PDA

Volledige versie bekijken : Profielboodschappen?????????



Rex
28 juli 2009, 13:15
Waarom is het niet meer mogelijk om via profielboodschappen onderling met elkaar te chatten?

Dit was tot een week geleden nog wel mogelijk.................

Kan dit weer teruggezet worden?

ilovethaigirls
28 juli 2009, 13:51
Zie dit bericht en volgende berichten.......

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=130218&postcount=40

Rex
28 juli 2009, 14:19
De profielboodschappen zijn gedeactiveerd. Enerzijds omdat het te arbeidsintensief is om deze te modereren, anderzijds omdat we van mening zijn dat priveberichten een prima middel zijn met elkaar persoonlijk in contact te treden.

Waarom is dit arbeidsintensief, je hoeft toch niets te doen. Je kan zelf de berichten weghalen als er teveel staan. En het chatten gaat toch wel een stuk sneller dan een IM sturen naar iemand...............

Wat mij betreft activeren die handel!!!

Zakkenleger
28 juli 2009, 14:24
Waarom is dit arbeidsintensief, je hoeft toch niets te doen. Je kan zelf de berichten weghalen als er teveel staan. En het chatten gaat toch wel een stuk sneller dan een IM sturen naar iemand...............

Wat mij betreft activeren die handel!!!

Er zijn beertjes die rotzooi plempen op die profielen. Van 1 beertje heb ik al 3 boodschappen moeten verwijderen. :mad:

Dat soort beertjes verpest het voor de rest...

Rex
28 juli 2009, 14:28
Er zijn beertjes die rotzooi plempen op die profielen. Van 1 beertje heb ik al 3 boodschappen moeten verwijderen. :mad:

Dat soort beertjes verpest het voor de rest...

Heel simpel, gewoon die lieden die het verzieken voor de rest er af pleuren van dit forum. En maken ze een nieuwe nick aan, dan volgt hetzelfde.........

Oog om oog, tand om tand...........is toch niet zo moeilijk lijkt me.

Zakkenleger
28 juli 2009, 14:30
Heel simpel, gewoon die lieden die het verzieken voor de rest er af pleuren van dit forum. En maken ze een nieuwe nick aan, dan volgt hetzelfde.........

Oog om oog, tand om tand...........is toch niet zo moeilijk lijkt me.

Tja, heb ik al vaker om gevraagd ;). Misschien kun jij mod worden?