PDA

Volledige versie bekijken : YY ervaringen en vragenbakje, algemeen

Pagina's : [1] 2 3

Zero
24 november 2005, 19:51
Hier kan je terecht voor alle berichten, vragen, opmerkingen en verdere relevante info omtrent YY.

:wink:

Big30
15 februari 2011, 18:06
Er was hier ergens een kaartje. Probeer dat even op te snorren om te weten waar je van de weg af moet.
http://i1043.photobucket.com/albums/b436/badslippers/Badslippers/yy.png

rob45
13 oktober 2024, 23:38
Ik zie van die vervelende kleine ronde eettafeltjes. Daar passen lastig meerdere borden op ;)

Vind eerlijk gezegd het er wel beter uitzien als voorheen kwa design.Gewoon kleine bordjes pakken MB, is ook beter voor de lijn ! [emoji41] mod. Haal deze maar weg staat niet op de goede plek

Willem2
13 oktober 2024, 23:43
Alle berichten van de laatste weken verplaatst naar de oude doos https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?63540-YinYang-vragenbakje-2024 ... alhoewel er velen rijp waren voor de versnipperaar ....

Hier weer "normale" berichten

Purrfect
14 oktober 2024, 20:40
Ich drücke Euch die Daumen, daß die Eröffnung des Yin Yang besser läuft als die vielen Versuche nach Corona in Deutschland!

Ik duim voor jullie dat de opening van Yin Yang beter verloopt dan de vele pogingen na Corona in Duitsland!

yylover
15 oktober 2024, 20:02
Zojuist weer thuis gekomen na deze YY openingsdag. Ik denk dat ik de meeste vragen wel kan beantwoorden.
Het begon al goed. Ik sta voor het stoplicht na de A73 stopt er een BG kenteken mercedes naast me en een dame doet het raam open en begint uitbundig naar mij te zwaaien....Daniella :wink2: Ze had er (achteraf) geen enkele moeite mee.
Rond 10 voor 11 langs YY gereden om eventjes verderop het dameshotel te checken. Deze was nu geopend en diverse dames stonden buiten op de taxi te wachten.
Terug naar YY en..jaja...het geknisper van de banden op de parkeerplaats is mij maar al te bekend.
Er stond al een rij voor de ingang en exact om 11 uur ging de deur open. 2 Brede security mannen lieten vervolgens de beren naar binnen. Telkens 4 man en daarna weer even wachten.
Alleen de ingang, de hal bij de receptie en de tuin met zwembad is nog hetzelfde , alles anders is compleet nieuw.
De lockers zijn nu elektronisch en je krijgt een bandje om waarmee je aan de voorkant moet scannen waarna het nummer van je kastje verschijnt op het scherm, en kan je je locker gaan zoeken. Deze zijn overigens van dezelfde afmetingen als vroeger.
Badjas- en handdoeken zijn nieuw maar hetzelfde grijs als voorheen.

Dan verkennen.....waar moet ik beginnen.
Allereerst, de grote wellness is niet meer. Hier is nu de bar/lounge. De wellness is (nog) beperkt tot de bekende buitensauna en een kleine achter de bar met een douche (1x koud + 1x warm). De grotere douches zijn direct achter de lockers.
Het is nog niet klaar. Buiten, tussen het restaurant en de bar is een open ruimte waar de leidingen al klaar liggen. Hier komt later de jacuzzi (of 2?) , en ik heb begrepen dat deze ruimte daarna ook overkapt wordt en mogelijk ook met wanden wordt dicht gemaakt.
Het restaurant is op dezelfde lokatie maar wel aanzienlijk groter geworden. Ontbijt was zeer goed, met uitgebreide keuze.
Men's lounge is verdwenen (!), dit is nu de dames lockerruimte geworden.
De bar/lounge is eigenlijk al op de YY site duidelijk. Dit is de centrale plek van YY . Een grote ronde ruimte met overal zitjes en zelfs lounge stoelen. Grote bar met overigens prima koffie.
Toiletten kan je vinden tussen de aankomsthal en de lounge, ook iets groter dan voorheen.
Het maakt allemaal een zeer moderne chique indruk, maar ik snap dat de beren die van ietwat oudbollige relaxte clubs, of zeg maar hoerententen houden, dit een heel groot minpunt zullen vinden.
Dit gaat zeker niet hun club worden.
YY was vroeger al modern en strak, dat is alleen maar meer geworden. Voor mij niet zo'n probleem.

Het was openingsdag en in de middag tjokkie vol. Parkeerplaats geheeld gevuld en het krioelde van de beren. Veel bekende gezichten gezien.
Ik was bang voor te weinig dames, maar dat viel alleszins mee, ik weet niet waar ze overal vandaan kwamen, de meeste dames kende ik niet eens. De receptie beweerde 60 dames, maar het zal ergens rond de 40 zijn geweest. Overigens kwamen nog steeds dames zich aanmelden later in de middag, misschien daarmee richting de 50.

De kamerprijzen zijn vastgelegd op 70 euro half uur en 140 voor een uur. Extraatje kost 50 euro. Let wel, de eerste klachten kwamen al binnen. Meerdere dames probeerden BJ zonder condoom en TZ-en als extra te verkopen.
Ik heb een uur gekamerd met Daniella, 140 euro en zij deed niet moeilijk met mij.

De club was duidelijk niet voorbereid op zulke hoge bezoekersaantallen. 2 Dames aan de bar die het nauwelijks konden bijhouden, receptioniste en gastvrouw (of zoiets, wel hele knappe dame) moesten bijspringen.
In de avond was het restaurant helemaal vol. 2 Koks en het eten was niet aan te slepen. Hierdoor was het lastig om je bordje gevuld te krijgen. De koks stonden duidelijk onder druk, ik had gegrilde zalm die niet gaar was en maar gelijk de prullenbak in gegooid.
Zoals op de YY site al aangegeven, er moet nog heel wat personeel bij.
Er liep ook een manager rond en zoals al eerder aangegeven een soort gastvrouw, of misschien was ze ook manager ?
Toen ik om 6 uur naar huis ging, bleven er weer nieuwe beren binnen komen. De handdoeken waren bijna op en een paar maten badjassen waren niet meer verkrijgbaar...

Resume, Geweldig dat de club weer open is gegaan, maar ik mis wel mijn rustplekjes zoals de wellness en de men's lounge.
Het was mij veel te druk vandaag en daarom vroeg naar huis gegaan. Het zal een aantal dagen duren voordat het weer rustiger gaat worden, en dan kan het personeel ook fatsoenlijk hun werk doen. Groot respect hoe deze club vandaag gestart is, maar er valt nog wel het een en ander te verbeteren. Ik beschouw dit voorlopig als wat opstartproblemen en voor mij geen reden om de club af te schrijven.
Ik kom weer terug, maar het zal straks hoofdzakelijk de rustige maandag worden.
BB en SS zijn er ook nog.
Komende vrijdag naar SS en aldaar de schade opnemen.

Hiermee dus het eerste verslag voor YY vragenbakje algemeen ;)

Groetjes uit Limboland

JonnyFontane
15 oktober 2024, 20:34
Mooi en duidelijk verslag....thnx yylover

Beron
15 oktober 2024, 20:59
Also derzeit "No Wellness" und "No Relax", aber voller Eintrittspreis. Dazu kommt das hohe Salär für die Damen. YY hab ich früher insbesondere wegen der Ruhebereiche und wegen des fantastischen Wellness-Bereichs geliebt. Ich werde es mir persönlich ansehen, aber ich gehe jetzt mit weniger Erwartungen hin.

Haradamannetje
15 oktober 2024, 21:02
Er is dus nog geen Jacuzzi? op social media zeggen ze van wel namelijk.

pret
15 oktober 2024, 21:05
Het maakt allemaal een zeer moderne chique indruk, maar ik snap dat de beren die van ietwat oudbollige relaxte clubs, of zeg maar hoerententen houden, dit een heel groot minpunt zullen vinden.
Dit gaat zeker niet hun club worden.

Shakir kan ook wel overslaan dus. :biggrin:

pietpotent44
15 oktober 2024, 21:12
Shakir kan ook wel overslaan dus. :biggrin:

Dat geldt ook voor mij. Die bruine cafe uitstraling met rode tapijten en sofas vond ik heerlijk. Maar goed, het is nu ook wel 'fraai'.

Maar ben wel heel erg teleurgesteld over de dames tarieven eerlijk gezegd. 140 per uur is zondermeer teveel voor mij. En dan zou je ook nog moeten onderhandelen over de service. Helemaal absurd.

Zucht. Ik had toch op heel wat anders gehoopt.

Haradamannetje
15 oktober 2024, 21:21
Dat geldt ook voor mij. Die bruine cafe uitstraling met rode tapijten en sofas vond ik heerlijk. Maar goed, het is nu ook wel 'fraai'.

Maar ben wel heel erg teleurgesteld over de dames tarieven eerlijk gezegd. 140 per uur is zondermeer teveel voor mij. En dan zou je ook nog moeten onderhandelen over de service. Helemaal absurd.

Zucht. Ik had toch op heel wat anders gehoopt.

Ga jij naar het trappenhuis toch? Of naar die varkenshokken in Ratingen of Castrop? lekker goedkoop.

pret
15 oktober 2024, 22:24
Ga jij naar het trappenhuis toch? Of naar die varkenshokken in Ratingen of Castrop? lekker goedkoop.

Allemaal te ver voor pp44

mentholbear
15 oktober 2024, 22:30
Of naar die varkenshokken in Ratingen of Castrop?

Nou nou nou... Het zijn budget clubs met dingen die beter kunnen. Maar om het varkenshokken te noemen...

Er bevindt zich wel zo nu een dan een varkentje met een hangbuik die door de heerlijke voederbakken in Castrop ploetert ;)

Haradamannetje
15 oktober 2024, 23:03
Nou nou nou... Het zijn budget clubs met dingen die beter kunnen. Maar om het varkenshokken te noemen...

Je hebt gelijk !

bebert
15 oktober 2024, 23:19
De kamerprijzen zijn vastgelegd op 70 euro half uur en 140 voor een uur. Extraatje kost 50 euro. Let wel, de eerste klachten kwamen al binnen. Meerdere dames probeerden BJ zonder condoom en TZ-en als extra te verkopen.

Grote teleurstelling ... Uit nieuwsgierigheid zal ik de komende dagen waarschijnlijk even een bezoekje brengen aan YY. Maar als deze prijzen worden bevestigd, zal dit de enige zijn. Ik heb geen chique club nodig. De Babylon blijft tijdelijk mijn stamcafé, met af en toe ongetwijfeld een bezoek in Vaals als een van mijn favorieten haar aanwezigheid daar heeft aangekondigd.

mentholbear
15 oktober 2024, 23:30
YY is pas net open. Gun het ook de tijd dat het 1 en ander kan uitkristalliseren. Misschien normaliseert het over een paar weken naar 60p30. Of 60p30 en elk aansluitende 30 minuten voor €50.

mentholbear
15 oktober 2024, 23:38
Heeft iemand nog de catacomben bezocht? Is de kino er misschien nog? Daar was het best donker. Misschien dat een dutje er mogelijk is. Hoewel ik me meen te herinneren dat je er gemolesteerd wordt. Gelukkig niet door Theo's :rolleyes:

WANDELAAR5
15 oktober 2024, 23:40
€60/€110 zal het wel niet meer worden. Maar met volledige service voor €70/€140 geef ik ze nog wel een kans. De damesprijzen in andere clubs gaan misschien ook omhoog. Geef het even wat tijd. Wellicht gaan ze snel doorselecteren en die dames die TZ en/of PZC als extra voor €50 verkopen, een tijdje vakantie gunnen om zich te bezinnen op het groepsbelang van alle dames: veel mannelijke bezoekers.

pietpotent44
16 oktober 2024, 01:12
€60/€110 zal het wel niet meer worden. Maar met volledige service voor €70/€140 geef ik ze nog wel een kans.
Toen YY in 2019 moest sluiten vanwege drugs waren de prijzen €50/€100. Dus in 5 jaar tijd 40% prijsstijging. Niemand had het toen over of je volledige service kreeg, dat was (op een enkele klapekster na) een vanzelfsprekendheid.

Ik neem aan dat jouw salaris t.o.v. 5 jaar terug ook niet 40% gestegen is ? En dat ze het prima vinden dat je ook nog eens half werk levert ? En dat je pas volledige inzet toont als ze je extra toeslagen betalen bovenop je 40% hogere salaris ?

De damesprijzen in andere clubs gaan misschien ook omhoog. Geef het even wat tijd. Wellicht gaan ze snel doorselecteren en die dames die TZ en/of PZC als extra voor €50 verkopen

In Vaals zijn ze 3 jaar geleden gegaan van €50 / €100 gegaan naar €60 / €110. Dat was gezien de inflatie en tijd een normale en behapbare prijsstijging.
En zolang ik saunaclubs bezoek (sinds 2005, bijna 20 jaar dus) zat daar (op een enkele klapekster na) altijd TZ en PZC bij inbegrepen. Dus waarom zou je daar nu ineens (fors) voor moeten bijbetalen ? Dat heeft toch niks meer met normale inflatie te maken. Dat is gewoon pure inhaligheid van een nieuwe slechte generatie dvp's. Die dvps moet je als club sowieso buiten houden.

Ik baal vooral omdat mijn favoriete dame(s) in Vaals waarschijnlijk gaan verkassen naar YY. En dan moet ik dus voor precies dezelfde dames en service ineens 40% meer gaan betalen. In mijn geval zon 100e per clubbezoek meer! Dat is niet grappig meer. En zij kunnen zich dan schuilen achter 'dat dat nu eenmaal de prijzen zijn en zij daar ook niks aan kunnen doen'.
Daarom ben ik erg teleurgesteld dat YY tot deze prijsstelling gekomen is. En vooral waarom ? Omdat alles duurder is geworden ? Ja, maar geen 40% in 5 jaar !!
Dat de inflatie over de afgelopen 5 jaar 20% is, is al iets zeer uitzonderlijks. Dat is normaal gesproken over zon periode maar zon 10%.
(10 jaar geleden betaalde ik in YY zelfs nog 75e per uur, uiteraard GOSCS. Ofwel bijna een verdubbeling in 10 jaar.)

(Tot overmaat van ramp zal mijn eigen inkomen vanaf volgend jaar juist dalen, met tussen 10 en 50 procent. Inderdaad, mogelijk een halvering van eigen inkomen voor hetzelfde werk. In het beste geval 'slechts' 10% minder. Vanwege een nieuwe zzp wet die het voor mij onmogelijk maakt nog te kunnen blijven werken als zzp-er.)

Ik keek erg uit naar de opening van YY, had het ze ook gegund, na alle tegenslag, en ook omdat het voor mij dichter bij is, mooie club, en mooie oude herinneringen boven haalt. Maar dat heeft bij mij nu al plaats gemaakt voor grote teleurstelling. Ongeacht hoe de vrouwen zijn, hoe de club er nu uitziet en hoe het eten en faciliteiten zijn.

Ik hoop daarom nu eigenlijk stiekem dat mijn favorieten niet meer gaan verhuizen naar YY. Ik heb weinig hoop dat de prijzen gaan normaliseren. Vooral omdat de ruggengraat van sommige ijsberen zo slap is als een pakje boter, en 40% prijsstijging blijkbaar ineens geen enkel probleem is. En ook omdat damesprijzen vrijwel altijd maar 1 richting op gaan, en dat is omhoog. Daarom was het voor mij noodzakelijk dat de dames prijzen in elk geval niet boven de 60e per half uur zouden gaan. Helaas. Gemiste kans YY.

Baldmightymike
16 oktober 2024, 09:59
Helaas niet naar de opening kunnen gaan. Ben heel benieuwd of er nog iets veranderd de komende tijd met de prijzen voor de dames.
Zoals W5 hierboven zegt 140 per uur met goede/volle service dan geef ik ze een goede kans.
Maar als alles 50 extra word ben ik bang dat een hoop beren afhaken. Helaas heb je ook nog een grote groep mannen die het wel betalen en daardoor de prijs stijgingen in stand houden!
We zullen zien hoe het allemaal gaat verlopen daar in Roermond, ik ga een binnenkort een keer een bezoekje brengen en schrijf uiteraard een verslagje!

veuxpastedire
16 oktober 2024, 10:47
Grote teleurstelling ... De Babylon blijft tijdelijk mijn stamcafé.
Snap ik wel en ik weet niet waar je vandaan komt, maar als je de kosten en tijd van de extra afstand naar Babylon meeneemt in de berekening dan is dat tientje per half uur ineens niet zo'n probleem meer denk ik.

Stel je bent een knalkoning en je doet 2 kamers van een half uur en 1 van een uur (iets wat ik persoonlijk niet trek, maar dat terzijde), dan heb je 2x 10 euro en 1x 30 euro meer uitgegeven voor dezelfde in Babylon, dus 50 euro meer in totaal.
Als je dan bekijkt dat je naar Elsdorf een uur langer in de auto zit voor 75km, dan is dat heen en terug 2 uur en 150km. Geen idee wat JOUW uurtarief is maar stel je auto zou op windenergie rijden en niets kosten per km, dan is je uurtarief als je eigen chauffeur dus 25 euro.

Let wel, dan moeten de dames natuurlijk wel dezelfde service verlenen en net zo leuk/mooi zijn als bij Babylon, het eten minstens net zo lekker...een boel aannames, i know, maar alleen die paar euros zou ik er wel voor over hebben om niet helemaal dat takke-eind te hoeven rijden naar Elsdorf of nog verder.

MeesterMixer
16 oktober 2024, 11:27
Snap ik wel en ik weet niet waar je vandaan komt, maar als je de kosten en tijd van de extra afstand naar Babylon meeneemt in de berekening dan is dat tientje per half uur ineens niet zo'n probleem meer denk ik.

Stel je bent een knalkoning en je doet 2 kamers van een half uur en 1 van een uur (iets wat ik persoonlijk niet trek, maar dat terzijde), dan heb je 2x 10 euro en 1x 30 euro meer uitgegeven voor dezelfde in Babylon, dus 50 euro meer in totaal.
Als je dan bekijkt dat je naar Elsdorf een uur langer in de auto zit voor 75km, dan is dat heen en terug 2 uur en 150km. Geen idee wat JOUW uurtarief is maar stel je auto zou op windenergie rijden en niets kosten per km, dan is je uurtarief als je eigen chauffeur dus 25 euro.

Let wel, dan moeten de dames natuurlijk wel dezelfde service verlenen en net zo leuk/mooi zijn als bij Babylon, het eten minstens net zo lekker...een boel aannames, i know, maar alleen die paar euros zou ik er wel voor over hebben om niet helemaal dat takke-eind te hoeven rijden naar Elsdorf of nog verder.

Helemaal eens (nog los van uurtarief, 150 km extra is circa 10-15 liter extra benzine x 2 euro is al 20-30 euro aan extra brandstof. Voor EVs ligt dit weer anders, maar ken er voldoende die Elsdorf niet (heen en weer) kunnen halen op 1 lading....en Roermond wel.

Los van geld, belangrijkste blijft de gehanteerde(?) service kwaliteit (icm de looks): als alle dames er beetje leuk uitzien en idd gewoon GOSC aanbieden, dus met goed TZ, PZC, etc, dan is de pricing prima lijkt me. Maar upselling heeft al veel clubs kapot gemaakt, of iig totaal niet meer de moeite waard om naar toe te gaan (vrijwel alle clubs in Hessen, NRW, DCDNGMW, etc).

Tjeppah
16 oktober 2024, 11:55
Upselling in de DCDNGMW maak ik zelden mee. Goede afspraken vooraf maken maar dat geldt voor iedere club

Goedemorgenallemaal
16 oktober 2024, 13:21
Upselling in de DCDNGMW maak ik zelden mee
Even tussendoor, nou WINSNWCNGMWODCNGW...

Jack42
16 oktober 2024, 14:06
@ Pietpotent44

Ja wat wil je nou Piet? Een club gevuld met voldoende dames met een goed niveau of een club waar weinig dames zijn en het niveau van de dames niet hoog is?
Begrijp toch eens dat er een andere wind waait door de saunaclubs en de meerderheid van de dames voor 50/100 niet meer naar de club komen.
De dames komen niet naar de clubs omdat er leuke ijsberen rondlopen al denken sommige ijsberen dat wel...Ze komen om geld te verdienen.
Overigens meer dan 20 jaar(!) geleden was het eerste half uur al € 50 dus jouw vergelijking 40 % in 5 jaar gaat totaal niet op.
Je kan wel blijven terugverlangen naar vroeger maar helaas dat zit er niet meer in oa door allerlei regels en het kleinere aanbod van ijsberen voor de dames.
Kon je vroeger met blind vertrouwen met een dame naar de kamer gaan is dat nu in de meeste clubs helaas niet meer mogelijk.
Ik weet een club waar ik dat wel kan voor 50/100 al zijn er ijsberen die vinden dat ze daar veel te weinig (gratis) aandacht krijgen van de dames.

mentholbear
16 oktober 2024, 14:39
Maar met volledige service voor €70/€140 geef ik ze nog wel een kans.

De damesprijzen in andere clubs gaan misschien ook omhoog.

Misschien dat YY de premium club in nrw kan worden waar het wel goed loopt. Ik gun het ieder van harte. En van wat ik aan foto's heb kunnen zien, oogt het er ook als een premium club.

Clubs waar de dames prijzen harder omhoog gaan blijven de nette ijsberen vaak van weg en zoeken hun heil elders. En ander publiek komt er voor in de plaats waar het geld aan de boompjes groeit. Of waren het plantjes ;)

Geen idee wat JOUW uurtarief is

zou ik er wel voor over hebben om niet helemaal dat takke-eind te hoeven rijden naar Elsdorf of nog verder.

Als werknemer of zzp-er kijk je er misschien met uurtarieven in het achterhoofd naar.

Ik zie het liever als een mini vakantie, waar ik het er voor over heb om een stukje door te rijden als ik de bestemming leuker vind.

Een locatie dichterbij zou wel fijn zijn. Meer tijd om te vreten en te snurken ;)

Helemaal eens (nog los van uurtarief, 150 km extra is circa 10-15 liter extra benzine x 2 euro is al 20-30 euro aan extra brandstof.

Vergeet echter niet dat in Duitsland het flink goedkoper tanken kan zijn. Dan is het prijsverschil ineens een stuk kleiner als tanken in NL.

Goede afspraken vooraf maken maar dat geldt voor iedere club

Naast dat upselling clubs geen goed doen, geldt dat voor sommige beren ook voor het vooraf afspraken maken. Alsof ze op de markt handje klap staan te doen bij het onderhandelen. Ze willen spontaniteit met een GOSC ervaring en zonder fratsen. Vroeger kon dat makkelijker, omdat slechte meiden er sneller uit geschopt werden. Tegenwoordig is dat helaas wel anders...

Ja wat wil je nou Piet? Een club gevuld met voldoende dames met een goed niveau of een club waar weinig dames zijn en het niveau van de dames niet hoog is?

Begrijp toch eens dat er een andere wind waait door de saunaclubs en de meerderheid van de dames voor 50/100 niet meer naar de club komen.

Overigens meer dan 20 jaar(!) geleden was het eerste half uur al € 50 dus jouw vergelijking 40 % in 5 jaar gaat totaal niet op.

Ik weet een club waar ik dat wel kan voor 50/100 al zijn er ijsberen die vinden dat ze daar veel te weinig (gratis) aandacht krijgen van de dames.

Nop, hij wilt volgens mij een saunaclub met voldoende dames met een goed niveau voor 50 a 60 euro per 30 minuten. Want die zijn er ook nog steeds, elk met hun voor- en nadelen.

Een hoop van de dames begrijpen alleen niet dat je soms met 50p30 en GOSC meer klanten kunt hebben en daardoor per saldo meer over houdt aan het eind van de maand, dan als er 80p30 ofzo gerekend wordt. En al helemaal als ze er met de pet naar gooien.

De meesten kijken niet naar hoe lang een prijs gehanteerd wordt, maar naar de laatste prijs sinds de verhoging en de tijd die daar tussen zit. Dus ik begrijp zijn visie wel dat 5 jaar geleden 50p30 gangbaar was en het nu soms meer als 40% is gestegen. Lonen zijn in 20 jaar gestegen, maar niet in de laatste 5 jaar met 50%.

Dementholbear zal het wellicht ontgaan zijn, maar welke club bedoel je waar het wel voor 50/100 kan, maar er te weinig gratis aandacht gegeven wordt? Acapulco Prime waar een animatie verbod geldt?

Rapa23
16 oktober 2024, 14:49
Als je een paar tientjes per bezoek goedkoper uit wil zijn moet je dus niet meer naar YY. En nu graag weer info over het vernieuwde YY want ik wil er binnenkort weer een keer naartoe. Fantastische tijden beleefd in het verleden en daarom erg nieuwsgierig hoe het nu allemaal is en wat er veranderd is in de club.

The Joker
16 oktober 2024, 15:32
Maar 21 jaar geleden was het tarief nog gewoon 25p30 all in.
En was de lelijkste meid in de club toen, knapper dan de knapste meid nu...

@ Pietpotent44

Haradamannetje
16 oktober 2024, 15:32
Ja daar in Penelope kan je voor 5 tientjes, maar na maximaal 10 minuutjes vragen ze al of je klaar wil komen... Ik bestudeer vaak hoe lang iemand in de kamer is daar en de 30MIN word bijna NOOIT volgemaakt, dus zeg het maar.

mentholbear
16 oktober 2024, 15:50
Ja daar in Penelope kan je voor 5 tientjes, maar na maximaal 10 minuutjes vragen ze al of je klaar wil komen... Ik bestudeer vaak hoe lang iemand in de kamer is daar en de 30MIN word bijna NOOIT volgemaakt, dus zeg het maar.

Het kan soms ook aan de man liggen die na het vlot lozen van z'n lading geen behoefte heeft aan nog geknuffeld, een praatje, massage, ofzo.

Het kan soms aan de dag liggen dat een club vol met mannen zit en de dame gauw door naar de volgende wilt om haar handtasje vol te stouwen. Soms namelijk ook wel eens gehad dat een dame liever langer op de kamer blijft, omdat het erg leeg in de club was en er niks te halen viel. Erg grappig om in sommige clubs de 'oren van een klapekster te zien spitsen' wanneer de deurbel gaat of er een auto de parking op rijdt :biggrin:

En d'r lopen vast ook genoeg afwerksters rond. Dat wordt soms nog eens versterkt door het publiek wat er komt welke niet zo van de uitgebreide gfe zijn.

Maar de meeste van m'n kamers, ook in Penelope, duren 25 a 30 minuutjes. En de dames waarmee ik ging, gingen de keren erna gewoon weer met me mee, ook al wisten ze dat ze niet binnen 10 minuten weer terug zouden zijn. Dus het kan ook wel.

Jack42
16 oktober 2024, 16:36
Maar 21 jaar geleden was het tarief nog gewoon 25p30 all in.
En was de lelijkste meid in de club toen, knapper dan de knapste meid nu...

Ja voor het 2e, 3e en ieder volgend half uur.
Het 2e, 3e en ieder volgend half uur is niet hetzelfde als het eerste half uur :hammer:
En de lelijkste ijsbeer in de club toen is nu nog steeds de lelijkste ijsbeer. :smile2:

Men moet overigens niet denken dat ik een voorstander ben van een tarief van €100 per half uur ben!!

Nop, hij wilt volgens mij een saunaclub met voldoende dames met een goed niveau voor 50 a 60 euro per 30 minuten. Want die zijn er ook nog steeds, elk met hun voor- en nadelen.

Een hoop van de dames begrijpen alleen niet dat je soms met 50p30 en GOSC meer klanten kunt hebben en daardoor per saldo meer over houdt aan het eind van de maand, dan als er 80p30 ofzo gerekend wordt. En al helemaal als ze er met de pet naar gooien.

De meesten kijken niet naar hoe lang een prijs gehanteerd wordt, maar naar de laatste prijs sinds de verhoging en de tijd die daar tussen zit. Dus ik begrijp zijn visie wel dat 5 jaar geleden 50p30 gangbaar was en het nu soms meer als 40% is gestegen. Lonen zijn in 20 jaar gestegen, maar niet in de laatste 5 jaar met 50%.

Dementholbear zal het wellicht ontgaan zijn, maar welke club bedoel je waar het wel voor 50/100 kan, maar er te weinig gratis aandacht gegeven wordt? Acapulco Prime waar een animatie verbod geldt?

Ik snap ook wel dat PP voldoende dames met een goed niveau voor €50 per half uur wil en nog liever voor €25 per 2e half uur en verder. Dat wil iedere ijsbeer wel en ik ook maar is dat nog wel iets van deze tijd? Dat schreef ik ook al in mijn vorige bericht!
Moeten ze nu €53,17 per half uur tellen?
Iedere prijsverhoging in een saunaclub geeft weerstand bij ijsberen want je komt aan de portemonnee van de ijsbeer....
Ik snap ook wel dat de dames geen 80 of 100 per half uur moeten vragen daarmee gooien ze hun eigen ruiten in.

Venus natuurlijk. En ik schreef gratis tussen haakjes!!

rob45
16 oktober 2024, 16:51
Even terug naar YY...

Tja, om competief te blijven zal de prijs in YY moeten zakken om de concurrentie voor te blijven.
Dan pas zal je eerder uitstappen uit je auto als locatie en prijs gunstig zijn.Misschien trek het nog wel bij komende tijd, wel slim om te zeggen 70 per 30 minuten, klinkt niet duur maar de uurprijs is dan 140,maak daar 120/125 van, uiteindelijk zal er dan meer gekamerd en verdiend worden door de dames.

The Joker
16 oktober 2024, 17:10
Toch was voor 2002 het standaard 30min tarief bij mijn weten toch echt 50DM of 50 gulden in dit wereldje.
Dat het na de euro invoering op 1-1-2002 heel snel is omgenummerd naar E50 wil ik wel geloven.

de duisburg spesjalist
16 oktober 2024, 17:15
€60/€110 zal het wel niet meer worden. Maar met volledige service voor €70/€140 geef ik ze nog wel een kans. De damesprijzen in andere clubs gaan misschien ook omhoog. Geef het even wat tijd. Wellicht gaan ze snel doorselecteren en die dames die TZ en/of PZC als extra voor €50 verkopen, een tijdje vakantie gunnen om zich te bezinnen op het groepsbelang van alle dames: veel mannelijke bezoekers.

dat lig maar net welke dame je tref laats had ik nog een uitstekende kamer een clase dvp gewoon in een clup in nederland voor 60 euro ik voelde me bijna schuldig want voor een zelfde dienst verlening betaal ik in een andere club in nederland 100 euro voor ;)

schoolmeester
16 oktober 2024, 17:59
Als je de 9 omdraait word het inderdaad een 6.

demigzc
16 oktober 2024, 18:24
Ach ja, het is wat het is en hopelijk gaat het wat verlagen, maar in Samya of SS en mss gelijk welk ander, als de dame het vraagt en het vlees is zwak , ga je toch, hele mooie meisjes weten dit, ga jij niet dan gaat een ander, enkel als iedereen collectief nee zegt, maar ja, hoe gaat dit geregeld worden

rob45
16 oktober 2024, 18:37
enkel als iedereen collectief nee zegt, maar ja, hoe gaat dit geregeld worden

Dat is niet zo moeilijk, die dames zullen in het begin veel halve uurtjes draaien, daarna zal het zeker minderen.
De uurtjes en langer zal onder de maat zijn en bijven want 140 zal de gemiddelde beer aan de prijs vinden, dan beter doen ze 2 kamergangen van een half uur met 2 verschillende dames.
Pas als de uurprijs interresant zal worden zal er massaal gekamerd worden op 1 uur en langer en zal de dagomzet van bepaalde dames zeker stijgen.
Tja, toch echte verkoop-psychologie !

Goedemorgenallemaal
16 oktober 2024, 18:45
Het kan soms ook aan de man liggen die na het vlot lozen van z'n lading geen behoefte heeft aan nog geknuffeld, een praatje, massage, ofzo.

Nee zeg, veel te veel gedoe... Massage kan nog wel eens aardig zijn maar dan heb je wel meer nodig dan die negenentwintigeneenhalveminuut die nog overblijft nadat ik ben klaargekomen.

schoolmeester
16 oktober 2024, 18:47
Na een halve minuut al ?!!!! U hebt echt een hogedrukspuit.

Rino123
16 oktober 2024, 18:49
Wat een geneuzel over die prijzen van DVP'S: zoals alles duurder is geworden zijn ook in Saunaclubland de prijzen gestegen. Normaal volgens mij, maar het is toch altijd een kwestie van PRIJS/KWALITEIT: wat krijg je ervoor terug dus? Ik vind wel dat je voor een half uur betaalt, dus niet na 10 of 20 minuten einde kamer!!

Giodude
16 oktober 2024, 18:55
Geweldig topic dit. Teller staat op 41 berichten en welgeteld ééntje is een verslag. Gek toch dat steeds meer beren afhaken met schrijven.

Rino123
16 oktober 2024, 19:02
Ik ga er morgen naartoe en ik maak hier zeker een verslag van hoe de club verbouwd is met alle voor-en nadelen uiteraard. Want ik lees hier ook niets over tot nu toe, ik kwam regelmatig bij YY en mijn verwachtingen zijn best positief!!

de duisburg spesjalist
16 oktober 2024, 19:15
Dat is niet zo moeilijk, die dames zullen in het begin veel halve uurtjes draaien, daarna zal het zeker minderen.
De uurtjes en langer zal onder de maat zijn en bijven want 140 zal de gemiddelde beer aan de prijs vinden, dan beter doen ze 2 kamergangen van een half uur met 2 verschillende dames.
Pas als de uurprijs interresant zal worden zal er massaal gekamerd worden op 1 uur en langer en zal de dagomzet van bepaalde dames zeker stijgen.
Tja, toch echte verkoop-psychologie !echte goede oude sauna club dienst verlening van een dvp is echt wel die 140 euro per uur waard maar er zijn maar heel weinig dames die weten wat dat is daar zit het probleem

rob45
16 oktober 2024, 19:17
Geweldig topic dit. Teller staat op 41 berichten en welgeteld ééntje is een verslag. Gek toch dat steeds meer beren afhaken met schrijven.Helemaal waar, veel beren wachten nog even om deze club wat rustiger te kunnen bekijken (geen 120 beren) dus de beste verslagen komen er nog zeker aan !

Willem2
16 oktober 2024, 19:34
Ik ga er morgen naartoe en ik maak hier zeker een verslag van hoe de club verbouwd is met alle voor-en nadelen uiteraard. Want ik lees hier ook niets over tot nu toe, ----

die berichten zijn er wel maar je moet inderdaad even door wat geneuzel, hoofdzakelijk over prijzen.
En daar is een zeer hoog "troll" gehalte in bij sommige leden.:cool:

DMZ001
16 oktober 2024, 19:46
Wat een geneuzel over die prijzen van DVP'S: zoals alles duurder is geworden zijn ook in Saunaclubland de prijzen gestegen. Normaal volgens mij, maar het is toch altijd een kwestie van PRIJS/KWALITEIT: wat krijg je ervoor terug dus? Ik vind wel dat je voor een half uur betaalt, dus niet na 10 of 20 minuten einde kamer!!

Mee eens. Bij GT was het destijds 60v30 en als dat in YY 70v30 is voor een mooie dame met goede service zou ik dat echt wel prima vinden. Zelfde met de entree van €70. Als het eten goed en vers is en ook lekker (ook die bamiblokken s.v.p.) dan prima. Het gaat om de kwaliteit, echt mooie dames die lekker discreet een extra centje willen verdienen zijn echt wel die €70 waard. Waar wij beren de laatste tijd om schreeuwen is kwaliteit en we willen de mooie dames van weleer weer terug. Ik hoop dat dat bij YY gaat gebeuren en ik wil er best wel de knip voor trekken maar laat ze dan wel heel goed in de gaten houden wat er allemaal gaande is (juiste tijd aanhouden, beloftes nakomen, geen upsellingspraktijken etc) en dan na klachten ook niet die verkeerde meiden maar laten aanrommelen. Wordt hier rekening mee gehouden dan ben ik er niet bang voor en wordt YY echt een waardige opvolger van GT.

Siberische tijger
16 oktober 2024, 21:04
En daar is een zeer hoog "troll" gehalte in bij sommige leden.:cool:

Als je dat constateert waarom verwijder je dat geneuzel dan niet?

In één van de topics over YY heb ik vaker de naam van de club uit Lemiers zien vallen, dan dat de berichten over YY gingen.
En er zijn nou eenmaal leden die op bijna alles hier op het forum reageren, maakt niet uit of ze off topic bezig zijn of niet.

Brad Clitt
16 oktober 2024, 21:33
... dus de beste verslagen komen er nog zeker aan !

Ik ga (zeer) binnenkort ook eens kijken en dan ik eindelijk weer eens mijn schrijftalent etaleren...

Overigens moet ik toch maar eens mijn avatar veranderen, want de poort is weer open.

bebert
16 oktober 2024, 21:38

Ik kom vanuit Wallonië en van mijn woonplaats naar Babylon is het amper 15 km meer dan naar YY. En aangezien ik de batterij van mijn elektrische wagen grotendeels oplaad met mijn fotovoltaïsche panelen, kost de reis mij vrijwel niets.
Aan de andere kant, als ik bij YY 3 keer gedurende 1 uur kamert tegen 140 €/uur, kost het me toch 90 € meer per bezoek dan bij Babylon en alhoewel ik geen hollander ben betekent dit toch op den duur geen te verwaarlozen bedrag :) .

The Joker
16 oktober 2024, 22:17
Ik weet niet in welke GT jij kwam, maar tot de GT in Bruggen in maart 2020 sloot wegens Corona waren de prijzen toch echt 50P30...

Mee eens. Bij GT was het destijds 60v30 en als dat in YY 70v30 is voor een mooie dame met goede service zou ik dat echt wel prima vinden

Haradamannetje
16 oktober 2024, 22:24
Trek je gewoon eens wat meer af, scheelt ook geld?

Goedemorgenallemaal
16 oktober 2024, 22:59
Geweldig topic dit. Teller staat op 41 berichten en welgeteld ééntje is een verslag.
Maar dit is dan ook het vragenbakje, niet het verslagenbakje.

menduil
16 oktober 2024, 23:37
My apologies but i am a native french speaker so i am gonna write in english, its more easy for me

Having heard about the club's reopening and having only been there once in the past, I had to come and see for myself what this once iconic club had become.

One word to sum up my experience: Disappointment!

So yes, I may have had too high expectations, but my visit today absolutely did not convince me! And I'm not the only one, I met one or two camarad who share my opinion, they are not convinced by the club either.

Arrived around 12:55, I paid €60 (happy hour until 1 p.m. otherwise it's €70)

They have installed an automatic cash register so you have to insert your money and the machine gives you the change. Also note that there was a sign saying "Cash only for today"

It seems that they do not yet have a payment terminal or an ATM.

At the reception, I was not asked anything except my bathrobe size and shoe size. I am simply given a bracelet and told that I have to badge in before to have a locker.

Nothing more, no explanation at any level. I was not even told where to find the locker room...

I get changed and head to the shower. And there I notice that the temperature is not adjustable so you have the choice between hot or cold. Knowing that it is either too hot or too cold....

I wander around the club which is still as big but a little too "fractional" for my taste. The restaurant is separate from the rest, as is the bar.

As I walk around, I notice the disappearance of the indoor pool and the jacuzzi so in terms of wellness there remains only a very small sauna inside, the outdoor sauna still identical as well as the swimming pool right next to it.

It is quite limited for a sauna club...

I stop for a moment at the restaurant to eat. It is still the "breakfast" buffet. The buffet is well stocked and the food is quality.

I finally head to the center of the action, the bar. It is far from being full as i would have expected on this second day of opening. I was surprised all day long by the average attendance of this day.

In terms of decoration, it is magnificent. Very classy, ​​the furniture is modern and very comfortable. We are at ease there.

Big downside however at the bar, the service! She is all alone to serve all afternoon. Consequently, it took me 10 minutes to get a cola and a coffee! At the end of the day, there were 2 of them to serve but most of the people have already left

At one point I wanted to have an alcoholic drink so I asked to see the menu with the prices. Unfortunately it does not exist. You have to ask at reception.

In terms of the payment system, it's like at Sixsens, you charge your bracelet beforehand and it's debited as you go.

With one exception! I was told that they weren't sure they could refund me the overflow paid and unused and they therefore advised me to charge glass by glass each time. Not really up to scratch...

They are quite attentive to what alcohol you consume because they don't want drunk customers in the club. They also refuse to sell alcohol by the bottle because they don't want "party people" in the club. They really aspire to a more "chill" day club

Around 5pm, I head to the restaurant to discover the evening buffet. Having a very good memory of my first visit and having been satisfied with the morning buffet, I was looking forward to discovering what they had prepared for us.

And there, new disappointment. The buffet is well stocked with raw vegetables but in "hot" dishes, we will only find: pasta with tomato sauce, rice with vegetables and chicken with peanut sauce. I find this very poor as a meal especially since they only have one kind of meat and with a sauce that is quite particular in taste...

The only positive point, they had prepared small tartlets with vanilla cream inside, "Pasteis de Nata" style

I come to the point that interests you the most: the girls!

Throughout the day, I must have seen about 60 girls coming and going. Some arrived later and others left early or even very early...

The girls come from everywhere: Golden Gate, Babylon, Sauna Legrand, Sixsens, Samya, Aca Gold. There is something for everyone. I saw an African and one who seems Brazilian.

For the rest, it remains classic Romanian and Bulgarian. A few German girls as a bonus.

Price-wise, it seems that it starts at 70/30 and 140/60 but everything can be considered extra. The half hour seems to be approaching 100€ for a classic GFE service.

I didn't stop getting harpooned all day long without it being aggressive either.

Around me, I heard a lot of girls complaining. Although the opening day was full of customers, they were apparently in no hurry to go to the rooms.

Results; even if the club was full, the girls did not work well. That is also why a lot of them are already thinking about turning back and going back to their original club.

I had two rooms with two girls that I already knew from other clubs before. The rooms are indeed very spacious and all have a toilet and a shower/bathtub. Quite practical.

I left around 9:30 p.m. The club was already getting empty, both male and female left!

When I left, no one asked me how my day went or if I had any problems... The customer service is not really great.

In conclusion, I do not think I will set foot there again anytime soon. I will wait until the club has made some additional adjustments and is more up to date.

It has potential, of course, but is far from being up to date.

I will stick to Sixsens for the moment.

mentholbear
17 oktober 2024, 00:24
Ik weet niet in welke GT jij kwam, maar tot de GT in Bruggen in maart 2020 sloot wegens Corona waren de prijzen toch echt 50P30...

Misschien de GT in Düsseldorf ;)

DMZ001
17 oktober 2024, 00:58

Nou 50 dan, wat maakt dat tientje nou uit. Hele berekeningen van een tientje meer of minder. :confused:

Picasso 1
17 oktober 2024, 01:37
They are quite attentive to what alcohol you consume because they don't want drunk customers in the club. They also refuse to sell alcohol by the bottle because they don't want "party people" in the club.

At least this aspect sounds good. Considering the rest we will have to wait and see how it evolves.

franske
17 oktober 2024, 08:17
Misschien de GT in Düsseldorf ;)

En een uurprijs van 100 euro, meestal goede service en geen gezeur over “extra’s “.
Dat was echt die goeie ouwe tijd……helaas !

franske
17 oktober 2024, 08:47
Zaterdag ga ik een kijkje nemen in Ruurmund.
Helaas zijn er op dit moment nog weinig enthousiaste berichten te vinden.
Hoop wel dat al die dames die uit de andere clubs over zijn gekomen niet diegene zijn die elders niks verdienden vanwege ondermaatse service.

Knutje77
17 oktober 2024, 08:55
Ikzelf ben nog nooit in deze club (voor de sluiting) geweest en had mezelf al voorgenomen de eerste paar weken dat ook niet te doen. De drukte en de opstartproblemen als grootste reden daarvoor.
Ik lees nu vanaf prijzen van 70p30 en 140p60, een welness die erop achteruit is gegaan, klagende dames (what’s new), een nog steeds spekgladde vloer bij de kleedruimte en nog meer tegenvallende zaken.
Voor mij is deze club dichterbij dan m’n vaste clubje (omg. Vaals) dus dan zou een reden kunnen zijn om toch een bezoekje te brengen. 70p30 Vind ik nog wel te overzien, gewoon geen fooi geven tenzij uitmuntende kamer. 140p60 vind ik dan weer net iets te gortig. Ook lees ik verhalen dan het vanaf prijzen zijn en sommige dames onderhandelen en dat bijvoorbeeld tz extra kost.

Wat me nog het meeste tegenvalt is het uitblijven van de vraag “of alles naar wens was” bij vertrek. Zeker voor een nieuwe club wil je dat je nieuwe klanten (iedere bezoeker dus) met een glimlach de club verlaat en zo niet, wat eraan gedaan kan worden dat dit WEL een vaste klant gaat worden die terugkomt.
Zelfs bij clubs waar de theke me bij voornaam (of forumnaam) kent, krijg ik steevast de vraag of dat alles naar wens was.
Als de dames hier 10p30 extra kunnen vragen maar vervolgens 1-2 klanten per dag minder doen dan de club waar ze hiervoor werkzaam waren, dan zullen ze met hangende pootjes terug gaan naar hun oude club.

Deze club is een optie voor mij voor de kortere dagen (kortere reistijd) en dan gewoon 2 kamertjes, dan ben je all-in met 200 Euro klaar (tegenover 160-180 bij andere clubs). Maar dan moeten de dames wel minimaal net zo goed/mooi zijn als in mijn vaste club, anders rijd ik deze club zonder problemen voorbij.

MeesterMixer
17 oktober 2024, 09:04
Throughout the day, I must have seen about 60 girls coming and going. Some arrived later and others left early or even very early...

The girls come from everywhere: Golden Gate, Babylon, Sauna Legrand, Sixsens, Samya, Aca Gold. There is something for everyone. I saw an African and one who seems Brazilian.

For the rest, it remains classic Romanian and Bulgarian. A few German girls as a bonus.

Price-wise, it seems that it starts at 70/30 and 140/60 but everything can be considered extra. The half hour seems to be approaching 100€ for a classic GFE service.

Merci for your report.

Can you mention names of some of the girls that are from the other clubs (like GG, SS, Babylon, AG, etc)? Merci!

menduil
17 oktober 2024, 09:29
Merci for your report.

Can you mention names of some of the girls that are from the other clubs (like GG, SS, Babylon, AG, etc)? Merci!

Merci for your report.

Well i think is a bit early to talk about the line up.
As I said a lot of women already want to go back to their initial club. I would wait one more week before talking about names to be sure not to put prejudice on these girl.

Some of them are "incognito" there ��

funny
17 oktober 2024, 09:44
70p30 Vind ik nog wel te overzien, gewoon geen fooi geven tenzij uitmuntende kamer. 140p60 vind ik dan weer net iets te gortig. Ook lees ik verhalen dan het vanaf prijzen zijn en sommige dames onderhandelen en dat bijvoorbeeld tz extra kost.

Niet Sommige dames maar ALLE dames

funny
17 oktober 2024, 09:59
ik was er gisteren
zoals YYlover zegt club netjes enzovoort
Maar voor mij het belangrijkste zijn de dames en hun service en prijzen

ik en mijn maat hebben met zeker 15 dames gesproken.
Ik wil zeker PZC hebben en TZ is een optie.
Wel, ALLE dames vroegen aan ons minimum 120€ per 30min en 240€ per 60min.
velen vroegen dan nog een een extra van tussen 20€ en 50€ voor tz.
De duurste vroeg aan mijn maat 300€ voor een uur incl pzc en tz.

We hadden de manager erover aangesproken en die vinden de prijzen aanvaardbaar!! ze geven zelf dit advies aan de meiden!
Ze willen een dagclub zijn anders dan de andere clubs zei ze!!

mentholbear
17 oktober 2024, 10:21
Ik ga er morgen naartoe en ik maak hier zeker een verslag van hoe de club verbouwd is met alle voor-en nadelen uiteraard. Want ik lees hier ook niets over tot nu toe

YYlover heeft wel al wat beschreven over hoe de club is verbouwd. En wat voor de 1 een nadeel is, kan voor de ander een voordeel zijn ;)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1785-YY-vragenbakje-algemeen&p=852356#post852356

Peterpanzer
17 oktober 2024, 10:48
Ein Manager, der so unverhohlen du die
Preistreiberei der DL unterstützt, ist unser Gegner und hat den Erfolg nicht verdient. Ich hoffe, dass die Männer überwiegend zu schauen kommen und die meisten Frauen reumütig wieder in die alten Clubs mit fairen Preisen zurückkehren. Der Virus, mit dem Goldengate die Clublandschaft infiziert hat verbreitet sich zusehends und ist in eine aggressivere Variante mutiert

Firehawk
17 oktober 2024, 10:54
ik was er gisteren

We hadden de manager erover aangesproken en die vinden de prijzen aanvaardbaar!! ze geven zelf dit advies aan de meiden!

Bedankt het wordt steeds erger.:eek:
Wat een ellende. Was er eigenlijk al bang voor.

Eddy_V
17 oktober 2024, 11:09
Voor wie valt eerder het doek: het kabinet of deze YY?

Goede inzenders maken kans op een treinkaartje naar Phantasialand.

PS dames van yy zijn uitgesloten van deelname, die beleven reeds hun wildste fantasieën :biggrin:

mentholbear
17 oktober 2024, 11:25
Nou 50 dan, wat maakt dat tientje nou uit. Hele berekeningen van een tientje meer of minder. :confused:

Wie het kleine niet eert ;)

Het lijkt me dan meer een champagneclub, dan een premium overdag saunaclub :rolleyes:

Haradamannetje
17 oktober 2024, 11:48
Bedankt het wordt steeds erger.:eek:
Wat een ellende. Was er eigenlijk al bang voor.

Met alle respect hoor, maar dit is toch sowieso geen club voor jou? ik bedoel, je gaat alleen naar de budget clubs en als die dan een feestje geven kom je niet i.v.m. de entreeprijs.

mentholbear
17 oktober 2024, 11:54
Zaterdag ga ik een kijkje nemen in Ruurmund.

Zou je dan ook een kijkje kunnen hoe het er nu in de kelder mee voorstaat? Ten tijde van YY 2.0 kon je er vanaf de oude bar met de trap naar beneden en hadden ze er wat bankjes, kamers en een kino. Ben benieuwd hoe het er nu is.

Eddy_V
17 oktober 2024, 11:56
Zou je dan ook een kijkje kunnen hoe het er nu in de kelder mee voorstaat? Ten tijde van YY 2.0 kon je er vanaf de oude bar met de trap naar beneden en hadden ze er wat bankjes, kamers en een kino. Ben benieuwd hoe het er nu is.
En of de massageruimte weer in gebruik is genomen ?
Zou mooi zijn als Roy weer terugkomt, kundig en een aardige kerel.

pietpotent44
17 oktober 2024, 11:57
Met alle respect hoor, maar dit is toch sowieso geen club voor jou? ik bedoel, je gaat alleen naar de budget clubs en als die dan een feestje geven kom je niet i.v.m. de entreeprijs.

Nou, dat is niet echt met alle respect. Je noemt clubs die nog de oude saunaclubprijzen van 50-100 aanbieden goedkope budgetclubs, en varkenskotten. Vaals zou ik geen budgetclub willen noemen, maar zitten net wat hoger met 60-110. En wat hebben dure / sjieke clubs zoals LeGrand of Goldengate meer te bieden dan ? Een iets mooier of moderner sjieker pand misschien. Maar matige vrouwen en service tegen hele hoge prijzen. Het lijkt erop dat we YY kunnen gaan toevoegen aan laatst genoemden, maar het is nu nog wat vroeg om definitieve conclusies te trekken.

Maar goed, ik ben onderweg om YY ook aan een test te onderwerpen vandaag. Verslag volgt.

mentholbear
17 oktober 2024, 11:58
Was dat de masseur bij wie wat 'snoepgoed' werd gevonden?

Eddy_V
17 oktober 2024, 12:02
Was dat de masseur bij wie wat 'snoepgoed' werd gevonden?
Nee, natuurlijk niet !
dat was bij die Pool.

Partycrasher
17 oktober 2024, 12:16

En of de massageruimte weer in gebruik is genomen ?
Zou mooi zijn als Roy weer terugkomt, kundig en een aardige kerel.

Daar is een grote bioscoop, een kleine niet-afgezonderde ruimte met bankjes en een televisie, een paar kamers, en de massageruimte. Er was dinsdag geen masseur aanwezig.

peterp095
17 oktober 2024, 12:19
Daar is een grote bioscoop, een kleine niet-afgezonderde ruimte met bankjes en een televisie, een paar kamers, en de massageruimte. Er was dinsdag geen masseur aanwezig.

Picasso (ex LR) is onderweg.....om het compleet te maken.

Ties85
17 oktober 2024, 12:46
Ik moet zeggen dat ik wel gedacht had dat het hier na opening volgestaan had met recensies en ervaringen van mannen die al geweest waren.
Maar dat valt me nogal tegen en tuurlijk ik ben ook nog niet geweest geen tijd sowieso, maar blijf het hier wel met veel interesse volgen welke kant het op zal gaan de komende maanden.
Ze hebben een relatief lastige periode voor opening gekozen 2x met de ogen knipperen en december/januari staat weer voor de deur dan is het standaard drama met de dames.
Ik was zoals ik eerder al oordeelde in de loop van 2025 open gegaan als ook je wellness volledig af is, en je voorbereidingen 120% in orde zijn dan kan daar al geen gejank over ontstaan.
Want voor je negatieve reacties hebt recht getrokken duurt denk ik langer als overhaast open gaan...

Tonio
17 oktober 2024, 12:53
Het eten, de sauna en het nog niet helemaal gefinetuned zijn; dat komt allemaal wel goed. Een halfuur prijs van Eur 70 is ok, als de service goed is. Maar Euro 140 voor een uur; dat is inderdaad vrij duur. Dat is een beetje valse start. Ben benieuwd of het management van YY de dames zo ver kan krijgen die naar beneden bij te stellen.

menduil
17 oktober 2024, 13:01
Het eten, de sauna en het nog niet helemaal gefinetuned zijn; dat komt allemaal wel goed. Een halfuur prijs van Eur 70 is ok, als de service goed is. Maar Euro 140 voor een uur; dat is inderdaad vrij duur. Dat is een beetje valse start. Ben benieuwd of het management van YY de dames zo ver kan krijgen die naar beneden bij te stellen.

The problem is that the management push the girl to practise so high price to make the club a "VIP" place...

DutchZeus
17 oktober 2024, 13:11
Met decprijzen die Funny hierboven noemt zal het snel voorbij zijn …. 70/140 kan nog als je extra luxe biedt maar anders verlies je de concurrentie. De vlag zal wel uitgaan in Vaals

NikXXX
17 oktober 2024, 13:33
Ik rij Roermond wel voorbij aan deze kamerprijs. De reviews op de diverse sites zegt al genoeg. 70/120 zou een zet in de goede richting zijn met een gedegen serviceniveau aan een minimale standaard. Dame mag natuurlijk wel beslissen of ze wel of niet met een klant naar de kamer gaat.
Premium SC zit in de entreeprijs en de faciliteiten. Dat staat los van de dames en dus ook hun prijs. Hardware vs software. GG is toch ook zo een succes?
Voor 60/110 twee leuke clubs in mijn buurt, dus voorlopig hou ik het bij DCDHNGWW en BB.

Brain1969
17 oktober 2024, 14:37
Ik moest laatst 250 euro betalen voor een escort. Er kwam een nies wijf aan de deur die er duidelijk geen zin in had. PZC deed ze alleen als ik er nog eens 50 bovenop gooide. Tongzoenen??? hahahahaaaa vergeet t maar. Na 10 minuten met haar telefoon te hebben gespeeld begon ze zich eindelijk uit te kleden. Ik was eigenlijk totaal niet opgewonden meer en vroeg me alleen af hoeveel uren ik de volgende maand weer moest overwerken om tenminste de helft terug te verdienen. In 10 minuten tijd werkte ze me snel af en toen ze ging zei ze de enige 2 Engelse woorden tegen me "bye bye". Vreselijk, echt vreselijk. Ik kan natuurlijk stennis gaan maken en het er niet mee eens zijn maar wat krijg ik dan voor een mafklapper aan de deur. Dat is het me niet waard. Wat YY betreft: de prijzen zijn blijkbaar hoog, met extra's Ong 100 a 120 euro voor een half uur? Dan zou ik op 1 dagje YY op ong 300 euro uitkomen. Dat is hetzelfde bedrag als die vreselijke escort maar dan heb ik wel een veel en veel betere ervaring. Conclusie is dat alles duurder word dus ook de DVP's en de clubs die nu nog "goedkoop" zijn zullen daar snel ook niet ver meer vanaf liggen. Ik ben blij dat YY weer open is en ga zaterdag zelf eens kijken hoe het er is. Hopelijk zijn er nog wat leuke dames over van YY 1.0

bref-jefke
17 oktober 2024, 14:57
Hebben jullie allen eens nagedacht waarom de dames zoveel vragen? Neen waarschijnlijk dit is jullie probleem niet.
Maar goed een hotel vinden in de omgeving van Roermond is niet makkelijk of misschien wel, maar met prijzen van rond de 100 euro per nacht.
Indien je beetje ga rekenen is het 100 euro + 70 euro inkom + taxi van 40 euro dus iets meer dan 200 euro per dag, met de prijzen hebben ze na 2 kamers van een uur amper iets verdiend, daar wij allen weten dat ze niet voor onze mooie ogen komen of wat dan ook, is het begrijpelijk dat ze zulke prijzen vragen.
Er zijn forumleden die willen geloven dat indien de prijzen laag blijven de dames meer verdienen, dan wordt het tijd dat ze echt met de dames gaan praten, waaruit zal blijken dat het toch niet allemaal zo eenvoudig is zoals wij denken. De dames zijn mensen en geen machines en ja naar de dvp’s gaan is altijd een dure hobby geweest.

mentholbear
17 oktober 2024, 15:07
Tja, een neerwaartse spiraal van hogere prijzen, minder mannen, nog hogere prijzen om de kosten te dekken, nog minder mannen...

NikXXX
17 oktober 2024, 15:30
Je zou er een theoretisch model tegenaan kunnen gooien om te laten zien dat door het verlagen van het uurtarief van 140 naar 120 er effectief meer geld over de hele dag binnenkomt. Ze hoeven ook minder acquisitie te plegen. Er komt meer klandizie naar de club. Meer kans op een kamergang al of niet een half uur of een uur. De mannen zullen makkelijker een langere kamergang maken. Het gaat om trefkans. De dames zijn minder tijd kwijt aan verloren uren tussen de kamergangen. Maar ik bemoei niet. Simpele zielen genoeg op aarde.

mentholbear
17 oktober 2024, 15:45
"Chat GPT, hoe zou een wiskundig model van de opbrengsten van een DVP eruit zien waarbij er rekening wordt gehouden met bovenstaande factoren?"
;)

bettman
17 oktober 2024, 16:25
Maar goed een hotel vinden in de omgeving van Roermond is niet makkelijk of misschien wel, maar met prijzen van rond de 100 euro per nacht.
Indien je beetje ga rekenen is het 100 euro + 70 euro inkom + taxi van 40 euro dus iets meer dan 200 euro per dag

Da lassen sich bestimmt günstigere Lösungen für die Damen finden.
Schaffen doch andere Clubs auch. ;)

Ascari
17 oktober 2024, 16:55
Indien je beetje ga rekenen is het 100 euro + 70 euro inkom + taxi van 40 euro dus iets meer dan 200 euro per dag,

Laat de club dan maar een dames hotel openen. Is toch niet ons probleem om op te lossen. De Oostenrijkse clubs Wellcum en Atlantis hebben dames hotels op hetzelfde terrein. Ook geen taxikosten dus.

Overigens gaan mensen met gezond verstand met de auto, OV of fiets naar het werk. En niet met een taxi...

Siberische tijger
17 oktober 2024, 17:09
Hebben jullie allen eens nagedacht waarom de dames zoveel vragen? Neen waarschijnlijk dit is jullie probleem niet.

Voor de sluiting was er een dames hotel vlakbij en volgens mij schreef YYlover dat de dames daar nog steeds in de buurt hun hotel hebbe.
En die betalen daar echt geen 100 euro per nacht voor, althans, dat kan ik mij niet voorstellen.

Eddy_V
17 oktober 2024, 17:15
Overigens gaan mensen met gezond verstand met de auto, OV of fiets naar het werk. En niet met een taxi...
Ja…maar….
De meeste DVP’s hebben een privéchauffeur, daar gaat een groot deel van de opbrengsten aan op zoals je weet. Hun kosten zijn ook gestegen en het voertuig moet natuurlijk wel ieder jaar vervangen worden want een paar keer op en neer naar Boekarest of Varna.. dan maak je kilometers hoor ;)

wellness boy
17 oktober 2024, 17:54
Ik ben er gisteren geweest.De buiten Wellness en het eten en drinken was prima.

Giodude
17 oktober 2024, 18:04
Ik ben er gisteren geweest.De buiten Wellness en het eten en drinken was prima.

Hartelijk dank voor je uitgebreide verslag, maarre hedde ge nog geneukt?

bref-jefke
17 oktober 2024, 18:05
Je zou er een theoretisch model tegenaan kunnen gooien om te laten zien dat door het verlagen van het uurtarief van 140 naar 120 er effectief meer geld over de hele dag binnenkomt. Ze hoeven ook minder acquisitie te plegen. Er komt meer klandizie naar de club. Meer kans op een kamergang al of niet een half uur of een uur. De mannen zullen makkelijker een langere kamergang maken. Het gaat om trefkans. De dames zijn minder tijd kwijt aan verloren uren tussen de kamergangen. Maar ik bemoei niet. Simpele zielen genoeg op aarde.

Blijkbaar heb je niet begrepen wat ik wou zeggen, ik dacht vroeger ook "benen open en na een kwartiertje even op de klok kijken" en hop naar de volgende klant, maar zo simpel is het niet. Daarom praat is met een dvp die al enige tijd in het vak zit en dan zal je het beter verstaan.
Het zijn mensen van vlees en bloed en 10 keer of meer laten neuken per dag is ook niet echt leuk voor hen. Maar ja dat is voor velen niet belangrijk, zoveel mogelijk voor zo weinig mogelijk geld.

jouncer
17 oktober 2024, 18:09
Was hier gisteren nog. Heb de club ongepopt verlaten.
Hoewel het voor mij een 10 minuten ritje op de fiets is, zie ik mezelf hier niet zo snel terugkomen.
Het eten was ok, vond de lounge wat aan de krappe kant (zeker 's middags toen er meer dames en beren kwamen), de wellness is minder uitgebreid (mis wel de 2 binnen jacuzi's, ruimere binnensauna, binnen zwembad, stoomcabine, maar ook de ligstoelen)
Verder vind ik de genoemde prijzen van de dames wat aan de hoge kant (hoorde van één van de beren dat hem 300460 werd gevraagd). Dan liever een uur onderweg naar Duitsland of SS. Daar krijg je voor minder meer service.

wellness boy
17 oktober 2024, 18:53
Gisteren heb ik de club ook ongepopt verlaten.Ik heb wel een leuke dag gehad samen met andere ijsberen.

kempie
17 oktober 2024, 19:06
Hartelijk dank voor je uitgebreide verslag, maarre hedde ge nog geneukt?

Als z’n naam ziet zou denken dat ie niet voor het neuken kwam.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

veuxpastedire
17 oktober 2024, 19:08
Ben er net geweest, voor het eerst.
Ik kwam er zo rond 11:30 aan, werd heel netjes door een Nederlandse dame begroet en welkom geheten, korte uitleg, geen rondleiding maar dat kan ik me goed voorstellen met zo'n groot gebouw.
Zeer indrukwekkende entourage, prachtige omgeving, gebouw, tuin, buitenzwembad en sauna, supermodern gebouw, dito inrichting. Prachtig allemaal.
Het eten was er werkelijk van een heel ander niveau dan alle andere clubs waar ik geweest ben. Veel keus, vers, en echt lekker.
Het is wel een beetje een doolhofje, een bioscoopje ergens achteraf, een binnensauna hokje dat die naam eigenlijk niet hebben mag en volledig geisoleerd is, beetje rare keuzes kwa inrichting.
Bar-lounge gedeelte is zoals hierboven beschreven niet bijster groot, maar omdat daar de gesprekken tot gang komen is het wel daar waar je wezen moet als je dames wilt leren kennen en omdat dan bijna iedereen daar het meest rond hangt is het er wel snel gezellig druk.
Best aardig wat ijsberen, en ook genoeg vrouwen. Ik ben slecht in gokken, dat kost toch alleen maar geld, maar ik denk dat er zeker een 25 tot 30 dames waren, en op een gegeven moment wel iets meer mannen.
Maar dan, op een gegeven moment werd ik aangesproken door een naar zeggen Italiaanse blonde, mooi lijf, en ik had wel zin om met haar naar een kamer te gaan. De vraag daarna kwam wel heel snel, dat was al een voorbode en omdat het zo snel ging was ik niet tijd en bedrag overeengekomen. Dom, ik weet het, beginnersfout, maar goed. Eenmaal op de kamer begon ze: minimaal 1 uur, dan kijken we daarna wel verder. Sorry, dat is wel raar, ik dacht dat ook half uur kon, laten we daarmee beginnen. Nou, dat zou niet kunnen, 1 uur, 200 euro zegt ze. Pardon, dat is niet wat ik begrepen had dat hier de gehanteerde tarieven waren, zeg ik. Ging ze voorrekenen: 140 euro per uur en 50 euro voor pzc, dat is 200 euro. Geen rekenwonder, duidelijk. Ik heb nog geprobeerd om het netjes naar een half uur voor 100 euro met pzc te krijgen, maar dat wilde ze niet. En toen zegt ze: hoe dan ook, we zijn nu op de kamer dus je moet me op zijn minst 140 euro betalen. Dat dacht ik dus even niet zei ik, en ik ben naar de receptie gegaan, mijn beklag gedaan.
Daar werd ik UITERST netjes te woord gestaan door een hele mooie gastvrouw en een kale manager, zeer, maar echt zeer correct. Ze gingen het met haar bespreken want dat was niet de bedoeling.
Ik ben daarna een sauna gaan doen en zag haar later nog wel lopen, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Een tijdje later met een leuke roodharige Maria aangeknoopt, en uitgebreid in de lounge gesproken over hoe ze het vond in deze nieuwe tent. Ze was nog niet overtuigd. Heel veel mannen die niet op kamer willen zei ze, en daar werd blijkbaar door heel veel vrouwen over geklaagd. Ik heb haar verteld dat het ook ligt aan de manier waarop de dames de prijzen proberen te hanteren. Ze was het helemaal met me eens, er zijn er veel zei ze die zeggen: 50 euro extra voor kussen, 50 euro voor pzc, 50 euro extra voor likken, en zo gaat het heel hard.
Met haar kon ik wel afspreken 100 euro half uurtje all-in en dat was prima. Leuke, vriendelijke meid, 28 jaar zegt ze, wel een behoorlijk litteken op haar buik van een keizersnee, maar verder een mooie meid, leuk en aangenaam half uurtje mee gehad.

Kortom, prachtige club, maar wees op je hoede en maak van te voren goede afspraken voordat je naar een kamer gaat.
Ik hoop voor de mensen die er werken dat het een succes wordt, die waren echt super netjes. Als de dames nou eens gewoon af zouden stappen van dat upsellen, dan zou het een top-tent kunnen worden/zijn.

Beron
17 oktober 2024, 19:34
Veel dank aan iedereen die al verslag heeft uitgebracht. Alles wat ik tot nu toe heb gelezen, schrikt me af. Het gedrag van de vrouwen en de individuele prijsstelling en oplichtingsmethoden zijn een No-Go. Als ik 200 euro voor een fatsoenlijk uur moet betalen en van tevoren met alle vrouwen eerst over prijzen moet onderhandelen, kan ik net zo goed naar het Sharks gaan. Ik wil niet discussiëren en onderhandelen in een saunaclub. Ten minste de minimale standaard moet zonder discussie worden voldaan; over tongzoenen en fetisjextra's kan men onderhandelen – maar ik betaal geen 50 euro extra voor tongzoenen. Zelfs in de top-privéclubs kosten 'normale' extra’s zoals tongzoenen maximaal 20 euro en niet 50. Het gaat er vooral om dat ik niet wil onderhandelen en ervaringen zoals 'minstens een uur voor 200 euro' wil ik in een saunaclub niet meemaken.

Ik had gehoopt dat de exploitanten hier slimmer zouden zijn – maar het is hetzelfde als in Golden Gate. Ik wilde dit weekend naar Roermond gaan, maar ik wacht liever..

Tjeppah
17 oktober 2024, 19:39
Ik voel me door de recensie ook niet bepaald geroepen om hier naar toe te gaan. Eerst maar wachten tot er een vaste prijs is voor GOSC. Al vraag ik het wel af of je die hier momenteel krijgt. Tot dusver zal de club in Lemiers de enige saunaclub zijn waar ik mijn centjes achterlaat. Volgende week daar nog maar eens gaan kijken.

Giodude
17 oktober 2024, 19:54
Tot dusver zal de club in Lemiers de enige saunaclub zijn waar ik mijn centjes achterlaat.

:gruebel:

Terwijl je nu in Prime zit en daar al twee kamers hebt gemaakt. Of bedoel je de enigste NL saunaclub?

Tjeppah
17 oktober 2024, 19:59
:gruebel:

Terwijl je nu in Prime zit en daar al twee kamers hebt gemaakt. Of bedoel je de enigste NL saunaclub?

Inderdaad de enige Nederlandse SC

Firehawk
17 oktober 2024, 20:38

Toch nog even reageren al heeft het niets met dit topic te maken.
LR was zeker ook een budget club? Meiden vroegen daar ook al 70 per half uur wat ik inderdaad wel te veel vind. Maar de service was over het algemeen wel goed en geen gezeur met extra's. Wat ik nu lees gaan de prijzen daar al fors overheen in YY en met allemaal moeilijk geonderhandel.
Feestjes in Penelope en Aca is meer betalen voor minder, veel te druk dan en er is verder niets extra's waar ik wat omgeef. Bier, dj en dat extra eten boeit me niet en als thema hebben ze alleen wat extra ballonnen. Als ik echt budget was zou ik dan wel gaan want dan kun je kortingskaarten kopen.

Schijnbaar kom jij ook in budget clubs en staat daar op de uitkijk.

Shakir
17 oktober 2024, 21:26
Eenmaal op de kamer begon ze: minimaal 1 uur, dan kijken we daarna wel verder. Sorry, dat is wel raar, ik dacht dat ook half uur kon, laten we daarmee beginnen. Nou, dat zou niet kunnen, 1 uur, 200 euro zegt ze. Pardon, dat is niet wat ik begrepen had dat hier de gehanteerde tarieven waren, zeg ik. Ging ze voorrekenen: 140 euro per uur en 50 euro voor pzc, dat is 200 euro. Geen rekenwonder, duidelijk. Ik heb nog geprobeerd om het netjes naar een half uur voor 100 euro met pzc te krijgen, maar dat wilde ze niet. En toen zegt ze: hoe dan ook, we zijn nu op de kamer dus je moet me op zijn minst 140 euro betalen. Dat dacht ik dus even niet zei ik, en ik ben naar de receptie gegaan, mijn beklag gedaan.

hoorde van één van de beren dat hem 300460 werd gevraagd

https://media1.tenor.com/m/bjH3M-53hpwAAAAC/het-eiland-ik-betaal-niks-eh.gif

Partycrasher
17 oktober 2024, 22:05
Ik ben bezig met een zeer uitgebreid verslag. Daarin zijn heel veel tips verwerkt over hoe het moet. Het zijn niet de clichétips, die laat ik aan anderen over. Ik hou me ook een beetje in, anders denken velen dat ik onrealistische dingen verzin. Het is allemaal mogelijk, maar er móet samengewerkt worden door 3 verschillende groepen. Anders gaan we er allemaal aan. Want kijk maar, een heleboel Ijsberen gaan er nu al geestelijk aan onderdoor. Dan zeggen ze wel dat er genoeg andere clubs zijn, maar die clubs waren er anders ook. Ze wilden gewoon het oude YinYang c.q. Golden Time terug. En het is echt mogelijk. Want de infrastructuur is er. Ontspan jullie.

Tjeppah
17 oktober 2024, 22:15
Ik ben bezig met een zeer uitgebreid verslag. Daarin zijn heel veel tips verwerkt over hoe het moet. Het zijn niet de clichétips, die laat ik aan anderen over. Ik hou me ook een beetje in, anders denken velen dat ik onrealistische dingen verzin. Het is allemaal mogelijk, maar er móet samengewerkt worden door 3 verschillende groepen. Anders gaan we er allemaal aan. Want kijk maar, een heleboel Ijsberen gaan er nu al geestelijk aan onderdoor. Dan zeggen ze wel dat er genoeg andere clubs zijn, maar die clubs waren er anders ook. Ze wilden gewoon het oude YinYang c.q. Golden Time terug. En het is echt mogelijk. Want de infrastructuur is er. Ontspan jullie.

Welke hockeymeisjes, van welke clubs moeten samen gaan werken ?

888
17 oktober 2024, 22:17
Hoorde dames in de andere club al klagen over Ying Yang. Waren vriendinnen geweest. Enorme hoge bedragen die opgelegd worden. Max 2 alcoholische drankjes per klant. bij uitzondering een 3e. daarna moet je ook de gewone drankjes gewoon afrekenen. Word niet goed schoongemaakt en lange wachttijden op een sleutel wat de pret niet bevorderd.

rob45
17 oktober 2024, 22:29
Ik ben bezig met een zeer uitgebreid verslag. Daarin zijn heel veel tips verwerkt over hoe het moet.

Advies : stuur een copietje daarvan naar het management van YY misschien kunnen ze er wat mee.

Partycrasher
17 oktober 2024, 22:34
Welke hockeymeisjes, van welke clubs moeten samen gaan werken ?

Ze zullen wel moeten samenwerken. Geen samenwerking, geen olympische medailles. Al die hockeywijven zijn geen vriendinnen van elkaar en spelen niet bij de club van hun eigen stad of dorp. Ze willen gewoon iets bereiken in hun favoriete sport. En dat wil ik ook, vraag maar aan bondscoach Eddy V.

Tjeppah
17 oktober 2024, 22:36
Ze zullen wel moeten samenwerken. Geen samenwerking, geen olympische medailles. Al die hockeywijven zijn geen vriendinnen van elkaar en spelen niet bij de club van hun eigen stad of dorp. Ze willen gewoon iets bereiken in hun favoriete sport. En dat wil ik ook, vraag maar aan bondscoach Eddy V.

Hou jij nu ook van Thaise hockeymeisjes?

pret
17 oktober 2024, 22:40
Ik snap het management / de leiding van YY echt niet. Kijken zij niet echt om hun heen wat er gebeurt. In de hoop dat ze misschien meelezen wil ik ze het volgende mee geven:

Planet Happy Garden (PHG) - hoge dames prijzen, weinig mannelijke bezoekers en nauwelijks recensies op verschillende forums.

Golden Gate (GG) - begon goed met schappelijke dames prijzen totdat PHG gesloten werd. Dit heeft ertoe geleid dat PHG-dames naar GG verhuisden, welke de kamerprijzen hebben opgevoerd. Vervolgens is het alleen maar bergafwaarts gegaan met GG en zakken nog altijd door.

Le Grand - Dames prijzen waren sinds de opening van LG te hoog en trekken nog altijd nauwelijks mannelijke bezoekers.

SixSense / Babylon - Bij deze clubs zijn de dames prijzen iets opgevoerd, maar stabiel gebleven, welke acceptabel zijn voor de ijsberen. En trekken nog altijd veel bezoekers aan.

Living Room - De dames prijzen waren te hoog. waardoor de mannelijke bezoekers wegbleven. Vervolgens werden de dames prijzen verlaagd naar 50€ en dat net de LR begon te draaien werd het vanwege een managementwissel alle vergunningen ingetrokken door de locale gemeente.

Saunaclub Venus - Één van de weinige clubs waar de magische 50€ gehandhaafd is, waardoor deze club zeer goed draait.

Acapulco Gold, Penelope - Deze clubs draaien desondanks met ietwat hygiënische mankementen het allerbeste momenteel . En waarom? Omdat de dames in deze clubs hun diensten verleenden voor 40€. Tegenwoordig zijn de damesprijzen ietsjes verhoogd naar 50€. Aangezien dit bedrag magisch is, blijven ze als het beste draaien.

Concluderend kunnen we het volgende stellen: clubs kunnen zich beter focussen op het aantrekken van mannen dan de dames. En de dames zullen dan vanzelf volgen, her bekende kip/ei verhaal hé. Het omgekeerde heeft en zal nooit werken.

Hopelijk doet management/leiding hier iets mee en anders zullen ze niet lang overeind blijven. Zo dat was mijn gratis advies voor zover. Voor meer kunnen we een schappelijke prijs afspreken. :biggrin:

PS De hier bovengenoemde prijzen van de dames zijn per halve uur.

Partycrasher
17 oktober 2024, 22:44
Hou jij nu ook van Thaise hockeymeisjes?

Nee, alleen van Nederlandse, Belgische en Duitse hockeymeisjes. De rest woont te ver weg. Ik ben een realist.

yylover
17 oktober 2024, 22:50
Inmiddels 5 pagina's over prijsgeleuter en slechts een paar echte verslagen.
Wat had ik me verheugd op heropening van deze club, en ik geef toe, er was enige teleurstelling. Niet over de hogere kamerprijzen, die had ik al verwacht.
Maar misschien is het niemand nog opgevallen. De club is een flink stuk kleiner geworden. Je merkt het pas echt als je buiten op het terras staat. Deze is gigantisch groot.
De oude bar/lounge is verdwenen, het restaurant is wel iets groter geworden maar staat op dezelfde oude lokatie. De oude wellness lokatie is nu de bar/lounge geworden.
De eigenaar heeft snel willen heropenen en heeft veel geld moeten investeren in de herbouw. Dat is ten koste gegaan van de uitgebreide wellness. Waarschijnlijk is het de bedoeling nu er weer geld binnen stroomt, toch weer aan te bouwen. Ik hoop dat dit gaat lukken, want dit was vroeger een van de beste winterclubs en ik zou graag zien dat dit weer terug komt.
En daarbij is er duidelijk ook nog te weinig personeel. Ik heb 2 bekenden gezien, een kok en de klusjesman zijn de enige overgebleven van bijna 6 jaar geleden.
Dat dames proberen er het maximale uit te halen, gebeurt ook in GG. 70/140 is aanzienlijk hoger. 140 had gerust iets lager mogen zijn.
IK had gehoopt dat YY na mijn pensioen weer mijn stamclub zou worden, maar dat gaat niet gebeuren. Het is wel heel dichtbij dus ik kom er weer terug. In de middag lunchen, wat relaxen, een kamer(tje) maken en na het avondeten weer naar huis, is voor mij voorlopig acceptabel. Mijn budget wordt sowieso volgend jaar iets lager. Voor langere bezoeken en 2 kamers (meestal een uur) blijf ik naar BB en SS gaan waar ik een uitstekende service kan verwachten. De budgetclubs blijf ik weg, heb ik genoeg van gezien.
Ik wacht af hoe (en of) deze club zich ontwikkelt. Het kan alle kanten op gaan.
Oh ja, misschien heeft PC dit gemist maar er liepen ook een paar Nederlandse (hockey) meiden rond.

stimpy3
17 oktober 2024, 23:29
Zelfs in de top-privéclubs kosten 'normale' extra’s zoals tongzoenen maximaal 20 euro en niet 50. Het gaat er vooral om dat ik niet wil onderhandelen en ervaringen zoals 'minstens een uur voor 200 euro' wil ik in een saunaclub niet meemaken.

In. Your. Fucking. Dreams.

Ik ben dit (ieder extra voor 50 euro, en dan met een hele waslijst aan extra's komen) geregeld tegengekomen bij dames in Magnum en Samya, en eerder ook al wel in PHG (voor ze lang dicht gingen). En je hebt daar ook nog variaties op; dames die de extra's zien als een eenmalige aufpreis, of denken dat ze ieder half uur de hele waslijst in rekening kunnen brengen. :joke: Maar je kunt ook geluk hebben en een dame treffen die zo'n beetje alles doet voor 100p30/150p60. Optik maakt wel iets uit maar ook weer niet zo verschrikkelijk veel. Bepalende factor is meer waar de dame mee weg denkt te kunnen komen.

Tjeppah
17 oktober 2024, 23:36
ik was er gisteren

Als het management de meiden adviseert deze prijzen te vragen dan zie ik hier geen verandering inkomen. YY lijkt hiermee een andere weg ingeslagen te zijn en niet meer dezelfde club en dezelfde ijsberen te willen ontvangen als voorheen. Het lijkt erop dat ze GG in het kwadraat willen zijn maar dan in een dagclub versie. Op deze manier hoeft de club in Lemiers hier geen concurrentie van te verwachten omdat die hun pijlen richt op een ander soort publiek en ook andere dvp's willen hebben.

laplagne
18 oktober 2024, 00:37
'Hoop is uitgestelde teleurstelling', maar ik heb niet de hoop dat de leiding van de diverse saunaclubs gaat 'gluren bij de buren'. Ik heb dat destijds bij de opening aan de leiding in Zundert gevraagd, maar die bedankten mij voor de tip en bekenden dat ze dit niet hadden gedaan. Het was echter 'mosterd na de maaltijd' en in Zundert is het nooit goed gekomen. Eigenlijk hadden ze bij Yin Yang een paar doorgewinterde ijsberen van deze site moeten inhuren voor de broodnodige adviezen in de ruil voor bijvoorbeeld een aantal gratis toegangsbewijzen. Het kan soms zo makkelijk zijn, maar aan de andere kant 'staan de beste stuurlui altijd aan de wal'.

mentholbear
18 oktober 2024, 00:38
daarna moet je ook de gewone drankjes gewoon afrekenen.

Ik dacht dat gewone drankjes bij de entree inbegrepen zit. Of geldt gewone drankjes afrekenen alleen voor de dames? Bij Oceans was dat het geval.

Maar misschien is het niemand nog opgevallen. De club is een flink stuk kleiner geworden.

Het speelde we in m'n hoofd wat er met de oude bar ruimte is gebeurd. Ik dacht dat dit deels kleedruimte met douche was geworden en uitbreiding van restaurant en misschien serre weg?

Maar ik vind het ook jammer dat de oude uitgebreide wellness weg is. Wat je zegt, het was daardoor een hele fijne saunaclub voor in wintermaanden. De binnensauna lijkt me oncomfortabel zo bij de nieuwe bar. En in de wintermaanden moet je een heel eind lopen om bij het zwembad en buiten sauna te komen en vice versa.

Persoonlijk had ik liever gezien dat vd douche ruimte bij de kleedruimte een toilet was gemaakt en de doucheruimte in de oude wellness was uitgebreid en daar anti slip tegels hadden gebruikt. Of desnoods anti slip matten.

Aan de andere kant, als je de nieuwe bar in het oude wellness gedeelte hebt en een uitgebreide wellness in de oude bar ruimte, dan past die rust ook beter bij het restaurant. Hoor je niet telkens kabaal vanuit de bar tijdens het eten.

Ik ben dit (ieder extra voor 50 euro, en dan met een hele waslijst aan extra's komen) geregeld tegengekomen bij dames in Magnum en Samya, en eerder ook al wel in PHG

Ik denk niet dat ie met top priveclubs saunaclubs bedoelt. Misschien bedoelt ie prive huizen? Heb daar geen ervaring mee, maar misschien dat daar voor tz meestal €20 extra gerekend wordt?

mentholbear
18 oktober 2024, 00:57
Eigenlijk hadden ze bij Yin Yang een paar doorgewinterde ijsberen van deze site moeten inhuren voor de broodnodige adviezen in de ruil voor bijvoorbeeld een aantal gratis toegangsbewijzen.

Als ik de reactie die funky kreeg zo zie, vraag ik me af of de ijsberen op dit forum wel hun doelgroep is, en daarmee of hun advies destijds wel gewaardeerd zou worden:

Mede beren betichten deze Dagobeer wel eens van krenterigheid met z'n hoop op 50p30, maar ik vermoed dat zelfs voor hen dergelijke tarieven te gortig is.

Partycrasher
18 oktober 2024, 00:59
Eigenlijk hadden ze bij Yin Yang een paar doorgewinterde ijsberen van deze site moeten inhuren voor de broodnodige adviezen in de ruil voor bijvoorbeeld een aantal gratis toegangsbewijzen.

Ik doe het gratis, op voorwaarde dat al mijn tips zeer nauwkeurig opgevolgd worden.

Picasso 1
18 oktober 2024, 01:39
Is het dezelfde eigenaar als voorheen?

Partycrasher
18 oktober 2024, 01:41
Is het dezelfde eigenaar als voorheen?

Ja, die hele mooie club is nooit verkocht. Dan zou je ook gek zijn.

Tjeppah
18 oktober 2024, 04:21
Als ik de reactie die funky kreeg zo zie, vraag ik me af of de ijsberen op dit forum wel hun doelgroep is, en daarmee of hun advies destijds wel gewaardeerd zou worden:

Mede beren betichten deze Dagobeer wel eens van krenterigheid met z'n hoop op 50p30, maar ik vermoed dat zelfs voor hen dergelijke tarieven te gortig is.

Ken je Funny omdat je hem Funky noemt ;)

pietpotent44
18 oktober 2024, 07:12
Ik snap het management / de leiding van YY echt niet. Kijken zij niet echt om hun heen wat er gebeurt. In de hoop dat ze misschien meelezen wil ik ze het volgende mee geven:

Concluderend kunnen we het volgende stellen: clubs kunnen zich beter focussen op het aantrekken van mannen dan de dames. En de dames zullen dan vanzelf volgen, her bekende kip/ei verhaal hé. Het omgekeerde heeft en zal nooit werken.

Hopelijk doet management/leiding hier iets mee en anders zullen ze niet lang overeind blijven. Zo dat was mijn gratis advies voor zover. Voor meer kunnen we een schappelijke prijs afspreken. :biggrin:

PS De hier bovengenoemde prijzen van de dames zijn per halve uur.

Precies mijn gedachten ook. Onbegrijpelijk dat ze geen marktonderzoek gedaan hebben. En begrijpen hoe het in saunaclubland en bij de concurrentie werkt.

pietpotent44
18 oktober 2024, 07:13
Indien je beetje ga rekenen is het 100 euro + 70 euro inkom + taxi van 40 euro dus iets meer dan 200 euro per dag, met de prijzen hebben ze na 2 kamers van een uur amper iets verdiend, daar wij allen weten dat ze niet voor onze mooie ogen komen of wat dan ook, is het begrijpelijk dat ze zulke prijzen vragen.
Er zijn forumleden die willen geloven dat indien de prijzen laag blijven de dames meer verdienen, dan wordt het tijd dat ze echt met de dames gaan praten, waaruit zal blijken dat het toch niet allemaal zo eenvoudig is zoals wij denken. De dames zijn mensen en geen machines en ja naar de dvp’s gaan is altijd een dure hobby geweest.

Er is een YY dames hotel.

pietpotent44
18 oktober 2024, 07:15
Veel dank aan iedereen die al verslag heeft uitgebracht. Alles wat ik tot nu toe heb gelezen, schrikt me af. Het gedrag van de vrouwen en de individuele prijsstelling en oplichtingsmethoden zijn een No-Go. Als ik 200 euro voor een fatsoenlijk uur moet betalen en van tevoren met alle vrouwen eerst over prijzen moet onderhandelen, kan ik net zo goed naar het Sharks gaan. Ik wil niet discussiëren en onderhandelen in een saunaclub. Ten minste de minimale standaard moet zonder discussie worden voldaan; over tongzoenen en fetisjextra's kan men onderhandelen – maar ik betaal geen 50 euro extra voor tongzoenen. Zelfs in de top-privéclubs kosten 'normale' extra’s zoals tongzoenen maximaal 20 euro en niet 50. Het gaat er vooral om dat ik niet wil onderhandelen en ervaringen zoals 'minstens een uur voor 200 euro' wil ik in een saunaclub niet meemaken.

Ik had gehoopt dat de exploitanten hier slimmer zouden zijn – maar het is hetzelfde als in Golden Gate. Ik wilde dit weekend naar Roermond gaan, maar ik wacht liever..

Het lijkt momenteel inderdaad op een Golden Gate of Le Grand start. Maar dan nog een paar graadjes erger.

pietpotent44
18 oktober 2024, 07:16
Verslag donderdag 17 okt

Ik was er van ca. 13u tot 19u.

Vrouwen
Er waren ca. 20-25 vrouwen en 30 beren. Vrouwen waren o.a. afkomstig uit Vaals, Le Grand, Babylon, Samya, Golden Gate, en zelfs Oostenrijkse club(s).

Wat dames namen / omschrijvingen:
Jessica (Oostenrijk)
Vita (ex SS)
Grote Roemeense twintiger (SS)
Nikita, rossige readhead (ex SS, ex LR, ex GG)
Vrouw met bril (SS)
Roos (Nederlands halbloedje, Le Grand)
Nederlandse vrouw met bibob haar (bijna kaal)
Vrouw met fel rood /paars lang haar

Weinig of geen stunners gezien, veel (Roemeense) mediocre vrouwen, meeste twintigers met tattoos, ducklippen, en 'baby baby' woordenschat.

12 vrouwen uit Vaals hebben het in yy geprobeerd, maar 6 daarvan zijn al na 2 dagen weer terug naar Vaals vanwege te weinig klanten. Veel vrouwen zag ik urenlang zitten zonder te kameren. Opvallend genoeg had Vita (half de 50 jr) werk genoeg (vaste klantjes en ouderwets goede service tegen ouderwetse prijs).

Prijzen
Vlak na binnenkomst hoorde ik mannen daar hun ervaringen aan elkaar vertellen, waar mijn oren van gingen klapperen: een man zei dat het pas begon met (basis prijzen) 70e voor half uur en 140e voor uur, maar dat daar bijna altijd extras bovenop komen (bijv. pzc 50e extra), bijna overal wordt (fors) extra voor gevraagd, en de oude kale manager (is niet de eigenaar) moedigt dat vreemd genoeg zelfs aan. Die rekenden de dames zelfs voor dat als een man handeling x, y en z wil (bijv. pzc, zoenen, likken, etc), je aan een uurtarief van bijna 300 euro zou komen! Basistarief met alleen pzc is dus al bijna 200e per uur! Daarvan moest hij zelf ook wel toegeven dat (bijna) 300e per uur toch wel erg veel was (dus zijn advies aan vrouwen: beetje schipperen met prijzen als vrouw, maar wel extra vragen).
Je moet dus standaard met elke vrouw onderhandelen alleen al om de prijs niet te extreem te laten oplopen :gruebel:.
Ik vind dit eerlijk gezegd een buitengewoon vreemde gang van zaken voor een 'saunaclub'.

Ik heb zelf 2 kamers gemaakt van een uur. Allebei voor 'slechts' 120e. Maar waren wel bekenden, waarvan ik de ene al meer dan 10 jaar ken, maar met de andere had ik slechts ooit 1 keer eerder een kamer gemaakt. Ik gaf bij beide vantevoren aan dat ik niet bereid was om 140e te betalen, maar max. 120e. Maar buiten het feit dat algemeen bekend is dat ik een gouden pik heb ;) (alleen Jack42 wist dat nog niet), waren dit denk ik wel uitzonderingen.

Probleem prijzen
Ik denk dat het probleem 2 oorzaken heeft:

de eerste is dat ze een mix van vrouwen hebben binnengehaald van vrouwen die weinig verdienden in andere clubs, plus vrouwen die gewend zijn te upsellen, en geen idee hebben hoeveel een normaal salaris van een hardwerkende man is.

De tweede oorzaak is de (bijna MeToo) manager die blijkbaar niet bekend is met het saunaclub concept, met wat al 20 jaar gebruikelijk is in saunaclubs, (zoals pzc altijd standaard in basisprijs inbegrepen, massa is kassa, niet hoeven onderhandelen over prijzen (tenzij iets extreems zoals anaal of CIM) en vrouwen netto meer overhouden dan in een privehuis, waar overal belasting op wordt betaald en groot deel opbrengst naar het huis gaat. En je geen entree hoeft te betalen, etc.). Vreemd genoeg moedigt de manager aan dat de vrouwen overal extra voor vragen. Hij redeneert meer alsof het een (duur) privehuis is waar het wel gebruikelijk is voor sommige dingen extra te vragen, en hij wil qua wetgeving Roomser zijn dan de Paus.
Doe die 2 oorzaken bij elkaar, en je hebt de meest toxische mix die je hebben kan. Blijkbaar redeneren ze ook dat, omdat de club chique oogt, de bezoekers ook maar flink de portemonnee moeten trekken voor zon 'klasse tent'. Een grote misvatting. De vrouwen die er nu zitten zijn verre van klasse vrouwen. En zelfs als het wel klasse vrouwen waren, rechtvaardigt het nog steeds geen absurde (totaal)tarieven van 150-300 per uur, als je GOSC service wil (wat in de meeste andere saunaclubs in de regio voor 100 tot 120 euro per uur wordt aangeboden).

Eten
Wel goed: soep, groente, pancake, broodjes met beleg, vlees, kaas, burgers, etc.

Wellness
Dat is (nog) niet veel: 1 lauwe binnensauna en 1 buitensauna. Ironisch genoeg hadden ze in 2006 een mooiere en meer uitgebreide wellness dan nu in 2024.
Ik kwam een gast tegen in de sauna die speciaal voor de wellness was gekomen, maar die was teleurgesteld. Er schijnt wel een jacuzzi besteld te zijn, maar dat duurt nog een tijdje.

Rust ruimtes
De enige plek waar je binnen kan rusten of een tukkie doen is de ondergrondse bioscoopruimte (was er altijd al).

Gebouw en inrichting
Het is netjes, schoon en sjiek. Smaken verschillen natuurlijk, en ik geef meer de voorkeur aan een huiskamer / bruin cafe inrichting, omdat dat gezelliger en warmer aanvoelt. Maar goed, aan het gebouw en inrichting zal het niet liggen. Dat is in orde. De meeste kamers en entree zijn nog hetzelfde als voorheen. Grootste verandering is de weg naar de bar die verplaatst is.

Mijn voorlopige conclusies

1.) Als yy succesvol wil worden, en vooral concurrerend wil zijn met de andere bestaande saunaclubs in Limburg en grensstreek NRW, dan zal het zeker snel de standaardprijzen naar beneden moeten bij stellen, en sowieso ook stoppen met overal extra voor te laten vragen (pzc wordt al 20 jaar in de prijs inbegrepen in saunaclubland, en ook tongzoenen is nooit een extra geweest, hooguit dat niet elke vrouw het doet).
Vooral de uurprijs van 140 zou moeten zakken naar 110 of max. 120 (alleen al omdat er ook gasten zijn die meerdere uren op een kamer doen, moet ook dan beetje te doen blijven). De halfuurprijs zou idealiter 60e moeten zijn. Maar met 70e voor het eerste half uur komen ze waarschijnlijk nog wel weg, mits ze dan in elk geval de uurprijs wel fors verlagen.
Zoniet, dan missen ze 95% van de ijsberen doelgroep, en wordt het meer een duur luxe bordeel, zoals voor miljonairs in het gooi.

En nee, het bekende 'alles wordt nou eenmaal duurder' is geen rechtvaardiging voor 40% prijsstijging over de afgelopen 5 jaar (want die inflatie was 20%, wat 'slechts' max. 60e / 120e zou rechtvaardigen). En ook het bekende 'het is maar een tientje meer' geldt alleen voor het eerste half uur, voor een uur praat je namelijk al over 3 of 4 tientjes, en dat gaat behoorlijk aantikken, zeker als je regelmatig de club bezoekt en/of veel uren kamert. Bij 3 of 4 uren kameren is dat al een verschil van rond de 100e per clubbezoek. Dat kost uiteindelijk duizenden euros per jaar meer. Dat is dus niet zomaar een beetje.

2.) Er zal een beter dames selectie beleid moeten komen. Deze club is een magneet voor upsellers geworden. Dat is niet het type vrouw die voor een succesvolle club zorgt (sterker: eerdere upsellclubs zoals GG en LG draaien voor geen meter, en lopen leeg).
En ook het management zelf moet zich eens achter de oren krabben, en kijken naar de concurrenten, en naar wat gebruikelijk is in saunaclubland qua prijzen en service. Deze manager heeft duidelijk niet goed zijn huiswerk gedaan. En helpt zo de club naar de kloten.

3.) De wellness zal sterk verbeterd moeten worden. Je bent een saunaclub. Straal dat dan ook uit.

4.) Bij de huidige tarieven plus upselling hebben gewone ijsberen hier (voorlopig) helemaal niks (meer) te zoeken, en zullen doorrijden naar hun andere favo clubs waar nog wel betaalbare tarieven voor GOSC service gelden. yy is wat dat betreft momenteel totaal niet concurrerend helaas.

Ik hoop vurig dat mijn favorieten zo verstandig zullen zijn in hun huidige/oude club te blijven, en niet naar yy te gaan.
In elk geval niet zolang de dames prijs problemen niet zijn opgelost. En zolang er geen vergelijkbare / concurrerende prijzen zoals in de andere saunaclubs worden gehanteerd.

veuxpastedire
18 oktober 2024, 08:22
Hoorde dames in de andere club al klagen over Ying Yang. Waren vriendinnen geweest. Enorme hoge bedragen die opgelegd worden. Max 2 alcoholische drankjes per klant. bij uitzondering een 3e. daarna moet je ook de gewone drankjes gewoon afrekenen. Word niet goed schoongemaakt en lange wachttijden op een sleutel wat de pret niet bevorderd.
Dit wil ik wel even corrigeren, het lijkt me het relaas van een teleurgestelde dame met een bijzonder actieve fantasie. De boel was werkelijk brandschoon, overal, alles. Wachten op een sleutel zou alleen waar kunnen zijn als alle kamers vol zaten. Geen idee hoeveel kamers er zijn maar veel en ik durf er een godsvermogen om te verwedden dat die niet allemaal vol waren. Over alcoholische drankjes weet ik weinig, maar ik denk dat het verdienmodel van deze club stevig hoopt te kunnen leunen op extra consumptie in de bar, want ik heb meer (dure) sterke-drank flessen zien staan achter de bar dan in een gemiddelde kroeg. Ik heb zonder enig probleem continu drankjes kunnen bestellen bij de bar, zonder enig commentaar en heb ook veel andere mannen dat zien doen.
Als je de club wilt afkraken, prima, maar doe dat dan wel met valide argumenten (die er genoeg zijn te vinden) en niet met allerlei verzonnen onzin.
Das dus niet tegen jou (888) maar tegen de dame die blijkbaar liep te klagen. Doet me denken aan deze, over internationale vrouwendag:

https://i2.wp.com/heindekort.nl/hein/wp-content/uploads/2020/01/hein-de-kort-internationale-vrouwendag.jpg?w=492&h=562&ssl=1

WA
18 oktober 2024, 08:23
Thanks PP44. Wellness minder dan voorheen en naar het zich laat lezen ook minder dan SS :frown: Planning voor vanmiddag gewijzigd.

Tja wat prijzen betreft: ik heb m’n vragen / gedachten daarover al eens verwoord en het lijkt, al is het nog te vroeg voor een definitieve conclusie, toch wel die kant op te gaan.

veuxpastedire
18 oktober 2024, 08:25
Verslag donderdag 17 okt

Vrouw met fel rood /paars lang haar

Dat is Maria, waar ik hierboven over sprak. 28 jaar, Roemeens, spreekt heel aardig Engels ook.

rob45
18 oktober 2024, 08:27
Verslag van donderdag 17 oktober.

Vreemd om die route weer te rijden na jaren maar bij het oversteken van het fietspad en het rijden op de luxe oprijlaan daarna het bekende geluid van de steentjes op de parking.
Op naar de ingang waar 2 heren staan van de security die vriendelijk groeten en enkele momenten later sta ik in de idd zakelijke receptie met een vriendelijke thekedame.Een geldslurper slikt je geld in en wisselt ook nog eventueel.

Lockers zijn met een chipbandje te openen en het systeem wijst je een willekeurig nummer toe.
Op naar de bar en wat opvalt is de toegang door een lange gang rechtstreeks naar de bar (rechtsaf) e restaurant (linksaf) lockerruimte is nu ook helemaal apart en dus een betere indeling. Aan de lange gang bevind zich ook een moderne grote toiletgroep voor dames en heren apart (ook een verbetering dus.)
De bar/loungeruimte prima indeling en mijn inziens ook groot genoeg.
Wel is de club een stuk kleiner geworden en helaas is de prachtige oude welness ruimte er bij ingeschoten.
Hopelijk bouwen ze in de toekomst nog een stukje bij op de plaats waar de 2 jacuzzi's komende maand worden geplaatst.
Sauna buiten bij zwembad is er nog en een kleine sauna binnen bij de barruimte en ook een kleinere doucheruimte.Bij de lockers is ook een doucheruimte.
De bioscoop is er ook nog aanwezig.
Ook is er nu een heel megagroot terras kan je idd zien de club is wat kleiner geworden.Het restaurant grenst ook meteen aan het terras nu (ietsje groter),de oude barruimte is namelijk helemaal verdwenen.Het nieuwe terras is deels overkapt en daar zaten wij gezellig aan een drankje te genieten van het mooie weer met wel 20 gr. De oude steen met de letters YinYang staat er ook nog met natuurlijk het buitenzwembad met daarvoor de bekende trap naar beneden.
Weinig verlichting en nog geen muziek buiten en ook nog maar deels ingericht.
Wat ik zeker mis is de mensroom/rust- relaxruimte wat zeker bij deze club hoort.
Wel buiten voor de rokers een ruime bank achter de barruimte met overkapping.
Resumerend, netjes verbouwd,betere en praktische indeling met een aantal zaken sterk verbeterd.Ook de inrichting oogt superdeluxe en mag er zijn.
Aantekening: met een volwaardige welness binnenruimte en mensroom zou deze club helemaal af zijn.

De cijfers : Vandaag 30 a 35 dames en zo'n 40 beren.
De sfeer prima in orde en de muziek was oke.
Eten in het restaurant ook op peil wat we gewend zijn van YY ..Alles vers en uitgebreid (nog geen bamiblokken gezien)

De dames lineup : van alles en nog wat, sommige bekend sommige niet, liepen een paar heel mooie dames bij. Vita kwam ik tegen bij de bar en die vertelde dat ze weer thuis was [emoji846] dat geloof ik wel ze heeft er jaren gewerkt.

Over de damesprijzen is al veel geschreven dus het enige wat ik te melden heb is een Waarschuwing om dit duidelijk van te voren met de dame in kwestie te bespreken.Er zijn prijzen gehoord tot wel 100-150/30 en 200-300/60 dus denk niet dat iedereen in deze club de prijs van 70 hanteert.
Hopelijk beweegt zich dit verhaal zich de komende tijd naar een acceptabeler niveau,ik denk dat dat beter is voor iedereen maar vooral voor de club zelf.

YY 2.0 ? Ik denk het wel met de serieuze aantekening dat een volwaardige welnessruimte en mensroom nog een keer gerealiseerd moeten worden.

Vriendelijkheid personeel dik in orde.
Mag nog wel wat personeel bij (zeker als druk is)

Eindconclusie voor nu :
Ze zijn op de goede weg met YY 2.0 maar het dames verhaal zal beter moeten scoren, dus sowieso geen uppselling, met een normalere prijsstelling, dan zal je meer concurrerend zijn en worden tegenover andere clubs.

Het zit er wel in voor deze zeer prachtige club maar je moet het er ook gaan uithalen !
We gaan het zien....

kempie
18 oktober 2024, 08:35
Ik lees niet bijster veel goede verslagen ik was er al bang voor.

Ik ben een iets andere mening toegedaan dan de meeste. 70p30 140p30 zou prima kunnen zijn. Dan moet de line-up echter wel optisch een stuk meer te bieden hebben dan in andere saunaclubs en de service van een goed niveau zijn inclusief minstens pzc.

Ik kan natuurlijk vergelijken met wellcum. Ik denk wel dat er ruimte is voor een club als dat hier want je ziet hier geen club waar de line-up optisch zo goed is en er zoveel van die mooie dames een prima service verlenen. Zo’n club kan met hogere prijzen best overleven hier. Zou namelijk wel uniek zijn hier want heeft een veel betere line-up dan de clubs hier, je vindt er maar weinig dames met afwerk sex. En het service niveau is te vergelijken met BB of SS. Het is ook niet zo dat in SS geen dames zitten die een matige service geven. Zijn er vrij veel zelfs en dat de betere dames nou echt stunners zijn optisch nee. Als stam gast heb je daar ju eenmaal je vaste dames maar als sporadische bezoeker vindt ik de line-up daar optisch altijd vrij mager, is het oppassen welke dames ik kies. Zie je een stunner is het vaak een nieuwe dame die upselt. Of een dame die er mee door kan dan blijkt die er vaak al een tijd te werken. Gelukkig zijn er enige uitzonderingen maar dat is geen hand vol voor mij. Service is dan prima maar ook geen wow wat goed.

Maar gezien de verslagen hier denk ik niet dat yy een unicum lijkt te worden. Omdat meerdere mannen het over een line-up hebben waar geen stunners bij zitten en dan nog al dat upselling lijkt yy niet die unieke club te worden met een betere line-up en hoger gemiddeld service niveau voor nog een beetje redelijke prijzen en zie ik de noodzaak niet deze club snel te bezoeken. Het bleek toch de verwachte illusie te zijn. Hoop (maar geen geloof) tegen beter weten in.

frittentitten
18 oktober 2024, 09:04
Indien je beetje ga rekenen is het 100 euro + 70 euro inkom + taxi van 40 euro dus iets meer dan 200 euro per dag.

In de jaren met de oude bar erin kan ik me herinneren dat dames mij verteld hebben dat ze in de YY konden blijven slapen.
Dit zal denk ik wel niet meer mogen om ivm vergunning

mentholbear
18 oktober 2024, 09:53
Ken je Funny omdat je hem Funky noemt ;)

M'n auto correct toetsenbord deed weer iets te ijverig z'n best ;)

Peterpanzer
18 oktober 2024, 10:39
Aber das Verbot in den Verdichtungszimmern zu übernachten wurde in Deutschland mit dem Prostitutiondgesetz geschaffen. Also müsste es in den NL doch weiter möglich sein.

Badjas27
18 oktober 2024, 10:44
Geef yy ff de tijd, om alles binnen 2 dagen af te zeiken is ook triest. Er is weer een mooie sc bijgekomen.
Denk dat de eigenaar heus wel weet waar die mee bezig is, en tijden zijn veranderd, alles heeft zen tijd nodig.
Veel leden hier praten of ze zelf al een sc hebben gehad of weten hoe het achter de schermen allemaal werkt.
De beste stuurlui staan aan wal!!! En de meesten hebben allemaal een glazenbol!
Er is weer een mooie sc erbij, geniet ervan of rij door !!

Picasso 1
18 oktober 2024, 11:10
Als yy succesvol wil worden, en vooral concurrerend wil zijn met de andere bestaande saunaclubs in Limburg en grensstreek NRW, dan......

...moet de eigenaar van YY de huidige manager zo snel mogelijk ontslaan. Niet morgen pas, ook niet vandaag, gisteren al.

DMZ001
18 oktober 2024, 11:37

Het zou behoorlijk helpen als YY dames van verder weg zou helpen aan een accommodatie. Wat te denken van een vakantiepark. Daar kunnen ze een paar maanden bivakkeren en zo een paar maanden lekker bijverdienen in YY. Haal wat Poolse dames hierheen, uit Moldavië, of wat stunners uit de Baltische staten (Litouwen, Estland, Letland). Verder lijkt het me belangrijk dat het management van YY zich open opstelt naar de beren en geen klachten gaat negeren of wegwimpelen maar er wat mee doet.

Ties85
18 oktober 2024, 13:20
Het zou behoorlijk helpen als YY dames van verder weg zou helpen aan een accommodatie. Wat te denken van een vakantiepark. Daar kunnen ze een paar maanden bivakkeren en zo een paar maanden lekker bijverdienen in YY. Haal wat Poolse dames hierheen, uit Moldavië, of wat stunners uit de Baltische staten (Litouwen, Estland, Letland). Verder lijkt het me belangrijk dat het management van YY zich open opstelt naar de beren en geen klachten gaat negeren of wegwimpelen maar er wat mee doet.

Vakantieparken genoeg in de regio merendeel van die Peter Gillis achtige dingen maar goed genoeg voor alleen de nacht.
Een blik stunners trek je vandaag de dag echter niet meer ineens open helaas, en ik hoop dat de club zich nog eens bedenkt of ze een saunaclub willen blijven of meer een Roermondse Bocacio maar Roermond is Laren niet he.
Le Grande dacht ook met hun mooie zaak en en exclusieve prijzen dat de heren zouden binnen stromen maar dat is nou eenmaal niet het concept van een saunaclub je kunt veel willen maar uiteindelijk beslist de klant.

Husky
18 oktober 2024, 13:37
Terwijl ik afgelopen woensdag genoot van een heerlijke zomerse najaarsdag op het terras van Venus met mij bekende ijsberen kon ik een glimlach niet onderdrukken na het lezen van de eerste YY recensies,
de meeste gaven een weergave van hun belevenissen in YY van gladde tegels, tot dure dames,lekker eten enz. enzv.
Ook konden een aantal het niet laten om een sneer uit te delen naar andere saunaclubs zoals Haradamannetje en jack45, of om als stammies hun eigen saunaclub zoals Sixsens,Venus en Babylon te promoten!
Beste ijsberen geef YY een kans en wees blij dat Nederland weer een mooie saunaclub rijker is en de toekomst zal leren hoe succesvol deze club zal worden en hopelijk worden opmerkingen meegenomen,
kwam zelf met een regelmaat in YY voor ik zelf de pen van het ijsberenforum ter hand nam,vooral in de zomermaanden en af en toe buiten de zomermaanden en het was altijd genieten.
Zo wees opbouwend met positief kritische berichtgeving en breek niet de boel al bij voorbaat af.
Groet u vanaf de mooie Veluwe waar we weer water uit de kraan mogen drinken:):wink2:

Mosje1
18 oktober 2024, 14:42
Ik ben het hiermee 100% eens.

bref-jefke
18 oktober 2024, 15:12

Nog nooit van mensenhandel gehoord zeker...

Eisschrank
18 oktober 2024, 15:21
Liebe Ijsbären, erst einmal viele Grüsse an alle.
Leider spreche ich kein Niederländisch, aber das Forum ist (dank Google translate) eine tolle Informationsquelle. Respekt!
Alleine, manche Abkürzungen verstehe ich nicht. TZ und PZC habe ich bei Google herausfinden können, aber ihr verwendet auch einige Abkürzungen (z.B.: GOSC), die mir verschlossen bleiben... Leider...
Ich wünsche dem YY 2.0 alles Gute! Eigentlich hängt nach meiner Meinung doch alles nur davon ab, ob der Inhaber die Damen rasch (!) davon überzeugen kann, einen einheitlichen (Babylon-) Standard zu vernünftigen (!) Preisen anzubieten. Dann kommen die deutschen, niederländischen etc. Ijsberen von alleine, die Damen verdienen mehr - und er verdient dann auch ganz sicher mehr!
Eigentlich wollte ich am Samstag hin, aber nach all den Berichten - auch in deutschen Foren - warte ich lieber bis zum Geburtstag, falls sich die Berichtslage nicht verbessert. (Ich habe dort gefragt. Am Geburtstag hat man auch dort freien Eintritt.)

DMZ001
18 oktober 2024, 16:53
Nog nooit van mensenhandel gehoord zeker...

Waarom zou er sprake zijn van mensenhandel als er dames accommodatie wordt aangeboden of als er daarin bemiddeld wordt om vrijwillig een paar maanden in een saunaclub te werken?

rob45
18 oktober 2024, 17:47
Geef yy ff de tijd, om alles binnen 2 dagen af te zeiken is ook triest. Er is weer een mooie sc bijgekomen.
Denk dat de eigenaar heus wel weet waar die mee bezig is, en tijden zijn veranderd,
Er is weer een mooie sc erbij, geniet ervan of rij door !!

Helemaal ook waar, het doorrijden zal voorlopig wel betere welness en lagere prijzen dames opleveren en dat is ook waar.Als ze weten waar ze mee bezig zijn dan zullen ze binnenkort wel landen !
Wat ook waar is dat het tijd zal kosten en idd kan je dan niet de club afzeiken binnen 2 dagen.
Voor veel beren zal het wel afwachten zijn vermoed ik...

uurtje
18 oktober 2024, 18:59
GOSC - Goodl Old Saubaclub Service.. damit sind wohl ZK, Blasen ohne und GFE gemeint... glaube ich...

Wederom, net zoals zo vaak komen ze weer. De beren met eindeloos begrip. 'Geef het ff de tijd... ze zijn net open... laten we niet meteen'... bla bla bla.... Wil het wel zien als er een nieuwe autodealer is met 'opstart' problemen. Zou er dan nog altijd vergeving zijn? Het fenomeen saunaclub bestaat al heel heel lang. Er zijn zat mensen die weten hoe zoiets werkt en er zijn ook zat mensen die je precies kunnen vertellen wat niet werkt. In Nederland, wellicht met uitzondering van de club in Vaals en het hele vroege YY heeft het saunaclub concept nooit echt gewerkt. Waarom niet? Omdat op de een of andere manier er een combinatie gemaakt werd van club en priveontvangst. Om concreet te zijn; wel de volle mep aan inkom betalen en vervolgens met hoge prijzen, per uur, geconfronteerd worden. En als het ff kan ook voor elke extra de hoofdprijs aftikken. En extra's waren er altijd, opeens, heel veel. Zundert is daar een beetje een voorbeeld van, het Badda Bing (Tilburg) was daar een prima voorbeeld van en volgens mij zit er ook nog zo een mislukt projekt in de Randstad.

Dat de tegels levensgevaarlijk zijn weten de meeste YY gangers. Daar zijn echt behoorlijke ongelukken gebeurd. Dat mag enig naam hebben. Dat dit probleem niet is opgelost is veelzeggend. Als je dan ook niet voldoende personeel achter de bar hebt (was vroeger ook al een probleem bij YY) en de dames de vrije hand laat, dan zijn de rapen gaar. Het is makkelijker om goed te beginnen en dan eventueel teugels te laten vieren dan een 'El Dorado' te corrigeren. Mijn voorspelling; is niets en wordt niets. Zodra de dames niet meer bepalen mogen wat er in YY gebeurd gaan ze weg. Die gaan weer terug naar daar waar ze vandaan gekomen zijn. Althans, voor zover ze daar zelf inspraak in hebben en voor zover het belastingtechnisch strookt. Daarna is het niet veel anders dan GG of Magnum. Daar zal best klandizie voor zijn, maar daar was weer wat mee. Is het dan helemaal treurig? Nee... want in Vaals en bij GG halen ze opgelucht adem....

frittentitten
18 oktober 2024, 19:01
Laten we hopen dat de eigenaar zo eens af en toe hier leest wat de gemiddelde beer ervan vind. En kijkt wat en hoe hij dit evt kan veranderen

Bij LR was het ook zo dat bij de opening de dames een naar mijn mening te hoog tarief hanteerde.
Daarna ben ik er niet meer geweest. Maar van alles wat ik ervan gelezen heb hoop ik dat dit niet met de YY gaat gebeuren.
Zou zonde zijn

Mesc1978
18 oktober 2024, 19:34
Net zoals met veel dingen in het leven kosten grote veranderingen tijd. Door de lange sluiting van YY kan je de heropening als een 'market disruptor' beschouwen. Uiteraard zie je in die fase van marktverstoring dat dit opportunistisch gedrag tot gevolg heeft. Uiteindelijk komt de balans weer terug en lossen deze problemen zich vanzelf op. Ik snap ook wel dat de dames zoveel mogelijk willen verdienen met zo min mogelijk inspanning en ook daar zal een balans ontstaan in de hoeveelheid inspanning en inkomsten. En ook al probeert die manager het upsellen aan te moedigen, de dames hoeven dit uiteindelijk niet te doen. Ook al zouden ze graag aan kartelvorming willen doen qua prijzen en service, de markt corrigeert hen vanzelf wel. Uiteindelijk winnen de euro's het toch wel en tijd is onze grootste vriend.

Wat ik graag hoop te zien, is een nieuwe inventarisatie van paspoortjes aangezien die ook opgeruimd zijn zodat we ook een goed beeld hebben van welke dames daar nu rondlopen en hoe ze zich gedragen. Zelf ben ik nieuwsgierig naar twee dames of ze daar rondlopen, en misschien kom ik zelf wel een keer kijken als ik tijd en zin heb...

Tropische_verrassing
18 oktober 2024, 20:00
Waarom moeten we het tijd geven??

De eigenaar weet heel goed hoe het wereldje werkt. Hij heeft YY al jaren. Hij hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden.

Gevalletje snel willen cashen??

Meme Moo
18 oktober 2024, 20:06
Net zoals met veel dingen in het leven kosten grote veranderingen tijd. Door de lange sluiting van YY kan je de heropening als een 'market disruptor' beschouwen. Uiteraard zie je in die fase van marktverstoring dat dit opportunistisch gedrag tot gevolg heeft. Uiteindelijk komt de balans weer terug en lossen deze problemen zich vanzelf op. Ik snap ook wel dat de dames zoveel mogelijk willen verdienen met zo min mogelijk inspanning en ook daar zal een balans ontstaan in de hoeveelheid inspanning en inkomsten. En ook al probeert die manager het upsellen aan te moedigen, de dames hoeven dit uiteindelijk niet te doen. Ook al zouden ze graag aan kartelvorming willen doen qua prijzen en service, de markt corrigeert hen vanzelf wel. Uiteindelijk winnen de euro's het toch wel en tijd is onze grootste vriend.

Wat ik graag hoop te zien, is een nieuwe inventarisatie van paspoortjes aangezien die ook opgeruimd zijn zodat we ook een goed beeld hebben van welke dames daar nu rondlopen en hoe ze zich gedragen. Zelf ben ik nieuwsgierig naar twee dames of ze daar rondlopen, en misschien kom ik zelf wel een keer kijken als ik tijd en zin heb...

Market disruptor?

Je bedoelt dat YY zichzelf op deze manier disrupt. En zich niet de markt weet in te vechten. De verstoring zit namelijk momenteel in YY zelf. En niet in de ‘markt’, door de heropening van YY.

Van disruption van de markt is alleen sprake als je zo’n unieke/vernieuwende dienst of product levert, dat de gevestigde orde het nakijken heeft.

Hier lijkt toch eerder het tegendeel het geval te zijn.
In ieder geval dan toch in de opstartfase van YY.
Ze lijken zichzelf opnieuw uit te moeten vinden en de damesprijzen weer te moeten stabiliseren, willen ze een solide kans maken.

Dus hoezeer je het ook wenst, van market disruption door YY is momenteel nog geen sprake.

rob45
18 oktober 2024, 20:30
[QUOTE=Tropische_verrassing;852781

De eigenaar weet heel goed hoe het wereldje werkt. Hij heeft YY al jaren. Hij hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden.

Gevalletje snel willen cashen??[/QUOTE]

Nee, het is iets anders...

Cashen gaat hij ergens anders doen [emoji57]

Eddy_V
18 oktober 2024, 20:34
...moet de eigenaar van YY de huidige manager zo snel mogelijk ontslaan. Niet morgen pas, ook niet vandaag, gisteren al.
Als deze manager in dienst is, was dat geen slimme zet. Als het echter de zetbaas is op wiens naam de vergunningen zijn aangevraagd dan ligt dat wat lastig..

PS één van de ijsberen, ik meen yylover, had toch geschreven dat het pand dat vroeger ook als dames-hotel werd gebruikt inmiddels weer in gebruik is en dat daarvandaan ‘s ochtends dames naar de club waren gekomen? Om de berichten waarin geschreven werd over slaapplaats problemen plat te slaan

Brad Clitt
18 oktober 2024, 20:47
Ik was vandaag ook eens gaan kijken...
... en daar blijft het voorlopig (of voor altijd) ook bij.

Ik kan er helaas niet meer van maken, geen reden kunnen vinden om de badjas daar weer aan te trekken mocht ik dat willen (ik wil en hoef niet overigens...).
Waar de eerste generatie YY-gangers moeite had met de verbouwing van 2013 heb ik dat met de verbouwing van nu. Ik vind het geen geslaagde setup en die steenvlakte (oftewel terras) is gewoon ontsierend en te groot (ook al wordt er wat wellness en meer tafels/stoelen geplaatst). Je kunt nu wel gewoon met de auto tot aan het terras rijden zag ik, dus dat is handig voor de mensen die slecht ter been zijn.

Bij aankomst (13.45) en vertrek (16.15) was de parkeerplaats voor zo'n 60 procent leeg, het aantal dames was zo'n 30 denk ik en het aantal heren zo'n 40. Ik had nog gedacht dat op een vrijdag de line-up wat zou aantrekken (ook optisch) maar vandaag was dat nog niet het geval.
Het eten was gelukkig wel goed al was ik best wel teleurgesteld dat er geen bamiblokken waren, dat had de middag nog kunnen redden voor mij. Verder kwam ik geen bekende (forum)beren tegen en ook de dames waren allemaal onbekenden voor me (maar ben ook al twee jaar niet meer in een club geweest). Naar prijzen heb ik niet geinformeerd want ik was toch niet van plan om te kameren en mocht dat wel het geval zijn geweest dan had ik eerlijk gezegd ook geen kandidate op het oog.

Afsluitend, ik wens de club en de dames veel wijsheid in deze en hoop voor jullie (en misschien ooit ook weer voor mij) dat het in de toekomst weer een club wordt waar je graag naartoe gaat. Maar gezien de prijsstelling, kwantiteit en vooral kwaliteit van de huidige generatie dvp's heb ik helaas mijn bedenkingen hierbij. Hoewel ik zoals gezegd gewoon eens ging kijken uit nieuwsgierigheid en om herinneringen op te halen ben ik best wel teleurgesteld eerlijk gezegd. Vooral in de ambiance, er heerst geen leven in de brouwerij, te gezapig voor mijn smaak. De nieuwe indeling helpt er niet bij heb ik zo de indruk. Het is veelzeggend dat de rit ernaar toe voor mij het hoogtepunt van de dag was...

yylover
18 oktober 2024, 21:18
Ik was vandaag in SS om de 'schade' op te maken. Die was er dus niet. De dames blijven er massaal en er waren meer dan genoeg bezoekers. SS hoeft zich geen zorgen te maken.
Er loopt hier zoveel personeel rond dat je al bijna verwacht dat je je reet niet hoeft te poetsen na het toilet.
Maar des te meer, het gaat als een lopend vuurtje door de aanwezige beren, ga er niet heen, je betaalt 150 euro voor een half uur.
Een slechte reputatie heb je binnen enkele dagen al opgebouwd, dus doe er snel maar wat aan.

chupz
18 oktober 2024, 21:19
Like probably many here, I was very hyped to pay a visit to YY tomorrow for old time sake

What a disappointment after I had a phone call with one girl I regularly booked in another club for 120/h with good services that it will be 140+50+50 at YY if I wanted to see her now :hammer:, I just laughed at her and hanged up
She soon after called me again and tried to soften things by telling me she wants to settle for 170/h because YY management had just told the girls that they were asking clients for way too much (no kidding!), well I am still not agreeing with this 40% increase (the price mentioned beforehand was not a very long time ago, the last time I saw her was one week before YY opened...)
She also confirmed me every girls have agreed to align to this rate, and that I could go check myself, I thanked her for saving me a trip and not losing my time

Anyway, this girl just lost a client due to a poor management

Depending on how it goes, maybe I will give a visit to look at the nice new fournitures (but between us, I really don´t care) :biggrin: until then I will just go spend my money elsewhere

rob45
18 oktober 2024, 21:29
Haha, Gevalletje van de duit en de fluit [emoji41]

haha, a case of the penny and the whistle[emoji57]

kept your foot down, well done !

Eddy_V
18 oktober 2024, 21:39
She soon after called me again and tried to soften things by telling me she wants to settle for 170/h because YY management had just told the girls that they were asking clients for way too much

Het management van YY luistert dus toch of leest hier mee.
Dat is in ieder geval positief

Pargar
18 oktober 2024, 21:56
Onbegrijpelijk van de eigenaar: jarenlang procederen voor een heropening... miljoeneninvesteringen doen in het pand om vervolgens het succes van al deze inspanningen te laten afhangen van een groep hoeren door ze de touwtjes in handen te geven. Bijna amateuristisch te noemen terwijl ze toch al een tijdje meelopen in dit wereldje.
Ik laat deze club voorlopig aan mij voorbij gaan.

Picasso 1
18 oktober 2024, 22:37
Arme YY, deze ooit zo succesvolle club is ondertussen al door 5 plagen getroffen: eerst burgemeester Donders, vervolgens Corona, dan een vergunning probleem, vervolgens brand en nu slecht management. De teller staat op 5, nog 5 te gaan en ze kunnen de zaak opdoeken en op het terrein een piramide neerzetten als toeristische bezienswaardigheid.

rob45
18 oktober 2024, 22:52
Onbegrijpelijk van de eigenaar: jarenlang procederen voor een heropening... miljoeneninvesteringen doen in het pand om vervolgens het succes van al deze inspanningen te laten afhangen van een groep hoeren door ze de touwtjes in handen te geven.

Het lijkt idd onbegrijpelijk.
Zal een gevalletje zijn van de dames een pot goud beloven als ze de club maar vullen maar als iedereen (of de meeste mannen) die de club bezoeken hun poot stijf houden wat betreft de plakprijzen dan houd het wel op.
Als voorbeeld werd genoemd Vita die iig goed draaide met normale prijs en goede clubservice dat zet ze mischien aan het denken.Trouwens als die dames niet goed kunnen verdienen zullen ze weer snel terug verkassen naar een andere club dus dat schiet ook niet op voor YY.
De basis is ook wel dat duidelijkheid naar de klanten toe met de prijzen zeer belangrijk is, (Los van de hoogte van de prijs) dus geen wildwest op de saunaclubvloer en dat je totaal niet weet waar je aan toe bent.

DMZ001
18 oktober 2024, 23:28
https://media1.tenor.com/m/ygwcx5jLLmsAAAAC/seinfeld-kramer.gif

Bluebear
19 oktober 2024, 00:53
Het lijkt idd onbegrijpelijk.
Zal een gevalletje zijn van de dames een pot goud beloven als ze de club maar vullen maar als iedereen (of de meeste mannen) die de club bezoeken hun poot stijf houden wat betreft de plakprijzen dan houd het wel op.
Als voorbeeld werd genoemd Vita die iig goed draaide met normale prijs en goede clubservice dat zet ze mischien aan het denken.Trouwens als die dames niet goed kunnen verdienen zullen ze weer snel terug verkassen naar een andere club dus dat schiet ook niet op voor YY.
De basis is ook wel dat duidelijkheid naar de klanten toe met de prijzen zeer belangrijk is, (Los van de hoogte van de prijs) dus geen wildwest op de saunaclubvloer en dat je totaal niet weet waar je aan toe bent.

De dames moeten eens door krijgen dat ze door lagere prijzen meer omzet genereren. Om vriendje Gilles te citeren: “Massa is kassa”.
Dan kan de “gewone” man ook een keer van bil. Klanten hebben ze nodig en veel ook.
Probeer dat maar eens bij die klapeksters tussen hun oren te krijgen. Allemaal korte termijndenkers en vlug rijk proberen te worden.
Ik ga geen namen noemen, maar vroeger bij de Happy kende ik 2 dames die bij een omzet van, schrik niet, €1200,- per dag nukkig zaten te kijken. Ze vertelden mij dan dat ze een slechte dag hadden.
Geloof me, ik heb de dames een realiteitsbeeld voorgehouden die zijnen weerga niet kent. Glazig keek men mij aan.
Ik had toch de indruk dat ze een beetje tot inkeer kwamen. Ze waren den welvoegelijken weg een beetje kwijt.
Rijkdom went snel denk ik. Mand.

39871

Rino123
19 oktober 2024, 07:45
Ik bezocht YY afgelopen donderdag en het was uiteindelijk een lichte Teleurstelling. Allereerst de lockers: de dame aan de receptie vertelde me dat ze dat nog gaan veranderen. Het huidige systeem is niet handig. Het ONTBIJT EN DINER WAREN SUPER, echt heel goed en ik herkende ook meteen de kok die er toen ook werkzaam was!! Dus even handjes geschud en op naar de bar.
IN HET MIDDEN EEN BOOM MET ZITJES: ik miste de gezelligheid van de oude bar die in een rechthoek was gebouwd en veel GEZELLIGER was.
Beneden was een kleine relaxruimte, zag er goed en netjes uit. Vlakbij de bar een HEEL KLEINE SAUNACABINE: dat viel me tegen. De oude Wellness was uiteraard echt geweldig, op deze plek is nus de bar. Buitensauna was nog dezelfde evenals het zwembadje.
De club dient nog zeker te verbeteren, het terras was megagroot maar helemaal sfeerloos en nog vrij kaal. Dat zal heus wel verbeteren, maar DE MINPUNTEN ZIJN VOOR MIJ DE BAR EN MINISAUNA, VEEL TE KLEIN.
Wat de dames betreft, service is vanaf 70 Euro, dit vind ik een redelijk bedrag. Helaas enkele dames gesproken die 100 of 120 vragen voor een half uur. ik herkende een aantal dames uit andere clubs uiteraard. Niets mis mee, maar DAT UPSELLING is een slechte zaak voor YY, hier zijn de meeste mannen niet van gediend. Aan het management om dat een halt toe te roepen dus! Ik geef de club zeker nog een kans, maar echte verbeteringen dienen er wel te komen!!

freek12000
19 oktober 2024, 08:47
Ik ben er gisteren geweest, en ik was zeer tevreden. De parkeer plaats is immens, veruit de grootste van alle bestaande clubs. Ik ben ook een paar keer bij het vorige YY geweest, maar ik kan me niet herinneren dat de parking zo groot was. Vergeleken met de oude YY is zo'n beetje alles anders behalve het zwembad, het restaurant is mooi ingericht met erg lekker en gevarieerd eten, de omkleedruimtes zijn netjes, alhoewel het aantal van 2 douches misschien inderdaad wat karig is. De belangrijkste ruimte, de bar/loung-ruimte ademt stijl en klasse uit en is wel iets anders dan de bar in de vorige YY die meer leek op een soort voetbalkantine. Ik vond die voetbalkantine overigens ook prima, een biertje uit de stapelglazen smaakte prima, maar dit is van een andere klasse. Je kunt er heerlijk zitten en kijken naar de binnenkomende girls, tijdens mijn verblijf waren er ik schat zo'n 40 waardoor je eigenlijk nooit uitgekeken raakt. Personeel was overvriendelijk en erg behulpzaam, alleen de koffieautomaat is een raar ding, het duurt echt minuten voordat dat apperaat een kopje produceert. Maar goed, de loungeruimte is voor mij echt ongeevenaard in het FKK-landschap, daar komt zelfs Sharks niet aan mee. Ik heb hier geruime tijd lopen chillen, toen ik met 'Viviene' een kamer deed. Ze is Italiaans, komt uit Florence, met geblondeerd haar tot op de schouders. Had een 120 voor een een half uurtje afgesproken, dit werd uiteindelijk gedurende de sessie 200 voor een uur, maar ik moet zeggen dat was het ook waard ! Uitstekende service en een gezellige tante, 100 % herhalingsgevaar zoals heel YY nieuwe opzet. Complimenten aan de eigenaar en ga zo door !

MeesterMixer
19 oktober 2024, 09:42
ik was er gisteren

Wat een kansloze tent dit zeg. Hoe je in 2 weken een leuk idee (heropen een oude club) naar de kloten kunt helpen.

Net als veel anderen had ik ook het plan eens te gaan kijken in YY, toch maar doorrijden naar Elsdorf bleek een veel betere keuze. Daar >32 dames, vrijwel allemaal met goede GOSC service voor redelijke prijs.

Wanneer begrijpen de dames (en vooral de club leiding) nou eens dat mannen gewoon geen gezeik, geen upselling en geen koppelverkoop (drank, etc) willen, maar gewoon duidelijke, vaste prijzen, waarbij TZ, PZC en NMC gewoon standaard is, zoals het hoort.

Als dat allemaal wegvalt, kun je net zo goed op Kinky wat zoeken, wat meestal ook totaal onvoorspelbaar is, te duur, maar meestal weinig reistijd vergt.

Tjeppah
19 oktober 2024, 11:03
Ik bezocht YY afgelopen donderdag en het was uiteindelijk een lichte Teleurstelling. Allereerst de lockers: de dame aan de receptie vertelde me dat ze dat nog gaan veranderen. Het huidige systeem is niet handig. Het ONTBIJT EN DINER WAREN SUPER, echt heel goed en ik herkende ook meteen de kok die er toen ook werkzaam was!! Dus even handjes geschud en op naar de bar.
IN HET MIDDEN EEN BOOM MET ZITJES: ik miste de gezelligheid van de oude bar die in een rechthoek was gebouwd en veel GEZELLIGER was.
Beneden was een kleine relaxruimte, zag er goed en netjes uit. Vlakbij de bar een HEEL KLEINE SAUNACABINE: dat viel me tegen. De oude Wellness was uiteraard echt geweldig, op deze plek is nus de bar. Buitensauna was nog dezelfde evenals het zwembadje.
De club dient nog zeker te verbeteren, het terras was megagroot maar helemaal sfeerloos en nog vrij kaal. Dat zal heus wel verbeteren, maar DE MINPUNTEN ZIJN VOOR MIJ DE BAR EN MINISAUNA, VEEL TE KLEIN.
Wat de dames betreft, service is vanaf 70 Euro, dit vind ik een redelijk bedrag. Helaas enkele dames gesproken die 100 of 120 vragen voor een half uur. ik herkende een aantal dames uit andere clubs uiteraard. Niets mis mee, maar DAT UPSELLING is een slechte zaak voor YY, hier zijn de meeste mannen niet van gediend. Aan het management om dat een halt toe te roepen dus! Ik geef de club zeker nog een kans, maar echte verbeteringen dienen er wel te komen!!

Ik las hier dat het management juist tegen de meiden zegt deze hoge prijzen/upselling te vragen

Tjeppah
19 oktober 2024, 11:09
Leuk te lezen de verschillende opvattingen over deze club. Qua inrichting en qua prijzen. Mijn bezoek zal moeten wachten tot de prijzen op een voor mij iets acceptabeler niveau. Wel benieuwd naar de inrichting van de club en hoeveel meiden die uit andere clubs er dan nog zullen zijn.

Shakir
19 oktober 2024, 11:20
Ik las hier dat het management juist tegen de meiden zegt deze hoge prijzen/upselling te vragen

Dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Is dat niet een roddel die een eigen leven heeft gekregen op fora? Moeilijk te staven dit.

Ik denk eerder dat het management een maximaal aantal dames wou trekken door hun niet te veel eisen te stellen.
Met al de gevolgen van dien...

Het saunaclubmodel werkt gewoon niet als de dames de baas zijn.

Siberische tijger
19 oktober 2024, 11:26
Wat je hier op het forum leest, moet je met een flink pak zout nemen.
Niet dat ik wil beweren dat schrijvende ijsberen liegen, maar elke ervaring is een persoonlijke roep jij (Tjeppah) altijd zelf, dat geldt dus ook voor iemands eerste beleving van een bezoek aan het nieuwe YY en hun dames.

Tjeppah
19 oktober 2024, 11:41
ik was er gisteren

@Shakir en @ Siberische Tijger mijn laatste post was gebaseerd op de post van Funny. Ik neem aan dat hij niet liegt wanneer hij schrijft dat de manager adviseerd om deze prijzen te vragen.
@ST het klopt dat hoe iemand een club beleeft een persoonlijke ervaring is. Maar dat de manager blijkbaar aan de meiden adviseert om deze hoge prijzen te vragen is een feit indien Funny hier niet over liegt. En ik heb geen redenen om te denken dat Funny hierover niet de waarheid zou spreken.

Tjeppah
19 oktober 2024, 11:45
Nee, natuurlijk niet !
dat was bij die Pool.

Dan zal het spul wel nat geweest zijn :biggrin:

Shakir
19 oktober 2024, 12:11
@Shakir en @ Siberische Tijger mijn laatste post was gebaseerd op de post van Funny. Ik neem aan dat hij niet liegt wanneer hij schrijft dat de manager adviseerd om deze prijzen te vragen.
@ST het klopt dat hoe iemand een club beleeft een persoonlijke ervaring is. Maar dat de manager blijkbaar aan de meiden adviseert om deze hoge prijzen te vragen is een feit indien Funny hier niet over liegt. En ik heb geen redenen om te denken dat Funny hierover niet de waarheid zou spreken.

Ik geloof alleszins maar weinig van die post van funny. Ofwel ving hij die roddel ergens anders op, ofwel had hij zin om hier eens wat keet te schoppen.
Dat het management incompetent zou zijn en geen marktonderzoek heeft gedaan, daar kan ik nog wel in komen. Met als resultaat dat de club al binnen de week helemaal is afgebroken door de dames.

€240-€300 per uur voor ordinaire Rumbul, dit overtreft gewoon het ergste doemscenario.

In Brussel kan ik voor €180 een stijlvolle naturelle escort vinden, soms ook hoogopgeleid en welbespraakt.
Zelfs voor €130 per uur kun je schatten van dames vinden in de privéontvangst.

Gustomass
19 oktober 2024, 12:20
Gusto is net terug van vakantie. Heeft zich door die Tsunamy aan recensies weten te worstelen over YinYang sinds de nog recente heropening.
Best met hoge verwachtingen eraan begonnen, want een kleine 2 decennia terug mocht voor Gusto de Saunaclubkaars hier gaan branden...
Maar Gusto kan er bijna niet aan ontkomen, een voorlopig beeld doet zich gelden.
Als het "dagclub"concept maar geen "daaagclub" concept gaat worden.
en nav de sky high damestarieven de vele oei oei reacties ...als dat maar niet "doei Doei " gaat worden...
We wachten het nog even af....

Gustogroetjes

noglangnietuitgewandeld
19 oktober 2024, 12:38
Ik ga er maar geen lang verhaal aan wijden, maar ik denk dat de onderste regel van mijn handtekening de situatie aardig samenvat.

Old soldiers never die
19 oktober 2024, 12:57
Rond 2012 ben ik mijn ijsberen carriere gestart in yin yang.
Ik heb daar echt een kan ik wel zeggen geweldige tijd gehad.

Ben zelfs gaan samenwonen in 2016 met 1 van de dvp’s uit Roemenie.
Sterker nog, dit is nu mijn vrouw. En we hebben samen een kindje.

Dus voor mij alleen maar goede herinneringen aan Roermond.

Daar ligt denk ik ook het probleem voor vele beren. Die hebben nog “oude” herinneringen aan een in mijn ogen een geheel nieuwe club.
Die zelf ook nog zoekende zal zijn na jaren sluiting.

Soms moet je herinneringen laten voor wat ze zijn.

Mijn badjas hangt al 9 jaar aan de kapstok. Maar volg jullie verhalen vaak met veel plezier.
Dank daarvoor. Maar pas op dat het geen zeik forum gaat worden. Het leukste zijn de dagverslagen om te lezen.

Enjoy beeing hunted

bettman
19 oktober 2024, 13:09
Als voorbeeld werd genoemd Vita die iig goed draaide met normale prijs en goede clubservice dat zet ze mischien aan het denken.

Vita hatte schon Ende letzten Jahres für GOSCS in Lemiers 70 € für 30 Minuten verlangt.

Ties85
19 oktober 2024, 15:11
Wat een beetje grappig is de club had volgens mij als doelstelling door heel exclusief uit te pakken een bepaalde doelgroep buiten de deur te houden.
Echter nu alle normale ijsberen door de huidige structuur beginnen af te haken, blijft er juist nog maar 1 categorie over die graag deze prijzen wil betalen en dat is de categorie ZWART geld :smile2:
Maar heel eerlijk ik vind het eigenlijk gewoon treurig zoveel tijd gehad te kunnen heropenen, en er dan zo een potje van maken en in precies dezelfde valkuilen trappen als alle andere heropende clubs.
Als ze komende week niet gaan doorselecteren en hun beleid wijzigen gaan ze een zware tijd tegemoet vrees ik en dat vind ik eigenlijk jammer en was niet nodig geweest.

bref-jefke
19 oktober 2024, 15:13
Dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Is dat niet een roddel die een eigen leven heeft gekregen op fora? Moeilijk te staven dit.

Ik denk eerder dat het management een maximaal aantal dames wou trekken door hun niet te veel eisen te stellen.
Met al de gevolgen van dien...

Het saunaclubmodel werkt gewoon niet als de dames de baas zijn.

Het is helaas geen roddel, dame die ik ken, heeft het gisteren bevestigd.

WANDELAAR5
19 oktober 2024, 15:24
Ik geloof alleszins maar weinig van die post van funny. Ofwel ving hij die roddel ergens anders op, ofwel had hij zin om hier eens wat keet te schoppen.

Het verhaal van Funny is inmiddels door meerdere andere bezoekers bevestigd, dus ik geloof het wel.

Wel is de toon van zijn bericht misschien wat fel, maar dat zal door de teleurstelling komen.

mentholbear
19 oktober 2024, 15:30
,
en ik hoop dat de club zich nog eens bedenkt of ze een saunaclub willen blijven of meer een Roermondse Bocacio maar Roermond is Laren niet he.
Le Grande dacht ook met hun mooie zaak en en exclusieve prijzen dat de heren zouden binnen stromen maar dat is nou eenmaal niet het concept

Inderdaad. En ik gun de premium beren een premium saunaclub, maar zo iets lijkt niet echt te werken in deze regio.

Ik snap ook wel dat de dames zoveel mogelijk willen verdienen met zo min mogelijk inspanning en ook daar zal een balans ontstaan in de hoeveelheid inspanning en inkomsten. En ook al probeert die manager het upsellen aan te moedigen, de dames hoeven dit uiteindelijk niet te doen. Ook al zouden ze graag aan kartelvorming willen doen qua prijzen en service, de markt corrigeert hen vanzelf wel.

Je zegt het zelf al, de dames wil zo veel mogelijk verdienen met zo min mogelijk inspanning. Als het management dat ook nog eens stimuleert, dan kan de markt gaan corrigeren, maar voordat dit gebeurt is, zal een club (zo goed als) ter ziele zijn.

Als deze manager in dienst is, was dat geen slimme zet. Als het echter de zetbaas is op wiens naam de vergunningen zijn aangevraagd dan ligt dat wat lastig..

Dan kan alsnog besloten worden iemand anders de roer in handen geven.

rob45
19 oktober 2024, 15:34
Vita hatte schon Ende letzten Jahres für GOSCS in Lemiers 70 € für 30 Minuten verlangt.Ok, prijs per half uur weet ik niet, ik ga meestal voor 1 uur dan, was 110 de prijs maar kan nu ook 120 zijn

Ok, den Preis pro halbe Stunde kenne ich nicht, ich gehe normalerweise für 1 Stunde, damals lag der Preis bei 110, aber jetzt könnten es auch 120 sein

Picasso 1
19 oktober 2024, 15:57

Ik had al eerder geschreven over een dergelijke praktijk in een andere club. Het verbaast me niet (beter gezegd: ben in het saunaclublandschap inmiddels immuun voor verbazing).

Een dame uit Penelope die ik in een Dusseldorfse club had aangetroffen maar weer terug was in Penelope vroeg ik hoe die andere club bevallen was. Haar antwoord was dat ze weinig kamers daar maakte terwijl ze in Penelope continu geboekt wordt. De gangbare hoge prijzen aanhouden in de andere club daar had ze zelf moeite. Op mijn vraag waarom ze daar niet vanaf wijkte om toch voldoende klanten te hebben, zei ze dat dat de instructie daar was: voor alles wat vroeger standaard was extra's (50) vragen. De instructie gaf ze aan, kwam van de baas. Dames waarvan blijkt dat ze zich er niet aan houden hoeven niet meer terug te komen.

mentholbear
19 oktober 2024, 16:09
Wat kan de reden/logica zijn dat de club graag willen dat de dames hoge (extra) prijzen rekenen? Budget beren weren? Vangen ze provisie?

cameltoe slide
19 oktober 2024, 16:22
Wat kan de reden/logica zijn dat de club graag willen dat de dames hoge (extra) prijzen rekenen? Budget beren weren? Vangen ze provisie?

It makes sense to introduce a high price level in order to become financially interesting for visually interesting women from other sauna clubs. You will certainly be able to think of corresponding club names where women demand these or similarly high prices from guests for their level of service.

The question from another topic, whether the manager of a sauna club pursues the interests of the polar bears, the interests of the female audience or his own interests, can be observed further in this topic.

:wink2:

Shakir
19 oktober 2024, 16:28
Het verhaal van Funny is inmiddels door meerdere andere bezoekers bevestigd, dus ik geloof het wel.

Wel is de toon van zijn bericht misschien wat fel, maar dat zal door de teleurstelling komen.

Dan sta ik verbijsterd van de TOTALE onkunde van het management, absurder kan haast niet meer.
Management dat de dames aanmoedigt om de prijs zo hoog mogelijk op te drijven, tot het drievoudige of misschien wel meer, dat is pure dystopie!
Waar zit nu precies het verdienmodel van de club? Die extra's komen alleen in de zakken van de dames terecht, en de club zelf verliest fors aan omzet.

Nu goed, dan kunnen de 5% van de volgzame ijsberen die dat hier allemaal best vinden op hun wenken bediend worden in YY.
(Met argumenten als: "Wees blij dat er een nieuwe club is", "Dames verdienen dit", "Alles wordt toch duurder?" en "Tijden veranderen nu eenmaal")

Bon, en nu stop ik met zagen.
Ik ga maar eens een afspraakje regelen met één van mijn Oekraïense vriendinnen in Brussel. :liebe2:

VAZKOR
19 oktober 2024, 16:34

Misschien willen ze een bepaald soort publiek weren, maar daar is toch deurbeleid voor? Want op deze manier delf je je clubs eigen graf. En dat lijken die van YY te doen! En dat terwijl er een beetje zuidwaarts een club is die nu ineens nog interessanter wordt dan ze al was. Deze blunder van YY is werkelijk de beste reclame voor de andere Limburgse club. Die volgen deze heropening en de reacties die daarover verschijnen met interesse, daar ben ik zeker van.

Ik dacht voor in December m'n laatste 2024 clubbezoek, waarvan er toch al niet veel waren, YY aan te doen. Dat is met deze berichtgeving dus geheel uitgesloten. Ik herinner me dan liever YY van die laatste keren dat ik er was 7 jaar terug en waar ik de allerlaatste kamer deed met Annabelle die na de YY-sluiting naar SS verkaste. Heel spijtig deze evolutie en hopelijk komt er een keerpunt waar de clubs en dames tot het tegenovergestelde uitkomen, om Bluebear's citaat over te nemen: 'Massa is kassa'. Ik heb echter de indruk dat die common sense ook op andere gebieden buiten de clubs omgang heeft: alles wordt echt veel te duur dan verantwoord en op de inflatie alleen kan je het niet steken. Een teken van slechte tijden wellicht?

rob45
19 oktober 2024, 16:38
Wat kan de reden/logica zijn dat de club graag willen dat de dames hoge (extra) prijzen rekenen? Budget beren weren? Vangen ze provisie?Ze willen het luxe segment bedienen, lui die b.v. ook bij Boccaccio komen

https://www.boccaccio.nl/

WA
19 oktober 2024, 16:43
Rustig, kalm aan, geen paniek. Waar is de handelsgeest van de ijsbeer gebleven?

Gisteren toch nog even langs geweest omdat door verkeersomstandigheden de weg naar Vaals me te lang werd. Uiteindelijk 2x gekamert a €130 het uur incl PZC. Koste wel wat tijd en wat gezeur aanhoren dat er te weinig gekamerd werd volgens een aantal dames. Maar als de dag bijna om is en er nog nul verdiensten zijn komt er wel eens wat beweging in de prijslijst. Beide dames waren overigens ex SS en kennen mij uiteraard als een onberispelijk heerschap. Op verzoek geen namen aangezien ze niet 100% zeker zijn van een langdurig verblijf aan de heinsbergerweg 230.

Opmerkingen tav de club zelf: ik vrees een "duitse club" scenario. Openen als de boel nog niet helemaal af is à là LR of GG en vervolgens hopen op snelle cash om de boel af re ronden? Momenteel is het in mijn ogen niet meer dan een kwalitatief hoogwaardige all you can eat, want toegegeven, ik heb nog nooit zo lekker gegeten in een SC.
Maar op de twee kamers die ik bezocht werkte de douche niet fatsoenlijk. 5 minuten voordat het water warm werd en bij de andere kamer (27) geen koud water beschikbaar om dat de kraan muurvast zat. Het zwembad word bewoond door salamanders en de koude douch naast de buiten sauna heeft maar een klein zetje nodig voordat ie helemaal omvalt.

En dat is echt mega zonde...... Want de locatie is top. Na de sauna heerlijk rustig buiten afkoelen vergezeld van een fluitend vogeltje en de totale afwezigheid van verkeersgeluid. Ook jammer dat de lay-out van de club veranderd is en de wellness zo drastisch gereduceerd is. Maar goed, gedane zaken nemen geen keer. Kijkend naar de nieuwe bar ruimte word er duidelijk niet gemikt op grote bezoekersaantallen want daar is de ruimte gewoon te klein voor. Wellicht "zie" ik het niet omdat ik geen horeca of SC ondernemer ben maar opmerkelijk vind ik het wel.

Purrfect
19 oktober 2024, 16:46
.

Shakir
19 oktober 2024, 16:52
Ze willen het luxe segment bedienen, lui die b.v. ook bij Boccaccio komen

https://www.boccaccio.nl/

Nog steeds ontgaat de logica mij volkomen. Boccaccio is geen saunaclub, maar een duur privéhuis. Dames moeten een bepaald bedrag afstaan aan het huis, dat vele malen hoger is dan de entree van een saunaclub.

Echter komt het rijk scala aan extra's die nu door de dames in YY aangerekend worden rechtsreeks in de zakken van de dames zelf terecht omdat ze volgens het saunaclubmodel onafhankelijk opereren.
De club zelf kan daar geen aanspraak op maken. Mochten ze hopen op bijkomende inkomsten uit dure champagneflessen waar die lui van Boccaccio zo van houden, dan nog is dit een veel te kleine inkomstenbron.

Het is een saunaclub of het is het niet. Je kan moeilijk een saunaclub veredelen tot een dure champagnebar.

kempie
19 oktober 2024, 17:03
Dat het management incompetent zou zijn en geen marktonderzoek heeft gedaan, daar kan ik nog wel in komen. Met als resultaat dat de club al binnen de week helemaal is afgebroken door de dames.

€240-€300 per uur voor ordinaire Rumbul, dit overtreft gewoon het ergste doemscenario.

In Brussel kan ik voor €180 een stijlvolle naturelle escort vinden, soms ook hoogopgeleid en welbespraakt.
Zelfs voor €130 per uur kun je schatten van dames vinden in de privéontvangst.

Is je ook opgevallen dat funny iemand is die zefen schrijft? En er de meeste eerste verslagen waren van beren die nog erg weinig berichten hadden. Ik vroeg me een beetje af of daar wat achter zat tot ook meer schrijvende beren gingen posten.

satanic surfer
19 oktober 2024, 17:59
Mein Gott, wat een oeverloos geneuzel. 190 postings waarvan totnutoe 5 heren kameractie beschrijven, vooralsnog 0 paspoortjes aangemaakt, quasi nul verhuismeldingen..En dan maar zeuren dat dames het niet voor het zeggen zouden mogen hebben in clubs bende waslappen...Quelle bordel!

Samenvattend voor degenen die tussen het gezeur en afbranden en andere favoclubjes ophemelen door en nog wat schimmige halfwaanzinnige postings een beknopt kameroverzicht voor degenen die al die zooi gelal niet motten doorploegen:

YYlover: 1 kamergang à 140/60 : oude bekende, ik veronderstel naar zijn normen prima zie herhaling.
Veuxpastedire: 1 kamergang à 100/30: prima als oordeel.
Pietpotent: 2 kamergangen, beide `120/60 ik veronderstel naar tevredenheid als ie n uurtje bleef
Freek12000: 1 kamergang à 200/60 , prima als oordeel
WA: 2 kamergangen à 130/60

Als men écht wat wil betekenen én in gang zetten: paspoorten aanmaken en dan geeft men tenminste de kans om het kaf van het koren te scheiden, godbetert wat een geneuzel...Net alsof het heden ten dage evident is om als "nieuwe" club zomaar 50 mokkels met uniforme prijzen aantekunnenbieden...Dat is toch een utopie! Wat een gelal allemaal. Ze zijn pak ´m beet 3 dagen open en het wordt al luidkeels toegejuicht door een zooi heren dat het een start is die katastrofaal zou zijn, of is dat luidop wensdenken van fanclubboys...Naja. Verschraling waar men stil van wordt.

Tjeppah
19 oktober 2024, 18:12
Mein Gott, wat een oeverloos geneuzel. 190 postings waarvan totnutoe 5 heren kameractie beschrijven, vooralsnog 0 paspoortjes aangemaakt, quasi nul verhuismeldingen..En dan maar zeuren dat dames het niet voor het zeggen zouden mogen hebben in clubs bende waslappen...Quelle bordel!

Samenvattend voor degenen die tussen het gezeur en afbranden en andere favoclubjes ophemelen door en nog wat schimmige halfwaanzinnige postings een beknopt kameroverzicht voor degenen die al die zooi gelal niet motten doorploegen:

Maak ons eens blij door een bezoekje aan deze club te hebben en de eerste paspoortjes hier te schrijven. De club is ondertussen 2 dage langer open dan jij aangaf ;) . Ik ben het met je eens dat het merendeel van de recensies niet positief zijn. Dit samen met de hoge kamerprijzen en upselling van de dames wacht ik toch even voor deze club opnieuw te bezoeken. Ik wacht tot er meer duidelijkheid is over welke service tegen welke prijs ik mag verwachten. Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij een dame wilt betalen. Maar ik zie geen reden waarom ik een meisje nu 200 of 300 euro zou betalen terwijl ik bijvoorbeeld vorige week voor dezelfde service 100 euro per uur betaald zou hebben. Deze meiden zullen met hangende pootjes weer terug willen naar hun vorige club.

mentholbear
19 oktober 2024, 18:24
Ze willen misschien een premium saunaclub worden en wat cameltoe al zei met hoge kamer prijzen top dames aan trekken. Maar dan wordt denk ik dezelfde fout als GG gemaakt.
Je moet denk ik eerst de gewenste heren aantrekken, dan trekken die vanzelf de dames aan. Soort van bro's before ho's ;)

kempie
19 oktober 2024, 18:41
Is wel grappig zoals SS het samenvat klinkt het als of het wel geslaagd. Is iedereen heeft het over een algemeen mening dat het zo slecht moet zijn. Vooral door het upselling wordt deze menjng gevormd maar goed als je uit de weinige verslagen de kamergangen haalt zijn die eigenlijk wel allemaal prima.

Ik ken nog 2 beren die er zijn geweest niet onder de indruk van de line-up en upselling maar er wel allebei een uitstekende kamer hebben gehad. Iets met de pareltjes er tussen uit vissen misschien?

pietpotent44
19 oktober 2024, 18:46
YYlover: 1 kamergang à 140/60 : oude bekende, ik veronderstel naar zijn normen prima zie herhaling.
Veuxpastedire: 1 kamergang à 100/30: prima als oordeel.
Pietpotent: 2 kamergangen, beide `120/60 ik veronderstel naar tevredenheid als ie n uurtje bleef
Freek12000: 1 kamergang à 200/60 , prima als oordeel
WA: 2 kamergangen à 130/60

Ik zie dat ik nog steeds recordhouder afdingen ben :biggrin:

Ik stel voor dat degene die mijn record breekt, en het voor 100e voor een uur voor elkaar krijgt (110 mag ook nog), een vrijkaart yy van Willem2 krijgt (om daarna de uurtarieven van de upsellers omlaag te krijgen van 300e naar 200e). Met een gratis gesprek met de manager :biggrin:

39872

mentholbear
19 oktober 2024, 19:17
als je uit de weinige verslagen de kamergangen haalt zijn die eigenlijk wel allemaal prima.

Op zich mogen de kamer gangen wel prima zijn, maar wat ik me afvraag is of het ook de prijs waard was. Als het als je verliefde aanbidster of een supermodel was, kan ik me die tarieven nog iets bij voorstellen.

Maar ik denk niet dat het igv YY de Purrfect-test niet doorstaat, waardoor menig een stukje verder rijdt...
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?62429-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=851909#post851909

rob45
19 oktober 2024, 22:13
Ik stel voor dat degene die mijn record breekt, en het voor 100e voor een uur voor elkaar krijgt (110 mag ook nog), een vrijkaart yy van Willem2 krijgt (om daarna de uurtarieven van de upsellers omlaag te krijgen van 300e naar 200e). Met een gratis gesprek met de manager [emoji3]

39872

Ik zal hier een nieuwe term introduceren .... de Downsellers >> GO for it !!

funny
19 oktober 2024, 22:53
Omdat een vriend toch YY.2 wou zien ben ik toch met hem meegereden.
Inmiddels zijn er veel minder dames dan woensdag, de ergste upsellers zijn wegi
Blijkbaar is er ook gepraat met de dames en is de prijs wat naar beneden bijgesteld.
De nu gangbare prijzen zijn een allegaardje geworden en meestal beperkt tot 170 per uur pzc.
Maar dames doen toch nog een beetje wat ze willen.

Ik was getuige van een gesprek tussen een getinte dame met zwarte krullen(roos?) die aan enkele heren 70 per half uur vroeg terwijl een man die met haar was gegaan 100 had moeten betalen, die dat nu niet meer leuk vond, en dan van haar nu voor 50 mocht, was eigenlijk wel grappig hoe dit gesprek verliep!!!

Zelf had ik met Betty gekamerd en die vroeg me 70 4 30 pmc. pzc 50 extra

Peterpanzer
19 oktober 2024, 23:00
Einzelne gute Zimmer zu moderaten Preisen besagen gar nichts und können nicht beruhigen. Es geht um das Grundsätzliche. Wenn es keinen verlässlichen Standard gibt, auf den man sich verlassen kann, ist es ein Club auf den man verzichten kann.
Eine Neueröffnung ist nur ein Gewinn wenn zu gleichen Preisen wie z.B. Sixsense, mindestens gleichwertiges geboten wird. Dann ist die Abwechslung der Gewinn. Hier kann ich aus dem bisher berichteten keinen Vorteil erkennen.

funny
19 oktober 2024, 23:05

Beste Shakir,
Ik heb persoonlijk met de op dat moment aanwezige manager CINDY gesproken.
ik heb haar in de bar in aanwezighied van enkel beren de url van ijberenforum op haar telefoon ingetikt, wat ze niet kende.
Ze heeft zelf gezegd dat ik de prijzen gewoon mocht posten omdat dat de afgesproken prijzen waren!
Dus zij weet duidelijk wie ik ben!
Dus helemaal niet van roddel of om keet te schoppen.

Is je ook opgevallen dat funny iemand is die zefen schrijft?
Omdat op het forum meestal alles al gezegd is heeft het weinig zin voor mij om te herhalen wat andere beren schrijven!

funny
19 oktober 2024, 23:09
Extra info over het drankbeleid:

Er zijn inderdaad zeer veel sterke dranken beschikbaar.
Enkel te koop per glas, 10€ per glas. Plus 5€ voor redbull.
Ook de echt betere merken.
Geen fles verkoop en ook geen champagne!

Picasso 1
19 oktober 2024, 23:19

Hoeveel managers lopen daar nu rond? Of is die Cindy een oude kale man?

cameltoe slide
19 oktober 2024, 23:25
In politics there is a 100-day grace period in which the new incumbent can familiarize himself with the job and demonstrate initial success. We polar bears should also grant the management of Yin Yang a 100-day grace period so that the club can start its work, turn the adjustment screws and the club can find itself. Within 100 days, the Yin Yang will be accepted and embraced by the prostitutes and the polar bears or forgotten, like other reopenings before the Yin Yang. Making a judgment or keeping statistics in the first week of the club reopening is pointless.

Badjas27
19 oktober 2024, 23:32
Ik was getuige van een gesprek tussen een getinte dame met zwarte krullen(roos?) die aan enkele heren 70 per half uur vroeg terwijl een man die met haar was gegaan 100 had moeten betalen, die dat nu niet meer leuk vond, en dan van haar nu voor 50 mocht, was eigenlijk wel grappig hoe dit gesprek verliep!!!

Met roos had ik vorig jaar op een feest bij le grand, aan de balie een heftige discussie tussen haar en een klant meegemaakt, die 1600€ voor een trio moest afrekenen, die discussie liep hoog op, maar de voormalige manager, heeft het netjes voor de klant opgelost, en had roos direct weggestuurd! Dus goed opletten met haar

Shakir
19 oktober 2024, 23:34
ik heb haar in de bar in aanwezighied van enkel beren de url van ijberenforum op haar telefoon ingetikt, wat ze niet kende.

OK, excuses dan.

En ondertussen zijn andere fora (zoals het Franstalige Youppie) ook van onder tot boven volgescheten met ellenlange negatieve commentaar op YY, net zoals hier.
Zou haar kwartje nu niet vallen dat ze verkeerd bezig is?

rob45
19 oktober 2024, 23:34
Hoeveel managers lopen daar nu rond? Of is die Cindy een oude kale man?Er zijn verschillende managers, niemand wil 7 dagen werken.Iedereen is daar dan ook uiteindelijk gewoon personeel, Mischien is dat ook juist nu het probleem.

Haradamannetje
20 oktober 2024, 00:08

Bijzonder, net alsof Louis van gaal de vi niet kent ;)

DMZ001
20 oktober 2024, 01:03
In politics there is a 100-day grace period in which the new incumbent can familiarize himself with the job and demonstrate initial success. We polar bears should also grant the management of Yin Yang a 100-day grace period so that the club can start its work, turn the adjustment screws and the club can find itself. Within 100 days, the Yin Yang will be accepted and embraced by the prostitutes and the polar bears or forgotten, like other reopenings before the Yin Yang. Making a judgment or keeping statistics in the first week of the club reopening is pointless.

You're absolutely right, give them some time to finetune things.

Eddy_V
20 oktober 2024, 01:42
Vita hatte schon Ende letzten Jahres für GOSCS in Lemiers 70 € für 30 Minuten verlangt.
Unglaublich, die sieht aus wie eine alte Putzfrau

Eddy_V
20 oktober 2024, 01:55
In politics there is a 100-day grace period in which the new incumbent can familiarize himself with the job and demonstrate initial success. We polar bears should also grant the management of Yin Yang a 100-day grace period
Een nobel voorstel, alleen is er wel een groot verschil tussen politiek en een commercieel bedrijf.
Politiek wordt eens in de zoveel jaren afgerekend tijdens verkiezingen.
Een commercieel bedrijf wordt dagelijks afgerekend op omzet (of andere kpi’s zoals aantal klanten en klanttevredenheid).

In de politiek kan je dus jarenlang aanklooien zonder consequenties.
In een commercieel bedrijf kan je aanklooien zolang de kas gevuld is, maar als dat te lang duurt dan is het bankroet nabij.
Het is dus in het belang van YY om kritiek te leveren zodat ze zich kunnen verbeteren en daardoor te groeien in plaats van te sluiten

pietpotent44
20 oktober 2024, 05:30
Blijkbaar is er ook gepraat met de dames en is de prijs wat naar beneden bijgesteld.
De nu gangbare prijzen zijn een allegaardje geworden en meestal beperkt tot 170 per uur pzc.
Maar dames doen toch nog een beetje wat ze willen.

Slappe compromissen
Dat is waar ik ook een beetje bang voor ben: dat je van die slappe compromissen krijgt.

Dus dat yy bijv. gaat zeggen: ok, dan doen we het uurtarief wel naar 130 i.p.v. 140, en mag voor pzc en (tong)zoenen max 30 worden bijgerekend i.p.v. 50.
Of dat i.p.v. 200 of 300 per uur max. 170 of 150 gerekend mag worden. Of iets dergelijks.

Maar dat zou allemaal nog steeds veel teveel zijn !!

Het is eigenlijk heel simpel: veel concurrerende saunaclubs in de regio vragen 50e of 60e per half uur. En 100 of 110 per uur. Tegen GOSC service (= Good Old SaunaClub service, ofwel pzc in de standaardprijs inbegrepen, en ook (tong)zoenen of likken zijn uiteraard geen extras. Alleen zaken zoals anaal of CIM (Cum in Mouth) zijn extras.
(Dames mogen natuurlijk niet gedwongen worden om bepaalde handelingen te doen, maar het gaat erom dat voor bijv. pzc of (tong)zoenen geen extra geld gevraagd mag worden. Degenen die het dan niet aanbieden zullen daardoor dan automatisch wat minder klandizie hebben.)

Dat betekent dus dat 60 / 120 of 70 / 120 al 1 of 2 tientjes meer is dan veel concurrenten. Al aan de hoge kant dus. En dat je in elk geval niet hoger dan dat mag gaan zitten, wil je enigszins concurrerend zijn. (ongeacht hoe goed of mooi een bepaalde vrouw ook is, mannen willen gewoon een vaste prijs waar ze op kunnen rekenen, en die redelijk is, zonder upselling, en zonder te hoeven onderhandelen, zoals al 20 jaar gebruikelijk is in saunaclubland). Maar dat zal nu natuurlijk niet meer meevallen, nu de vrouwen in yy al gewend zijn om zulk hoge prijzen te vragen. Voorkomen is altijd beter dan genezen.

Als yy denkt dat ze beter zijn dan de andere saunaclubs (vanwege sjieke club of locatie), en dat de (veel) hogere tarieven zou rechtvaardigen, komen ze bedrogen uit: want veel van de vrouwen die er nu rond lopen (of liepen), komen uit clubs waar die 50 of 60 per half uur geldt (tegen GOSC service). Die clubs (incl. yy) vissen dus allemaal uit dezelfde vrouwenvijver.
Dus waarom zou een vrouw die in haar oude club 100 of 110 per uur kost, nu ineens 140 of 200 of zelfs nog meer moeten kosten ? Doesnt make any sense.

Beginners fouten
Zoals terecht eerder opgemerkt vind ik het ook onbegrijpelijk dat yy zulke beginnersfouten maakt. Je zou toch denken dat ze na ruim 5 jaar rechtszaken voeren, brand, etc. er heel goed over nagedacht hebben, en stonden te popelen om weer te mogen beginnen, en de concurrentie af te gaan troeven. Ze hadden alle troeven in handen: gunstige locatie, goede reputatie vanuit het verleden, mooie club, en grote gunfactor. Concurrerende clubs vreesden daarom (terecht) de opening van yy. Het enige wat yy had hoeven doen is vergelijkbare / concurrerende dames tarieven hanteren, zonder upselling. Maar dan toch zon amateuristische aanpak bij de start qua vrouwen prijzen en service beleid.

Ok, ik hoop ook dat het alsnog goedkomt, en je moet ze een (tweede) kans geven. Maar kom op, dit had toch geen verrassing voor yy mogen zijn.
Er moet voor tonnen geinvesteerd zijn. Dan mag je toch wel een beetje marktonderzoek verwachten. Gaan neuzen bij de concurrenten, of ervaren mensen in het wereldje inzetten. Maar zelfs een half uurtje lezen op dit forum was zelfs al genoeg geweest. Dat ze niet eens weten wat het ijsberenforum is, zegt wel genoeg eigenlijk. Dan zullen ze andere bekende fora ook wel niet kennen. Onbegrijpelijk.

Ze maken inderdaad precies dezelfde fouten zoals LeGrand en GoldenGate. Die ook dachten superieur te zijn vanwege een nieuwe en sjieke tent. En de dames de prijzen te laten bepalen, en de pan uit te laten rijzen. Waardoor die clubs niet meer lopen, en een slechte reputatie gekregen hebben.

Valse start omkeren
Het zal niet meevallen voor yy om deze valse start nog om te keren.
Maar zolang ze geen vergelijkbare prijzen en service bieden zoals bij de concurrentie, zal ik er in elk geval niet meer heen gaan.

Laten we hopen dat yy deze harde les ter harte neemt, en grote broodnodige veranderingen zal doorvoeren.
De tijd zal het leren.

bonkie5_be
20 oktober 2024, 10:30
Ik was er op de openingsdag, en ik moet zeggen, club is mooi geworden, enkel de ruimte van vroeger met het zwembad hadden ze mogen laten staan en opknappen ipv een kleine binnensauna (binnenkort wordt dat een grote sauna zei het management)
Eten : top, lekker gegeten, qua buffet 1 van de betere naast six sense...
Locatie : vanuit Belgium de kortste afstand om es een saunaclub te bezoeken
Dames en prijzen : ja, wat moet ik daarvan zeggen
Ik was vroeger gewoon om in de GT/HG/LR etc.. aan te komen, en dan ofwel te kiezen tussen enkele favorietjes die ik daar had ofwel te kijken of er enkele lekkere meiden te bespeuren waren. En die waren er bijna altijd wel ... Die droom is allang voorbij, heb nu nog wel favorietjes (en niet omdat ze altijd mooi en goed zijn maar omdat ik aan mijn trekken wil komen na een 1.5 uur te rijden, en dan toch als laatste redmiddel om wat plezier te hebben die dames dan whatsapp of ze aanwezig/beschikbaar zijn.

Enfin, in YY 2 kamergangen gedaan :
- eerste was met een dame met zwart lang haar, 23j, bleek uit Oostenrijk club Welcome te komen en het hier es te proberen samen met haar vriendin - 70 euro betaald - veel gezaag op de kamer voor 'tips', pijpte wel goed, maar was ook eerste keer, dus was snel klaar
- tweede was dame met blon haar, naam weet ik niet meer, had groen jurkje aan en stond me wel aan, bleek wel 70 + 50 pzc, heb het maar gedaan, want voor de rest stond er me niemand ni echt aan, en ging daarna (rond 16u al ) naar huis vertrekken omdat ik geen zin had om elke keer weer discussies aan te gaan... oh ja, op kamer ook weer gezaag voor tips, pijpte eerst wel goed, maar na de vraag van de tip waar ik niet echt ja op antwoorde, was het gepijp veeel minder, enfin, had er toch geen zin meer in na da gezaag allemaal, en heb ze dan in doggy style genomen en daarna naar huis vertrokken

als ik het bij elkaar tel 70 + 120 + 60 + 30€ benzine = 280 euro en een pak gezaag en discussies waar je niet geil van wordt.
Heb dan besloten es in België hier te zien, en gisteren in clubje geweest, 3 vrouwen maar, niet supermooi maar wel mooier dan de helft van wat in de yy zat, daar prijs 70/30 + 10 extra pzc, daarna lekkere pizza gaan eten en thuis een badje gepakt... geen gezeur over extra's gehad, ook lekker gegeten en ipv 280 euro was ik er 80 + 20 pizza + 5€ benzine = 105€ kwijt, en ik was ook van mijn geilheid af zonder gezeur.

Pas op, ik ga graag naar saunaclubs daar niet van, maar dan zonder gezeur en prijsonderhandelingen...

bierbeer
20 oktober 2024, 11:17
Onwaarschijnlijk dat de eigenaars en het management YBF of ISG niet kennen.
IJsberen willen een goede tijd, geen gezeik, geen lange onderhandelingen en duidelijke prijzen.
Die concurrentieel zijn en vergelijkbaar met NRW, dus SS, GG en andere SC’s op bereikbare afstand om op 1 dag heen en terug te rijden.
In een breder kader bekijken we ook wat een tweedaagse naar sharks of globe kost en of dat de moeite is om te rijden.
Voor de mensen met een iets breder budget komen Dubai, Thailand, Colombië en Brazilië in het vizier…
Maar iedereen keert terug naar : wat kost een half uur leuke tijd om dat eerste schot kwijt te zijn en daarna een uur om relaxter toch wat meer uit te geven aan een fetisj of een lievelingsdame.
De belevenis gedurende de tijd op de kamer en het gevoel achteraf zijn voor mij even belangrijk.
Respect voor de dienstverlener en win/win moet mogelijk zijn zonder prijsonderhandelingen die ellenlang duren en werktijd van de dames vragen. Ik merk dat sommige ijsberen ongeschoren en ongewassen toekomen, hou dit gespuis ook maar liever buiten als je het voor de dames leuk wil houden.
De clubhoppers die nu rondlopen in YY zijn voor het grootste deel diegenen die elders geen vaste klanten hebben opgebouwd.
Ik geef de club een tweede kans na vrijdag waar ik vertrok met maar 1 kamer met een bekende aan 70 (incl PZC) maar hoop dat het aanbod en een duidelijke prijstabel asap mogelijk zijn. Voeding en wellness zijn voor mij voldoende aanwezig. Ik vind het niet erg eventjes naar buiten te moeten… succes ;) voor YY. Hoe meer clubs hoe liever ik het heb…:freu::lostit:

cameltoe slide
20 oktober 2024, 11:36
Een nobel voorstel, alleen is er wel een groot verschil tussen politiek en een commercieel bedrijf.
Politiek wordt eens in de zoveel jaren afgerekend tijdens verkiezingen.
Een commercieel bedrijf wordt dagelijks afgerekend op omzet (of andere kpi’s zoals aantal klanten en klanttevredenheid).

In de politiek kan je dus jarenlang aanklooien zonder consequenties.
In een commercieel bedrijf kan je aanklooien zolang de kas gevuld is, maar als dat te lang duurt dan is het bankroet nabij.
Het is dus in het belang van YY om kritiek te leveren zodat ze zich kunnen verbeteren en daardoor te groeien in plaats van te sluiten

It's always bad when polar bear expectations have been building up for weeks before Yin Yang reopens. Many polar bears wished that the building, the women and the prices looked and were offered as they were at the time before closure. It is known that there was a fire in the Yin Yang building, that prostitutes are currently not available in abundance on the market and that the prices for prostitution services in some sauna clubs have increased is also known.

Apparently polar bears expect a sauna club to function like a Swiss clock in a wristwatch when it reopens. Anyone who has experienced a change in computer software in their company knows that not everything has to go according to plan. There were no announced special offers or special spectacles on Yin Yang's reopening day. Nevertheless, enough polar bears had nothing better to do that day than standing on each other's flip flops in Yin Yang. These polar bears were obviously all worried that they might miss out on a special event or experience.

There is no point in ruining everything just because a situation at the beginning of the reopening of the Yin Yang does not meet your personal expectations. The former Golden Time in Brüggen also needed time to develop into what it once offered for us. So let's give some time to the management of the Yin Yang. Everything will be fine. If not, we need to lower our expectations or stay home or continue visiting the sauna clubs we visited before Yin Yang reopened.

Peterpanzer
20 oktober 2024, 11:39
Tolle Analyse von PP. Das Ruder rumzureissen wird kaum mehr möglich sein, denn es müsste die innere Überzeugung von Management und DL vorhanden sein, dass die Zimmerpreise von 60/110 Euro. wie SS und andere Premiumclubs ein guter und angemessen Preis sind, mit dem man in einem gut frequentierten Club dauerhaft locker ,500 bis 1000 Euro verdienen kann. Solange diese Einsicht fehlt, wird bei neuen moderaten Preislinien immer versucht werden zu tricksen und diese zu unterlaufen.

Beron
20 oktober 2024, 12:09
Soms haat ik het als ik gelijk heb, maar ik had het van tevoren voorspeld. Saunaclubs hebben een ingebouwde fanbase van vroeger en als je die snel wegjaagt, zakt de club langzaam weg.

Amari - hele mooie club, veel lof vooraf - geen succes, omdat ook hier voorbij de typische gasten werd gepland.
Living Room - geweldige start, bij de heropening bomvol - geen succes, omdat de managers geen plan hadden - afgebrand.
Golden Gate - ziet er geweldig uit, heeft een mooie tuin, is gezellig, doet zelfs veel goed - behalve de entreeprijs en de prijzen van de dames - dus geen succes.
Happy Garden - heeft alles wat een saunaclub nodig heeft - behalve mooie vrouwen die niet afzetten en een goed deurbeleid.
YY - zie rapporten.

Willem2
20 oktober 2024, 12:24
@Beron
Hast du Knabbel gefressen :rolleyes: :biggrin:

milaan
20 oktober 2024, 12:36
Woensdag ook gaan kijken bij de nieuwe yy. De club ademt klasse en kwaliteit uit. Zoals door vele besproken de prijzen.... rijzen de pan uit! Heb zelf 2 kamergangen gemaakt voor 70/30 icl pzc... de 2e kamer was met een dame ec ss. Dat gezeik over dat extra extra was bij de meeste de boventoon... als dit de nieuwe gang van zaken zal blijven zullen ze weinig vaste bezoekers gaan krijgen vrees ik... ps er zijn genoeg dames die de oude tarieven hanteren maar deze willen niet bij naam worden genoemd ... hoop dat ze wel inzien dat dit niet levensvatbaar is en hoop echt dat die rare extra's er snel afgaan.... hoop doet leven))))

wellness boy
20 oktober 2024, 12:39
Ik ga er weer heen als de jacuzzi,s geplaatst zijn.Als de dames dan nog zo duur zijn dan ga ik weer naar sixtensi of babylon

mentholbear
20 oktober 2024, 12:59
Ik ga er weer heen als de jacuzzi,s geplaatst zijn.Als de dames dan nog zo duur zijn dan ga ik weer naar sixtensi of babylon

Ik dacht er net zo over wachten op de komst van de Jacuzzi. Maar mij maakt het dan minder uit als de prijzen zo duur zijn. Geniet ik gewoon lekker van de wellness, het eten, en zelf wanken in de Kino ;)

MeesterMixer
20 oktober 2024, 13:43
Het is eigenlijk heel simpel: veel concurrerende saunaclubs in de regio vragen 50e of 60e per half uur. En 100 of 110 per uur. Tegen GOSC service (= Good Old SaunaClub service, ofwel pzc in de standaardprijs inbegrepen, en ook (tong)zoenen of likken zijn uiteraard geen extras. Alleen zaken zoals anaal of CIM (Cum in Mouth) zijn extras.

(Dames mogen natuurlijk niet gedwongen worden om bepaalde handelingen te doen, maar het gaat erom dat voor bijv. pzc of (tong)zoenen geen extra geld gevraagd mag worden. Degenen die het dan niet aanbieden zullen daardoor dan automatisch wat minder klandizie hebben.)

Precies dit!

rob45
20 oktober 2024, 13:57
want veel van de vrouwen die er nu rond lopen (of liepen), komen uit clubs waar die 50 of 60 per half uur geldt (tegen GOSC service). Die clubs (incl. yy) vissen dus allemaal uit dezelfde vrouwenvijver.
Dus waarom zou een vrouw die in haar oude club 100 of 110 per uur kost, nu ineens 140 of 200 of zelfs nog meer moeten kosten ? Doesnt make any sense.

Kennelijk moet het wiel opnieuw uitgevonden worden (proberen meer te verdienen) en moet het allemaal weer uitgefilterd worden tot we op een punt zijn gekomen dat het weer acceptabel is.
Dan zal het hele verhaal wel weer langzaam vooruit lopen.Gaat zeker ook gebeuren want al die discussies in de club maar ook hier daar word niemand blij van.

Terence Hill
20 oktober 2024, 14:00
Mijn bezoek aan het "nieuwe Jin Yang"van 18 oktober.

Ik was er ongeveer van 12:45-18:30
Het lockersysteem is helemaal vernieuwd en gaat electronisch met een polsband als sleutel , ik denk bluetooth.
De toegang tot de bar is helemaal anders en deze is erg achteruit gegaan: oogt iets kleiner met in het midden een grote nepboom.
Het was totaal sfeerloos net zoals buiten het terras wat compleet kaal was.
De meeste beren en dames zaten maar wat voor zich uit te staren en de gemoedelijke huiskamer sfeer van 2007-2010 was ver te zoeken .Overigens de sfeer van deze tent in de jaren erna tot de sluiting was nog veel beter dan het huidige concept.
En de wat de wellnes betreft: welke welness? een piepkleine sauna en dat was alles . vreemd genoeg was deze in de voorafgaande jaren 100 x beter dan tegenwoordig . Het lijkt wel alsof de nieuwe eigenaar geen idee heeft wat een saunaclub moet uitstralen . Ik heb gehoord dat er wel een Jacuzi is besteld maar dat zal nog wel even duren.
En wat de dames betreft: ik heb nog nooit zulke slechte line-up gezien. Voornamelijk Roemeense dames met opgespoten lippen en baby/baby woordenschat , meeste 6 minnetjes en een enkele een 6,6 . GEEN enkele stunner gezien . De dames zoals destijds in Brueggen (GT) waren te vinden zult u er niet aantreffen . En ik heb gehoord dat de dames belachelijk hoge prijzen rekenen en 70 is het minimum. Dus alles extra zou moeten worden bijbetaald (aangemoedigd door de manager) en daar zijn de meeste ijsberen niet van gediend .
Het enige positieve : het eten , dat was zoals we gewent zijn van Jin Yang dik in orde . Een dikke 9 .
Maar dat is ook het enige positieve .
Voorlopig kom ik hier niet meer . Misschien dat ik volgend jaar zomer nog eens ga kijken of er al verbeteringen zijn .
Het huidige concept is echter zeer teleurstellend ...
Dit was mijn ongezouten maar eerlijk oprechte mening van mijn bezoek van afgelopen vrijdag 18 oktober.
Het enige positieve was het eten dat was zoals destijds ook dik in orde

Enter01
20 oktober 2024, 14:29
Hoe ziet de wellness er momenteel uit?

Sent from my SM-S908B using Tapatalk

schoolmeester
20 oktober 2024, 15:24
De wellness is strak en nat, gelijk een goede DVP.

Ties85
20 oktober 2024, 15:45
Beste Shakir,
Ze heeft zelf gezegd dat ik de prijzen gewoon mocht posten omdat dat de afgesproken prijzen waren!
Dus zij weet duidelijk wie ik ben!
!

Als de of een van de managers al niet van dit soort forums weet, dan heb je al een stel ervaren toppers binnen gehaald!
Heeft die Cindy eerst als horeca manager in een van die parken van Peter Gillis gewerkt ofzo...

hara1d
20 oktober 2024, 16:20
Außer Preisen, Line-up, Wellness, Sauna, Personal, Hygiene ist für mich (und viele Andere) die Situation mit dem Rauchen wichtig.

"Goldene Zeiten" gab es für die Raucher im GT, PHG, LR, H7 und anderen Clubs: in fast allen Räumen wurde geraucht, fast oder ganz nackte Mädels dabei, Essen, Trinken, Mädels gucken und Musik.
Wenn ich in einem Restaurant fertig gegessen hatte und bei der "Zigarette danach" war und es wurde gefragt ob noch ein Platz am Tisch frei war sagte ich ja, es stört mich auch nicht wenn Ihr esst während ich rauche.:biggrin:

Dann kam das "Nichtrauchergesetz" für die Gastronomie. Zuerst durften Restaurants einen abegtrennten Bereich für Raucher anbauen oder vom Gastraum abtrennen, wenig später war auch das nicht mehr erlaubt (einige Lokale mussten schließen weil weniger Gäste kamen und die Umbaukosten nicht mehr eingefahren werden konnten)

Ein (Sex)club ist keine Gastronomie: Speisen und Getränke gibt es aber sie werden (ausgenommen stark alkoholische Getränke, Sekt usw.) nicht berechnet, das "Geschäft" ist die Zimmervermietung! Das Nichtrauchergesetz für die Gastronomie greift hier eigentlich nicht.

Ich bin Rentner aber es gibt viele (meist mdizinische) Geräte die außer mir niemand reparieren kann. So werde ich oft gebeten Reparaturen durchzuführen welche ein oder mehrere Übernachtungen erfordern. Wenn ich im Hotel nicht rauchen darf lehne ich den Einsatz ab (oft sucht und findet man eine Unterkunkt mit Rauchmöglichkeit in beheiztem Bereich.

Einige Clubs erlauben das Rauchen im Barbereich, andere bieten, zum Teil beheizte, Räume oder Zelte zum Rauchen. Wenn unbeheizt im Winter gesellen sich die Mädels dazu (im Bademantel oder Badetücher eingerollt), rauchen eine halbe Zigarette, gehen wieder ins Warme und lassen mich mit halber Zigarette und halbsteifem Pimmel allein zurück.
Beispiel Livingroom: zuerst wurde überall (außer Essbereich) geraucht (sehr gute Stimmung), dann wurde draußen ein recht großes Zelt aufgebaut, (leider zu groß, mit 2 Heizstrahlern nicht wirklich warm und zugig), (weniger gute Stimmung), als das Zelt einem Herbststurm zum Opfer fiel wurde das Zimmer 2 zum Raucherraum umfunktioniert (keine gute Stimmung mehr, es kamen weniger männliche Gäste, wie es mit dem Club weiterging ist bekannt).
Zu der Zeit gab es im LR 4 Aschenbecher, im GG 5 im kalten Zelt und im Acapolco Gold 40 Aschenbecher).

Im YY gibt es einen unbeheizten Außenbereich zum Rauchen, sehr zugig, es sind in dem Bereich 2 Pools geplant, sie werden wahrscheinlich überdacht.
Sinnvoll wäre ein Bereich wie ein Wintergarten mit Sichtkontakt zum Geschehen in der Bar, Musik auch hier, idealerweise wie im ACA Gold mit Heizung und Klimaanlage.

Haradamannetje
20 oktober 2024, 20:34
Ik snap dat we met de prijzen terug willen naar de goede oude tijd, logisch ! Maar zullen we de asbakken lekker achterwege laten?

DMZ001
20 oktober 2024, 20:53
Ik snap dat we met de prijzen terug willen naar de goede oude tijd, logisch ! Maar zullen we de asbakken lekker achterwege laten?

Waarom? Er zijn best wel veel beren die roken en ook veel dvp's roken. Als je niet in de rook wilt zitten ga je er niet bij zitten simpel zat. Maar je kunt het best iedereen naar de zin maken zowel voor roker als niet roker. Bij ACA en Penelope hebben ze dat ook mooi opgelost, heeft niemand last van. Rookberen in de kou zetten lijkt me geen goed idee.

wellness boy
20 oktober 2024, 21:00
Jingjang is open dat is al heel wat!.
Ze zullen zekerr gaan investeren in een rookruimte enz,Als er genoeg gasten komen.

Rino123
20 oktober 2024, 21:49
Dat is Roos met de TOVERDOOS; zei ze zelf en ik vind het een heel leuke uitspraak van Roos:hammer::freu:

Sphinx
20 oktober 2024, 22:05
ik was er gisteren

Vorig jaar op vakantie was deze racebeer bij Sakura in Stuttgart-Böblingen langsgegaan, zelfs daar vroegen ze nog 100 voor 30m en 150 voor een uur. To hell in a hatbasket als dit zo blijft

Haradamannetje
20 oktober 2024, 22:19
Lees op het forum van SS ook dat het daar ook steeds erger word.....

Tjeppah
20 oktober 2024, 22:38

Vind het daar erg meevallen qua upsellen. Op hun site staat 1 ervaring van 1 ijsbeer. Ikzelf heb het 14 dagen terug daar meegemaakt met 1 dame die vooraf een hogere prijs vroeg dan normaal daar wordt gehanteerd voor GOSC. Haar bedankt voor het aanbod. Op het moment dat we als ijsberen niet ingang op deze enkele gevallen zullen ze vanzelf hun prijs aanpassen of vertrekken. Dus we kunnen dit zelf in de kiem smoren

Aviator
20 oktober 2024, 23:07
Waarschijnlijk ben ik geen doorsnee beer maar ik heb gewoon een hekel aan onderhandelen (in een club!!). Voor mij is het een soort van sfeer-bederver. Aan de bar of als je ergens aangesproken wordt is het meestal hartstikke gezellig, geil, spontaan een beetje zwammen, klooien etc. Dan wil ik er op kunnen vertrouwen dat ik niet getild zal worden door de dame die vooraf superspontaan om mijn nek hangt. Maar dat kan dus helaas niet meer. Ik heb bij SS - de laatste tijd - eigenlijk constant gezever en gezeur als we op de kamer zijn beland. De laatste keer vroeg ik nog (omdat ik al een paar keer een miskleun had) of ze pijpte zonder condoom en een volmondig "ja natuurlijk mein Schatz" als antwoord kreeg. Op de kamer was het meteen 80 euro voor een half uur en "ja, ze pijpte uiteraard wel zonder condoom, maar dat koste dan 50 euro extra". En zo had ik meerdere ervaringen met "nieuwe" dames bij SS. Mijn favorietjes zijn er regelmatig niet of zijn bezet, daar heb ik dit gedoe niet mee. Alhoewel een dame die anoniem wenst te blijven (M....) begon ook al met upsellen en vragen naar een goeie tip. Maar goed, ik was dus blij dat YY haar deuren weer ging openen, maar hier is het blijkbaar nóg erger en daar heb ik gewoon geen zin in. Ik hou mijn geld voorlopig maar even in m'n zak.

Goedemorgenallemaal
20 oktober 2024, 23:19
In politics there is a 100-day grace period in which the new incumbent can familiarize himself with the job and demonstrate initial success.
Ja dat zien we, nieuwe rekenmethode en dit kabinet heeft de armoede terug gebracht...

Ik was er op de openingsdag, en ik moet zeggen, club is mooi geworden, enkel de ruimte van vroeger met het zwembad hadden ze mogen laten staan en opknappen ipv een kleine binnensauna (binnenkort wordt dat een grote sauna zei het management)
Zo kan ook een kleine sauna een grote sauna worden.

Los van de prijzen, als ik zo eens lees over klein saunatje, gladde vloeren, weinig personeel aan de bar, ongezellig terras waar nog wat zou gaan gebeuren dan denk ik dat ze niet de fout hebben willen maken van veel nieuwe en hernieuwde clubs. Maar openen als je nog niet klaar bent is ook een fout.

Jingjang is open dat is al heel wat!.
Ze zullen zeker gaan investeren in een rookruimte enz,Als er genoeg gasten komen.
Er mag in NL alleen buiten gerookt worden. Niet in een afgesloten rookruimte.

paaj
20 oktober 2024, 23:24
Gisteren mijn eerste en voorlopig laatste bezoek gebracht aan YY. Allereerst het positieve. De club is fantastisch gerenoveerd. Het is een echte Gents club, zeer netjes, schoon en exclusief. Het eten is heerlijk, de sauna's prima en de barruimte ook super geworden. Daarnaast lopen er ook veel dames rond. Ik gok zeker wel 50!

Maarrrrr….. Zoals velen klagen is het kameren wel zeer prijzig icm een beperkte service. Drie keer gekamerd en steeds het zelfde upsell trucje in de kamer. Blowjob without? Kiss? One hour? Etc. Was voor mij helaas dan ook voorlopig de laatste keer.

rob45
20 oktober 2024, 23:51
Ik kom uit de lockerruimte bij yy en zie op weg naar de lounge plots Vita staan in die lange gang, ze wenkt mij en fluistert met een sexy stem in mijn oor, je kan een Gosc krijgen voor maar 120, kom je mee? Het volgende moment krijg ik het benauwd en krijg ik het heel warm.Ik voel ook water en bubbels langs mijn oren.Ik voel mezelf naar boven komen en snak naar adem en kom boven drijven in de splinternieuwe jaccuzzi en kijk gelijk in het gezicht van Cindy.
Maak dat je weg komt en ga kameren bijt ze me toe, ik ken geen ijsberenforum maar houd me live op de hoogte van de vraagprijzen van de dames !
Ik stamel, dat is goed mevrouw en haast me snel naar de bar voor een koel drankje.
Ik sta daar even en een oosters uitziende dame met killerlooks stevent op mij af.
Ben je toe aan wat ontspanning ? Vraagt ze... Voor een klein prijsje van 400 ben je de mijne....
Ik probeer nog iets terug te zeggen maar ..
Ik voel me ineens heel duizelig worden en ik val meteen en blijf vallen in een duister gat...onder mij schiet het megagrote terras van YY in vogelvlucht voorbij,ik zie als laatste de oprijlaan met bomen die flink op en neer gaan in de wind... badend van zweet word ik wakker in mijn bed en schiet ik overeind.

The Joker
20 oktober 2024, 23:56
Komende week zal ik na een maandje overwinteren in Spanje zelf een blik gaan werpen op YY.
Iets zegt me dat het hele gekloot met die DVP dezelfde opzet is als in al die winkeltjes hier in Spanje.
Je wil een T-Shirt kopen wat maar €5 waard is, maar die Pakistaan vind dat je €25 moet lappen. Na 5 min afdingen wil hij dan uiteindelijk zakken na €10 als je inmiddels boos weggelopen bent.
Je denkt dat een goede deal gemaakt te hebben met 60% korting op de vraagprijs, maar je hebt eigenlijk nog 100% teveel betaald dan je van plan was.

Ik denk dat die DVPs dezelfde scam toepassen, ze zetten de eerste weken in op €120-€150 voor elk halfuurtje plezier.
Als ze zien dat ze per saldo veel minder verdienen dan gehoopt en de eigenaar van YY in gaat grijpen omdat er amper nog bezoekers (M/V) gaan komen, weten ze de tarieven uiteindelijk terug te brengen naar €70 voor elke 30 minuten.
Groot gejuich zal klinken op het ijsberenforum, door onze pik slap te houden en onze poot stijf, is het ons gelukt om de fantasieprijzen te halveren!

Alleen zijn we dan vergeten dat we ineens nog 40% meer zijn gaan betalen voor de dames die 2 weken ervoor nog gewoon in €40-€60 clubs werkten...

Picasso 1
21 oktober 2024, 02:37
Ik denk dat die DVPs dezelfde scam toepassen, ze zetten de eerste weken in op €120-€150 voor elk halfuurtje plezier.
Als ze zien dat ze per saldo veel minder verdienen dan gehoopt en de eigenaar van YY in gaat grijpen omdat er amper nog bezoekers (M/V) gaan komen, weten ze de tarieven uiteindelijk terug te brengen naar €70 voor elke 30 minuten.
Groot gejuich zal klinken op het ijsberenforum, door onze pik slap te houden en onze poot stijf, is het ons gelukt om de fantasieprijzen te halveren!

Alleen zijn we dan vergeten dat we ineens nog 40% meer zijn gaan betalen voor de dames die 2 weken ervoor nog gewoon in €40-€60 clubs werkten...

Precies zo is het ook gegaan met de energieprijzen. Wat een mazzelpikken zijn we, we hoeven niet meer het viervoudige te betalen maar nu structureel 'slechts' een verdubbeling van de energietarieven van voorheen.
De markt en overheid doen qua hoerengedrag niet onder voor dvp's.

Tjeppah
21 oktober 2024, 03:02
Waarschijnlijk ben ik geen doorsnee beer maar ik heb gewoon een hekel aan onderhandelen (in een club!!). Voor mij is het een soort van sfeer-bederver. Aan de bar of als je ergens aangesproken wordt is het meestal hartstikke gezellig, geil, spontaan een beetje zwammen, klooien etc. Dan wil ik er op kunnen vertrouwen dat ik niet getild zal worden door de dame die vooraf superspontaan om mijn nek hangt. Maar dat kan dus helaas niet meer. Ik heb bij SS - de laatste tijd - eigenlijk constant gezever en gezeur als we op de kamer zijn beland. De laatste keer vroeg ik nog (omdat ik al een paar keer een miskleun had) of ze pijpte zonder condoom en een volmondig "ja natuurlijk mein Schatz" als antwoord kreeg. Op de kamer was het meteen 80 euro voor een half uur en "ja, ze pijpte uiteraard wel zonder condoom, maar dat koste dan 50 euro extra". En zo had ik meerdere ervaringen met "nieuwe" dames bij SS. Mijn favorietjes zijn er regelmatig niet of zijn bezet, daar heb ik dit gedoe niet mee. Alhoewel een dame die anoniem wenst te blijven (M....) begon ook al met upsellen en vragen naar een goeie tip. Maar goed, ik was dus blij dat YY haar deuren weer ging openen, maar hier is het blijkbaar nóg erger en daar heb ik gewoon geen zin in. Ik hou mijn geld voorlopig maar even in m'n zak.

Ik zou je toch enigsinds naïef willen noemen door te denken dat de actie in de bar zo spontaan zijn dat ze echt iets om je geven. Die meiden in elke club zijn er alleen maar om zoveel mogelijk centjes te verdienen en hier zo weinig mogelijk voor hoeven te doen. Ik maak vooraf altijd hele duidelijke afspraken over welke service ik graag heb en of ze die ook aanbied. En dan tegen welke prijs. Als je op de kamer er daarna niet gelijk erop springt maar rustig aan begint volgen de meiden meestal vanzelf waarna mijn geilheid zo weer groter wordt. Daarom zelden gezeik over service of prijs op de kamer achteraf. Beginnen ze dan alsnog de gemaakte afspraken in het begin niet na te komen gewoon de kamer aflopen. Ik laat ze ook altijd zien hoelaat we starten. Puur duidelijk zijn en goed voor mezelf dat ik weet hoelang ik op de kamer was. Gevolg door hier op te wijzen dat het zelden voorkomt dat een meid me probeert te tillen qua tijd. De laatste keer was door een Bulgaarse in Hamminkln.

Aviator
21 oktober 2024, 06:02
Ik zou je toch enigsinds naïef willen noemen door te denken dat de actie in de bar zo spontaan zijn dat ze echt iets om je geven. Die meiden in elke club zijn er alleen maar om zoveel mogelijk centjes te verdienen en hier zo weinig mogelijk voor hoeven te doen. Ik maak vooraf altijd hele duidelijke afspraken over welke service ik graag heb en of ze die ook aanbied. En dan tegen welke prijs. Als je op de kamer er daarna niet gelijk erop springt maar rustig aan begint volgen de meiden meestal vanzelf waarna mijn geilheid zo weer groter wordt. Daarom zelden gezeik over service of prijs op de kamer achteraf. Beginnen ze dan alsnog de gemaakte afspraken in het begin niet na te komen gewoon de kamer aflopen. Ik laat ze ook altijd zien hoelaat we starten. Puur duidelijk zijn en goed voor mezelf dat ik weet hoelang ik op de kamer was. Gevolg door hier op te wijzen dat het zelden voorkomt dat een meid me probeert te tillen qua tijd. De laatste keer was door een Bulgaarse in Hamminkln.

Ik denk niet dat ik naïef ben, maar al dat gedoe over de prijzen dat had je vroeger niet. Niet in Golden Time, niet in het oude YY of SS. Nog niet zo heel lang geleden kom je gewoon lekker op kamer gaan, je deed je ding en rekende na afloop af. Dat is niet meer bij de meeste "nieuwe" dames die ik tegen het lijf loop. En ja, misschien geloof ik teveel in de illusie dat "het om mij gaat", maar ik weet al te goed dat het in illusie is, ik voel me daar lekker bij. De meest doorgewinterde dames die ik al jaren ken spelen dit spelletje met mij mee. Iedereen blij. Ik wilde alleen maar aangeven dat onderhandelen deze relaxte beer uit de flow haalt. Dat kan toch?! Nu ik lees dat het bij YY een eerste vereiste is om te onderhandelen haak ik af. Niet dat ik het niet zou durven af wat dan ook, maar gewoon geen zin in.

JonnyFontane
21 oktober 2024, 06:10

Valt wel mee.....er zit iemand flink te trollen.

cameltoe slide
21 oktober 2024, 07:36
Ja dat zien we, nieuwe rekenmethode en dit kabinet heeft de armoede terug gebracht...

This 100-day grace period for the new political incumbent is common, for example, in the United States of America and Germany. I don't have any information about whether this grace period is unusual in the Netherlands. But that would explain a lot. :biggrin: :biggrin:

WANDELAAR5
21 oktober 2024, 07:47
Ik kom uit de lockerruimte bij yy en zie op weg naar de lounge plots Vita staan in die lange gang, ze wenkt mij en fluistert met een sexy stem in mijn oor, je kan een Gosc krijgen voor maar 120, kom je mee?

Wat een verschrikkelijke nachtmerrie! Ik zou na dat eerste deel al overeind in bed zitten en niet meer durven te gaan slapen uit vrees dat die droom terug kwam ;). Misschien weet Willem2 of er ergens slachtofferhulp is voor getraumatiseerde ijsberen?

Tjeppah
21 oktober 2024, 08:50
Ik denk niet dat ik naïef ben, maar al dat gedoe over de prijzen dat had je vroeger niet. Niet in Golden Time, niet in het oude YY of SS. Nog niet zo heel lang geleden kom je gewoon lekker op kamer gaan, je deed je ding en rekende na afloop af. Dat is niet meer bij de meeste "nieuwe" dames die ik tegen het lijf loop. En ja, misschien geloof ik teveel in de illusie dat "het om mij gaat", maar ik weet al te goed dat het in illusie is, ik voel me daar lekker bij. De meest doorgewinterde dames die ik al jaren ken spelen dit spelletje met mij mee. Iedereen blij. Ik wilde alleen maar aangeven dat onderhandelen deze relaxte beer uit de flow haalt. Dat kan toch?! Nu ik lees dat het bij YY een eerste vereiste is om te onderhandelen haak ik af. Niet dat ik het niet zou durven af wat dan ook, maar gewoon geen zin in.

Natuurlijk iedereen moet een saunaclub bezoeken, contact hebben met de meiden en die kamers ervaren op zijn eigen manier. Wat ik alleen heb willen zeggen door je enigsinds naïef te noemen dat ook de instelling van veel meiden vroeger anders was en dat het zoals je zelf ook zegt een illusie is.

Willem2
21 oktober 2024, 10:43
Valt wel mee.....er zit iemand flink te trollen.

Ja het is een trol.

Maar er zit wel een kern van waarheid in gezien een telefoongesprek wat ik had met de eigenaar van deze club.

En dan nog maar een opmerking : En dat is goed voor het behoud van de saunaclub !!!

Vaste prijzen (meestal opgelegd door de eigenaar van de club) zijn gewoon verboden in een club met een saunaclubmodel.

MisterBond68
21 oktober 2024, 11:36
@Willem2. Ja dat verhaal kennen we nu wel, dat wil elke Saunaclub eigenaar je graag doen geloven (maar ik vind dat ongeloofwaardig) en ik weet het staat in (Duitse) wet maar ik kom regelmatig in Babylon daar hangt gewoon op dat Unsere weibliche Gäste sich geeinigt haben auf Einheitspreise 60 eur halbe Stunde und jede weitere halbe Stunde 50 euro. Hangt daar gewoon aan receptie. Heeft nog geen enkele instantie iets over gezegd en die prijzen hangen daar al langer dan een jaar op. Vrouwen die zich daar niet aan houden komen club niet in.....

vanKees
21 oktober 2024, 11:44
This 100-day grace period for the new political incumbent is common, for example, in the United States of America and Germany. I don't have any information about whether this grace period is unusual in the Netherlands. But that would explain a lot. :biggrin: :biggrin:

Wenn ein Amtsinhaber in Deutschland in diesen 100 Tagen Schonfrist "Sch..." baut, was hat das für eine Konsequenz? Keine!

So wird es auch im YY sein ( da ja angeblich der Clubinhaber/Manager hinter der Preispolitik der Frauen steht), ist aber genau der falsche Weg. Lieber 15-20 gute Frauen, als 50 Piranias. Als Beispiel kann der leider geschlossene LR dienen, nachdem die Frauen ihre Preise etwas korrigiert haben lief der Club. Bis zu dem unverständlichen Behördengang und dem Brand.

As 'n posbekleër in Duitsland "sh..." bou gedurende hierdie 100 dae van grasietydperk, wat is die gevolge? Geen!

Dit sal ook dieselfde wees in die YY (aangesien die klubeienaar/bestuurder kwansuis agter die vroueprysbeleid staan), maar dit is presies die verkeerde manier. Beter 15-20 goeie vroue as 50 piranias. As voorbeeld kan die ongelukkig geslote LR dien, nadat die vroue hul pryse 'n bietjie reggestel het, het die klub gehardloop. Tot die onbegryplike besoeke aan die owerhede en die brand.

VanKees

peterp095
21 oktober 2024, 13:55
Ben er gisteren ook eens gaan kijken. Het meeste is hier al geschreven, dat het mooi is geworden weten we ondertussen al en kan ik ook bevestigen. Bezetting qua vrouwen was niet overweldigend, is schat 25 a 30 (?) en bezoekers waren er ook maar had er meer verwacht. Blijkbaar was dinsdag héél druk en de volgende dagen steeds minder, ook qua vrouwen. Enkele vrouwen zijn niet meer komen opdagen, die hadden hun conclusies al getrokken. Ik vond persoonlijk de line up wat tegenvallen maar dat is voor iedereen anders. Dat de manager de vrouwen zou opgelegd hebben zich te houden aan 70 / 140, heb ik weinig van gehoord. Sprak met ene Kira uit Moldavië en die vroeg nog 100/30 en 200/60 - ze zei erbij dat het een gunsttarief was want normaal moest het 120/30 en 240/60 zijn (...) Ook 3 die ik ken uit SS aanwezig maar denk niet dat die gemist worden in SS. Eén daarvan probeerde en heb haar getest door te zeggen, ja aan het SS tarief en ze stond direct op en weg.
Ook 2 bekende uit GG getroffen waarvan ik de ene veruit de mooiste vrouw vond die aanwezig was. In de late namiddag liepen er ook 2 Cubaanse rond die ook in LeGrand af en toe zijn. Er waren in de namiddag steeds genoeg vrouwen in de bar (en op het terras aan het roken) zodat ik aanneem dat er weinig kamers gemaakt werden. Of ik nog terugga ? Misschien als de berichten wat positiever zijn.

Restaurant ziet er prachtig uit maar koffie moet je wel halen in de bar.
Een koffiemachine zou handig zijn in het restaurant.