PDA

Volledige versie bekijken : Victoria (Letse) (PSR)

Mauriceyep
26 juli 2009, 09:22
Haarkleur/-lengte : Donkerblond, halflang
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : slank, B-Cup
Nationaliteit/Taal : Letse
Leeftijd : +/- 24 jaar
Voordelen: Leuke, relaxte vrouw
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : EUR 50,--
Extra’s bij het bezoek: Zeer goede pre- en aftersales

Op aanraden van MiniMe bij deze dame gaan zitten, niet direct een opvallende verschijning waar ik contact mee zou zoeken. In alle rust kwamen we in contact met elkaar en zijn vervolgens naar de kamer gegaan, waar ik een echte GFE tegengekomen bleek te zijn. Heerlijk zoenen, pijpen en neuken, alles in een rustig tempo, zoals je het wilt.
Later op de dag, na een uur met ons drieen bij elkaar gezeten te hebben, ben ik voor de tweede ronde met haar naar de kamer gegaan. Deze ronde begon op dezelfde manier, maar eindigde veel wilder en dierlijker:smile:

MiniME
26 juli 2009, 18:53
Dit is inderdaad 1 van de verborgen toppers in PSR. Ziet er uit als de girl next door, maar ondertussen.....:cool:

Was al eens eerder met deze schuchtere dame op de kamer geweest, en ook deze keer werd het weer een topsessie: GFE combi met PSE, precies zoals ik het graag zie.

Deze sessie bouwde zich goed op, en zat tussen de twee genoemde sessies van MY in. En je kan in MY zijn recenties lezen wat het effect hiervan is geweest op haar :biggrin:

Ze had ook duidelijk zin in een trio.......maar ja, dan moet je wel een derde vinden die dit ook aan durft natuurlijk! :rolleyes:

lieget
2 augustus 2009, 12:14
Dit is inderdaad 1 van de verborgen toppers in PSR. Ziet er uit als de girl next door, maar ondertussen.....:cool:

Gisteren heb ik ook het genoegen gehad om met Victoria (koosnaampje Vika) te kameren.

Ik had niet verwacht dat het zo goed zou zijn, zeer goede service, pre- en aftersales dit ik orde.

Herhalingsgevaar: 100%

Mauriceyep
2 augustus 2009, 20:21
Herhalingsgevaar: 100%

Vandaag 2x met haar gekamerd, voordat ze weer terug naar haar vaderland gaat (je moet zo'n meisje toch een goede herinnering aan Nederland meegeven op zo'n laatst werkdag, nietwaar:smile:?)

MiniME
2 augustus 2009, 21:09
Dit lieve meisje is inderdaad vandaag voor het laatst. Jammer (ook voor MY en tegeil) want zoveel andere dames om leuk de tijd door te brengen in PSR zijn er helaas niet.

protea
3 augustus 2009, 16:53
Wiktoria heeft mij laatste week gezegd, dat ze in oktober in PSR zal terugkomen. Een maand in Lohmar, dan twee maanden thuis

lieget
3 augustus 2009, 17:00
Wiktoria heeft mij laatste week gezegd, dat ze in oktober in PSR zal terugkomen. Een maand in Lohmar, dan twee maanden thuis

Klopt, heeft ze mij ook gezegd.
Heeeel misschien is ze er de laatste week van september al.

MiniME
3 augustus 2009, 17:35
Zucht, en MY en ik maar proberen de privacy van dit meisje enigszins te beschermen........... :mad: