PDA

Volledige versie bekijken : Hoe happy is de single?



RAUL7
28 juli 2009, 12:52
AMSTERDAM - Het aantal alleenstaanden groeit en dat merk je overal om je heen. Van de eenpersoonsmaaltijden in de supermarkt tot de bloeiende markt van de datingsites. Singles lijken vandaag de dag volledig aan hun trekken te komen. Alleenstaande vrouwen kunnen sinds kort zelfs hun eicellen laten invriezen, voor later. Maar hebben singles het wel zo leuk en gemakkelijk?


Aan het vrijblijvende en dynamische internetdaten zit natuurlijk ook een keerzijde: oppervlakkigheid en seks zonder liefde. Singles maken vaak profielen aan waarmee ze zichzelf in de markt zetten en in hun zoektocht naar onvoorwaardelijke liefde stellen ze juist allerlei eisen aan (het profiel van) een potentiële partner.

Kosten
Het wordt de single die een relatie zoekt ook niet gemakkelijk gemaakt, zegt Martin Brester, acteur van het boek ’Hoi, leuk dat je mijn profiel bekijkt!’ in Sp!ts. Volgens Brester zijn de kosten voor alleenstaanden hoog: „De hypotheek, de telefoonrekening, je betaalt alles in je eentje. Samen heb je minder uitgaven en krijg je meestal meer binnen. En die eenpersoons stoommaaltijden kosten veel geld en zijn ook nog eens niet te vreten.”


Problemen
Ook Radboud Visser, directeur van het bemiddelingsbureau Mens & Relatie ziet de nadelen van een groeiend aantal singels. Zo zegt hij in Sp!ts: ,,Langzaam beginnen de partijen de alleenstaanden te ontdekken. Maar waarom is een halve liter melk nog steeds zo duur?" Volgens Visser zouden veel problemen kunnen worden opgelost als we alleenstaanden bijelkaar brengen. ,,Als twee mensen uit een kleine woning samen naar een groter huis gaan, zorgt dit bijvoorbeeld voor een prachtige doorstroom in de huizenmarkt."


http://www.telegraaf.nl/vrouw/psyche_relatie/4494821/__Hoe_happy_is_de_single___.html?p=3,1

Rex
28 juli 2009, 13:21
Het wordt de single die een relatie zoekt ook niet gemakkelijk gemaakt, zegt Martin Brester, acteur van het boek ’Hoi, leuk dat je mijn profiel bekijkt!’ in Sp!ts. Volgens Brester zijn de kosten voor alleenstaanden hoog: „De hypotheek, de telefoonrekening, je betaalt alles in je eentje. Samen heb je minder uitgaven en krijg je meestal meer binnen. En die eenpersoons stoommaaltijden kosten veel geld en zijn ook nog eens niet te vreten.”



Kosten voor de saunaclub? 50 euro en dat eten valt nog best mee ook..............

rolly
29 juli 2009, 00:41
Samen heb je minder uitgaven en komt er meer binnen?????????
Ik heb dan vroeger toch iets niet goed gedaan...ben nu single.....kan nu 10 keer betaalde seks hebben in de week......en houd dan nu nog bakken geld over vergeleken met de tijden dat ik vaste relaties had met wie ik samenwoonde....alleen al de telefoonrekening...75% minder(€40 i.p.v €160p/m).Electriciteit...minder...ik heb geen krultang, haar droger elektrische krulspelden die veel stroom gebruiken, Water.....scheelt ook zo`n €400 per jaar....(ik hoef niet iedere dag m`n ondergoed te wassen, 1 of 2 wassen draaien p/w is genoeg...2 keer douchen p/d is zat). En ik hoef geen baileys, witte wijn, rode wijn, red bull, en al die andere moderne mode(vitamine)drankjes. Een fles rum en een fles cola is stukken goedkoper dan al die blikjes......Over al die pakjes salades en dieet slasausen waar je je scheel aan betaald maar niet te spreken (Stel je voor dat m`n reet te dik is en andere kerels me niet meer interessant vinden).Laten we het maar niet over kleding en schoenen hebben Ik haal mijn eten in de supermarkt...en ik kook zelf. Hoezo, het is goedkoper met z`n tweeën...


:confused::confused::confused::confused::confused:
Rolly

CLUBSPORT
2 augustus 2009, 20:24
om maar even antwoord te geven op de vraag ik ben happy genoeg als single
en geniet volop van mijn vrijheid en wat komt dat komt en dan zien we wel weer verder .

Jansen
2 augustus 2009, 21:01
Ik ben geen single heb thuis ook iets super zitten.:wink:

timjava
3 augustus 2009, 11:07
Ach, het is roeien met de riemen die je hebt:wink:

Audrey
3 augustus 2009, 21:53
Ik ben niet gemaakt voor een liefdesrelatie en wil dat zeker ook zo houden.

Picasso 1
3 augustus 2009, 22:10
Samen heb je minder uitgaven en komt er meer binnen?????????
Ik heb dan vroeger toch iets niet goed gedaan...ben nu single.....kan nu 10 keer betaalde seks hebben in de week......en houd dan nu nog bakken geld over vergeleken met de tijden dat ik vaste relaties had met wie ik samenwoonde....alleen al de telefoonrekening...75% minder(€40 i.p.v €160p/m).Electriciteit...minder...ik heb geen krultang, haar droger elektrische krulspelden die veel stroom gebruiken, Water.....scheelt ook zo`n €400 per jaar....(ik hoef niet iedere dag m`n ondergoed te wassen, 1 of 2 wassen draaien p/w is genoeg...2 keer douchen p/d is zat). En ik hoef geen baileys, witte wijn, rode wijn, red bull, en al die andere moderne mode(vitamine)drankjes. Een fles rum en een fles cola is stukken goedkoper dan al die blikjes......Over al die pakjes salades en dieet slasausen waar je je scheel aan betaald maar niet te spreken (Stel je voor dat m`n reet te dik is en andere kerels me niet meer interessant vinden).Laten we het maar niet over kleding en schoenen hebben Ik haal mijn eten in de supermarkt...en ik kook zelf. Hoezo, het is goedkoper met z`n tweeën...


:confused::confused::confused::confused::confused:
Rolly

Hahaha wat een treffende voorbeelden :biggrin:
Je merkt het al meteen als je de ene keer met een stel vrienden uit gaat eten en een andere keer met dames ergens gaat eten. De keuze van gerechten en drank is meteen exclusiever en duurder