PDA

Volledige versie bekijken : Jenny (Duitse)



Wagons-Lits
25 juli 2009, 13:08
Haarkleur/-lengte : bruin (geverfd ?) / halflang
Lengte dame : 1,60
Postuur/Cupmaat : slank / kleine B-tjes
Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits
Leeftijd : 18
Tatoeages/Piercings : vrij grote tattoo in aanbouw op de buik
Service: het volle programma
Voordelen: erg lief en vriendelijk

----------------------------------------------------------------------------

Deze dame een week of wat geleden ontmoet, terwijl ik net lekker aan de koffie zat in het tuintje vooraan. Gezellig wat gekald met Sabientje en een mij nieuwe dame, die zich voorstelde als Jenny, ooit gewerkt in 'Samya' (maar 'k weet niet onder welke artiestennaam). Leuk klein en slank, en met een engelachtig gezichtje. Ze was aardig in de conversatie, en toen ik vroeg om even met mij naar binnen te gaan (sexuele activiteiten worden in de voortuin niet aangemoedigd) deed ze dat graag.

Eenmaal binnen ging ze dicht tegen mij aan zitten. Ik had nog geen actie van haar gezien en was benieuwd, maar dat zat wel goed. Ze weet hoe het moet en doet het graag. Lekker wat gekroeld op de bank en daarna naar boven. Ook daar een prima sessie. 't is geen sexmonster, maar eerder een lieve meid die je het gevoel geeft met een studente of zo te vrijen (ouf, dat is lang geleden...). After-sales ook prima, en heralingsgevaar levensgroot.


W-L

kuger
31 december 2010, 15:52
Waar is nu Jenny?

Wagons-Lits
2 januari 2011, 19:09
Waar is nu Jenny?

Geen idee. Al maanden (wat heet, meer dan een jaar) niet meer gezien in 'Babylon'. Ook niet vermeld op 'Damenwanderung' -topics in andere fora.

W-L

Goedemorgenallemaal
29 juli 2012, 19:19
Nou vandaag was ze er...

Ik had haar al een beetje op het oog maar het kwam er eerst niet van. Toen ze zich even later neerplofde op de bank kroop ik er naast. Het begon eigenlijk slecht. Ze wou haar peuk oproken en in de tussentijd eigenlijk geen conversatie. Ik was even bang dat het een tegenvaller zou worden maar op de kamer werd het gewoon een lekkere sessie, moest voorzichtig doen want ze had maanden niet gewerkt zei ze. Inderdaad een leuke meid. Alleen die lange driehoekige nagels... Brrrr..... Ik denk dat het zoŽn dame is waar je hoe langer je d`r kent, hoe meer pleezier je met haar hebt.