PDA

Volledige versie bekijken : Stop de chatellende en verbale oorlogsvoering



foots
22 juli 2009, 22:47
Heren, beren,


Als fervent hoerenloper kom ik erg graag mijn avond spenderen op op ybf. Ik maak wat topics en chat. Beide doe ik voor mijn lol en ik vind het leuk om ervaringen uit te wisselen en andere meningen te horen, ook als is het niet de mijne dat mag gelukkig iedereen zelf weten wie of wat hij belangrijk of leuk vind. Tot dusver hoop ik is het voor niemand een probleem.

Welnu, er zijn een aantal beren die het niet met elkaar eens zijn, moet kunnen zou je zeggen, hoeft ook helemaal niet, ieder mag zijn eigen mening hebben, hoe krom die voor een ander ook moge zijn. Wel deze heren ik zal ze met name noemen in alfabetische volgorde Extinse, RPlover en Zakkenleger.

Elke regel is een reden om elkaar te plagen, reactie over en weer etc. en zo gaat het dag in dag uit. Deze zijn hierin dusver doorgeslagen dat na wekenlange, wat zeg ik maandenlange over en weer gesmijt met allerlei, feiten, meningen, standpunten, inzichten, ik weet niet al wat meer. Ze zoeken elkaar alleen nog maar op om met elkaar te ruzieen over van alles en nog wat. Moe, doodmoe wordt ik ervan, het heeft geen enkele zin, het brengt werkelijk alleen maar ergernis en het voegt niets leuks meer toe.

Helaas is geen van deze heren in staat om elkaar te negeren zodat anderen er geen last van hebben, het maakt heel de chat kapot voor mensen die gewoon even leuk willen chatten over het weekend wat geweest is of wat gaat komen. Er mag in de chat ook best kritiek komen op een club of een stevig onderwerp zijn, geen punt, maar continue vliegen de heren elkaar in de virtuele haren. Advies, waarschuwingen van mods, tot zelfs chatbans (die ik voor deze heren nooit heb aangevraagd, wel destijds over de wigwam3 zooi toen er doodbedreigingen op chat kwamen) preken via MSN, het helpt allemaal helemaal niets.

Nu vandaag gaat het over een dames topic, morgen weer over im, dan weer het volgende. Ik vraag maar 1 ding en dat is om te kappen met de sjit. Heren jullie zouden als volwassen personen elkaar gewoon moeten negeren, dan houden jullie de chat en de topics voor iedereen leuk. Negeren is ook niet toegeven, maar negeren is mijns inziens erbovenstaan.

Zelf heb ik me maar een vrijwillige chatban opgelegd, want naast de ellende krijg ik lichamelijke klagen als diaree. Ik ben afgelopen maandag na de zoveelste chatruzie gestopt en zal komende maandag weer eens kijken of mijn chatmaten waar ik vrijwel altijd leuk mee chat en nog zijn en of de ellende over is getrokken.

Ik hoop op het goede maar ik vrees het ergste.

Groet, Foots

P.S. Ik stel voor dat deze bovengenoemde heren even niet in dit topic reageren, maar ik ben benieuwd wat andere beren hiervan vinden. Een reactie, voor of tegen, liefst wel graag met kort de reden vermelden.

Jabberwalkie
22 juli 2009, 23:07
Holapola .... ik dacht dat jullie vrienden waren ?!

The Joker
22 juli 2009, 23:50
Maak gewoon een topic (ergens in een uithoek van het forum) waar iedereen zijn bitchfights kan houden zodat de chat en de recensie topics hiervan geschoond blijven.
Mods verplaatsen alle bitchfight uitspraken in overige topics naar 'de boksring' en iedereen is happy.
Moeten de mods te veel verplaatsen gaan ze een spelletje schaken (http://nl.wikipedia.org/wiki/Schaakbord).
Elke verplaatste opmerking geef je de 1e keer de auteur een algehele schrijfban van 1 min, de 2e keer 2min, de 3e keer 4min. etc
Begrijp me goed, iedereen mag elkaar van mij hier compleet afzeiken, alleen wel graag in hun eigen corner... :iloveyou:

foots
23 juli 2009, 15:27
Ach RP,

Ik ken je toch al veel langer dan vandaag. Ik ben niet boos, niet eens een beetje. Het enige wat me verbaasd is de snelheid waarmee je toch nog tot enige inkeer komt. Daar doe ik normaal weken of maanden over, jij doet het weer in minder dan een uur, knap.

Ik sprak deze woorden inderdaad in LR, was ze zelfs alweer straal vergeten. Tja RP denk eens na waarom kom jij op YBF ? Wat is je doel of wat wil je op YBF bereiken ? Daar wil ik nog wel eens een keer een lijvelijke discussie aan wagen, dat kan zaterdag in LR of woensdag in GT.
Zelfs GT kun je lol hebben, hoewel het daar toch een stuk moeilijker wordt om de hele meute mee te krijgen.

Maar ik hoop echt van ganzer harte dat je niet meer continue naar plagers blijft happen, het heeft geen ENKELE nut. Laat ze rechts liggen, want links is je te lief, te aardig en te strijdbaar, had ik maar een beetje meer van jou energie.

Groet, Foots :wink2:

P.S. Een correctie van die 3 uur die jij noemde over Dalton, was ik mintens 2 uur offline voor mijn verzekeringsagente. Toen heb ik 50 minuten gemsned en 10 minuten gelezen. Da's inderdaad 3 uur totaal. Even ter info, verder geen punt.

Dalton
23 juli 2009, 16:25
Ach heren wat maken jullie je druk om mij wat kan mij het schelen wat die beren roepen ik maak me er helemaal niet kwaad over.
Ik kom in de clubs alleen voor de dames en ben meestal de hele tijd met ze samen omdat ik nog geen homo trekjes bij me gevonden heb.
Wanneer ik op een bank zit in een club is het meestal om weer bij te komen voor een volgende beurt met een dame of ik zit uit te rusten van de sauna daar ben ik ook een fervent gebruiker van.
Maar het is precies zoals foots zegt rp je moet die ratten gewoon negeren en nergens antwoord op geven dan hebben ze geen lol.
Foots voor mij te laten vallen doe je verkeerd rp hij is een goede vriend van je en hij steunt je altijd in dik en dun.
Ik ga mijn hele leven al alleen door en heb zo ook geen problemen met andere en als ze er zijn dan knap ik het altijd zelf op.
Indien niet goedschiks dan maar kwaadschiks ben nog nooit van mijn leve voor wat dan ook op de loop gegaan.
Ondanks mijn leeftijd maken ze me wel blij maar niet bang.
Zelfs de duivel gaat nog voor mij op de loop en dat zeg toch genoeg over mij.
Ik ben een selfmade man al mijn leve lang nog nooit van iemand afhankelijk geweest alleen vroeger van mijn moeder, heb 2 jaar lang van mijn geboorte af aan haar linker tiet gesabbeld.
Daarom ben ik misschien zo gek op een vrouw met stevige tieten waar je lekker aan kan sabbelen.
Daarom val ik ook op dani die heeft niet van die grote tieten maar wel een strak figuur en zij sabbelt zo lekker aan mijn pielemands dat ik er soms bij in slaap val.
Maar gelijk wakker wordt als die pielemands begint te spuiten dat halve theelepeltje vol welke ze doorslikt alsof ik een koffiekop vol gespoten heb.
Maar het allerbeste is toch dat ze niet stop met sabbelen terwijl ze aan het slikken is doch door blijft gaan en dat is juist wat het lekkerder maakt dan neuken met wie dan ook.
Daarom zoek ik die dame altijd weer op omdat er in de 11 jaar dat ik wandel er nog niet zo eentje tussen zit en ook niet tegen gekomen ben behalve dan dani.
Ik weet natuurlijk niet hoe ze het bij jullie doet edele beren en het is te hopen dat jullie het niet lekker vinden anders zie ik haar natuurlijk veel minder als nu.
Gelukkig is ze niet de knapste van al de dvp's en vindt ze mij nog steeds een lief oud zalig mannetje die haar ook een beetje verwent.
En in deze crisis tijd is het goed om je favo dame toch een beetje meer te steunen dan anders.
Dan weet je dat ze nog meer probeert om het je naar de zin te maken.
Ik zal blij zijn dat ik haar weer in mijn armen kan houden dan dat stomme gelul op de chat te moeten lezen.
We weten allemaal dat wanneer je rp een bot voorhoud hij er meteen in bijt en daarom begrijp ik de forum leiding niet,die dat als de beste weet,waarom ze die ratten niet meteen van de chat weren.
Dan heb je een schone chat en kan er weer gelachen worden.
Zonder rp is de chat niet interessant want de kunstenaar weet overal iets vanaf en heeft ook al zat meegemaakt in zijn korte bestaan op deze klote aardbol waar het verkeerde gras op groeit.
De toppen zijn veel te klein om er een lekkere sigaret van te draaien en daarom droomt rp van een bestaan in marokko waar dat spul langs de kant van de weg groeit en hij rustig met een tentje de ene sigaar na de andere kan roken.
En het liefst met angie erbij.

Zakkenleger
23 juli 2009, 17:20
...
Heren jullie zouden als volwassen personen elkaar gewoon moeten negeren, dan houden jullie de chat en de topics voor iedereen leuk. Negeren is ook niet toegeven, maar negeren is mijns inziens erbovenstaan.
...



Ik heb bewust even eerst wat reacties afgewacht.

Hier de mijne, met name over wat ik hier citeer. Negeren heb ik geprobeerd. Wat er met name de laatste weken is gebeurd, is dat er keihard over mij gelasterd wordt door erpee en Dalton, en dat pik ik niet, daar ga ik dus tegen in. Ik neem aan, Foots, en andere beren, dat jullie dat ook niet zomaar zouden accepteren.

Over mij wordt door hun op chat geroepen dat ik NZC in de club, en dat is pertinent gelogen. Onderbouwd wordt dat dan ook niet, op geen enkele wijze. Negeren? Ja dat kan. En dan gaan er beertjes dat geloven ('waar rook is, is vuur, en ZL ontkent niet, dus...'), kunnen dat aan mij bekende dames gaan vertellen, en ik mag dan dat gaan corrigeren??? Ik dacht het niet... Wat zouden jullie doen?

Zelf onderbouw ik alles wat ik hierover schrijf, zoals ook gisteren in het 'Zakkenleger' draadje. Dalton heeft zelf op chat gezegd (getuigen zat, waaronder erpee plus chathistorie) dat hij NZC in de clubs doet. De mods hebben echter besloten vrijwel alles wat erpee of ik schrijven, kritisch te bekijken en waar nodig te wissen. Waarom ze dat wat ik schreef daar, verwijderd hebben, moeten ze zelf maar aangeven. Dat is hun beslissing, en die accepteer ik.

Zowel naar erpee als bij de mods heb ik diverse alternatieven aangedragen om de huidige situatie te doorbreken. Helaas wordt geen van die alternatieven geaccepteerd. Inmiddels hebben zowel erpee als ik een chatban, en geen IM rechten meer. Prima, als dat dit oplost kan ik daar zeer goed mee leven. Ook sta ik open voor ideeen van anderen dit op te lossen. Laat maar weten via de mods of in dit draadje.

Ik blijf echter laster en leugens over mij aanpakken, ook al gaat dat ten koste van de sfeer. Ik zie geen andere mogelijkheid.

Dalton
23 juli 2009, 17:55
Goed zo rp dat is de juiste beslissing van jou om die rat gewoon te negeren en laat hem maar lullen hij wil gewoon zijn gelijk halen via jou of mij of wie dan ook.
Niet meer bijten in dat bot van die rat want je weet maar nooit uit welke vuilnisbak het gehaald is.

foots
23 juli 2009, 18:51
Heren, beren,


In dit draadje hebben een aantal gereageerd, de reactie van Dalton was wat ik al tegen RP zei, Dalton kan zich prima weren en die zal het worst zijn wat er gezegd wordt.

Daarnaast hebben de 2 van de 3 kemphanen elkaar ook in deze draad weer gevonden. En daarom ik denk dat het niet werkt. Ze zoeken elkaar op, reageren wederom op elkaar en negeren is onmogelijk voor hun, helaas.

In plaats van een chat ban voor hun heb ik mezelf een chatban opgelegd voor een week, terwijl ik dit toch graag doe. Zie het als een zelfsmoordenaarspoging ter wille van een hoger onbereikbaar doel. Mocht het niet helpen dan zal ik niet veel meer op chat komen, de lol is er dan voor mij vanaf.

Dit terwijl de chat nu gaat over de best 10 bordelen en oase, prachtig onderwerp. Heren ik wil geen ban voor jullie en ik begrijp ook niet waar jullie je vaak druk over maken of mee willen bemoeien bij een ander. Het laat me totaal koud of iemand nzc doet, of hij naar GT of naar VV of naar de maan gaat, ik doe hem niet na.

Ook zal ik er geen aandacht aan geven aan uitdagers, don't feed the troll is een forum gedrag dat je niet moet voeren. Ik wens een ieder een leuke chatsessie toe, voor nu of in de toekomst.

Groet, Foots :wink2:

Jabberwalkie
23 juli 2009, 20:45
Elkaar den duvel aandoen, dat is nergens goed voor !

http://www.youtube.com/watch?v=L_wshZx1QyY

RAUL7
23 juli 2009, 20:57
De ellende zal nooit stoppen, maandag begint het weer :mad:!

Picasso 1
23 juli 2009, 21:21
@Foots, je weet toch inmiddels dat dit soort topics starten, er toe leiden dat het :fechten: hier wordt voortgezet?
De heren hebben een chatban en jij opent een topic waar ze weer door kunnen gaan :rolleyes:

RAUL7
23 juli 2009, 21:22
Dan kunnen ze deze discussie beter sluiten!

Zakkenleger
23 juli 2009, 21:25
@Foots, je weet toch inmiddels dat dit soort topics starten, er toe leiden dat het :fechten: hier wordt voortgezet?
De heren hebben een chatban en jij opent een topic waar ze weer door kunnen gaan :rolleyes:




...
P.S. Ik stel voor dat deze bovengenoemde heren even niet in dit topic reageren, maar ik ben benieuwd wat andere beren hiervan vinden. Een reactie, voor of tegen, liefst wel graag met kort de reden vermelden.

Volgens mij was Foots' vraag toch redelijk helder. Dat behalve van een aantal hoofdpersonen er verder geen inhoudelijke reacties komen op wat velen denk ik toch knap vervelend vinden, is, laten we zeggen, interessant. ;)

Jabberwalkie
23 juli 2009, 21:31
ZL ben jij nou nog altijd bezig met je "gelijk" halen ?

Jünther
23 juli 2009, 21:34
Foots voor mij te laten vallen doe je verkeerd rp hij is een goede vriend van je en hij steunt je altijd in dik en dun.

Het komt snel weer goed tussen die 2; daarvoor kent Foots hem veel te goed. Is maar beter ook.

RP is gewoon even verscheurd en dan zegt hij soms dingen die niet zo zijn gemeend; dat is de kleine, trotse ridder in hem.


Zonder rp is de chat niet interessant want de kunstenaar weet overal iets vanaf en heeft ook al zat meegemaakt in zijn korte bestaan op deze klote aardbol waar het verkeerde gras op groeit.


Klopt; velen weten zijn algemene kennisnivo (van RP) te waarderen.


RP: jij hoeft je niet extra te bewijzen ten opzichte van ZL of Ext, echt niet.
Leer dat nou eens, koppige Vlaming :dance[1]:
Foots afvallen is volgens mij iets wat je in een vlaag van verstandsverbijstering hebt gedaan; hij verdient dat toch niet?
:nocom[1]:

Groeten,


Jünther

Jünther
23 juli 2009, 21:45
Ik blijf echter laster en leugens over mij aanpakken, ook al gaat dat ten koste van de sfeer. Ik zie geen andere mogelijkheid.


Het grote probleem wat ik met jou heb is dat je moedwillig bepaalde zwakheden van RP opzoekt en bespeelt.
Dit doe je samen met je vriend Ext, die de fles met spiritus draagt, en jij de aansteker.
God, wat zijn we samen sterk en lollig?
Lekker RP pesten. We weten samen precies op welke knopje we moeten drukken om RP te laten flippen.

Dit is ontzettend laf gedrag.

Ik durf echt wel kritisch te zijn op RP (vaak verkoopt hij onmogelijke stellingen), en dat laat ik hem dan ook weten, maar hij vecht wel 1 op 1, zonder hulp van anderen; en hij vecht op inhoud.
Dus hou op met je charade over zelfverdediging, en leg jezelf de volgende bans op:
- chat
- discussies
- IM

Het zou je sieren Randy.
Ik blijf lafheid aanpakken.

foots
23 juli 2009, 22:32
Heren beren,

Na zoveel wijze woorden van Junther mag het van mij op slot, gedaan met dit topic. Ik geef het op.

Groet, Foots

Ps. de sluitzin van Junther is mijn nieuwe slogan, ik doe niet meer mee aan de onzin en als de chat of de topics weer ellende uitlokken doe ik niet meer mee. Niet laf, maar geen zin in ellende meer ik kom voor mijn lol.

Big30
23 juli 2009, 23:34
Volgens mij was Foots' vraag toch redelijk helder.

Foots was niet redelijk maar zeer helder :tongue:!


P.S. Ik stel voor dat deze bovengenoemde heren even niet in dit topic reageren, maar ik ben benieuwd wat andere beren hiervan vinden. Een reactie, voor of tegen, liefst wel graag met kort de reden vermelden.

Ach ja ik mag hopen dat een flauwe grapje na alle verbale oorlogs voering van de afgelopen dagen nog op prijs wordt gesteld!

Inderdaad Foots geeft het op zijn eigen zeer karakteristieke wijze heel goed weer. Ik spreek de hoop uit dat de aangesprokenen zich zelf gaan afvragen waar ze momenteel en de afgelopen weken mee bezig zijn cq. waren.

Groet,
Big30

CLUBSPORT
24 juli 2009, 00:29
Het lijkt me logisch dat waar er meerderen vechten er ook meerderen schuld hebben .
Als ze dat nou eens in zouden kunnen zien zijn ze al een stuk verder .

Silvester
24 juli 2009, 08:39
Maak gewoon een topic (ergens in een uithoek van het forum) waar iedereen zijn bitchfights kan houden zodat de chat en de recensie topics hiervan geschoond blijven.
Nog niet zo'n gek idee.

Vroegah hadden we immers ook de "speelplaatsen", topics waar de kleuterijsberen zich konden uitleven...

thesickboy
24 juli 2009, 08:45
Vroegah hadden we immers ook de "speelplaatsen", topics waar de kleuterijsberen zich konden uitleven...

"The good ol' days":biggrin:

Toch is er een verschil: Toen ging het over onschuldig heen en weer geplaag, nu hakken beren op elkaar in zonder enig respect voor elkaar of het forum op te brengen, en da's bijzonder jammer.

Wat over en weer geplaag kan leuk zijn maar als het de boel gaat vervuilen en de sfeer bederven is er iets mis. Het doorbreken van deze patstelling zal m.i. enkel gebeuren als één van deze beren zich 'the bigger man' toont en de spons over het verleden haalt en de boel gewoon laat rusten.

TSB
:wink2:

Picasso 1
24 juli 2009, 09:00
Heren beren,

Na zoveel wijze woorden van Junther mag het van mij op slot, gedaan met dit topic. Ik geef het op.

Groet, Foots

Ps. de sluitzin van Junther is mijn nieuwe slogan, ik doe niet meer mee aan de onzin en als de chat of de topics weer ellende uitlokken doe ik niet meer mee. Niet laf, maar geen zin in ellende meer ik kom voor mijn lol.

Geef je het echt op? Volgens mij is deze discussie een herhaling van dit:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=115093&postcount=1
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=115431&postcount=47

En de wijsheid van toen is dat het :fechten: in dat topic werd voortzgezet

Over 3 maanden nog een keer, Foots. 3 maal is scheepsrecht :rofl:

RAUL7
24 juli 2009, 09:05
Ik geef het ook op, ik ga stoppen met spammen :rofl:

Clinic
24 juli 2009, 09:06
Ja hoor, blijven hopen.....

Helaas; maar dit gaat nooit stoppen.................

Tenzij er wel heel rigoreus ingegrepen gaat worden.

Er zijn namelijk al zoveel beloften gedaan.......

De spiegel is al zo vaak gebroken, net als vele beloftes etc etc etc.

Azrael
24 juli 2009, 10:02
Met veel verbazing en ongeloof heb ik ook hier weer de hele discussie gevolgd. Net zoals zovaak op de chat, nutteloze en vervuilende postings. Het is toch jammer dat bepaalde beren met elkaar de strijd aangaan op dit forum terwijl er toch ook andere mogelijkheden zijn elkaar aan te vallen? Ga eens een keer met elkaar aan tafel zitten en praat het uit, of als dat niet kan, ga eens een keer met elkaar op de vuist... Maar hou aub op met zijn allen hier iedereen lastig te vallen. De meeste beren komen hier om te praten over hun favoriete dame en/of club. Niet om te horen wat iemand weer over iemand anders heeft gehoord etc.

Maar ja, het zal wel gewoon doorgaan. We hebben het al te vaak geprobeerd...:bye:

foots
24 juli 2009, 19:47
@Picasso,


Inderdaad toen ook al, en bedankt voor je scherpe analyse dat een topic openen niet de oplossing is. Ik zal het ook voortaan negeren en als het me niet bevalt ga ik gewoon tv kijken.

Wat een drama, iedere keer weer.
Groet, Foots :wink2:



Geef je het echt op? Volgens mij is deze discussie een herhaling van dit:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=115093&postcount=1
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=115431&postcount=47

En de wijsheid van toen is dat het :fechten: in dat topic werd voortzgezet

Over 3 maanden nog een keer, Foots. 3 maal is scheepsrecht :rofl: