PDA

Volledige versie bekijken : europese-vrouwen-eisen-beest-in-bed



foots
24 juli 2009, 22:31
http://www.nu.nl/lifestyle/2047407/europese-vrouwen-eisen-beest-in-bed-.html

Welnee, gewoon een bak met geld is genoeg, stelletje geldwolven !

Groet, Foots :wink2:

Goedemorgenallemaal
24 juli 2009, 22:49
http://www.nu.nl/lifestyle/2047407/europese-vrouwen-eisen-beest-in-bed-.html

Welnee, gewoon een bak met geld is genoeg, stelletje geldwolven !

Groet, Foots :wink2:
en als je een beest bent ben je weer niet gevoelig genoeg....
Nee hoor, geloof mij, de dames willen een massage (naast de sex dan)... Met verzorgde nagels, geen beestenkaluwen

rolly
25 juli 2009, 13:57
Eerlijkheid, trouw en goede communicatie

De helft van de tijd is het gezeur en gezeik, over geld, vriendinnen, uiterlijk en weet ik wat nog meer.....En meer dan de helft van de tijd snap ik er geen klap van wat ze willen of bedoelen......al omdat hun ideeën en opvattingen nog sneller veranderen dan het weer. Begin eerst maar eens te leren wat goede communicatie is alvorens dat te eisen van iemand anders.
En dan ....eerlijkheid en trouw:confused::confused:.....vrouwen...eerlijk en trouw:confused::confused:....die vrouw moet ik nog leren kennen...komop zeg vrouwen zijn vrouwen...erg interessant...maar nooit eerlijk en trouw.


Rolly

Picasso 1
25 juli 2009, 14:17
De helft van de tijd is het gezeur en gezeik, over geld, vriendinnen, uiterlijk en weet ik wat nog meer.....En meer dan de helft van de tijd snap ik er geen klap van wat ze willen of bedoelen......al omdat hun ideeën en opvattingen nog sneller veranderen dan het weer. Begin eerst maar eens te leren wat goede communicatie is alvorens dat te eisen van iemand anders.
En dan ....eerlijkheid en trouw:confused::confused:.....vrouwen...eerlijk en trouw:confused::confused:....die vrouw moet ik nog leren kennen...komop zeg vrouwen zijn vrouwen...erg interessant...maar nooit eerlijk en trouw.


Rolly

Ze eisen van de ander wat ze zelf niet hebben.

Stiffmaster
25 juli 2009, 17:05
is alvorens dat te eisen van iemand anders.
En dan ....eerlijkheid en trouw:confused::confused:.....vrouwen...eerlijk en trouw:confused::confused:....die vrouw moet ik nog leren kennen...komop zeg vrouwen zijn vrouwen...erg interessant...maar nooit eerlijk en trouw.
Rolly

Ik ga ervan uit dat Rolly natuurlijk in zijn dagelijks leven heel eerlijk en trouw is :tongue: Ik heb er wel een beetje moeite mee dat iemand beweerd dat vrouwen dus eigenlijk heel onbetrouwbaar en oneerlijk zijn tegenover ons mannen, wel ik denk dat dit wel meevalt, zowel onder mannen als vrouwen zijn nu eenmaal leugenaars, maar om ze nu allen over een kam te scheren gaat me te ver. :bye::bye:

Picasso 1
25 juli 2009, 17:55
Ik ga ervan uit dat Rolly natuurlijk in zijn dagelijks leven heel eerlijk en trouw is :tongue: Ik heb er wel een beetje moeite mee dat iemand beweerd dat vrouwen dus eigenlijk heel onbetrouwbaar en oneerlijk zijn tegenover ons mannen, wel ik denk dat dit wel meevalt, zowel onder mannen als vrouwen zijn nu eenmaal leugenaars, maar om ze nu allen over een kam te scheren gaat me te ver. :bye::bye:

Het is juist dat artikel die ze over een kam scheert t.a.v. wat ze eisen van een man

rolly
26 juli 2009, 00:04
Ik ga ervan uit dat Rolly natuurlijk in zijn dagelijks leven heel eerlijk en trouw is

Rolly is van z`n eerste met 15 tot z`n 6e vriendin met 22 altijd eerlijk en trouw geweest. Maar nadat de laatste me ook weer belazerd had heeft deze jongen z`n ogen wat vaker de kost gegeven. En moest helaas tot de conclusie komen dat er ....van alle vrouwen die ik (van school/clubs/sport/cafe`s /buurvrouwen familie enz.)ken hier in Nederland, en dat zijn er toch heel veel, NIET EEN IS DIE NIET LIEGT, OF NIET VREEMD GAAT!!! Maar dan ook werkelijk GEEN ÉÉN.
Nee Rolly is eerlijk en trouw aan zichzelf en enkele goede vrienden. Maar aan geen enkele vrouw meer. Rolly heeft de laatste week 12 keer heelijk liggen neuken met een kennis die vind dat ze maar kan doen en laten wat ze wil. Ze heeft al 4 jaar een relatie met een ander....EN IS 5 WEKEN GELEDEN MET DIE MAN GETROUWD. Maar wel iedere keer naar Rolly sluipen. Eerlijk en trouw.....geen enkele vrouw die dat is. Ben je het er niet mee eens...oke. Ik denk dan, droom gerust verder en wees gelukkig.

Rolly

foots
26 juli 2009, 00:13
@Rolly,

Ik denk niet dat ALLE vrouwen zo zijn, maar ik denk wel dat er HEEL VEEL zo zijn. In de westerse wereld geloof ik inderdaad niet in trouwe vrouwen. In het Oosten echter nog wel, maar hoe lang nog ?

Groet, Foots :wink2:

Zakkenleger
26 juli 2009, 00:28
...
Eerlijk en trouw.....geen enkele vrouw die dat is.
...

Dit forum is het bewijs dat dat ook voor heel veel mannen het geval is ;).

ZL denkt dat zeer weinig mensen (m/v) altijd eerlijk zijn. Het aantal trouwe mensen ligt vermoedelijk veel hoger.

Picasso 1
26 juli 2009, 00:42
Wij mannen zijn niet veeleisend: de dame moet mooi, jong, sociaal, sympathiek en intelligent zijn. Verder moet ze een keurige dame zijn buitenshuis en een hoer in bed. Ook moet ze haar typische vrouwelijke eigenschappen onderdrukken want daar kunnen wij moeilijk tegen :rofl: