bij nodig is.

Ik stel dan ook voor dat YY het huidige affiche in de lockerruimte vervangt door onderstaand affiche :biggrin:.

39890

schoolmeester
24 oktober 2024, 18:06
En een bord: pas op: zachte berm.

Rino123
24 oktober 2024, 18:20
Bedankt voor jouw verslag Mosje1: een VERADEMING vergeleken met het geneuzel over hoeveelheid dames en tarieven! Daar kom je hier niets verder mee: ik denk dat je voor de Kamergang met de desbetreffende dame kunt praten over haar Service en de prijs die zie hiervoor vraagt.
Ik sprak bv een Nederlandse dame: ze vroeg 50 Euro extra voor PZC, nou dan is de keuze voor mij heel makkelijk: NIET DOEN DUS. Want 120 voor 30min vind ik ook echt overdreven.

rob45
24 oktober 2024, 18:30
Ik stel dan ook voor dat YY het huidige affiche in de lockerruimte vervangt door onderstaand affiche [emoji3].

39890

Advies : print hier een A4 tje van en plak hem naast of zelfs over die mededeling van YY. [emoji28]

frittentitten
24 oktober 2024, 18:43
Kunt hem beter achter op je rug hangen en aan de bar gaan zitten.

Scheelt een hoop gedoe daar en discussie hier

schoolmeester
24 oktober 2024, 18:44
Ik denk dat je dan wel heeeeel lang op een drankje moet wachten.

frittentitten
24 oktober 2024, 18:51
Lopen daar zoveel Bi-sexuelen rond dan...??

bettman
24 oktober 2024, 20:02
Man, auch das YY, hat immer nur einmal die Chance auf einen ersten Eindruck.
Diese scheint vom YY nicht (gut) genutzt worden sein, entnehme ich den vielen kritischen Bemerkungen.
Wenn man aber als "Neuling" in einem bestehenden Markt schnell einen gewissen Anteil für sich gewinnen möchte, dann muss besser, günstiger,... als die Mitbewerber sein.
Diese Chance hat das YY definitiv nicht genutzt.
Stattdessen sind fast ausschließlich geldgeile Huren aus vielen anderen Clubs erschienen, die immer noch denken, ein neuer Club sei das "Schlaraffenland", wo ihnen die 100er quasi für Nichts zufliegen.
Die YY Gäste werden mit den Füßen abstimmen und vermutlich werden nur wenige YY 1.0 Hardcore-Fans wieder regelmäßig im YY erscheinen.
Ob das für's Überleben des YY 2.0 reicht?

39881
Was bekommt der Gast für 70 bzw. 140 €? GOSCS?

wellness boy
25 oktober 2024, 16:22
Het zal ijsberen trekken die weinig kameren anders is het voor de gewone man niet te betalen

funny
25 oktober 2024, 22:52
Mag je hier namen noemen?
Vandaag gevraagd voor half uur pzc :
Betty 120
Alice 120
Barbie 100
Sonja 120
Xenia 120
Roos 100
Cleo 70

De dames zeggen duidelijk:
Het interresseert me niet wat de club uithangt over prijzen, wij bepalen zelf onze prijzen!!!

rob45
25 oktober 2024, 23:07
Dan is het ook wel klaar denk ik..

The Joker
25 oktober 2024, 23:34
Daarom is Cleo ook de dame die aan het einde van de dag met het meeste geld naar huis gaat.
Met een beetje mazzel verdwijnen die geldwolven vanzelf als de beren ze links laten liggen of passen ze de komende tijd hun prijzen aan.

Betty 120
Alice 120
Barbie 100
Sonja 120
Xenia 120
Roos 100
Cleo 70

Het interresseert me niet wat de club uithangt over prijzen, wij bepalen zelf onze prijzen!!!

frittentitten
25 oktober 2024, 23:42
Het interesseert me niet wat de club uithangt over prijzen, wij bepalen zelf onze prijzen!!!

Daar hebben de dames helemaal gelijk in

Maar tijd zal het leren en geduld is een schone zaak

:thefinger::flatto-bye:

pietpotent44
26 oktober 2024, 00:40

Daar hebben de dames helemaal gelijk in

Wettelijk gezien wel ja, omdat ze zgn. 'zelfstandigen' zijn.
Maar eigenlijk slaat dat nergens op, omdat ze in de praktijk eigenlijk helemaal geen zelfstandigen zijn:
hoeveel van hen staan ingeschreven bij de KvK ? Hoeveel betalen rond de 50% inkomstenbelasting ? Hoeveel dragen btw af en geven factuur ? Hoeveel doen aan acquisitie / adverteren ? Etc.

Ze willen alleen 'zelfstandig' zijn als het gaat om eigen (hoge) tarieven bepalen. Als het gaat om belasting betalen, zijn ze ineens niet zo zelfstandig meer.
Er wordt gewoon misbruik gemaakt van een gat in de wet. Waar ze zich makkelijk achter schuilen.

In de praktijk werkt het in elk geval niet, om vrouwen in een saunaclub hun eigen tarieven te laten bepalen. Want je ziet nu opnieuw wat er dan gebeurt: er worden onredelijke / onrealistische prijzen gevraagd ten opzichte van gangbare saunaclubtarieven (t.o.v. de concurrentie en prijs historie). En klanten weten niet waar ze aan toe zijn. Wat ook funest is voor een club.

Toch vraag ik me af waarom dit nu steeds meer schering en inslag begint te worden (ik denk combinatie van nieuwe inhalige generatie dvps, toenemende schaarste onder dvps door regelgeving, online mogelijkheden, en toegenomen welvaart Oost Europa, en minder bezoekers).
Omdat dit in de periode van zeg maar tot corona (begin / medio 2020) niet of nauwelijks gebeurde. Het was eigenlijk tussen 2016 en 2020 overal in Limburg en Duitse grensstreek voor elke saunaclub dvp 50 half uur en 100 uur. En tussen 2005 en 2016 overal 50 half uur en 75 uur. Ook in YY.
Of je nou kwam in YY, Vaals, GT, PHG, VV, LR, Freude, etc. maakte niet uit. Overal golden die prijzen. Ook ongeacht de service of schoonheid van de dvp. En vrouwen hielden zich daar gewoon aan. Terwijl dat toen wettelijk gezien volgens mij niet anders was dan nu.
Dat is / was ook de succesformule van de saunaclubs: omdat ze als 'zelfstandigen' werkten, hoefden ze (in tegenstelling tot privehuizen en nachtclubs) geen inkomsten aan de club af te staan (in een privehuis gaat meestal rond de 40% tarief naar de club). Waardoor de tarieven een stuk lager konden zijn dan in privehuizen en nachtclubs. Wat weer aantrekkelijk was voor de bezoekers. De saunaclubs liepen dan ook als een trein.

Ik kan me herinneren dat rond 2010 / 2011 vrouwen in GT, die probeerden 100e voor een uur te vragen i.p.v. 75e, buiten werden gezet. En je kon er ook over klagen bij de Theke. En niet alleen in Duitsland, ook in Nederland. Ook in YY. En destijds ook nog Badda Bing (waar het ook een prijzen puinhoop werd toen de gastvrouw die streng toezag op de prijzen werd vervangen door een gastvrouw die vooral vriendinnen wilde zijn met de dvps).

Goed, je moet ook realistisch zijn: er is zoiets als inflatie.
Daarom zijn ze in Vaals sinds 2022 naar 60 i.p.v. 50 gegaan, en naar 110 i.p.v. 100. Maar dat is ook volkomen redelijk.
Maar YY in 2024 van 50 naar 70, of van 100 naar 140 is al het dubbele van de inflatie over de afgelopen 5 jaar (in 2019 bij sluiting YY nog 50-100). Niet met inflatie te verdedigen dus. Om nog maar te zwijgen van de upsell tarieven, die zo ongeveer het dubbele zijn van wat gangbaar is / was. De huidige YY tarieven vallen wat mij betreft dan ook onder 'graaiflatie'.

Ik vind het heel jammer dat YY meteen zo hoog is begonnen met de tarieven (nog afgezien van het upsellen). Ze hadden beter laag kunnen beginnen. Of in elk geval tenminste concurrerende tarieven t.o.v. andere saunaclubs. Verhogen kan altijd nog. Omlaag gaan is veel lastiger. Want vrouwen accepteren meestal geen verlagingen, alleen verhogingen.
Als veel concurrerende clubs 50 of 60 voor half uur hanteren, en 100 of 110 voor uur, dan kun je beter geen 140 voor uur gaan rekenen (70 voor half uur is ook hoog, maar kom je misschien nog net mee weg). Zeker niet wanneer je uit diezelfde dames vijver vist.

Dat YY max. tarieven heeft ingesteld, wat upsellen onmogelijk moe(s)t maken is mooi. Maar voor mij niet voldoende, omdat de max. tarieven zonder upselling gewoon al te hoog zijn (in elk geval tarief voor uur 140). Als je tegen een dvp zegt dat de max. 140 voor uur is, hanteert ze dit als een minimumprijs (misschien uitgezonderd wanneer je bekende bent uit andere club waar lagere tarieven gelden). Dat is gewoon de praktijk.
Maar bovendien handhaaft YY blijkbaar ook niet op de max. tarieven (wat ook officieel niet kan vanwege wet). Er wordt nog steeds ge-upselled.

Voor mij persoonlijk zijn de huidige YY prijzen in elk geval reden om de club niet meer te bezoeken. Een boycot. En die hef ik pas op zodra er vergelijkbare tarieven gelden als Vaals en andere clubs in de regio met meer gangbare (en betaalbare) tarieven.

Gielle012
26 oktober 2024, 07:46
Wegens omstandigheden nog niet de tijd gehad om langs te gaan.
Is een boycot van de service niet beter? Dus wel gaan, maar geen kamers maken en dat benadrukken. Niet gaan is onzichtbaar.
En trouwens, zijn er ooit ergens prijzen verlaagd n.a.v. feefback?

pietpotent44
26 oktober 2024, 07:52
Wegens omstandigheden nog niet de tijd gehad om langs te gaan.
Is een boycot van de service niet beter? Dus wel gaan, maar geen kamers maken en dat benadrukken. Niet gaan is onzichtbaar.

Dat is ook nog een optie inderdaad.
Maar ja, om nou alleen te gaan voor de (momenteel karige) wellness, of het goede eten. Het gaat toch primair om de dames.

En trouwens, zijn er ooit ergens prijzen verlaagd n.a.v. feefback?

Ja, bij Living Room. Die startten 1-2 jaar terug met 70 half uur, en 120 voor uur. Maar gingen terug naar 50 half uur en 100 voor uur. Omdat de (prijs)concurrentie in die regio te hoog was.
Helaas waren er daar andere omstandigheden (vergunningen en brand) waardoor het daar helaas opnieuw gesloten is.

Ik weet niet of er meer voorbeelden zijn. Gebeurt inderdaad niet zo vaak dat prijzen echt verlaagd worden. Daarom had YY beter kunnen starten met lagere concurrerende tarieven.

Mesc1978
26 oktober 2024, 09:40
Wettelijk gezien wel ja, omdat ze zgn. 'zelfstandigen' zijn.
Maar eigenlijk slaat dat nergens op, omdat ze in de praktijk eigenlijk helemaal geen zelfstandigen zijn:
hoeveel van hen staan ingeschreven bij de KvK ? Hoeveel betalen rond de 50% inkomstenbelasting ? Hoeveel dragen btw af en geven factuur ? Hoeveel doen aan acquisitie / adverteren ? Etc.

Ze willen alleen 'zelfstandig' zijn als het gaat om eigen (hoge) tarieven bepalen. Als het gaat om belasting betalen, zijn ze ineens niet zo zelfstandig meer.
Er wordt gewoon misbruik gemaakt van een gat in de wet. Waar ze zich makkelijk achter schuilen.

In de praktijk werkt het in elk geval niet, om vrouwen in een saunaclub hun eigen tarieven te laten bepalen. Want je ziet nu opnieuw wat er dan gebeurt: er worden onredelijke / onrealistische prijzen gevraagd ten opzichte van gangbare saunaclubtarieven (t.o.v. de concurrentie en prijs historie). En klanten weten niet waar ze aan toe zijn. Wat ook funest is voor een club.

Toch vraag ik me af waarom dit nu steeds meer schering en inslag begint te worden (ik denk combinatie van nieuwe inhalige generatie dvps, toenemende schaarste onder dvps door regelgeving, online mogelijkheden, en toegenomen welvaart Oost Europa, en minder bezoekers).
Omdat dit in de periode van zeg maar tot corona (begin / medio 2020) niet of nauwelijks gebeurde. Het was eigenlijk tussen 2016 en 2020 overal in Limburg en Duitse grensstreek voor elke saunaclub dvp 50 half uur en 100 uur. En tussen 2005 en 2016 overal 50 half uur en 75 uur. Ook in YY.
Of je nou kwam in YY, Vaals, GT, PHG, VV, LR, Freude, etc. maakte niet uit. Overal golden die prijzen. Ook ongeacht de service of schoonheid van de dvp. En vrouwen hielden zich daar gewoon aan. Terwijl dat toen wettelijk gezien volgens mij niet anders was dan nu.
Dat is / was ook de succesformule van de saunaclubs: omdat ze als 'zelfstandigen' werkten, hoefden ze (in tegenstelling tot privehuizen en nachtclubs) geen inkomsten aan de club af te staan (in een privehuis gaat meestal rond de 40% tarief naar de club). Waardoor de tarieven een stuk lager konden zijn dan in privehuizen en nachtclubs. Wat weer aantrekkelijk was voor de bezoekers. De saunaclubs liepen dan ook als een trein.

Ik kan me herinneren dat rond 2010 / 2011 vrouwen in GT, die probeerden 100e voor een uur te vragen i.p.v. 75e, buiten werden gezet. En je kon er ook over klagen bij de Theke. En niet alleen in Duitsland, ook in Nederland. Ook in YY. En destijds ook nog Badda Bing (waar het ook een prijzen puinhoop werd toen de gastvrouw die streng toezag op de prijzen werd vervangen door een gastvrouw die vooral vriendinnen wilde zijn met de dvps).

Goed, je moet ook realistisch zijn: er is zoiets als inflatie.
Daarom zijn ze in Vaals sinds 2022 naar 60 i.p.v. 50 gegaan, en naar 110 i.p.v. 100. Maar dat is ook volkomen redelijk.
Maar YY in 2024 van 50 naar 70, of van 100 naar 140 is al het dubbele van de inflatie over de afgelopen 5 jaar (in 2019 bij sluiting YY nog 50-100). Niet met inflatie te verdedigen dus. Om nog maar te zwijgen van de upsell tarieven, die zo ongeveer het dubbele zijn van wat gangbaar is / was. De huidige YY tarieven vallen wat mij betreft dan ook onder 'graaiflatie'.

Ik vind het heel jammer dat YY meteen zo hoog is begonnen met de tarieven (nog afgezien van het upsellen). Ze hadden beter laag kunnen beginnen. Of in elk geval tenminste concurrerende tarieven t.o.v. andere saunaclubs. Verhogen kan altijd nog. Omlaag gaan is veel lastiger. Want vrouwen accepteren meestal geen verlagingen, alleen verhogingen.
Als veel concurrerende clubs 50 of 60 voor half uur hanteren, en 100 of 110 voor uur, dan kun je beter geen 140 voor uur gaan rekenen (70 voor half uur is ook hoog, maar kom je misschien nog net mee weg). Zeker niet wanneer je uit diezelfde dames vijver vist.

Dat YY max. tarieven heeft ingesteld, wat upsellen onmogelijk moe(s)t maken is mooi. Maar voor mij niet voldoende, omdat de max. tarieven zonder upselling gewoon al te hoog zijn (in elk geval tarief voor uur 140). Als je tegen een dvp zegt dat de max. 140 voor uur is, hanteert ze dit als een minimumprijs (misschien uitgezonderd wanneer je bekende bent uit andere club waar lagere tarieven gelden). Dat is gewoon de praktijk.
Maar bovendien handhaaft YY blijkbaar ook niet op de max. tarieven (wat ook officieel niet kan vanwege wet). Er wordt nog steeds ge-upselled.

Voor mij persoonlijk zijn de huidige YY prijzen in elk geval reden om de club niet meer te bezoeken. Een boycot. En die hef ik pas op zodra er vergelijkbare tarieven gelden als Vaals en andere clubs in de regio met meer gangbare (en betaalbare) tarieven.

Zoals hierboven beschreven kunnen de dames inderdaad hun prijzen bepalen, het is aan de heren om te bepalen of ze dat ervoor over hebben. Ze kunnen wel proberen een soort kartel te vormen, maar uiteindelijk zal minstens een dame gaan bewegen en dan volgt de rest vanzelf. Dan hoef je niet de hele club te boycotten, maar de dames die zichzelf buiten de markt prijzen. Uiteindelijk gaan ze er onder de streep geld op toeleggen en dan lost het probleem zich vanzelf op.

Ik hoop dat nu dan ook de inventarisatie met paspoortjes kan starten..

rob45
26 oktober 2024, 09:56
Ik hoop dat nu dan ook de inventarisatie met paspoortjes kan starten..

In het begin was het een duiventil dus hadden paspoortjes ook niet zo veel zin.

azoulay
26 oktober 2024, 10:00
shlum lechulam yum chmishi day hitlavtati am lenso'a leYY achari sheshmati kel kech harva tanut al hamu'adon hachadsh o shadif lalkat lemekum habtuch vehamucher vish hamon ke'ela beizor.hachlati letzet meha'izor habtuch vebakel zot lensot et hamu'adon haza.bemikra haki grua ochel aruchat arv tova im kos bira vesuana ne'ima. hagati besvivot hash'a arba lemu'adon knisa im avtaha mehutz lemu'adon umagrash hania shale kel kech male hagdil et hachsheshot kmu shkolhem yuda'im 70 € bechnisa vehadlat ptucha hagati lever lehizmin kos bira vehitmazel mizli vehamegisha meachori haber hayata Julya shehi gam achat memanhalot hatzvot bemekum toch kadi shichat nimus amarti leh sheshmati tgovot hiyuviyot vegam shlilyot al hamu'adon hi she'ela meh hashlilyot ve'amarti leh sheza yoter benuga livchorot bemekum vehamachirim hi anta shehem oshim kel meh shefshri bekadi lemanoa et nose hamachirim vegam hem muda'im lanose vesham yehiv lei be'iyot benose hi nora tishmah leshmua. hachlati livdok et hanose leomek vekamuvan achari siyur varuchat arba hagia hazman lechader ha'roshon ze haya im mila bechura shabda beshark prankfort bechader kmuvan she'ela am birtzoni shirot nosef lirgil ve'amarti leh shehargil yehaya metzuyan le'achar k'hatzi sh'a 70 € tishlum hivchura hashania hayata bechura hungrit jesika she'amra shabda lefani ken begoldan tiyim shirot meula kolel hakel nishikot tzraftiot metzitza lele hagna vehishe'er vechmat lele hagbala meud nehanta vegam ani kmuvan gam tishlum 70€ vehachader hashlishi haya im bechura romania beshem izbela avda lefani ken bechalon bebalgia gam ita le hav shum hagbalot vehishirot kolel hakel be70€ leshloshim dakot gam ita nitan letzayen smaud nehaniti. shura tachatona yetzeti mehamu'adon achron besvivot hash'a achad esra verba uvtuch shachzor bakrov nichon hamachir lechader hu ka'asher€ yoter yeker abel hatzvot meula vehishirot metzuyan vekaha ze bechi'im kel achad nos'a bema shemit'im umaafsher lu achad im masarti vehishani im piat.

azoulay
26 oktober 2024, 10:04
Hallo allemaal, het is donderdag, ik twijfelde of ik naar YY zou gaan nadat ik zoveel klachten had gehoord over de nieuwe club, of dat het beter was om naar de veilige en vertrouwde plek te gaan, en er zijn er veel in de omgeving verlaat het veilige gebied en probeer deze club toch. In het ergste geval geniet ik van een goed diner met een glas bier en een aangename savanne. Ik arriveerde rond vier uur bij de clubingang met beveiliging buiten de club en een parkeerplaats die niet zo vol was, verhoogde de zorgen zoals jullie allemaal weten € 70 bij de ingang en de deur staat open. Ik arriveerde bij de bar om een glas bier en ik had geluk en de serveerster achter de bar was Julya, die ook een van de stafmanagers ter plaatse is, terwijl ze een beleefd gesprek voerde. Ik zei tegen haar dat ik zowel positieve als negatieve opmerkingen over de club hoorde, ze vroeg wat de minpunten waren en ik vertelde haar dat het meer om de meisjes in de plaats en de prijzen ging, ze antwoordde dat ze al het mogelijke doen om de prijskwestie te voorkomen en dat ze zich ook bewust zijn van het probleem en dat als ik er problemen mee heb ze zou het heel graag horen. Ik besloot de zaak diepgaand te onderzoeken en uiteraard was het na een rondleiding en diner voor vier personen tijd voor de eerste kamer. Het was met Mila, een meisje dat in Frankfurt werkte in de kamer. Natuurlijk vroeg ze of ik een extra service wilde de normale en ik vertelde haar dat de normale prima zou zijn na ongeveer een half uur € 70 betaling het andere meisje was een Hongaars meisje Jessica die zei die eerder bij Golden Time werkte, uitstekende service inclusief alles, tongzoenen, onbeschermde pijpbeurten en de rest en bijna onbeperkt. Ze genoot er natuurlijk ook van, en ik betaalde ook 70 € en de derde kamer was met een Roemeens meisje genaamd Isabella. Ze werkte voorheen aan het raam in België, en bij haar waren er geen beperkingen en de service was inclusief alles voor 70 € gedurende dertig minuten, zelfs met haar kan ik zeggen dat ik er echt van heb genoten. Kortom, ik verliet de club voor het laatst rond kwart over elf en ik ben er zeker van dat ik snel terug zal zijn, toch? en zo is het ook in het leven.

JonnyFontane
26 oktober 2024, 10:08
Ok

pietpotent44
26 oktober 2024, 11:29
Advies : print hier een A4 tje van en plak hem naast of zelfs over die mededeling van YY. [emoji28]

Ik stel me dan even voor hoe dat er dan uit zou komen te zien :biggrin:

39893

Goedemorgenallemaal
26 oktober 2024, 11:31
Nu nog de vloer van de douches en de kleedkamer naast de douche.

En de Wellness en het terras.

Eigenlijk zaken die voor een heropening bij verbouwing nog het makkelijkst aan te pakken waren: Dames en personeel achter de bar, koks, schoonmaak, daar kom je pas achter na de opening.

Beron
26 oktober 2024, 12:14
Betty 120
Alice 120
Barbie 100
Sonja 120
Xenia 120
Roos 100
Cleo 70

En het interesseert me niet wat de dames zeggen. Op dit moment zie ik nog steeds geen aantrekkingskracht om naar YY te gaan. Cleo komt waarschijnlijk ook weer naar Ratingen als de gasten in YY wegblijven.
Und mich interessiert nicht, was die Damen sagen. Aktuell sehe ich immer noch keinen Reiz darin, ins YY zu fahren. Cleo wird vermutlich auch wieder nach Ratingen kommen, wenn im YY die Gäste wegbleiben.

rob45
26 oktober 2024, 12:19
Ik stel me dan even voor hoe dat er dan uit zou komen te zien [emoji3]

39893Included full service ! [emoji16]

MeesterMixer
26 oktober 2024, 12:45
Betty 120
Alice 120
Barbie 100
Sonja 120
Xenia 120
Roos 100
Cleo 70

Dank en helder.

Was dat dan ook inclusief tongzoenen? Zonder dat heeft het voor de meeste beren geen zin die kant op te gaan. Zo wel, dan ga ik iig binnenkort eens langs!

BTW, door alle discussies over de prijzen van standaard(!) service, durf ik het bijna niet te vragen, maar wat kost een (toch wel veel voorkomende) Extra als FT (CIM/CIF) in YY eigenlijk?

Willem2
26 oktober 2024, 13:10
Zonder dat heeft het voor de meeste beren geen zin die kant op te gaan.

Voor jou ...

Get a life ....

Ik heb zo de indruk dat het voor jou en die drie knikkers meer geen zak uitmaakt en dat je na al die jaren onder hand wel weet welke dame je moet hebben.

MeesterMixer
27 oktober 2024, 09:57
Voor jou ...

Get a life ....

Ik heb zo de indruk dat het voor jou en die drie knikkers meer geen zak uitmaakt en dat je na al die jaren onder hand wel weet welke dame je moet hebben.

Niet alleen voor mij.......vrijwel alle ijsberen die ik spreek vinden dat toch vrij essentieel en onderdeel van de basis service. In Elsdorf zat het weer vol met kerels die om die reden niet naar Roermond zijn gegaan......... :cool:

De prijs maakt idd niet veel uit (zolang het niet te gek wordt), wel dat dit vooraf duidelijk is als je een club in stapt (en dus niet met elke dame opnieuw de onderhandeling gedaan moet worden). Dus goede basis service (GOSC), en daar hoort TZ en PZC gewoon bij (maar goed, dat is sinds 2017 in de meeste clubs helaas niet meer zo "standaard" zoals we allemaal weten).

En elke club heeft dan zijn huisregels, net als elke tennis- of voetbalclub, daar ga je ook niet in onderhandeling over de prijs van het bier. De ene club is duurder dan de ander, soi, maar dat weet je dan vooraf.

Goedemorgenallemaal
27 oktober 2024, 10:24
(maar goed, dat is sinds 2017 in de meeste clubs helaas niet meer zo "standaard" zoals we allemaal weten).
En dat weten zij ook, dus zullen ze, uit zakelijk oogpunt terecht, niet extra moeite doen. Er zijn maar weinig plekken die wat meer in de buurt van GOSC komen dus daar hoeven ze zich eigenlijk niet aan op te trekken, als ze concurrerend zijn in het niet GOSC segment dan is er genoeg te halen. De enige andere club met een gladde douche die ik zo snel kennis LL in Moers en die slag zullen ze wel winnen, ook al zijn ze nog zo duur.

bettman
27 oktober 2024, 11:14
Betty 120
Alice 120
Barbie 100
Sonja 120
Xenia 120
Roos 100
Cleo 70

Barbie, die hübsche Blondine, die sporadisch in Lemiers war?
GT-Sonja und ihre Freundin Xenia?
Sonja kenne ich nur als DL, die frühestens um 21 Uhr im Club erschien.
Da scheint sie nur ein sehr begrenztes Zeitfenster im YY zu haben.

lollypopman
27 oktober 2024, 11:45
Gisteren ook maar eens een kijkje nemen bij mijn oude liefde YY na zoveel jaren.

Kwam er net voor1300 aan dus nog 60euro betaald.
Wat me opviel is dat de interieur zeker erop voorruit is gegaan, likje verf hier en daar wat nieuwe bankstellen en stoelen.
Maar ook de grote verandering dat de oude wellness gedeelte vervangen is door de bar gedeelte, nu is er alleen maar een kleine saunatje binnen(maar wel een grote sauna buiten).
ook de kino is wat veranderd in de kelder.
daarnaast is de gentle men room nu de kleedkamer voor de dames geworden.

Het is een mooie Bar wat zeker wel wat meer decadenter is dan andere clubs, dat willen ze ook uitstralen.
Ook zie je dat terug in het restaurant, waar het eten zeker prima is.
Misschien niet zoveel keuze als andere clubs maar imo is de kwaliteit wel beter.

Wat ik wel minder vond is de beperkte aantal douches, 2 douches in de kleedkamer en 2 bij de sauna ruimte(1x koude en 1x warme douche)
Dan het grote onderwerp de dames en de prijzen:
De standaard tarief is 70euro per 30 min voor een basispakket(voor het gros natuurlijk zijn er misschien wel een paar uitzonderingen) Bijv Cleo die ik zeg heb gepakt zie paspoort.
De meeste vragen voor PZC en TZ 100euro per 30 min, echter sommige staan wel open voor onderhandeling voor een uur 150-170 p uur, bijv Mona 150euro per uur.
Het probleem dat ik daarmee heb is dat een uur voordeliger is maar dalijk is er geen kilk in de kamer of ben je binnen 30 min al klaar.

zelf ben ik 90 min met Cleo weggeweest 210euro betaald een geweldige GFE sessie.
en een uur met Loredana, na onderhandelingen 200euro betaald met russisch, ook een goeie sessie (zie paspoort voor meer info).

Wat me wel opviel is dat er maar ongeveer 30 DVP's aanwezig waren wat wel een beetje weinig is voor een zaterdag,ook dat de meeste al om 2200 naar huis gingen(de tent sluit om 0000)
bij het vertrek nog met het managment gesproken over mijn bevindingen en hopen in de loop van de tijd de juiste balans te vinden voor de dames en gasten.
We gaan het zien in de komende tijd wat er nu werkelijk uit komt?

ik ben benieuwd of YY zich nog aanpassen/ontwikkelen de komende maanden dan kan het een prima club worden,voorals nog is wat duurder voor je portomonee tov de andere clubs.

DMZ001
27 oktober 2024, 12:10
Gisteren ook maar eens een kijkje nemen bij mijn oude liefde YY na zoveel jaren.

Kwam er net voor1300 aan dus nog 60euro betaald.
Wat me opviel is dat de interieur zeker erop voorruit is gegaan, likje verf hier en daar wat nieuwe bankstellen en stoelen.
Maar ook de grote verandering dat de oude wellness gedeelte vervangen is door de bar gedeelte, nu is er alleen maar een kleine saunatje binnen(maar wel een grote sauna buiten).
ook de kino is wat veranderd in de kelder.
daarnaast is de gentle men room nu de kleedkamer voor de dames geworden.

Het is een mooie Bar wat zeker wel wat meer decadenter is dan andere clubs, dat willen ze ook uitstralen.
Ook zie je dat terug in het restaurant, waar het eten zeker prima is.
Misschien niet zoveel keuze als andere clubs maar imo is de kwaliteit wel beter.

Wat ik wel minder vond is de beperkte aantal douches, 2 douches in de kleedkamer en 2 bij de sauna ruimte(1x koude en 1x warme douche)
Dan het grote onderwerp de dames en de prijzen:
De standaard tarief is 70euro per 30 min voor een basispakket(voor het gros natuurlijk zijn er misschien wel een paar uitzonderingen) Bijv Cleo die ik zeg heb gepakt zie paspoort.
De meeste vragen voor PZC en TZ 100euro per 30 min, echter sommige staan wel open voor onderhandeling voor een uur 150-170 p uur, bijv Mona 150euro per uur.
Het probleem dat ik daarmee heb is dat een uur voordeliger is maar dalijk is er geen kilk in de kamer of ben je binnen 30 min al klaar.

zelf ben ik 90 min met Cleo weggeweest 210euro betaald een geweldige GFE sessie.
en een uur met Loredana, na onderhandelingen 200euro betaald met russisch, ook een goeie sessie (zie paspoort voor meer info).

Wat me wel opviel is dat er maar ongeveer 30 DVP's aanwezig waren wat wel een beetje weinig is voor een zaterdag,ook dat de meeste al om 2200 naar huis gingen(de tent sluit om 0000)
bij het vertrek nog met het managment gesproken over mijn bevindingen en hopen in de loop van de tijd de juiste balans te vinden voor de dames en gasten.
We gaan het zien in de komende tijd wat er nu werkelijk uit komt?

ik ben benieuwd of YY zich nog aanpassen/ontwikkelen de komende maanden dan kan het een prima club worden,voorals nog is wat duurder voor je portomonee tov de andere clubs.

Ik denk dat YY het met een paar dames en deze prijzen en opstelling van de dames het moeilijk krijgt. TZ en/of PZC moet geen verdienmodel zijn maar een DVP doet het wel of niet zo simpel moet het zijn. Die 70v30 moet gewoon inclusief GOSC zijn. 140v60 is teveel, daar schiet YY zich mee in de voet. 120v60 zou normaal zijn inclusief good old saunaclub service. Extra's? Ok maar wel voor CIM en anaal als voorbeeld. De dvp verdient in verhouding voldoende met die 120v60 want ze hoeft niet een uur aan de bar te hangen en te wachten op de volgende klant. Het is gebleken, en het is hier op dit forum al eerder gezegd dat dames het moeten hebben van volume, meer dan van de prijs. En zo krijg je een win/win situatie tussen dvp en beer. Ook versterkt het één het ander want meer beren meer dames en meer dames meer beren. Ik hoop dat YY deze logica gaat inzien en daarop gaat aansturen.

bettman
27 oktober 2024, 13:04
De dvp verdient in verhouding voldoende met die 120v60 want ze hoeft niet een uur aan de bar te hangen en te wachten op de volgende klant.

Hurenlogik sieht aber anders aus.
Viele Huren jammern gerne.
Leider hinterfragen sie ihr eigenes Verhalten nicht.
Schuld sind immer Andere, z. B. geizige Clubbesucher.

Deepl macht daraus:
Maar hoerenlogica ziet er anders uit.
Veel hoeren zeuren graag.
Helaas trekken ze hun eigen gedrag niet in twijfel.
Anderen krijgen altijd de schuld, bijvoorbeeld gierige clubbers.

wellness boy
27 oktober 2024, 13:11
Ik ben er gisteren ook geweest.Het was er niet druk.De manager zei dat de binnen sauna werd vervangen door een grotere en dat ze buiten nog wat gaan overkappen en dat daar de twee jacuzzi ,s komen die over maximaal 6 weken worden geplaatst.

Peterpanzer
27 oktober 2024, 13:57
Schön das nicht viel los war. Das zeigt, dass viele nicht bereit sind die wahnwitzigen Preise mitzumachen.
Habe gestern einige Damen im Babylon vermisst. Gerüchteweise wollten die auch Yy antesten. Ich hoffe, die Erwartungen erfüllen sich nicht und die kehren schnell wieder zurück und arbeiten zu fairen Konditionen.

rob45
27 oktober 2024, 14:53
De manager zei dat de binnen sauna werd vervangen door een grotere en dat ze buiten nog wat gaan overkappen en dat daar de twee jacuzzi ,s komen die over maximaal 6 weken worden geplaatst.

Dat is dan wel een dikke duim voor YY ! [emoji106]

Nu moet alleen nog wat drukker worden met de juiste dames en prijzen, dan volgen de beren vanzelf.
Tja, ze moeten het duidelijk weer opbouwen wat eigenlijk ook wel weer de normale gang van zaken is in het begin.

WANDELAAR5
27 oktober 2024, 22:25

Is dat de Mona die voorheen in Sixsens werkte?

bebert
27 oktober 2024, 22:55
Is dat de Mona die voorheen in Sixsens werkte?

Of voorheen in Babylon en deze club onlangs verlaten heeft

peterp095
28 oktober 2024, 04:51
Neen, nog mooier
Werkte voor corona ook in Yy, daarna Zwitserland en tot voor kort in Gg
Meestal in het gezelschap van de eveneens mooie Alina, ex LR en GG

Tjeppah
28 oktober 2024, 12:53
Of voorheen in Babylon en deze club onlangs verlaten heeft

De Mona die in Babylon gewerkt heeft ben ik laatste keer dat ik daar was in Peaches tegengekomen. Maar dat is ondertussen wel ongeveer 2 maanden geleden. Dus geen idee of ze daar nog werkt.

One Dollar
28 oktober 2024, 15:24
De Mona die in Babylon gewerkt heeft ben ik laatste keer dat ik daar was in Peaches tegengekomen. Maar dat is ondertussen wel ongeveer 2 maanden geleden. Dus geen idee of ze daar nog werkt.

Ik heb Mona in Samya gezien (oktober)

cheasehead
28 oktober 2024, 17:58
Gisteren voor het eerst weer eens een kijkje genomen met een stukje nostalgie.

De club & bezoek: Heel mooi geworden van binnen, even wennen en heroriënteren, verder schoon en het blijft natuurlijk een hele mooie locatie. Enige min punt is beperkt aantal douches (buiten de kamers om). Het was een lazy Sunday, die heel langzaam opgang moest komen, in de middag werd het wat drukker en tegen een uur of 19:00 was het vrij verlaten in de bar. Merkbaar dat er nog veel mensen nieuwsgierig zijn en een kijkje komen nemen vanwege de goede ervaringen in het verleden (voor de sluiting).

Het eten & drinken: Genoeg keuze tijdens ontbijt/lunch en wat minder keuze bij het avond eten, desalniettemin smaakte het eten super. Drinken, volop te verkrijgen in de bar.

Het personeel: Vriendelijk en behulpzaam, valt niets negatiefs over te zeggen.

De Wellness: Zeer kleine sauna binnen met verder de grote buiten sauna en zwembad. Jacuzzi's komen als het goed is, de kleine sauna zou worden voor een grotere binnen sauna (als ik het goed het gehoord). Met een mooie overkapping buiten voor de jacuzzi's met eventueel een stoomcabine, zou het plaatje compleet zijn.

De dames: Tja, hier is al genoeg over geschreven. LU +/- 25 dames, verder niks spectaculairs, veelal bekende uit andere clubs met een paar onbekende gezichten, hoeveelheid stunners vond ik zeer beperkt. Prijzen, bij sommige krijg je voor 70 de normale service zoals de standaard in andere clubs, sommige dames blijven meer vragen voor PZC. De trend hierin is als je leuke 30 minuten wilt hebben dan kost dit je 100 piek.

Conclusie: Met de club is niks mis mee en er zit enorm veel potentie in om weer terug te komen waar men was, met wat investeringen in de wellness, extra douches en een fatsoenlijke binnen sauna heeft men het totaal plaatje als club compleet met daarbij de uitermate mooie locatie. Eten is super, maar er mag wat meer keuze komen, dat gaat wel goed komen. Verder zullen de dames de belangrijkste factor zijn die deze club maken of breken. Je ziet en hoort dat de wilde westen prijzen van de eerste week een enorme schade hebben aangebracht, doordat mensen wel 3x na denken om naar de kamer te gaan. En nog steeds betaal je bij merendeel van de dames extra's die elders in het normale pakket zitten. Als het management hier geen grip op krijgt dan voorzie ik een GG scenario, hopelijk heb ik het mis.

Zelf de club ongepopt verlaten en voorlopig zal ik de deur hier niet plat lopen.

frittentitten
28 oktober 2024, 18:01
Ik weet niet of er meer voorbeelden zijn. Gebeurt inderdaad niet zo vaak dat prijzen echt verlaagd worden. Daarom had YY beter kunnen starten met lagere concurrerende tarieven.

De vraag is hoeveel vrouwen er dan ook daadwerkelijk bereid waren om naar YY te gaan. In de regel moet het voor hun een vooruitgang hebben om ergens anders heen te gaan anders lijkt mij dat ze liever op hun vertrouwde plek blijven

Dat is ook nog een optie inderdaad.
Maar ja, om nou alleen te gaan voor de (momenteel karige) wellness, of het goede eten. Het gaat toch primair om de dames.

Ik zie een avondje met het kliekje wat laatst bij Lemiers was omdat het feestje niet doorging wel zitten bij de YY.
En dan alle vrouwen die teveel vragen uitlachen met de mededeling dat ze dat geld echt niet waard zijn.

Goedemorgenallemaal
28 oktober 2024, 18:02
Ach, persoonlijk ben ik meer van het naakte hertjes rond zien huppelen dan smaak- en stjilvol verpakte dames dus of YY echt wat voor me is. Maar misschien wil ik een keer niet zo ver rijden en genieten van het uitzicht op het dal van de Roer.
En dat gaat, dankzij Natura2000 ook wel zo blijven, tenzij ze in Den Haag opeens iets heel geks gaan doen met de natuur.

39907

WANDELAAR5
28 oktober 2024, 18:35
Dames krijgen nu tot 15 november gratis entree als ze vroeg komen en de hele dag blijven. Paniekvoetbal wat de verkeerde dames aantrekt? Of een slimme zet om meer dames te krijgen zodat ze beter kunnen selecteren? De toekomst zal het uitwijzen.

rob45
28 oktober 2024, 19:18
Dames krijgen nu tot 15 november gratis entree als ze vroeg komen en de hele dag blijven. Paniekvoetbal wat de verkeerde dames aantrekt? Of een slimme zet om meer dames te krijgen zodat ze beter kunnen selecteren? De toekomst zal het uitwijzen.Ik denk dat het een slimme zet is. Ze moeten toch proberen door te groeien naar minimaal 50 a 60 dames, zoals het voor de sluiting wel normaal was. Zeker in de weekends. Verder zal het ws zichzelf uit selecteren maar zullen zich wel voldoende dames aan moeten melden om dat te realiseren.
Verder als dat in orde is zullen de heren beren van zelf volgen mits een goede line-up met een gemiddelde prijs voor service en diensten.
Tip voor YY, denk de komende tijd ook aan een leuke party met een sexy thema.
Zal ook zeker de nodige klandizie trekken.
Ook omdat de feestmaand december nadert altijd gezellig.

Ties85
28 oktober 2024, 19:33
Ik zie een avondje met het kliekje wat laatst bij Lemiers was omdat het feestje niet doorging wel zitten bij de YY.
En dan alle vrouwen die teveel vragen uitlachen met de mededeling dat ze dat geld echt niet waard zijn.

Ik denk dat er in veel saunaclubs het steeds meer een gezellig samenzijn van heren gaat zijn met wellness en wat lachen een glas bier etc. en een keer 1 dame op de kamer.
De kracht van massa is kassa gaat met de huidige prijzen immers bij veel heren verloren, maar volgens mij is het voor veel heren het ook een dagje uit wat ze verder niet willen missen.
En dames snappen schijnbaar niet dat 10x 60 of 70 euro per meer is als 4x 100 om maar een voorbeeld te noemen, heeft misschien ook iets te maken met de luie aard van veel jongedames.

Stille genieter
28 oktober 2024, 22:18
Een rare zet vind ik wat ze in het begin bij opening deden en waar ze veel vrouwen mee tegen hun schenen schopten. Ik ken er enkele die bij het horen dat yy weer opende hier graag naartoe wilden. Ze belden naar het telefoon nummer voor wat info over wanneer ze mochten langskomen en hoe het in zijn werk ging gaan. Geen antwoord aan de telefoon. Dan een mail gestuurd met wat vragen waarop pas 4 dagen een kort standaard antwoord op volgde. Dat de sollicitaties liepen van 12 u tot 17 u. Ze kwamen met zijn drieën aan op de openingsdag en gingen rechtstreeks van luchthaven per trein en bus naar yy. Ik kan je verzekeren dat 2 van de 3 heel mooi zijn en de 3 de schappelijk. Degene die ik goed ken belde mij na de sollicitatie op en zei dat enkel zei voor hen goedgekeurd was en mocht starten. Haar 2 vriendinnen niet met als reden dat ze al genoeg brunettes hadden en de andere te weinig Duits verstond. Ik was echt verbaasd om dit te horen. Ze vertelden dat ze rechtstreeks gekomen waren van de luchthaven en geen hotel hadden en of ze toch niet een dag of 2 op proef mochten proberen maar daar had de leiding geen oren naar. Nee enkel de ene dame mocht blijven de andere 2 niet. Resultaat omdat ze samen kwamen en vriendinnen zijn vertrokken ze alle drie. En nu dat ze met hun te gek prijsbeleid en sorry maar belachelijk deurbeleid vrouwen hebben weggestuurd die voorheen aan normale prijzen werkten en niet zo een gold diggers zijn die ze nu hebben binnen gehaald proberen ze alsnog de brokken te lijmen door de vrouwen gratis inkom aan te bieden en er zo opnieuw aan te trekken. Als het deurbeleid en de communicatie naar de vrouwen die wilden komen van t begin beter had gelopen samen met de prijzen die ze nu hanteren en niet die te gekke prijzen van de eerste week had de club al gelopen als een tgv. Ik schrijf niet graag afbrekende berichten maar helaas is het zo en is het een vrij moeilijk te herstellen situatie om dit weer recht getrokken te krijgen. Spijtig want ze hadden alle troeven in handen.

Badslippers
28 oktober 2024, 23:11
Je vraagt je langzamerhand af of deze saunaclub überhaupt de intentie heeft om in deze sector een goed lopend bedrijf te willen worden. Normaliter is de klant koning. In dit geval zijn dat dan de gasten (heren en dames). Blijkbaar is men die liever kwijt dan rijk. Het blijft alleen maar gissen waarom dit soort bedrijfsbeslissingen worden genomen die een goede bedrijfsvoering in de weg staan.

rob45
28 oktober 2024, 23:40
Heit is zeker een merkwaardig beleid om dames aan te nemen.Ook de eisen best vreemd, iedere club doet dat op zijn eigen manier dus.

MeesterMixer
29 oktober 2024, 08:59
Dames krijgen nu tot 15 november gratis entree als ze vroeg komen en de hele dag blijven. Paniekvoetbal wat de verkeerde dames aantrekt? Of een slimme zet om meer dames te krijgen zodat ze beter kunnen selecteren? De toekomst zal het uitwijzen.

Erg verstandig. Dat was 1 van de USPs van Parksauna Residenz vroeger. Nieuwe dames kregen 3-5 dagen vrij entree. Service Management werd daar toentertijd gelukkig goed gehandhaafd, dus meiden die geen klanten hadden waren snel weer weg en de goede bleven. Daar waren toen dus vrijwel altijd goede, maar dus ook nieuwe dames aanwezig.

Als YY het service management gaat aanscherpen, dan zou dit wel eens prima beleid kunnen zijn. Zolang de dames voor alle basis diensten extra gaan vragen, eindigt het net als GG en LG.

Badslippers
29 oktober 2024, 09:51
Heit is zeker een merkwaardig beleid om dames aan te nemen.Ook de eisen best vreemd, iedere club doet dat op zijn eigen manier dus.

Inderdaad, merkwaardig. Tegenstrijdig ook. Dames zijn immers (net als de heren) gasten/bezoekers. Bovendien zelfstandig. Helemaal belachelijk als je beseft dat er blijkbaar op haarkleur wordt geselecteerd (uitgaande van wat stille genieter beschrijft. Ik vind dat toch een bedenkelijke handelswijze.

rob45
29 oktober 2024, 10:00
De haarkleur is gemakkelijk te veranderen met een verfje. Ik zou zeggen geef die dame dan een verfsetje mee in de gewenste kleur.

bettman
29 oktober 2024, 12:06
Ze kwamen met zijn drieën aan op de openingsdag en gingen rechtstreeks van luchthaven per trein en bus naar yy. Ik kan je verzekeren dat 2 van de 3 heel mooi zijn en de 3 de schappelijk. Degene die ik goed ken belde mij na de sollicitatie op en zei dat enkel zei voor hen goedgekeurd was en mocht starten. Haar 2 vriendinnen niet met als reden dat ze al genoeg brunettes hadden en de andere te weinig Duits verstond. Ik was echt verbaasd om dit te horen. Ze vertelden dat ze rechtstreeks gekomen waren van de luchthaven en geen hotel hadden en of ze toch niet een dag of 2 op proef mochten proberen maar daar had de leiding geen oren naar. Nee enkel de ene dame mocht blijven de andere 2 niet. Resultaat omdat ze samen kwamen en vriendinnen zijn vertrokken ze alle drie

Das nennt man wohl unternehmerisches Risiko.
Geht's schief, wird sofort ein guter Freund angerufen, der hier die Misere der Mädels beschreibt.
Im Jammern und Klagen sind die Huren sehr gut.
Um wen handelt es sich?
Ein Saunaclub ist kein Schlaraffenland.

Deepl macht daraus:
Dat is wat je noemt ondernemersrisico.
Als het misgaat, wordt onmiddellijk een goede vriend gebeld om de benarde situatie van de meisjes te beschrijven.
Hoeren zijn erg goed in zeuren en klagen.
Over wie hebben we het?
Een saunaclub is geen land van melk en honing.

Herr Fick
29 oktober 2024, 15:47
... 2 vriendinnen niet met als reden dat ze al genoeg brunettes hadden en de andere te weinig Duits verstond. ...
Is het geen goed idee om die kleurcriteria ook bij de klanten toe te passen:rolleyes:?

Peterpanzer
29 oktober 2024, 15:54
Ja, immer zuwenig blonde und zuviele Glatzköpfe.

Picasso 1
29 oktober 2024, 16:18
Degene die ik goed ken belde mij na de sollicitatie op en zei dat enkel zei voor hen goedgekeurd was en mocht starten. Haar 2 vriendinnen niet met als reden dat ze al genoeg brunettes hadden en de andere te weinig Duits verstond.

Hoezo moeten de dames Duits verstaan in een Nederlandse club? Of willen ze misschien 'taka22' pesten?

cameltoe slide
29 oktober 2024, 18:06
Ik kan je verzekeren dat 2 van de 3 heel mooi zijn en de 3 de schappelijk. Degene die ik goed ken belde mij na de sollicitatie op en zei dat enkel zei voor hen goedgekeurd was en mocht starten. Haar 2 vriendinnen niet met als reden dat ze al genoeg brunettes hadden en de andere te weinig Duits verstond. Ik was echt verbaasd om dit te horen. Ze vertelden dat ze rechtstreeks gekomen waren van de luchthaven en geen hotel hadden en of ze toch niet een dag of 2 op proef mochten proberen maar daar had de leiding geen oren naar.

Either a complete idiot played the temporary managing director or there were significant problems in communication!

Since when is it of interest in a Dutch sauna club that prostitutes have to speak the German language? Probably management of the YY expects that German baldheads and fat bellies will be the main customers in the YY next week? :biggrin:

If 2 out of 3 women look physically attractive, what role should their hair color play in allowing prostitutes to work in a club? Then, conversely, prostitutes who already work in the YY would not be allowed to have their hair dyed a different color.

Somehow everything doesn't make sense.

frittentitten
29 oktober 2024, 18:57
Ik denk dat er in veel saunaclubs het steeds meer een gezellig samenzijn van heren gaat zijn met wellness en wat lachen een glas bier etc. en een keer 1 dame op de kamer.
De kracht van massa is kassa gaat met de huidige prijzen immers bij veel heren verloren, maar volgens mij is het voor veel heren het ook een dagje uit wat ze verder niet willen missen.
En dames snappen schijnbaar niet dat 10x 60 of 70 euro per meer is als 4x 100 om maar een voorbeeld te noemen, heeft misschien ook iets te maken met de luie aard van veel jongedames.

Dat ben ik volledig met je eens, maar heeft niks met luie aard te maken

Hun ego groeit omdat dat ze 1x genaaid zijn voor 100 euro. Maar hun verstand snapt inderdaad niet dat ze er 180 ( 3x60 ) zijn misgelopen omdat niemand kamert.

Poppalarge
29 oktober 2024, 19:23
Is het geen goed idee om die kleurcriteria ook bij de klanten toe te passen:rolleyes:?Gaat moeilijk worden met al die grotendeels kale mannen...

Sent from my Atari 4160STFM[emoji769]

frittentitten
29 oktober 2024, 20:00
Heb een vermoeden dat het niet om de haarkleur gaat

pietpotent44
29 oktober 2024, 20:07
Heb een vermoeden dat het niet om de haarkleur gaat

De manager zelf is in elk geval een beetje blond.

Poppalarge
29 oktober 2024, 20:22
Heb een vermoeden dat het niet om de haarkleur gaatWe weten in ieder geval dat het bij vrijwel alle vrouwen in de clubs maar om een paar kleuren gaat...

De verschillende kleuren van de bankbiljetten die ze innen na de kamergangen!

Sent from my Atari 4160STFM[emoji769]

Herr Fick
29 oktober 2024, 20:49

Lui zijn is toch niet hetzelfde als geen al te proper werk niet aan de lopende band willen doen. Als ze maar 1 kamer hoeven te maken, kunnen ze misschien makkelijker een klant uitkiezen die ze iets of wat aantrekkelijk vinden of die ze tenminste niet helemaal weerzinwekkend vinden. Een (redelijk) aangename avond met een behoorlijk inkomen valt misschien te preferen boven een gore avond met een hoog inkomen? In een aantal Kölsche clubs zijn er zeker een hoop meiden die er zo over denken. Hoe zouden we zelf handelen, moesten we in hun plaats zijn?

gignnl
29 oktober 2024, 21:29
In her verre 2005 opende YY voor het eerst de poorten.Na de immense populariteit van GT en het,toen,veelbelovende VV moest dit het Nederlandse antwoord worden.Helaas bleef het destijds toch een beetje de B variant.
De bakplaat met altijd hetzelfde vlees en een damesaanbod dat toch wat achterbleef.
Tot de verbouwing kwam en er naast een goede welness,meer kamers ook een top restaurant verscheen.
Ook dames uit clubs als LR begonnen zich hier nu te vestigen
Al deze factoren droegen bij aan een grotere populariteit.Helaas had dat ook een keerzijde,vooral in de avond veranderde de club sterk van karakter.En exact dat werd de stok waarmee de gemeente kon slaan.
Op Het gemeentehuis lagen geheime bouwplannen waarin de club niet paste,en de rest is geschiedenis.

De eigenaar zat echter niet stil en bleef procederen,een lange maar succesvolle weg volgde en de zaak mocht weer open.
Echter in de ruim 5 jaar is de wereld,mede dankzij de verwoestende coronamaatregelen,sterk veranderd.
De ijsberenpopulatie is niet meer hetzelfde en,zeker de jongere generatie,gebruikt steeds meer de datingapps
Veel van vaste kern dames hingen hun condoomtas aan de wilgen dus de clubs moeten vissen in een ondiepe vijver

Veel was er al geschreven rond de heropening maar uiteraard moest ik zelf ook maar eens gaan kijken.
De route voelde vertrouwd maar links en rechts was er aardig bijgebouwd.Het huiskamerkroegje langs de N280 waar de waardin nog in de schort stond te tappen is zelfs helemaal verdwenen.
Het knisperend geluid van de oprijlaan was nog hetzelfde,de deur werd keurig geopend door de portier waarna de charmante thekefrau me verwelkomde.Leuk dat je er bent,das een mooie binnenkomer.
Snel even het berenvel aangehesen en het pand in.
De bar is mooi en groot met veel zitplaatsen.Ook hier vriendelijke bardames en een snelle service
Enigste minpunt is dat er paardenzeik uit Zoeterwoude uit de tapkraan stroomt:hammer:

Dames waren er ongeveer 20 en hiervan kwamen me er slechts een paar bekend voor.Op zich fijn weer eens nieuwe gezichten maar ook een uitdaging aangezien het gissen is naar het serviceniveau.
Terwijl ik rustig mijn bakkies deed werd ik al snel waargenomen door een groep jaagsters,na ongeveer 10 pogingen van hun zijde later was ik er wel klaar mee.
Op naar het restaurant dan maar,ook dat is ruim ingericht.De kok staat continu verse gerechten te maken
Het buffet kent een uitgebreide keuze koud en warm wo 2 soepen en als pluspunt ook een dessertlepel
Net als in het hele pand word in het restaurant ook continu opgeruimd en schoongemaakt

Nou werd het tijd om te doen waarvoor ik kwam en in de bar had ik al snel contact met een leuke Roemeense.Namen doen we hier niet aan gelukkig want die ben ik vergeten maar ze was blond met leuke tattoos.
Service op de kamer bleek prima dus maar gelijk een verlenging ingezet.De orale capaciteiten van de dame waren prima,dus was het al snel 2-0 voor Roemenië.

De club is mooi verbouwd,prima restaurant en vriendelijk personeel.
Met een betere welness en het grote terras heeft deze club opnieuw potentieel.Hopelijk slaagt men er in een stabiel en goed damesaanbod neer te zetten.

pietpotent44
30 oktober 2024, 20:00
snel contact met een leuke Roemeense.Namen doen we hier niet aan gelukkig want die ben ik vergeten maar ze was blond met leuke tattoos.
Service op de kamer bleek prima dus maar gelijk een verlenging ingezet.De orale capaciteiten van de dame waren prima

En wat was de financiele schade ? En hoe lang op de kamer tegen welke service ? Of is dat geheim ? ;)

WANDELAAR5
30 oktober 2024, 20:54
Inmiddels kunnen we m.i. gerust namen gaan noemen en paspoortjes aanmaken en laten verplaatsen.

mentholbear
31 oktober 2024, 05:20
De vraag is hoeveel vrouwen er dan ook daadwerkelijk bereid waren om naar YY te gaan. In de regel moet het voor hun een vooruitgang hebben om ergens anders heen te gaan

Als een club storm loopt met mannen die blijken te kameren voor een schappelijke prijs, komen de dames heus wel.

vanKees
31 oktober 2024, 16:39
ZitatUrsprünglich gepostet von lustig Nachricht ansehen
Die Damen sagen klar:
Es interessiert mich nicht, was der Verein zu den Preisen sagt, wir bestimmen unsere Preise selbst!!!

Diese Aussage würde die Geschäftsleitung sicherlich interessieren und diese Damen könnten sich einen neuen Arbeitsplatz/Club
suchen.

vanKees

Partycrasher
31 oktober 2024, 16:43
Al weken vroeg iedereen in alle saunaclubs aan elkaar of ze naar de Re-opening Party van YinYang zouden gaan. Als mij die vraag gesteld werd, zei ik constant: "Ja, ik ga als eerste naar binnen en ik ga als laatste weg." Degenen die mij kennen reageerden niet echt, want ze wisten dat het zo was. Degenen die mij niet kennen, reageerden lachend met: "Echt waar?" Ik zei: "Ja, echt waar."

De dag van de Re-opening Party was aangebroken. Dus ik moest heel vroeg opstaan. Het hoefde niet echt, want Matlock of Ivanhoe konden mij ophalen. Dan kon ik nog even blijven slapen. Maar dan kon ik niet als eerste naar binnen. Ik ben niet gek, dus ik koos voor 2 bussen en een trein. Ik stapte in de bus om naar het station te gaan. Ik keek om me heen. Ik zag geen meisjes die ik wilde meenemen naar YinYang. Ik stapte op het station uit en ik keek om me heen. Ik zag geen meisjes die ik wilde meenemen naar YinYang. Ik stapte in de trein. Ik keek om me heen. Ik zag geen meisjes die ik wilde meenemen naar YinYang. Ik stapte op het station uit en ik keek om me heen. Ik zag geen meisjes die ik wilde meenemen naar YinYang. Ik stapte in de bus. Ik keek om me heen. Ik zag geen meisjes die ik wilde meenemen naar YinYang. Ik stapte uit de bus en liep richting YinYang.

Hee, dacht ik tijdens het lopen, alle meisjes die ik wil meenemen naar YinYang, zijn al bij YinYang. Daar zijn ze zich aan het voorbereiden op onze komst. Ik zag het oude bord van YinYang in het weiland staan. Ik was blij om 'm weer te zien. Een stukje verderop zag ik al het gebouw van YinYang. Het was 8.55 uur. Ik liep door de poort, en zag in de verte een man die in zijn auto wilde stappen maar mij zag en even wachtte. Het was de eigenaar, die heel verbaasd was en lachend zei dat ze nog dicht waren. Ik zei dat ik dat wist, maar dat ik als eerste naar binnen wilde. We hebben nog even gepraat over alles, en daarna is hij even weggegaan.

Tijdens het wachten kwamen een paar personeelsleden en een paar DVP's. Ook de eigenaar kwam terug. Met hem heb ik nog even gepraat. Rond 10.35 uur kwam pas de tweede Ijsbeer. Daarna kwamen er nog meer, totdat om 11.00 uur ongeveer 30 Ijsberen voor de deur stonden en de deur openging. Ze lieten iedereen in groepjes van 4 binnen zodat het overzichtelijk bleef. Ik liep naar de receptie, die op dezelfde plek was als altijd. De toonbank van de receptie had een ingebouwd apparaat waar je papiergeld in moet stoppen. Dat deed ik, en daarna kreeg ik een badjas, slippers in mijn maat, een handdoek, en een armbandje dat je kan scannen. Ik liep het kleine trapje af naar de kleedkamer die op dezelfde plek was als altijd. Daar waren 3 korte gangen met aan beide kanten kluisjes. Elke gang had een klein schermpje waar je je armbandje kon scannen om het jou toegewezen kluisje te openen. Je moest dus kijken welk kluisje je had door mogelijk alle schermpjes te scannen. Het nummer van je kluisje kwam op het schermpje van de gang waar je kluisje was. Je kon de deur van je kluisje gewoon sluiten zonder je armbandje te scannen. Ik kleedde me om en ik ging rondlopen.

Ik zag dat bijna de hele indeling van de club was veranderd. Vanuit de kleedkamer kon je niet doorlopen. Je moest weer teruglopen. In de kleedkamer was aan de rechterkant als je terugloopt een doucheruimte. De kamers buiten de kleedkamer waren niet veranderd. Ik liep naar rechts het kleine trapje op en zag nog steeds Ijsberen binnenkomen. Daarna liep ik direct naar rechts waar een lange gang was. Ik liep die gang door en zag links de wc's. Daarna zag ik een doorgang naar links. Daar liep ik doorheen, en ik kwam zo in het restaurant uit waar van alles klaarstond voor het ontbijt: broodjes, verschillende soorten kaas en vlees, olijven, tomaten, pannenkoeken, yoghurt en veel fruit. Het zag er weer net zo lekker uit als vroeger.

Daarna liep ik terug naar de lange gang. Daar ging ik naar links en zag aan de rechterkant een beetje verborgen een sauna. Daarna zag ik aan de rechterkant een doucheruimte en een trap naar de kelder. Links had ik al de bar gezien. Rechtdoor waren een paar kamers. Ik liep terug en ik ging naar rechts de bar in. Ik keek even rond en daarna ging ik naar de kelder. Daar waren kamers, de bioscoop en een kleine ruimte met een televisie waar je naar gewone tv-zenders kan kijken. Die ruimte met de televisie is geen afgesloten men's lounge. Ik liep de trap op naar boven, liep langs de bar en ging richting de receptie. Daar liep ik naar boven en zag dat de kamers allemaal hetzelfde uitzagen als altijd. De hele sjieke men's lounge is nu de kleedkamer geworden van de meisjes. De oude kleedkamer van de meisjes helemaal boven is weg en daarna zijn er nog een paar kamers.

Ik liep weer naar beneden om naar de bar te gaan. Daar bestelde ik een glas bier om bij te komen. Bijkomen van alle emoties. Ik kreeg allerlei herinneringen terug. Die kreeg ik al onderweg, en bij YinYang zelf was het alleen maar erger geworden. Ik wilde ontbijten, maar dat ging emotioneel niet. Ik moest nóg 2 glazen bier drinken om bij te komen. Ik zag ook de hele grote buitenruimte. Het zag eruit als het oude Griekenland. Alleen de Griekse beelden ontbraken. Er stonden een paar tafels met stoelen waar een paar Ijsberen wat dronken en wat rookten. Het werd tijd om te eten. Ik ging naar het restaurant dat helemaal vol zat. Het zag er echt gezellig uit. Het was donkerder dan vroeger, dat zorgde voor extra gezelligheid. Ik ging bij een Belgische Ijsbeer zitten, die ik had leren kennen tijdens het wachten voor de deur. Hij had daar een pet op van Saunaclub YinYang. Die had hij al heel lang, en hij had 'm speciaal opgezet voor deze dag. Binnen had hij 'm niet op.

Een Ijsbeer die ik had leren kennen tijdens het opscheppen bij het buffet kwam ook bij ons zitten. Samen praatten we over ons soort. Ondertussen kwamen steeds meer bekende Ijsberen mij groeten in allerlei talen, en mijn 2 nieuwe vrienden lachten zich kapot en vroegen hoe het kon dat zo veel Ijsberen mij kenden. Ik zei dat als je overal als eerste naar binnen gaat en als laatste weggaat, je veel smeerlappen leert kennen. Op dat moment kwamen 2 jongens uit Taiwan binnen die ik 8 dagen eerder bij Samya had ontmoet en had gewezen op YinYang en de heropening ervan. Die kwamen direct lachend naar me toe en bedankten me voor de tip. Ze waren 3 weken op zakenreis, en wilden ook naar smerige plekken. Nou, ze waren nu op een van de meest sjieke smerige plekken ter wereld.

Daarna liep ik naar de bar waar het heel erg druk was. Ik zag ongeveer 60 Ijsberen en ongeveer 25 DVP's in de bar. Bekende Ijsberen waren onder anderen Bokito8, Lemaitre, Matlock, Ivanhoe, envert, yylover, De Belgische Professor, en de Amerikaanse Ijsbeer die heel vaak naar Europa komt vanwege de vele smerige plekken en ons weer altijd tegenkomt. Er waren zo ontzettend veel bekenden, dat het gewoon een officieus Ijsberenforum-Feest was. Voor een officieel Ijsberenforum-Feest is het sowieso een hele perfecte locatie. Net terug van vakantie, kwam Dr Ananas ook binnengelopen met z'n jetlag en brede glimlach. Brede glimlach, bij het zien van zo veel personen waar hij vieze gesprekken mee kon voeren. Op vakantie kon hij dat niet, zei hij.

Aan de linkerkant van de bar was er een deur naar buiten. Ik liep in m'n eentje naar buiten. Ik probeerde weer na te denken over waar ik precies stond vergeleken met vroeger. Want het was helemaal open en weids en verhard. Ik waande me in het oude Griekenland: op zo'n plein waar werd gefilosofeerd, gezopen, gevreten en geneukt. En nog een keer werd gefilosofeerd, om het af te leren tot 13.00 uur. Gewoon alles in het openbaar. En alles tegelijkertijd. En niemand kende schaamte. Ik dacht: dit is een teken dat die tijd terugkomt. Gewoon net zoals toen, met veel meisjes uit de buurt. Ook meisjes die deelnemen aan de Olympische Spelen, of dat ambiëren. Meisjes mochten toen niet meedoen, maar dat fantaseerde ik erbij.

Ik keek nog meer om me heen, en ik dacht nog meer na over het echte leven. Opeens ging het moeilijker, want ik zag echt welgeteld 0 Germaanse meisjes bij me staan met de vraag of ik een biertje voor hen en hun vriendinnen kon bestellen. Ik liep dus heel snel weer naar binnen om een nieuw biertje te bestellen. "Jazeker mag het in hetzelfde glas", zei ik tegen de hele aardige en zeer kundige bardame op haar vraag of dat mocht. Ik was toch zeker niet vies van mezelf?! Ik zou zo een hockeymeisje dat net klaar was met een wedstrijd midden in het clubhuis baffen, dus waar had ze het over? Ik liep weer terug naar buiten en ik dacht door.

Ik dacht de hele tijd: wat een ruimte! Hier kunnen leuke dingen gebeuren. Ik had ondertussen al gehoord van de eigenaar en van een personeelslid dat het wellness-gedeelte zou verrijzen op het 'Griekse' gedeelte. Ik vond het niet leuk om daaraan te denken, want dit was een beetje waar ik altijd naar op zoek was. Een filosofen-plek in een saunaclub. Wat wil je nog meer? Ruimte zat, bouw het wellness-gedeelte op het dak. Maar laat de denkers over het echte leven met rust. En ik dacht nog veel meer. Zo veel meer, dat ik weer bier nodig had. Ik liep weer naar binnen, en daar zag ik meer dan 80 Ijsberen en ongeveer 25 DVP's. Ongeveer 15 DVP's waren op de kamer, rekende een alles in de gaten houdende bevriende Duitse Ijsbeer voor me uit. Hij lachte ook om de prijzen die de DVP's vroegen, terwijl hij nog nooit een lege portemonnee in bezit heeft gehad.

Ik liep naar buiten. Daar raakte ik in gesprek met allemaal filosofen. Alle filosofen hadden het over 1 ding: de abnormaal hoge prijzen die de aanwezige meisjes hanteerden en ze lachten er allemaal om. Opeens kwam mijn goede vriend Saunaclublover69 met een brede glimlach naar mij gelopen. Een Duitse Ijsbeer die ik altijd JR Ewing noem. Hij zei direct dat hij wel wist dat ik er zou zijn. Ik zei dat ik als eerste binnen was, en hij zei dat hij dat ook wel wist. We lachten met elkaar, en met andere filosofen. Ik was ondertussen de hele dag al bezig geweest over hockeymeisjes die niks te zuipen hebben. "Da's erg", zei ik. Elke filosoof beaamde wat ik zei, en tegelijkertijd zei geen enkele filosoof dat ze eraan zaten te komen. Ik keek om me heen, naar de horizon in alle windrichtingen. Ik dacht: daar overal lopen ze, maar hier zijn ze niet. Hoe zou dat toch komen? Hebben ze toch genoeg? Zijn wij vies? Zijn wij gewelddadig? Hebben wij ziektes? Het antwoord op alle vragen was 'nee', dus ik ging verder denken.

Ik zei tegen alle filosofen: "Ze willen wel bij ons zijn, maar ze weten niet dat wij bestaan. Ze weten misschien nog net dat YinYang bestaat, maar ze denken er hele andere dingen over. Al die wijven daar buiten die niks te vreten hebben, moeten hierheen komen! Wij zijn nette lui! Maar op de een of andere manier verhindert de staat dat. Anders waren ze allang hier geweest. Kijk hier, alleen maar troep. Kutwijven, die niks willen doen. En allemaal uit hetzelfde hele kleine deel van de wereld. Al jaren. Dat is geen toeval meer." Mij werd verteld dat het weer tijd was voor een biertje, om rustig te worden. Dus ik ging naar de bar. Daar hoorde ik weer van iedereen dat bijna iedereen die terug was gekomen van de kamer klaagde over de service en over de prijzen die tijdens en na de kamergang opeens verhoogd werden. Ik keek om me heen naar de meiden, en zag weer die vijandige blikken die ik al de hele dag had gezien. Ik moest echt weer bestellen.

Ik ging naar buiten met een paar biertjes voor iedereen, en ik vertelde over de vijandige blikken. Ik zei dat dat tegenwoordig in elke club zo is. De DVP's keken ons aan alsof wij de vijand waren. Bijna geen enkele DVP lachte. Het voelde voor mij niet alsof ik in een bordeel was, maar op een feest van de vrouwelijke carnavalsvereniging De Mannenhaters. En dat ze allemaal slechte zin hadden omdat ze toevallig allemaal hadden besloten om als prostituee verkleed te gaan. Op dat moment zei Saunaclubfan69 dat hij de hele club wilde zien en hij vroeg of ik zin had om hem een rondleiding te geven. Ik zei dat ik dat wel wilde, en we begonnen te lopen. We liepen eerst door de tuin, waar de buitensauna en het zwembad zich nog steeds op dezelfde plekken bevonden. Daarna gingen we het gebouw naar binnen. Aangekomen in de kelder zagen we een Ijsbeer naar snooker kijken op de televisie in de hele kleine open ruimte die tegenwoordig de men's lounge moet voorstellen. Maar ik wilde naar Rocky III kijken, dus we liepen de bioscoop in. Ik had me blijkbaar vergist in het tijdstip van de film, want 4 Ijsberen waren naar een ander soort film aan het kijken. Ik zei: "I wanted to watch Rocky III, not this kind of stuff. Let's get out of here. Disgusting." We werden raar aangekeken.

We liepen naar boven, en we liepen de bar in. Daar stonden en zaten meer dan 100 Ijsberen en ongeveer 25 DVP's. De 2 groepen leken elkaar helemaal te negeren. Alle meiden keken echt smerig. Ik vroeg me echt af wat we ze hadden aangedaan. En de muziek werkte ook niet mee om een leuke sfeer te doen ontstaan tussen de Ijsberen en de DVP's, want het was muziek van Zieke Mensen voor Zieke Mensen. Het stond gelukkig wel heel zacht de hele dag, dus ik heb niet veel gescholden. Het begon donker te worden buiten. Ik had geen enkel meisje dat ik mee had willen nemen naar YinYang, daadwerkelijk bij YinYang gezien. Ik had me dus vergist tijdens het lopen naar YinYang. Al die arme meisjes vraten dus nog liever niks die dag, dan dat ze bij ons op schoot kwamen zitten.

Het werd tijd om te eten, want het restaurant zou sluiten om 21.00 uur. Daar stonden dezelfde koks van 's morgens bij het ontbijt nog steeds alles fantastisch te doen. Er stonden allerlei soorten salades, vlees, bulgur, friet, aardappelkroketten en allerlei soorten fruit. Ik ging eten met een bevriende Ijsbeer met wie ik altijd sjieke gesprekken kan voeren over de wereld waarin wij zijn geplaatst. Aan een andere tafel zaten Dr Ananas, Honest Harry en een Ijsbeer die we die dag hadden leren kennen over alledaagse dingen te praten. Na het eten heb ik de koks gecomplimenteerd met hun fantastische prestatie en heb hen bedankt. Ik vertelde ze ook dat er door iedereen zeer lovend werd gesproken over het eten en over hen.

Het restaurant ging dicht, en wij gingen naar de bar. Daar stonden veel minder personen dan een uur eerder. Opeens ging iedereen beetje bij beetje weg. De dag was heel erg snel voorbij gegaan. Kutklokken, daar komt het door. De hele aardige bedrijfsleidster die al de hele dag bijna elke taak die er was aan het uitvoeren was, liep langs onze groep en zei tegen iedereen dat ik als laatste naar buiten zou gaan. We hadden even gesproken met elkaar 's morgens toen ze naar binnen ging, en ik vertelde haar dat iedereen altijd van mij verwacht dat ik als eerste naar binnen ga. Maar ik had niks gezegd over dat ik als laatste weg zou gaan. Dat had ze gewoon zelf geraden. We moesten lachen. Dr Ananas begon mij te vervelen. Hij zei dat hij als laatste naar buiten zou gaan. Ik zei dat dat niet mogelijk was, omdat ik dat kaartje al had.

Het was 23.00 uur. De muziek ging uit en de lampen gingen aan. Ik voelde me klote. Klote omdat het voorbij was. Ik wilde nog 48 uur doorgaan. Met dezelfde Ijsberen om me heen. Maar niet met dezelfde meiden om me heen. Want ik werd niet geil van hun uiterlijk en al helemaal niet geil van alle verhalen die de ronde deden over hun gedrag op de kamer. Ik dacht: weer een verloren dag. Zolang er geen gewone Nederlandse, Belgische en Duitse meisjes rondlopen in de club, zal elke dag een verloren dag zijn. Het armoedeniveau van al die meisjes is op het juiste peil, maar toch komen ze maar niet. Ik ging met gebogen hoofd naar de kleedkamer. Kon ik mijn hoofd maar buigen naar een bezwete vagina die zich 's middags nog bedekt op een hockeyveld bevond, dacht ik.

Daar stonden we weer: Saunaclubfan69, Dr Ananas en ik. Hoe kon het ook anders. De drie die de kaartjes voor de laatste plekken hadden. Dr Ananas en Saunaclubfan69 praatten over het kaartje voor de laatste plek. Ik zei dat het alternatief was dat we met z'n drieën zouden kamperen in de tuin. Toen zeiden ze niks meer. We kleedden ons om, en we liepen naar de receptie. De bedrijfsleidster, die nog steeds alles aan het regelen was, kwam langsgelopen en zei lachend: "Ik zei toch dat hij als laatste weg zou gaan!" De receptiedame vroeg aan ons hoe het was geweest, en we zeiden dat we een hele leuke dag hadden gehad en we iedereen bedankten.

Saunaclubfan69 ging naar buiten, daarna ging Dr Ananas naar buiten en daarna ging ik naar buiten. Ik keek om me heen en dacht aan 14 uur eerder. Toen ik daar alleen stond te wachten. Vol goede hoop. Hoop op meisjes uit de buurt. Die na het hoorcollege even langskwamen, omdat ze nieuwe studieboeken moesten kopen. Die hoop was er nog steeds, maar op dat moment hoefden ze niet meer langs te komen. Want de club was dicht. Een verschrikkelijk aanzicht: een gesloten bordeel. Gelukkig was het deze keer maar voor 12 uur, en niet voor meer dan 5½ jaar. Ik dacht: als ze nu komen aangefietst, dan blijf ik hier met ze wachten tot 11.00 uur. Maar niemand kwam aangefietst.

Dr Ananas en ik namen afscheid van Saunaclubfan69 en we stapten in de auto. We reden door de poort en praatten na over de hele dag. We vonden dat ze het potentieel van een van de meest sjieke smerige plekken van deze wereld maar voor 10% benutten en dat dat te weinig zal blijken. Ik heb zelf nog steeds de verwachting dat prostitutie binnenkort niet meer taboe zal zijn in de maatschappij, en die rode lijn in de hoofden van de meeste Nederlandse, Belgische en Duitse meisjes eerst zal vervagen en daarna helemaal zal verdwijnen. En dan gaat alles ook automatisch goed met alle saunaclubs, want het geld stroomt dan constant binnen waardoor er steeds meer ruimte ontstaat voor nog betere faciliteiten. Ik miste bijvoorbeeld de oude men's lounge heel erg, en een speciale kamer voor iets heel speciaals. Ook de hele leuke, originele maandelijkse feestjes zouden dan nog beter kunnen worden dan vroeger. Die zouden waarschijnlijk terugkomen, volgens de eigenaar, met wie ik even herinneringen ophaalde aan die speciale woensdagen.

Het was een dag om nooit te vergeten. Ik had de hele dag een speciaal gevoel. Dat gevoel is er nog steeds. Want het is een hele mooie club. Met weer een heel goed restaurant. En het personeel is heel goed en heel aardig. Ze hebben op de Re-opening Party echt hun best gedaan voor ons. Daar dank ik ze allemaal voor. Ik dank ook de eigenaar, die ondanks alle moeilijkheden toch gemotiveerd was om er weer voor te gaan. Ik dank tevens alle Ijsberen met wie ik me heb kapotgelachen, waaronder Dr Ananas. Hem dank ik ook voor het mij thuis afzetten.

De 3 groepen waardoor de smerigheid kan bestaan, moeten echt eens beginnen te samenwerken met elkaar: de eigenaren, de Ijsberen en de DVP's. Ik zag bijna alle DVP's vijandig kijken naar de Ijsberen. Ik hoorde heel veel Ijsberen daarom negatief praten over de DVP's. En ik hoorde dat de clubleiding niet precies wist hoe ze moesten omgaan met de klachten van de Ijsberen over de DVP's. We moeten het echt samen doen, want anders blijven de staat en de maatschappij ons uitlachen. En daar kan ik niet tegen.

Ik ben geen fantast, ik ben een jongen met een visie. Het gaat gebeuren. De infrastructuur is er. Overal.

Ties85
31 oktober 2024, 16:45
Lui zijn is toch niet hetzelfde als geen al te proper werk niet aan de lopende band willen doen. Als ze maar 1 kamer hoeven te maken, kunnen ze misschien makkelijker een klant uitkiezen die ze iets of wat aantrekkelijk vinden of die ze tenminste niet helemaal weerzinwekkend vinden. Een (redelijk) aangename avond met een behoorlijk inkomen valt misschien te preferen boven een gore avond met een hoog inkomen? In een aantal Kölsche clubs zijn er zeker een hoop meiden die er zo over denken. Hoe zouden we zelf handelen, moesten we in hun plaats zijn?

Kijk nogmaals het concept van een saunaclub is MASSA IS KASSA, ik snap je verhaal maar dan moeten dames die zoals jij zegt te werk willen gaan misschien in de high class escort gaan.
Of in de ouderwetse meer prijzige clubs als Yab Yum vroeger om maar een voorbeeld te noemen, maar nee ze willen profiteren van de lage kosten voor de dames in een saunaclub!
En een groot deel van dat soort dames is sowieso te min om als high class escort door te kunnen gaan of om in een heel dure klasse club te werken.
En daar zit hem dus juist de pijn voor een echte topper die ook nog eens een stunner is zullen veel heren graag meer betalen, echter zie ik momenteel vnl. veel schroot van de Balkan dat zich als een klompje goud wil verkopen in de meeste saunaclubs...

En dan gaat het hele saunaclub principe dus naar de kloten zoals ik schets met mannen die ipv. met bijvoorbeeld 3 dames naar de kamer gaan nog met 1 dame gaan.
Die wantrouwig gaan zijn naar nieuwe dames en die minder snel zullen proberen waardoor het voor veel dames ook heel snel veel minder leuk gaat zijn.

Rino123
31 oktober 2024, 19:23
SLechte zaak en handelen van YY: DAT IS INDERDAAD EEN GEMISTE KANS!

frittentitten
31 oktober 2024, 21:23
Als een club storm loopt met mannen die blijken te kameren voor een schappelijke prijs, komen de dames heus wel.

Mee eens, maar om een begin te maken zul je er een deel over de streep moeten trekken.
Ze komen niet vanzelf als je alleen iemand aan de deur zet om het open te maken in het begin

mentholbear
1 november 2024, 00:16
Maar wat yy wel had was hun oude reputatie. Samen met een heropening met nieuwsgierige mannen, zou dat sowieso vrouwen lokken.

Herr Fick
1 november 2024, 12:24
Kijk nogmaals het concept van een saunaclub is MASSA IS KASSA, ik snap je verhaal maar dan moeten dames die zoals jij zegt te werk willen gaan misschien in de high class escort gaan.
Of in de ouderwetse meer prijzige clubs als Yab Yum vroeger om maar een voorbeeld te noemen, maar nee ze willen profiteren van de lage kosten voor de dames in een saunaclub!
En een groot deel van dat soort dames is sowieso te min om als high class escort door te kunnen gaan of om in een heel dure klasse club te werken.
En daar zit hem dus juist de pijn voor een echte topper die ook nog eens een stunner is zullen veel heren graag meer betalen, echter zie ik momenteel vnl. veel schroot van de Balkan dat zich als een klompje goud wil verkopen in de meeste saunaclubs...

En dan gaat het hele saunaclub principe dus naar de kloten zoals ik schets met mannen die ipv. met bijvoorbeeld 3 dames naar de kamer gaan nog met 1 dame gaan.
Die wantrouwig gaan zijn naar nieuwe dames en die minder snel zullen proberen waardoor het voor veel dames ook heel snel veel minder leuk gaat zijn.

Ik heb alle begrip voor mensen die voor een pauschallpreis een ganse dag kunnen eten, drinken, saunazweten, zwemmen, etc en naar believen voor enkele tientjes extra met een topmodel naar de kamer kunnen. Ideaal daarvoor zijn AG, 6S of PNLP. Ik denk echter niet dat zij het ideale clientèle vormen voor een klasseclub.

Heel wat beren (niet noodzakelijk schrijvers op dit forum) vinden het wel best om in een luxueusere omgeving een aantal uren te passeren waarbij één kamergang met vrouwtje volstaat. Het is mijn ervaring dat die dames ook wat meer ontspannen op de kamer zijn. Eén of twee extra kamers met andere klanten zijn immers niet meer nodig. Een goede wellness met goede catering is dan natuurlijk wel noodzakelijk. Helaas trekken zulke clubs ook een gefortuneerd, doch bedenkelijk nocturn publiek aan zoals jammer genoeg bij 6S of Samya. Vandaar misschien dat een vroeg sluitingsuur aangewezen is, gepaard gaande met een politiek oncorrect deurbeleid.

Een club lijdt er volgens mij op zich geen verlies aan dat een klant maar één keer kamert. Hij heeft zijn inkom immers even goed betaald als een veelpleger. Het voordeel is dat hij wellicht geen ganse dag blijft en dus minder kost aan eten, drinken,handdoeken wassen, kamer poetsen, etc. Die inkom moet dan wel hoog genoeg zijn en in verhouding staan tot de aangeboden service, netheid, etc. Als de dames minder kamers hoeven te maken zijn ze ook meer beschikbaar voor welwillende klanten en hoeven er dus niet zo veel dames tegelijk aanwezig te zijn. Wellicht mikken zowel het huidige beheer van YY als de aldaar aanwezige DVP's daar ook op.

Dit gezegd zijnde moet ik er bij voegen dat ik nog niet in het heropende (en niet het gere-opende) YY geweest ben. Ik wacht tot ze wat op kruisssnelheid geraakt zijn.

WANDELAAR5
1 november 2024, 13:30
En voor jouw idee is er dus onvoldoende animo/vraag. GG heeft dat concept al geprobeerd…

WANDELAAR5
1 november 2024, 13:38
Daar hoorde ik weer van iedereen dat bijna iedereen die terug was gekomen van de kamer klaagde over de service en over de prijzen die tijdens en na de kamergang opeens verhoogd werden. Ik keek om me heen naar de meiden, en zag weer die vijandige blikken die ik al de hele dag had gezien.

Dat klinkt als een gezellige openingsdag.

Herr Fick
1 november 2024, 14:00
En voor jouw idee is er dus onvoldoende animo/vraag. GG heeft dat concept al geprobeerd…

Dat was hun bedoeling. Maar ze hebben veel steken laten vallen. De resto is nooit echt top geworden, het zwembad was zelfs in volle zomer niet altijd bruikbaar of proper, hun wellness des winters is beperkt tot een sauna, hun deurbeleid is niet consequent, etc. Daarenboven gedroegen een aantal DVP's zich, vind ik toch, gewoonweg onbeleefd.

Het probleem is natuurlijk, dat wanneer de DVP's het dubbele vragen van de colleginnen bij AG of 6S, de club an sich daar niets aan heeft.
Een extra budgetclub heeft mijns inziens evenmin zin omdat er al eentje in de buurt ligt in NDL, met nog een drietal anderen in DEU binnen een straal van dik 100 km.

Inzetten op top-wellness, top-catering, top-bediening in de bar, top-hygiene, etc. lijken mij toch de beste weg. YY ligt niet bepaald in een arme regio, dus ergens moeten toch klanten gevonden worden die kwaliteit/exclusiviteit kunnen apprecieren. Ook de reden van de sluiting zou toch moeten aansporen om een solvent en degelijk dagpubiek aan te trekken.

Herr Fick
1 november 2024, 14:22
... Degene die ik goed ken belde mij na de sollicitatie op en zei dat enkel zei voor hen goedgekeurd was en mocht starten. Haar 2 vriendinnen niet met als reden dat ze al genoeg brunettes hadden en de andere te weinig Duits verstond ...
Raar verhaal. Volgens mij ook onwettig omdat alle dames 'zelfstandige onderneemster ' zouden moeten zijn en dus de club bezoeken als gast en niet als werknemer van de club. Zelfs een solicitatie tout court kan dus eigenlijk niet. De club kan een dame in feite enkel weigeren na bijvoorbeeld wangedrag.

Moest dit verhaal kloppen, dan lijkt mij dat een heel goede nieuwe reden voor de burgemeester om de club te her-sluiten. :cool:

DMZ001
1 november 2024, 16:22
Raar verhaal. Volgens mij ook onwettig omdat alle dames 'zelfstandige onderneemster ' zouden moeten zijn en dus de club bezoeken als gast en niet als werknemer van de club. Zelfs een solicitatie tout court kan dus eigenlijk niet. De club kan een dame in feite enkel weigeren na bijvoorbeeld wangedrag.

Moest dit verhaal kloppen, dan lijkt mij dat een heel goede nieuwe reden voor de burgemeester om de club te her-sluiten. :cool:

Natuurlijk niet. Het is toch geen overheidsinstantie waar iedereen zomaar naar binnen mag lopen? Het is privéterrein, YY mag zelf bepalen wie zij toelaten en wie niet zolang er maar geen sprake is van discriminatie.

Purrfect
1 november 2024, 16:38
Er hat aber nicht unrecht. Es IST eine seltsame, unplausible Geschichte.

Maar hij heeft geen ongelijk. Het IS een vreemd, onwaarschijnlijk verhaal.

Ties85
1 november 2024, 17:08
Een club lijdt er volgens mij op zich geen verlies aan dat een klant maar één keer kamert. Hij heeft zijn inkom immers even goed betaald als een veelpleger. Het voordeel is dat hij wellicht geen ganse dag blijft en dus minder kost aan eten, drinken,handdoeken wassen, kamer poetsen, etc. Die inkom moet dan wel hoog genoeg zijn en in verhouding staan tot de aangeboden service, netheid, etc. Als de dames minder kamers hoeven te maken zijn ze ook meer beschikbaar voor welwillende klanten en hoeven er dus niet zo veel dames tegelijk aanwezig te zijn. Wellicht mikken zowel het huidige beheer van YY als de aldaar aanwezige DVP's daar ook op.

Dit gezegd zijnde moet ik er bij voegen dat ik nog niet in het heropende (en niet het gere-opende) YY geweest ben. Ik wacht tot ze wat op kruisssnelheid geraakt zijn.

Nou om nog maar eens op 2 punten terug te komen de club maakt het niet uit of jij 1 of 100 keer naar de kamer gaat, maar even voorbeeldje als door dit zogenaamde exclusieve karakter maar 50 heren komen ipv. 150 op een dag gaat een club met de omvang van YY never break even kunnen draaien.
Als er daardoor ook veel minder dames komen want 50 heren met minder kamergang trekt gewoon ondanks een hogere prijs minder dames is dat de tweede verliespost van de club want de dames betalen evengoed entree dus laten we zeggen ipv. 60/70 dames dat er maar 25/30 dames komen en entree betalen is de volgende tik.
Ze zetten niet in op flessenboys wat ik goed kan begrijpen echter loop je hierdoor in een goed weekend wel duizenden euro's aan drankomzet mis.

En dat YY niet in een arme regio ligt volgens mij bungelt Limburg nog altijd ergens financieel gezien als provincie ergens onderaan de lijst samen met Groningen.
We staan trouwens wel heel hoog in de criminaliteit lijsten, probleemwijken etc. misschien gok jij op alle topdogs uit Brabant die bij ASML etc. werken maar daar gaat het momenteel ook even minder lekker trouwens.

Knutje77
1 november 2024, 20:28
Massa-kassa lijkt me concurentie voor 6S of BB en dat lijkt me zinloos want dan gaat het in één klap met die clubs minder goed en daar hebben we ook niks aan.
Ik zou het wel jammer vinden moest er geen club kunnen blijven draaien die, voor wat extra euro's uiteraard, net wat meer te bieden heeft dan clubs in de buurt.
Maar hetgeen YY meer te bieden zou hebben (dan die andere clubs) zit hem dus niet in de dames (qua optiek en service) terwijl daar dus wel het financiële verschil zit met die andere clubs.
Met als gevolg dat de heren die binnen zijn, juist gaan voor de welness, het eten en drinken en niet of nauwelijks kameren. Met 3 keer zoveel heren als dames aanwezig weet je ook vrijwel zeker dat die paar toppertjes (stunners MET goede service) bijna niet te pakken zijn.

rob45
1 november 2024, 21:07
Maar hetgeen YY meer te bieden zou hebben (dan die andere clubs) zit hem dus niet in de dames (qua optiek en service) terwijl daar dus wel het financiële verschil zit met die andere clubs.
Met als gevolg dat de heren die binnen zijn, juist gaan voor de welness, het eten en drinken en niet of nauwelijks kameren. Met 3 keer zoveel heren als dames aanwezig weet je ook vrijwel zeker dat die paar toppertjes (stunners MET goede service) bijna niet te pakken zijn.

Niks mis mee toch ? Ze zijn iig weer open en dat is weer heel wat !
Note: voor de welness hoef je momenteel niet echt te gaan,zal wel in de toekomst uitgebreid worden met een grotere binnensauna en een of twee whirlpools buiten overkapt, tenminste wat ik begrepen heb.Het restaurant is wel op peil maar voor 60 of 70 euries kan je ook wel naar een gewoon restaurant.
Dan wel geen dames of welness en een bar met terras.Het gaat dus duidelijk om het totaal plaatje !

pietpotent44
2 november 2024, 02:27
Nog voordat YY weer open ging, waren er al geruchten dat YY het sjieker en exclusiever wilde gaan doen dan de andere saunaclubs. Niet alleen het gebouw, er zou ook strenger geselecteerd worden op de vrouwen, dat ze goed moeten kunnen communiceren, tenminste vloeiend Engels (of Duits) kunnen. Dat zou dan de hogere prijzen moeten rechtvaardigen.

Maar de praktijk is dat er helemaal geen exclusiviteit is. Je krijgt letterlijk dezelfde vrouwen als in de andere clubs, alleen dan tegen een veel hoger tarief: vrouwen die in hun oude club 50 of 60 per half uur verdienden, proberen het nu tegen 100 of zelfs 120 per half uur. Grofweg het dubbele dus. Je moet al blij zijn als je 'slechts' 70 hoeft te betalen, en 140 voor een uur. (En standaard overal over moeten onderhandelen. Zodat je i.p.v ca. 200 voor een uur full service 'slechts' 160 of 170 hoeft te betalen. Terwijl die standaardprijs van 140 eigenlijk al veel te hoog is, want bij veel concurrenten kost een uur full service 100 of 110, met genoeg mooie meiden daar tussen.)
(In de P6 wereld gaat de wet 'hoe duurder hoe beter' absoluut niet op. Is ook mijn eigen ervaring.)
Het is net zoiets als Aldi of Dirk producten in de schappen leggen tegen AH prijzen. En dan blij moeten zijn als er geen extra toeslag bovenop komt.

Mannen zijn niet gek. Wat heb je er nou concreet aan dat het gebouw sjiek oogt ? Daar kun je niet van eten. Ok, het eten is van hoge kwaliteit. Maar als het je daarom te doen is, kan je beter naar een restaurant gaan. Of naar een gewone wellness / sauna. Daar hebben ze ook hoge kwaliteit eten. Met enorm veel wellness faciliteiten.
In YY hebben ze momenteel 1 kleine sauna binnen. En een sauna buiten. En over een aantal maanden komt er een jacuzzi bij. Nog altijd niks bijzonders dan qua wellness.

En wat de dames service betreft: in de afgelopen 20 jaar heb ik eigenlijk nooit hoeven onderhandelen over de service. In geen enkele saunaclub. Er waren overal basis tarieven (tot 2016 50 half uur, 75 uur, van 2016 tm 2020 50 half uur, 100 uur) en de full service (met mooie meiden) was overal iets vanzelfsprekends. Nu proberen de meeste vrouwen in YY handelingen die al die 20 jaar inbegrepen zijn (ook in YY tot de sluiting in 2019) te verkopen als extras. Dat is saunaclub onwaardig.

Geen wonder dus dat het niet draait. Terwijl ze toch voor de opening alle troeven in handen hadden om de meest populaire club in de regio te worden. Die kans is nu weg.

Ik ben toch wel verbaasd dat de eigenaar van YY dit zo heeft laten gebeuren. Hij heeft toch heel veel saunaclub ervaring, van 2006 tot begin 2019. Hij kent toch ook de tarieven en service die toen gehanteerd werden. En hij weet toch hoe belangrijk tarieven zijn. En je mag er toch vanuit gaan dat ze ook gekeken hebben naar de andere saunaclubs in de regio.

Of zou het mis gegaan zijn omdat hij de tent niet meer zelf mag runnen, maar het over heeft moeten laten aan een nieuwe manager / managers die die kennis en ervaring allemaal niet hebben ? Er zal toch wel vaak overlegd zijn lijkt me.
Ze hebben in elk geval precies de verkeerde vrouwen binnengehaald bij de opening: vrouwen uit andere saunaclubs die weinig verdienden in hun oude club en/of volop aan upselling doen. Club hoppers, en daar dan weer de slechtsten van. Terwijl er toch genoeg goede service vrouwen tegen normale prijs waren, die belangstelling hadden om in YY aan de slag te gaan. Die hebben even de kat uit de boom gekeken, maar die komen nu waarschijnlijk niet meer.

En waarom beginnen met zulke hoge standaard tarieven van 70 half uur en (vooral) 140 voor uur ?
Waarschijnlijk om vrouwen te lokken, door ze meer te bieden dan bij de concurrentie. Maar daar zijn ze dan weer in doorgeschoten, want dat is voor de meeste ijsberen gewoon teveel. Als ze 60 (of toch 70 misschien) voor een half uur, en 110 of 120 voor een uur hadden gedaan, hadden de meeste vrouwen dat ook al een prima tarief gevonden. Is al meer dan bij de concurrenten, maar dan ook nog net acceptabel voor de mannen (indien full service daarvoor, dus zonder enige upselling). Het is echt allemaal geen hogere wiskunde.
Nu alsnog die standaardtarieven verlagen (of iig het uurtarief) zou verstandig zijn. Maar dat is veel moeilijker nu de dames al die hoge standaardtarieven (en zelfs upselling) gewend zijn. Toch is het niet onmogelijk, LR heeft dat ook met succes gedaan.

Tja. In elk geval zal het nu moeilijk worden om het tij nog te keren. Zon slechte reputatie kort na de opening poets je niet zomaar weg. En al helemaal niet als die veel te hoge tarieven maar door blijven gaan, en de standaard tarieven niet snel naar beneden worden bijgesteld.

Peterpanzer
2 november 2024, 08:27
Eine wunderbare Analyse, dem ist nichts mehr hinzuzufügen.

wellness boy
2 november 2024, 08:50
Helemaal mee eens.70 € met fullservice is prima zoals in de meeste andere clubs

wellness boy
2 november 2024, 08:54
De dames hebben tot 14 november gratis intree en als dank helpen ze de club aan een slechte reputatie

rob45
2 november 2024, 09:22
De dames hebben tot 14 november gratis intree en als dank helpen ze de club aan een slechte reputatieStelletje uitzuigers !
Wel een toepasselijke woordkeuze [emoji16]

Knutje77
2 november 2024, 10:34
De dames hebben tot 14 november gratis intree en als dank helpen ze de club aan een slechte reputatie

2 Weken lang gratis eten en drinken en de hoofdprijs vragen, en over 2 weken elders weer aan de gang.

Herr Fick
2 november 2024, 14:20
Nog voordat YY weer open ging, waren er al geruchten dat YY het sjieker en exclusiever wilde gaan doen dan de andere saunaclubs.

Maar de praktijk is dat er helemaal geen exclusiviteit is. Je krijgt letterlijk dezelfde vrouwen als in de andere clubs, alleen dan tegen een veel hoger tarief: vrouwen die in hun oude club 50 of 60 per half uur verdienden, proberen het nu tegen 100 of zelfs 120 per half uur ...Wat heb je er nou concreet aan dat het gebouw sjiek oogt ? Daar kun je niet van eten. Ok, het eten is van hoge kwaliteit. Maar als het je daarom te doen is, kan je beter naar een restaurant gaan. ...

En wat de dames service betreft: in de afgelopen 20 jaar heb ik eigenlijk nooit hoeven onderhandelen over de service. In geen enkele saunaclub. Er waren overal basis tarieven (tot 2016 50 half uur, 75 uur, van 2016 tm 2020 50 half uur, 100 uur) en de full service (met mooie meiden) was overal iets vanzelfsprekends...

Leuk toch dat er een nette club bij komt. Een beetje standing en hygiene mag wel. Jammer wel dat er niet genoeg vrouwen zijn om topclubs te 'bemannen'. De toppers zitten blijkbaar in Franfurt tegen hoge tarieven. Voor de rest is de vijver leeg. Dat de overgekomen dames niet aan dezelfde voorwaarden werken als in hun vorige clubs is ergens logisch. Als ze zich niet verbeteren, hoeven ze ook niet van club te wisselen.

Je zal je er toch eens moeten bij neerleggen dat vaste prijzen voor full service bijna niet meer bestaan. Dat is nou net wat de wet in DEU veranderd heeft. Het is gewoon de grens overgewaaid. Ook bij 6S is dat niet meer bij elke dame vanzelfsprekend en de LU aldaar bestaat ook niet echt uit alleen maar poppetjes.

Vergeet ook niet dat bij de vroegere succesclubs de DVP's echt wel gedwongen werden om bijv. te TZ en te PZC. Indien niet werden ze de laan uitgestuurd. Dat heeft zo 10-15 jaar geduurd. Maar omdat zowat heel mannelijk Benelux en Frankrijk naar NRW voor goedkope seks afzakte, kon dat voor de politiek niet onopgemerkt blijven uiteraard.

Je zal je moeten reddden met enkele budgetclubs, zo lang ze nog bestaan. Daar zijn een hoop dames om de één of andere reden aangespoeld die waarschijnlijk onder mekaar afgesproken hebben dat ze op de oude manier verder gaan. Misschien niet toevallig omdat ze allemaal in ietwat verpauperde wijken liggen, hoewel dat voor BB niet geldt.

Goedemorgenallemaal
2 november 2024, 15:50
Zoals het nu op mij overkomt is YY de club voor de man die graag lang in een luxe omgeving met goed eten wil verblijven, relaxed genieten van het uitzicht op mooie vrouwen, waarschijnlijk zelfs een keertje naar de kamer (want als je toch maar een keertje gaat wil je ws wel meer betalen dan dat je drie keer gaat), en wellness..
Het gaat ze niet om veelneukers.
Ik denk dat er voor zo'n concept, het is eigenlijk een nieuw concept in SC land denk ik, wel een markt is. Maar red je het dan alleen met de inkom?
En dan de wellness.. Ik lees heel veel dat ze dat van plan zijn nog aan te pakken maar waarom niet gedaan tijdens de verbouwing.
Goed, ik maak ook wel eens wat mee met verbouwingen en ja je hebt(onder-)aannemers die het qua tijd niet zo nauw nemen met afspraken qua tijd en "ja nee het wordt pas november of december" gaan roepen.
Dat verklaart misschien bv geen overkapping... of geen sauna, of geen terras... dat kan. Maar drie van die vrij interessante zaken??
Dat hele terrein waar als ik het begrepen heb de overkapping komt lag bij de verbouwing open, werd aan gewerkt. Waarom dan niet alles? Waarom dan beginnen als je weet dat het toch niet afgewerkt wordt.
Zijn ze al die "komt wel" dingen echt van plan? Of is dat wishfull thinking?

Brain1969
2 november 2024, 16:38
Ik ben gisteren dan ook maar eens gaan kijken bij YY 2.0 na 5 jaar en 9 maanden. Toen ik binnenkwam kon ik bijna niet geloven dat ik er weer een keer was. Na de zwaar onterechte sluiting door miss piggy en de corona periode met nog een brand erna, leek mij een terugkeer welhaast onmogelijk. Maar dan toch weer open na al deze tegenslagen dat verdiend toch een dikke proficiat en pluim voor de volhardenheid van de eigenaar die nooit heeft opgegeven.
Dan volgt nu een klein verslagje:
Het gebouw: Bij binnenkomst kon ik niet pinnen, Gelukkig had ik genoeg cash op zak dus cash meenemen, geen probleem.
De kleedhokjes waren voorzien van een nieuw slotensysteem wat veel beter is dan het vorige.
De oude barruimte is volledig weg en is verplaatst naar de oude wellnessruimte. Ik begrijp daar helemaal niets van want ik denk dat het minder werk was geweest om de bar weer op te bouwen ( in nieuwe stijl) en de wellness te laten zoals ie was.
Het nieuwe bargedeelte is wel mooi gemaakt en er is genoeg ruimte om te zitten.
Het restaurant is nagenoeg hetzelfde gebleven en je kunt er goed eten. Als je de hele dag wil zuipen en vreten voor 60 euro zit je hier goed maar dat is natuurlijk niet de bedoeling haha
De mensroom boven is weg en lijkt verplaatst te zijn naar de kelder waar het een open mensroom is geworden waar ook dames mogen komen. Jammer want ik kon daar vroeger altijd lekker tot rust komen na een goede wip.
De dames:
Er waren ongeveer 30 a 40 DVP"s aanwezig maar ik zag er slechts 1 die ik nog herkende van 6 jaar geleden. De afdeling "muurbloempjes" zaten allemaal om de pachtige boom in het midden en de meer actieve DVP's hielden zich bezig aan de bar en daar in de buurt. Sommige van deze dames hebben hun schoonheid een boost gegeven wat ronduit overdreven is.
Een lange dame had haar bovenlip zo dusdanig volgespoten dat ie nog verder uitstak dan haar neus.
Een andere dame had een "buttlift" ondergaan en het leek wel of ze 2 voetballen in haar kont had.
De mooiste dame had haar hoofd kaalgeschoren tja
Ik besloot om na 2 uur maar eens om te gaan kameren met de enige die ik nog herkende van 6 jaar geleden. Ik moest 70 euro betalen voor een half uurtje all inclusive. Het werd een snelle afwerkbeurt waarin ik nog niet eens intiem heb mogen zijn omdat mijn joop er niet inpaste volgens haar. 6 jaar geleden nog wel nu dus niet meer??? Jammer
Na 2 uur weer gekamerd met een andere dame. Precies hetzelfde verhaal als de vorige. 2 keer afgerukt omdat neuken onmogelijk was pfffft
Conclusie:
Van mij hadden ze het oude bargedeelte wel weer mogen opbouwen op dezelfde plek in een stijl zoals het nieuwe bargedeelte is gemaakt maar dat is een persoonlijke keuze. Verder ziet het er prima uit.
De dames van YY1.0 heb ik bijna niet meer gezien. Ik mis Linda, Melanie en Martina die mij altijd een geweldige service gaven en al zijn ze wat ouder geworden ik had ze graag weer een keer gezien.
Wat YY in zijn algemeenheid betreft: ik mis de magie nog die het vroeger uitstraalde. Maar het heeft tijd nodig om het weer zo te maken zoals het was na die lange gesloten periode. Ik ga het in ieder geval een kans geven

Picasso 1
2 november 2024, 17:02
Jammer wel dat er niet genoeg vrouwen zijn om topclubs te 'bemannen'. De toppers zitten blijkbaar in Franfurt tegen hoge tarieven. Voor de rest is de vijver leeg. Dat de overgekomen dames niet aan dezelfde voorwaarden werken als in hun vorige clubs is ergens logisch. Als ze zich niet verbeteren, hoeven ze ook niet van club te wisselen.

Die zijn er wel, behalve in Frankfurt zijn er andere clubs dichterbij met veel dames zoals bijvoorbeeld Oceans in Dusseldorf en Samya in Keulen. Het zijn clubs vlakbij vliegvelden waar veel toeristen op afkomen. Yinyang is behoorlijk afgelegen, die zal het moeten hebben van een grote kern vaste klanten in de omgeving en die zullen veeleisender zijn dan het type vluchtige klanten in toeristenclubs vlakbij vliegvelden.
Grote clubs moeten het hebben van een redelijke massa aan bezoekers; met een beperkt aantal bezoekers zijn de kosten van een grote club lijkt me niet te betalen. Daarom bestaat er ook een ander concept zoals bordelen: kleine locatie, duur, beperkt vaste kern klanten en daarmee de kosten van een kleine club betaalbaar. Maar van een grote club een duur bordeel maken lijkt me kostentechnisch een formule die niet houdbaar is. Dat is denk ik ook de fout die LeGrand maakt (met een bordeelvisie het Duitse saunaclubconcept kopiëren).

Badslippers
2 november 2024, 17:27
[ . . . ]
Ik denk dat er voor zo'n concept, het is eigenlijk een nieuw concept in SC land denk ik, wel een markt is. Maar red je het dan alleen met de inkom?
[ . . . ]

Wel als je 100 flessen champagne à €25 per fles inkoopt en ze voor €250 per fles aan goed bij kas zittende ijsberen kunt slijten. Heb je toch €22.500 omzet.

Tjeppah
2 november 2024, 17:33
Wel als je 100 flessen champagne à €25 per fles inkoopt en ze voor €250 per fles aan goed bij kas zittende ijsberen kunt slijten. Heb je toch €22.500 omzet.

Om precies te zijn €22.500 winst ;)

The Joker
2 november 2024, 19:12
Om precies te zijn een bruto marge van €22.500...

Om precies te zijn €22.500 winst ;)

mentholbear
2 november 2024, 21:10
Leuk toch dat er een nette club bij komt.

Ik gun Premium beren hun Premium saunaclub ook wel. Maar gezien Le grand en Golden Gate lijkt het me geen succes. Wat p1 al zegt, een grote luxe SC zo afgelegen van de beurzen en toeristen lijkt me een lastige zaak.

hotmister1985
2 november 2024, 21:38
@Brain1969: Was die enige dame van 6j geleden waar je mee gekamerd hebt Mona? Ik sprak haar vorige week donderdag en ze zei dat ze er 6j geleden ook was.

Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk

Nookie77
2 november 2024, 22:00
Was dit spirydoula?

Herr Fick
2 november 2024, 23:33
... Yinyang is behoorlijk afgelegen, die zal het moeten hebben van een grote kern vaste klanten in de omgeving en die zullen veeleisender zijn dan het type vluchtige klanten in toeristenclubs vlakbij vliegvelden....

Wellicht heb je gelijk, maar dat is jammer, want dan krijgen we gewoon meer van hetzelfde. We zien wel wanneer de club op routine draait.

funny
3 november 2024, 00:33

Er zijn wel voorwaarden aan verbonden, ze moeten voor 11uur aanwezig zijn en tot het einde blijven.

mentholbear
3 november 2024, 01:21
Ik neem aan dat ze in de middag wel even een dutje mogen doen. Anders krijg je allemaal chagrijnige dames en dat moet je ook weer niet willen :rolleyes:

bebert
3 november 2024, 07:53
Je zal je er toch eens moeten bij neerleggen dat vaste prijzen voor full service bijna niet meer bestaan. Dat is nou net wat de wet in DEU veranderd heeft. Het is gewoon de grens overgewaaid. Ook bij 6S is dat niet meer bij elke dame vanzelfsprekend en de LU aldaar bestaat ook niet echt uit alleen maar poppetjes.

Vaste prijzen voor full service bestaat nog in Babylon. Deze vaste prijzen hangen zelfs aan de muur bij de receptie. En ik heb nooit ervaren dat een dame in deze club hen niet respecteert. Als ik me niet vergis ligt Babylon in Duitsland. Het moet dus wel mogelijk zijn.

pietpotent44
3 november 2024, 09:00

Dat is niet mijn ervaring.
En heeft ook niks met de Duitse prostitutiewet te maken, die wet zegt niks over prijzen. En die wet geldt sowieso alleen voor Duitsland.

Tot de dag van vandaag kamer ik nog steeds tegen vaste prijzen, zonder enige bijbetaling (ofwel voor bepaalde handelingen, ofwel voor sowieso hogere tarieven van sommige dames).
Ik geloof best dat er nieuw jong (Roemeens) spul rondloopt, wat probeert extra te vragen. Maar in die vrouwen heb ik sowieso geen interesse. En als vrouwen het toch vragen, dan weiger ik ze. Zo simpel is dat. Er is nu minder aanbod dan vroeger, maar nog altijd ruim voldoende, die gewoon de richtprijzen aanhouden, en full service geven. Kwestie van de juiste vrouwen eruit pikken. En de foute types links laten liggen.

Maar in clubs zoals nu YY, is blijkbaar upsellen (i.c.m. al te hoge standaardtarieven) de normale gang van zaken geworden. Reden voor mij om YY niet meer te bezoeken.
Ik kom pas weer als er vergelijkbare tarieven als bij de concurrente zijn (50-70 half uur en 100-120 uur, met full service, geen upselling, en geen onderhandeling nodig). Als ze dat zouden doen, gaat het denk ik lopen als een trein. Net als voor de sluiting van YY in 2019.

Vergeet ook niet dat bij de vroegere succesclubs de DVP's echt wel gedwongen werden om bijv. te TZ en te PZC. Indien niet werden ze de laan uitgestuurd. Dat heeft zo 10-15 jaar geduurd. Maar omdat zowat heel mannelijk Benelux en Frankrijk naar NRW voor goedkope seks afzakte, kon dat voor de politiek niet onopgemerkt blijven uiteraard.

Nee hoor. Dvp's in saunaclubs zijn daar nooit toe gedwongen. Ook niet voor de Duitse prostitutiewet in 2017.
Het was alleen wel zo dat wanneer je vroeger (tussen pakweg 2002 en 2017) als dvp in de saunaclubs slechts beperkte service aanboodt, je jezelf uit de markt prijsde. Want bijna al jouw vrouwelijke collegas deden dat wel. Dus het werd min of meer verwacht. Maar het is nooit verplicht geweest. Niet in Nederland en niet in Duitsland. En populaire clubs (zoals GT) hadden de luxe dat zoveel vrouwen daar wilden werken (vanwege goedlopende toko) dat ze konden kiezen welke vrouwen ze wel en niet wilden in hun club. De markt deed dus gewoon hun werk.
Maar waar het meer om gaat is dat handelingen zoals PZC en TZ geen verdienmodel mogen worden. Een dvp doet het, of doet het niet. Vrije keuze. Maar als ze het doet, dan moet dat niet als extras gerekend worden (als je dat wel wil, kan je beter in een privehuis gaan werken of prive escort of iets dergelijks). Als ze het niet doet, zal een deel van de mannen afhaken. Zo is het de afgelopen 20 jaar geweest in saunaclubland.

Ook konden dvps ook vroeger in principe elk tarief vragen wat ze wilde. Alleen gold ook daarvoor dat je jezelf uit de markt prees, als je dat deed. En er waren clubs (zoals GT) die vrouwen wegstuurden als ze zich niet aan de richtprijs hielden. Omdat die clubs wisten dat dames prijzen laten bepalen nou eenmaal niet werkt in een saunaclub. Dus als je het niet via de wet kan afdwingen, dan moet je als club zeggen dat zon vrouw niet meer welkom is. Blijkbaar heeft dat goed gewerkt. Want ik heb er al 20 jaar niet of nauwelijks last van. En de vrouwen (en clubs) verdienden dik geld, vanwege hoog aantal bezoekers.

De Duitse prostititiewet uit 2017 heeft alleen de rechten en plichten van prostitutie aangescherpt:
Voor prostituees: moeten sindsdien minstens 21 zijn (of 18 maar dan wel elk jaar 'keuren'), er is registratieplicht op straffe van een boete, en er is condoomplicht voor alle handelingen, en verplicht tenminste jaarlijks gezondheids advies/check
Voor prostituee bezoekers: minimaal 18, overal condoom voor gebruiken, geen seks met minderjarige prostituees
Voor exploitanten van seksclubs: geen uitbuiting en mensenhandel, beschikken over alle benodigde vergunningen

In 2002 is in Nederland het bordeelverbod opgeheven, en is ook in Duitsland sekswerk 'legaal' geworden. Daarvoor werd het min of meer gedoogd, maar officieel verboden.
Ook kwamen er niet lang na 2002 veel Oost Europese landen bij de EU (en hadden sowieso toegang tot Duitsland). In elk geval is er sinds 2002 een enorm aanbod prostituees gekomen. Waardoor (sauna)clubs als paddenstoelen uit de grond kwamen. Daar is ook het YinYang van 2006 op geinspireerd. Ook toen konden ze vrij gemakkelijk aan dvps komen.
De Duitse prostitutiewet heeft het voor prostituees wel onaantrekkelijker gemaakt. Waardoor inderdaad minder animo was, en minder dvp aanbod. Vooral registratie is iets wat veel niet willen.

Je zal je moeten redden met enkele budgetclubs, zo lang ze nog bestaan. Daar zijn een hoop dames om de één of andere reden aangespoeld die waarschijnlijk onder mekaar afgesproken hebben dat ze op de oude manier verder gaan. Misschien niet toevallig omdat ze allemaal in ietwat verpauperde wijken liggen, hoewel dat voor BB niet geldt.
Dat klinkt wel heel negatief. Volgens mij zijn er nog maar zat saunaclubs waar je tegen betaalbare prijzen met full service terecht kan. En dat zijn echt niet allemaal budgetclubs. Vaals is dat ook niet, is iets duurder dan de 'budgetclubs'. Zelfde geldt voor Babylon. En zelfs in Le Grand kan je voor betaalbare tarieven terecht, alleen is daar het risico op klapeksters een stuk hoger.
Ik zou ook niet willen zeggen dat het daar verpauperde wijken zijn.

pietpotent44
3 november 2024, 09:30
Ik ben gisteren dan ook maar eens gaan kijken bij YY 2.0 na 5 jaar en 9 maanden.

De dames van YY1.0 heb ik bijna niet meer gezien. Ik mis Linda, Melanie en Martina die mij altijd een geweldige service gaven en al zijn ze wat ouder geworden ik had ze graag weer een keer gezien.
Wat YY in zijn algemeenheid betreft: ik mis de magie nog die het vroeger uitstraalde.

Ik herken dit beeld. Mis dat ook.

Duitse Linda werkt nu in HausNr 5 (is nu dik in de 40). Litouwse Melanie werkt nog in Vaals (half de 40 inmiddels). En Poolse Martina (schattige roodharige met vaak USA pak aan) heeft nu een gewoon huisje boompje beestje leven, die zei me ooit dat ze hoopte rond haar 30e wel te kunnen stoppen in de clubs, die zal nu half de 40 zijn. Is denk ik al rond 2012 gestopt. Duitse Marina heeft nu ook een normaal huisje boompje beestje leven. Zij is medio 2016 gestopt (helaas), en zal nu begin 40 zijn.
Ik denk dat momenteel bijna de enige vrouw die ook al in YY 1.0 werkte, Oekraiense Vita is. Is inmiddels al ruim in de 50 inderdaad.
En volgens mij is die (bijna kale) Mila ook al behoorlijk op leeftijd (eind 40 - begin 50 ?). Die heeft ook voorheen in YY gewerkt, maar volgens mij niet heel lang.

Al deze dames hadden / hebben goede service inderdaad.
En geen van hen deed aan upselling (hoewel Vita in haar laatste dvp jaren wel steeds meer die kant op neigt, meer uit lijfsbehoud denk ik, heeft ze vroeger nooit gedaan, integendeel. Maar Vitas tarief is tegenwoordig ook per klant verschillend.).
Over Mila twijfel ik, heeft mogelijk ook upsell fratsen, maar weet ik niet zeker.

lollypopman
3 november 2024, 10:16
@ Funny toen ik daar was 26 oktober was de tent qua vrouwen bijna leeg om 22:00!

Brad Clitt
3 november 2024, 10:28
Gratis entree voor de dames geldt ook pas vanaf 29 oktober...

Brain1969
3 november 2024, 11:59
@Brain1969: Was die enige dame van 6j geleden waar je mee gekamerd hebt Mona? Ik sprak haar vorige week donderdag en ze zei dat ze er 6j geleden ook was.

Phoh geen idee hoe ze heette, ze lijkt op een Nederlandse actrice die vroeger in gtst speelde :)

WA
3 november 2024, 12:01
Ik raad YY aan om Jane te adopteren uit het voorlopige ter ziele GG. Dame die drankomzet genereert met pannenkoekers die haar graag een flesje cadeau doen. Ook een Emmi is wel aan te bevelen. Frisse begin twintiger die ondanks Roemeens paspoort door kan gaan voor westeuropese gezien de echte blonde haren en blauwe ogen. Verder Giulia die ook de gave heeft big spenders te strikken zonder de modale ijsbeer uit het oog te verliezen.

Picasso 1
3 november 2024, 12:21
Ik raad YY aan om het getal 60 te omarmen. 60 euro entree en 60 euro per half uur met de dames. Lekker duidelijk voor iedereen net zoals vroeger 50 euro het getal was dat voor iedereen helemaal helder was zonder upsellgedoe voor handelingen die voorheen standaard was. Daarmee zitten ze wat hoger dan budgetclubs maar het is ook een luxere gelegenheid en is het inflatie technisch prima verkoopbaar. Zou denk ik voldoende geïnteresseerde dames en heren trekken en prijsdiscussies zouden als sneeuw voor de zon verdwijnen.

Hopelijk wordt YY voldoende gealarmeerd door de sluiting van GG en kunnen ze e.e.a. bijsturen.

DMZ001
3 november 2024, 14:44
Ik raad YY aan om het getal 60 te omarmen. 60 euro entree en 60 euro per half uur met de dames.

Ik denk niet dat beren er veel moeite mee hebben om 70v30 te betalen voor de juiste dame. Waar het metname om gaat is die 140v60. Dat moet 120v60 worden met GOSC en alleen upselling voor anaal en CIM. Dit is zoals het moet worden. Als YY daarnaast qua dames zorgt voor zowel kwantiteit als kwaliteit komt het goed. Doen ze hier niks aan dan is het wachten tot er een slot op de deur gaat ben ik bang.

rob45
3 november 2024, 14:55
Hebben ze ook meer kans op een pannenkoek beer die 2 of meerdere uurtjes gaat kameren.70 euro voor een half uurtje vind ik persoonlijk ook geen probleem.120/60 is zeker redelijker.
Wat belangrijker is dat het de welbekende gosc service is. Daar staat of valt het verdienmodel saunaclub mee.
Anders zou ik zeggen maak er een uitzuip champagnebar van en dan volstaat ook een simpele sauna met buitenbad.
Dan wel moeten er 100/200 spetters rondlopen die bij die setting horen.
Dan klopt het plaatje weer...

pret
3 november 2024, 17:15
Ik denk niet dat beren er veel moeite mee hebben om 70v30 te betalen voor de juiste dame. Waar het metname om gaat is die 140v60. Dat moet 120v60 worden met GOSC en alleen upselling voor anaal en CIM. Dit is zoals het moet worden. Als YY daarnaast qua dames zorgt voor zowel kwantiteit als kwaliteit komt het goed. Doen ze hier niks aan dan is het wachten tot er een slot op de deur gaat ben ik bang.

Jij moet voortaan niet denken :biggrin:

60 voor 30 is zelfs al teveel gezegd door Picasso1 :joke:

DMZ001
3 november 2024, 21:34
Kijk eens aan, we krijgen een feestje :freu:

39945

Herr Fick
4 november 2024, 07:33
... een grote luxe SC zo afgelegen van de beurzen en toeristen lijkt me een lastige zaak.

Dat zou best kunnen. De club ligt nogthans kort bij de snelweg, met discrete parking, midden in de zogenaamde 'Euregio'. Misschien is dat ook een kunstmatig gegeven dat nooit echt bestaan heeft:cool: Het ontbreken van veel trappen zou ook een goed argument zijn om YY te preferen boven 6S, vooral voor de wat oudere, minder mobiele beren.

MeesterMixer
4 november 2024, 12:26
Ik raad YY aan om het getal 60 te omarmen. 60 euro entree en 60 euro per half uur met de dames. Lekker duidelijk voor iedereen net zoals vroeger 50 euro het getal was dat voor iedereen helemaal helder was zonder upsellgedoe voor handelingen die voorheen standaard was. Daarmee zitten ze wat hoger dan budgetclubs maar het is ook een luxere gelegenheid en is het inflatie technisch prima verkoopbaar. Zou denk ik voldoende geïnteresseerde dames en heren trekken en prijsdiscussies zouden als sneeuw voor de zon verdwijnen.

Hopelijk wordt YY voldoende gealarmeerd door de sluiting van GG en kunnen ze e.e.a. bijsturen.

Helemaal waar (met focus op de "6") en dan max 60 kilo per dame, max 6 x 6 = 36 jaar oud en minimaal de 6 basis services (TZ, PZC, NMC, Beffen, Vingeren en Vriendelijk zijn) :cool:

mentholbear
4 november 2024, 12:32
Het ontbreken van veel trappen zou ook een goed argument zijn om YY te preferen boven 6S, vooral voor de wat oudere, minder mobiele beren.

Elke verdieping zal per lift bereikbaar worden heeft een GVR me toegefluisterd ;)

Ik meen me te herinneren dat bij YY je ook wat trapjes moet nemen om bij de kamers te kunnen komen. Kweenie of dat nog steeds zo is.

wooley
4 november 2024, 14:02
Waren eergisteren bij Ss de lift aan het in-meten. Binnen 3 weken zou de eerste lift een feit zijn.

Brain1969
4 november 2024, 16:12
:)

pietpotent44
4 november 2024, 17:01
Elke verdieping zal per lift bereikbaar worden heeft een GVR me toegefluisterd ;)

Ik meen me te herinneren dat bij YY je ook wat trapjes moet nemen om bij de kamers te kunnen komen. Kweenie of dat nog steeds zo is.

Is nog steeds zo ja.
De kamers zijn grofweg hetzelfde gebleven. Alleen ander verfje gekregen. Donker / zwart i.p.v licht / wit.

En in Vaals hebben ze binnenkort inderdaad een lift.

pret
4 november 2024, 17:44
En wat heeft de lift van het Trappenhuis te maken met YY :confused:

Willem2
4 november 2024, 17:55
Ja en wat hebben de prijzen van AC Gold hier te zoeken ....:cool:

mentholbear
4 november 2024, 18:26

Herr fick maakte een vergelijking tussen YY en SS over trappen, waarop ik aangaf dat het verschil een stuk kleiner wordt met de komst van een lift.
Bovendien bevestigt PP44 dat YY ook niet is gevrijwaard van trappen.

Giodude
4 november 2024, 18:51
Blijft toch een top topic dit. Weet alleen niet of de naam de inhoud dekt. ;)

pret
4 november 2024, 19:29
Ja en wat hebben de prijzen van AC Gold hier te zoeken ....:cool:

En ík maar denken dat het om prijzen van Penelope ging. :hammer:

schoolmeester
4 november 2024, 19:32
Sommige mensen raken de weg kwijt op dit forum, vooral als de blaadjes gaan vallen.

Ascari
4 november 2024, 19:38
En ík maar denken dat het om prijzen van Penelope ging. :hammer:

De prijzen van Penelope zijn gehuld in duisternis.

Herr Fick
4 november 2024, 19:58

De trappen van 6S zouden me kunnen overhalen om naar YY te bezoeken wegens zere benen. Het hoeft niet altijd over prijzen te gaan.
Maar een lift is een sterk argument om dat niet te doen:rolleyes:

pietpotent44
4 november 2024, 20:20
In her verre 2005 opende YY voor het eerst de poorten.Na de immense populariteit van GT en het,toen,veelbelovende VV moest dit het Nederlandse antwoord worden.Helaas bleef het destijds toch een beetje de B variant.
De bakplaat met altijd hetzelfde vlees en een damesaanbod dat toch wat achterbleef.
Tot de verbouwing kwam en er naast een goede welness,meer kamers ook een top restaurant verscheen.
Ook dames uit clubs als LR begonnen zich hier nu te vestigen
Al deze factoren droegen bij aan een grotere populariteit.

Mooi verslag. Wel is de historie volgens mij ietsje anders:

Historie YY:
YY is als saunaclub opgericht in 2006 (kvk)
in 2004 en 2005 bestond het al wel, maar nog niet als (sex)saunaclub. Voorheen was het een allegaartje: hotel, sauna, wellness, massage, allemaal onder 1 dak.
Badda Bing (in Hulten, bij Tilburg) was de eerste Nederlandse seks saunaclub naar Duits concept in Nederland. In januari 2005. Waren 2-3 jaar heel succesvol, maar in 2012 gesloten, failliet, en pand afgebroken.

Villa Vertigo is in 2008 opgericht. Maar heeft altijd in de schaduw gestaan van Happy Garden, wat slechts 5km verderop ligt.

In de beginjaren 2006 en 2007 stond YY inderdaad in de schaduw van andere clubs, vooral GT (2004) en Happy Garden (1995!). Living Room, destijds kleine zusterclub van GT, kwam er in 2007 bij.

Ik vond YY in de jaren 2008-2013 het beste vertoeven. Eigenlijk tot de verbouwing in 2013. Daarna nog steeds redelijk, maar kwaliteit lineup werd vanaf 2013 langzaam steeds wat minder. Kwantiteit was altijd wel op orde. In 2006 nog maar zon 20-30. Maar gaandeweg steeds meer. Rond 2016 op topdagen meer dan 100 vrouwen.. Tot maart 2019 (sluiting voor 5 jaar) hadden ze toch nog altijd zon 50-100 vrouwen rondlopen, tegen 50e half uur, 100e uur GOSC service.

Ook was de oude uitgebreide wellness in YY er al in 2006. In 2013 hebben ze die alleen wat strakker / moderner gemaakt, maar met nagenoeg dezelfde faciliteiten.

Maar ook in GT en Happy Garden hadden ze destijds (en eigenlijk nog tot tenminste 2020) vrij ouderwets interieur net als YY. Maar daar was niks mis mee vond ik. Eerder juist gezellig. In elk geval kwamen er in GT en Happy Garden vanaf 2005 (of al eerder) erg veel bezoekers. In YY begon dat iets later, vanaf 2008 ofzo. Kan wel zijn dat na 2013 meer avondpubliek kwam. Het was in elk geval het begin van het RumBul tijdperk. En helaas het einde van eerste periode YY met veel Poolse en Duitse vrouwen, en veel uit de Balkan landen, en nog weinig Roemeens.

pietpotent44
4 november 2024, 20:27
Plattegrond en fotos 3 YY tijdperken

Ik heb ook even een plattegrond en een foto collage van YY gemaakt. Om de 3 tijdperken een beetje te kunnen vergelijken.

De plattegrond is zeker niet op schaal, en klopt ook niet helemaal. Maar in grote lijnen ziet het er ongeveer zo uit:
na de entree balie kan je de tweede gang links naar de lockerruimte (heeft daar vanaf 2006 al gezeten, maar nu douches in bij gebouwd, en nieuw locker scan systeem).
Je kan nu niet meer vanuit de lockerruimte naar de bar ruimte. En de bar ruimte zit tegenwoordig dus in de ruimte waar vroeger de wellnessruimte was (kan je nog zien aan de houten dakconstructie).

De eerste gang na de balie links loop je richting de bar. Met ook aan je linkerhand passerend de toiletten en het restaurant.
Ook kan je vanuit het restaurant en de hal het terras op.

De kamers zijn (op kleurtjes na) vrijwel hetzelfde gebleven. De cinema zit ook nog op hetzelfde plek. Het terras is nu nog wat groot en kaal. De wellness is nu nog magertjes met 1 binnensauna en 1 buitensauna. Vroeger was de wellness ruimte veel groter en uitgebreider: zowel in periode vanaf 2006 als vanaf 2013 hadden ze 2 jacuzzis, grote binnen sauna, turks stoombad en een binnen zwembadje.

39946

En de collage om de 3 YY tijdperken te vergelijken:

39947

Picasso 1
4 november 2024, 20:49
Ook was de oude uitgebreide wellness in YY er al in 2006. In 2013 hebben ze die alleen wat strakker / moderner gemaakt, maar met nagenoeg dezelfde faciliteiten. Hooguit het binnenzwembadje er nog bij.

De verandering was een stuk drastischer dan enkel moderner maken. De wellnes was voorheen een soort binnentuin met planten en stromend water en je had in die ruimte trappen naar een open benedenverdieping waar een paar bedden (met gordijnen voor de privacy) die ook voor sex werden gebruikt. Ongeveer in dit deel is later de binnenzwembad gebouwd. Verder zaten de twee whirlpools helemaal tegen de achtermuur aan bijna tegen twee dikke gordijnen waarachter ramen die op de buitentuin uitkeken.

Overigens was het een mooie uitgebreide wellness die in 2013 werd gebouwd. Jammer dat ze die nu niet meer hebben.

39948

39949

39950

PS Ik zie ondertussen dat je al wat foto's/collage had geplaatst.

Haradamannetje
4 november 2024, 21:27
Ze hebben het beste uit de club verwijderd :(

rob45
4 november 2024, 21:40
Ze hebben het beste uit de club verwijderd :(Idd nu ik de foto's weer zie heel jammer dat het weg is..

Firehawk
4 november 2024, 21:43
Zit wel diep bij sommige. De oude tijd komt niet meer terug helaas, we hebben er maar met te dealen.

The Joker
4 november 2024, 22:52
Ik ben er toch echt zeker van dat YY als saunaclub al in 2005 open is gegaan, enkele maanden na de opening van Badda Bing.
Toen ik er in de zomer van 2005 kwam betaalde je al gewoon entree incl. drinken, eten en gebruik wellness en was er geen kamerhuur.

Mooi verslag. Wel is de historie volgens mij ietsje anders:

Historie YY:
YY is als saunaclub opgericht in 2006 (kvk)
in 2004 en 2005 bestond het al wel, maar nog niet als (sex)saunaclub. Voorheen was het een allegaartje: hotel, sauna, wellness, massage, allemaal onder 1 dak..

mentholbear
5 november 2024, 00:47
Overigens was het een mooie uitgebreide wellness die in 2013 werd gebouwd. Jammer dat ze die nu niet meer hebben.

Wat een nostalgie en een klein paradijsje op aarde...

pietpotent44
5 november 2024, 02:09
Ik ben er toch echt zeker van dat YY als saunaclub al in 2005 open is gegaan, enkele maanden na de opening van Badda Bing.

Volgens deze bronnen en de KvK is de (seks)saunaclub opgericht eind maart 2006.
Maar ik geloof best dat er in 2005 al wel iets van saunas en massage waren.

https://www.creditsafe.com/business-index/nl-nl/company/yin-yang-exploitatie-bv-nl00631431

https://drimble.nl/bedrijf/roermond/17792258/yin-yang-exploitatie-bv.html

Jack42
5 november 2024, 10:58
Volgens deze bronnen en de KvK is de (seks)saunaclub opgericht eind maart 2006.
Maar ik geloof best dat er in 2005 al wel iets van saunas en massage waren.

Yin Yang was in 2005 al een saunaclub.

Dit forum bestaat sinds Oktober 2005 maar ik ben naar het eerste feest geweest in saunaclub Yin Yang voordat dit forum bestond.
Dat feest werd mede georganiseerd door Hookers.nl en Hollandmale was de drijvende kracht achter dit feest in Yin Yang.
Dus The Joker heeft wel degelijk gelijk dat YY in 2005 al een saunaclub was.

Willem2
5 november 2024, 11:05
Ik had intern aan pp44 al geschreven dat YinYang helemaal geen saunaclubvergunning nodig had omdat ze alle andere vergunningen al hadden en die vergunning waarschijnlijk nog helemaal niet bestond in Nederland.

Brad Clitt
5 november 2024, 11:08
Weet het niet helemaal zeker, maar 6 april 2005 zou het als saunaclub geopend zijn.
Het 10-jarig jubileum werd eind mei 2015 gevierd, dus...

Willem2
5 november 2024, 11:23
Oude doos...
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?758-YinYang-Stella-(ex-PHG)

Ik was bij die opening maar weet niet meer precies welke datum maar dat was in 2005.
Daarvoor was het een "luxe saunaclub" zoals bv Sauna Diana

pietpotent44
5 november 2024, 11:59
Yin Yang was in 2005 al een saunaclub.

Dit forum bestaat sinds Oktober 2005 maar ik ben naar het eerste feest geweest in saunaclub Yin Yang voordat dit forum bestond.
Dat feest werd mede georganiseerd door Hookers.nl en Hollandmale was de drijvende kracht achter dit feest in Yin Yang.
Dus The Joker heeft wel degelijk gelijk dat YY in 2005 al een saunaclub was.

Ik geloof het. Maar de YinYang (seks)saunaclub wellness BV zoals we die nu kennen, bestond dus wel pas sinds eind maart 2006.

Ik heb het in een documentaire uit 2006 / 2007 nog eens nagekeken, maar ze hebben een beetje gesjoemeld, werd door de manager van destijds uitgelegd. Ze hadden toen in 2005 namelijk alleen vergunning voor sauna / wellness. Niet voor seks inrichting. In die tijd ging dat allemaal een stuk makkelijker en gemoedelijker dan nu. En werd dat blijkbaar gedoogd.
Zon vergunning voor seks exploitatie, bestond toen al wel. Badda Bing had die in jan 2005 al.

Ikzelf ben er in 2006 pas voor het eerst geweest.
Maand weet ik niet meer zeker, maar denk dat dat april 2006 geweest is.

The Joker
5 november 2024, 13:12
Maar voor 2005 was het toch een gewoon privehuis?
Die zal toch ook een vergunning tot seks inrichting hebben gehad lijkt me.

Jack42
5 november 2024, 13:14
Ik geloof het. Maar de YinYang (seks)saunaclub wellness BV zoals we die nu kennen, bestond dus wel pas sinds eind maart 2006.

Ik heb het in een documentaire uit 2006 / 2007 nog eens nagekeken, maar ze hebben een beetje gesjoemeld, werd door de manager van destijds uitgelegd. Ze hadden toen in 2005 namelijk alleen vergunning voor sauna / wellness. Niet voor seks inrichting. In die tijd ging dat allemaal een stuk makkelijker en gemoedelijker dan nu. En werd dat blijkbaar gedoogd.
Zon vergunning voor seks exploitatie, bestond toen al wel. Badda Bing had die in jan 2005 al.

Ikzelf ben er in 2006 pas voor het eerst geweest.
Maand weet ik niet meer zeker, maar denk dat dat april 2006 geweest is.

Ja Piet je hebt gelijk YinYang is er pas sinds 2006. :nee:
Dat 4 andere personen met onderbouwing zeggen dat YY er al in 2005 was zoals een saunaclub die wij nu ook zo kennen doet er helemaal niet toe.

Jack42
5 november 2024, 13:23
Maar voor 2005 was het toch een gewoon privehuis?
Die zal toch ook een vergunning tot seks inrichting hebben gehad lijkt me.

Nee ik denk dat SS een gewoon privehuis was voordat het een saunaclub werd en YY meer een luxe en dure "champagneclub" was.
Ik weet nog dat in de begintijd van saunaclub YY in 2005(!) de gordijnen in de avond dicht gingen en er champagneflessen op de bar kwamen te staan maar dat heeft overigens
niet lang geduurd.
Inderdaad ik denk ook dat ze wel een seksvergunning hadden omdat het al een seksclub was.

Willem2
5 november 2024, 15:13
Zoek onder Aspasia of berichten van Befke

pret
5 november 2024, 15:38
Het verleden is al voorbij en de toekomst is onzeker. Mag ik daarom voorstellen dat we in het heden blijven? :joke:

rob45
5 november 2024, 16:48
en YY meer een luxe en dure "champagneclub" was.
Ik weet nog dat in de begintijd van saunaclub YY in 2005(!) de gordijnen in de avond dicht gingen en er champagneflessen op de bar kwamen te staan maar dat heeft overigens
niet lang geduurd.

Was het toch ooit een champagneclub !
[emoji1635]

frenske007
5 november 2024, 19:40
Met hoge verwachtingen ben ik naar de heropening gegaan.
De plek waar ik zo’n twintig jaar geleden mijn eerste kennismaking met het verschijnsel seks saunaclub heb gehad.

De parkeerplaats is niet erg veranderd.

Ik kon aansluiten in een rij van zo’n 20 wachtenden.
In groepjes van 4 personen werden de wachtenden binnengelaten.
De dames konden de wachtrij passeren en zaten vervolgens in de hal te wachten ;-).
De entree wordt geïnd door een “geldslurper”.
Terwijl ik stond te wachten om entree te betalen een van de dames tussendoor haar bijdrage leveren. Tot mijn verbazing was dat ook 60 euro.
Ik weet niet beter dan dat voor de dames een aangepast (lager) entreebedrag geldt.

Met de benodigde spulletjes naar de omkleedruimte waar een nieuw systeem om de kastjes te openen en sluiten op me wachtte. Een van de reeds aanwezigen bezoekers kon me de werking uitleggen/tonen.
In de omkleedruimte zijn nu ook 2 douches gemaakt. Van een erg gladde vloer heb ik niets gemerkt!

Om verder het gebouw in te kunnen moet ik terug naar de ingang en rechtsaf een gang in waar vervolgens links een gang naar het restaurant gaat.
Terug naar de gang die vanaf de entree komt en linksaf naar de “oude wellness”, waar nu de bar gemaakt is. Positief is hieraan dat het probleem met de absurd gladde vloer meteen opgelost is 😊.
Nadeel is dat de wellness hierdoor wel erg karig uitvalt.

De afgebrande horeca is opgeruimd en bij het terras getrokken. Dit is nu een grote kale vlakte geworden.

De dames bij de entree en achter de bar waren supervriendelijk en zondermeer professioneel. Wat helaas niet van het management gezegd kan worden☹.

Toestaan en bevorderen dat de zelfstandige dames een basisbedrag van 70 euro vragen en daarbij van alles als extra berekenen, is onbegrijpelijk.

Het lijkt er nu op dat Yin Yang op een ongelofelijk manier zijn eigen ruiten in aan het gooien is.

De dames zullen niet blij zijn nadat zij bij de opening de volle entreeprijs moesten betalen en nu kosteloze entree hebben.
De ijsberen begrijpen de prijzen van de zelfstandig werkende dames niet en al helemaal niet dat deze prijsopbouw door het management gestimuleerd wordt.

Mijn voornemen om na de opening snel weer eens te gaan kijken hoe de zaken zich verder ontwikkelen stel ik uit totdat uit berichten blijkt dat de wellness uitgebreid is en de prijsstelling van de dames zich genormaliseerd heeft.

Anders is een einde conform Golden Gate volgens mij onontkoombaar☹

Rino123
6 november 2024, 18:31
Het eten is daar echt heel goed en ik heb ook enkele dames gespot die ik van andere clubs ken! Ook nog even met de eigenaar Chris gesproken: hij is heel enthousiast en er komen nog zeker Verbeteringen!! Ook begreep ik dat er een aantal BELGISCHE DAMES werkzaam zijn in YY: ik heb ze gisteren niet gezien, maar van een andere Ijsbeer vernam ik dat en dit werd door de Manager ook bevestigd!! Dit lijkt me zeker een pluspunt evenals de duidelijke prijzen die nu de Regel zijn (op elke regel zijn uitzonderingen, maar dat zie je in elke Saunaclub)
De jacuzzi's komen er ook zeker en er komt een ruimere Binnensauna!

Haradamannetje
6 november 2024, 20:07
Leuk, maar wanneer komen die betere wellness attributen dan? Volgens mij zijn die dingen niet schaars en te plaatsen binnen een dag. Wat is het probleem?

mechelen
6 november 2024, 22:17
Centjes...

pietpotent44
7 november 2024, 05:05
Leuk, maar wanneer komen die betere wellness attributen dan? Volgens mij zijn die dingen niet schaars en te plaatsen binnen een dag. Wat is het probleem?

Waarschijnlijk de levertijd. Van enkele weken tot maanden (en hij moet natuurlijk ook geinstalleerd worden, wachttijden bij installateurs). Zal waarschijnlijk ergens eind dit jaar of begin volgend jaar worden.

Leuk. Maar een jacuzzi meer of minder zal voor mij weinig uitmaken. Daar kom ik niet voor.

mentholbear
7 november 2024, 09:09
Voor mij kan de aanwezigheid van een jacuzzi wel het verschil uitmaken of ik er een dagje wil doorbrengen.

Ik vraag me alleen af of je via het terras een beetje snel bij de douches kunt komen. Anders moet je (half)naakt de club door.
Vroeger was alles beter toen de wellness nog meer geconcentreerd was :rolleyes:

pietpotent44
7 november 2024, 11:45
Ik vraag me alleen af of je via het terras een beetje snel bij de douches kunt komen. Anders moet je (half)naakt de club door.

Ja, dat kan. Gewoon vanuit terrasdeur naar hal, en dan 10-15m verderop rechts heb je douches. Naast de binnensauna.

(PS heb nog geen gambas gezien bij YY. Ook geen rustruimte meer. Maar verder is de temperatuur van de douches ok, is er voldoende zeep bij de toiletten, zijn de handdoeken fijn, de kwaliteit van de koffiebonen goed, is de balie mevrouw vriendelijk, en kan je ook heerlijk van elkaar genieten op de kamer, alleen kost dus wel een paar centen extra :biggrin:)

PaultjePanter
7 november 2024, 15:56
Mooi omschreven YYlover, ik ben er onlangs ook geweest. Groot compliment inderdaad, het is prachtig geworden. Ik heb nog een nieuwtje :-) ik heb van iemand van het personeel gehoord dat ze volgende week korting geven (zondag, maandag en dinsdag) een soort kennismakings korting voor mannen. Dus hou de socials in de gaten. Ik ga er iig zeker van profiteren en genieten van de mooie vrouwen, de prachtige locatie en het heerlijke eten. Misschien zien we ons.

Groetjes

pietpotent44
7 november 2024, 19:30
Mooi omschreven YYlover, ik ben er onlangs ook geweest. Groot compliment inderdaad, het is prachtig geworden. Ik heb nog een nieuwtje :-) ik heb van iemand van het personeel gehoord dat ze volgende week korting geven (zondag, maandag en dinsdag) een soort kennismakings korting voor mannen. Dus hou de socials in de gaten. Ik ga er iig zeker van profiteren en genieten van de mooie vrouwen, de prachtige locatie en het heerlijke eten. Misschien zien we ons.

Groetjes

Toch strak Paultje Panter. Dat je tot nu toe 1 (positief reclame) bericht hebt geschreven op dit forum, toevallig over YY, en toevallig ook vandaag lid bent geworden van het mooie ijsberenforum. En toevallig iets van kennismakingskorting van het personeel hebt gehoord. Misschien zit je erg dicht bij de bron ? :biggrin:

Maar goed, elke korting is inderdaad mooi meegenomen.
Ik wacht nog even totdat de dames ook (structureel) korting geven :biggrin:

cameltoe slide
7 november 2024, 20:34
Ik heb nog een nieuwtje :-) ik heb van iemand van het personeel gehoord dat ze volgende week korting geven (zondag, maandag en dinsdag) een soort kennismakings korting voor mannen. Dus hou de socials in de gaten. Ik ga er iig zeker van profiteren en genieten van de mooie vrouwen, de prachtige locatie en het heerlijke eten. Misschien zien we ons.

Groetjes

Your first post seems like a meaningless advertisement. To be honest, at the moment I'm not interested in the fact that a discount campaign for polar bears could come from management at some point. Unfortunately, there is currently no interesting concept for wellness and pussy service at YY.

Please don't forget to let us know when the Polar Bear Christmas Party will take place at YY.

Picasso 1
7 november 2024, 21:08
ik heb van iemand van het personeel gehoord dat ze volgende week korting geven (zondag, maandag en dinsdag)

Het loopt de andere dagen van de week kennelijk storm.

Tjeppah
7 november 2024, 21:40
Het lijkt me meer op een paniekactie. Ben benieuwd waar dit toe gaat leiden.

rob45
7 november 2024, 21:55
Het lijkt me meer op een paniekactie. Ben benieuwd waar dit toe gaat leiden.Ze moeten gewoon zorgen dat het verdienmodel klopt, niet meer of minder !
Bied kwaliteit tegen een schappelijke prijs (hoort ook een volwaardige welness bij)
Dan komt het op termijn altijd goed.

funny
7 november 2024, 22:12
Toch strak Paultje Panter. Dat je tot nu toe 1 (positief reclame) bericht hebt geschreven op dit forum, toevallig over YY, en toevallig ook vandaag lid bent geworden van het mooie ijsberenforum. En toevallig iets van kennismakingskorting van het personeel hebt gehoord. Misschien zit je erg dicht bij de bron ? :biggrin:

Maar goed, elke korting is inderdaad mooi meegenomen.
Ik wacht nog even totdat de dames ook (structureel) korting geven :biggrin:

En dan ook nog toevallig zeer snel bericht gelezen en goedgekeurd door een moderator.
Meestal gaan daar enkele dagen overheen.....

e-is-mc-2
8 november 2024, 13:22
De dag die je niet wist dat zou komen
Afgelopen woensdag 4 november was ik eindelijk in de gelegenheid om hernieuwd kennis te maken met YY.
Het feest der herkenning begon bij het Tango benzinestation, ik denk dat een hond die zijn baas een jaar gemist heeft zich het zelfde moet voelen: ongekende opwinding en blijdschap. Dat gevoel werd versterkt bij het afslaan naar de YY parking: het YY bord, oh ja, het fietspad , voorzichtig, het hek, en de hellende wat rommelige en speels over de heuvel verspreide parkeerzones. Een feest van herkenning bij de entree: nog steeds de allure en grandeur die ik elders zo mis. Hoe luxe Le Grand ook is opgezet, het geeft niet het gevoel dat YY vanaf de eerste stap over de drempel geeft.
Binnen ging het feest der herkenning door, zoals in de kleedkamer. Maar ook een flinke dosis verrassingen: veel is veranderd maar de sfeer voelt hetzelfde als vroeger.
Beter dan voorheen:
douche bij de lockers en niet in de gang
geen zitje in de rokerstent voor de DVP’s , waardoor ze daar niet te lang blijven
gezelligheid bar-ruimte (die rare lange bank is niet meer)
Gemis:
Wat meer ruimte in de locker room, een bakje (niet dat ene krukje), iets om even je badjas neer te leggen / op te hangen voor je hem aan kan doen
Een haakje aan de muur buiten de douches bij de lockers, zodat je je badjas en handdoek kan ophangen zonder dat ie nat gespetterd wordt door de douche
Jus d’orange bij het ontbijt, geen koffie in het restaurant
Binnen sauna is te klein, maar buiten sauna is prima
Men’s lounge lijkt nu in de kelder. In de kelder is nu de sexbios, en een open ruimte met comfortabele stoelen en voetbal op TV en een soort lounge met bankjes. Alleen is er heeeeel slecht mobiel bereik: zowel T-Mobile als KPN 1 streepje met moeite.
(nog?) geen jacuzzi en stoombad
Maar het gemis drukt voor mij geenszins de vreugde, het verschil met LG is (overdag) zo groot dat ik er met plezier de 2 uur durende rit (enkele reis) voor over heb. Ook door het aanbod van DVP’s en hun actieve (maar niet opdringerige) houding.
T.a.v. tarieven: er staan papiertjes met max prijzen opgeplakt bij de lockers, bleek bij mijn DVP in de praktijk te kloppen en in de service van het max tarief (140pu) zat bij mijn DVP ook PZC.
En tipje voor de lockers openen: na wat gepiel kwam ik er achter dat je het polsbandje redelijk hoog in het midden van het schermpje moet houden wil het schermpje reageren met het openen van de kast, eingenlijk net boven het kader.
Ze gaan me er terug zien.

e-is-mc-2
8 november 2024, 13:29
Voor mij kan de aanwezigheid van een jacuzzi wel het verschil uitmaken of ik er een dagje wil doorbrengen.

volgens mij is er ook een douche bij de (ruime) buitensauna

pret
8 november 2024, 13:56
Dat het bereik in de mensroom heel slecht is zal bewust gedaan zijn aangezien je binnen alleen bij de lockers je telefoon mag gebruiken

En moet je voor dit bericht het hele verhaal quoten? :eek:

Tjeppah
8 november 2024, 14:21
En moet je voor dit bericht het hele verhaal quoten? :eek:

In het geval van een digibeet die niet weet hoe hij via zijn telefoon alleen het betreffende stukje kan quoten wel. ��

funny
8 november 2024, 16:44
volgens mij is er ook een douche bij de (ruime) buitensauna

1 koude afkoel douche inderdaad

Brad Clitt
8 november 2024, 18:55
Het loopt de andere dagen van de week kennelijk storm.

Ik was halverwege de middag in de buurt en besloot even te kijken naar de vulgraad van de parking (schieuwnierig he...), het was er akelig leeg schat zo'n 20-25 auto's.