Inloggen

Volledige versie bekijken : Eliana: Letland

The Saint
2 augustus 2009, 01:17
Haarkleur/-lengte : blond/halflang
Lengte dame : 1m70
postuur/Cupmaat : slank tot normaal/d-cup
Nationaliteit/Taal : Lets/Engels
Leeftijd : rond de 30
Tatoeages/Piercings : niet op gelet
Service: TZ, PZC, EL, NMC
Voordelen: /
Nadelen: te gehaast
Tijdsduur : 30 min (bij mij 15)
Prijs : 50 €
Extra’s bij het bezoek: /

The Saint
2 augustus 2009, 01:39
Deze dame spotte ik in de bar en ik was zwaar onder de indruk van haar knappe verschijning en uitdagend voorkomen. Na een korte kennismaking gingen we op zoek naar een kamer en het werd kamer 20, in het wellnessgedeelte vlakbij de tuin. Ik droeg een badjas en had geen badhanddoek bij toen we binnengingen. Toen Eliana dit ook merkte, zei ze dat ze vlug een extra handdoek ging halen, maar voor ze naar buiten ging, gaf ze me eerst een lekkere tongzoen en keek ze even onder mijn badjas, trok die uit en begon me heel lekker te pijpen en stak ze mijn pik tussen haar lekkere zachte borsten en ik aarzelde niet om het Russisch/Spaanse standje uit te voeren. Daarna ging ze vlug om een handdoek. Daar ik stond ik nu letterlijk voor paal en dacht: amai, dat wordt hier een topsessie zoals ze nu begint. Maar dat viel enigszins tegen toen ze terugkwam; ze deed nog heel eventjes door met me rechtstaand te pijpen wat ze heel goed kan trouwens, daarna vroeg ze of ze haar rode lipstick moest afvegen zodat ik niet met een rode mond de kamer moest verlaten. Oké zei ik, maar vreemd genoeg was er van tongzoenen plots nog weinig sprake; ze stelde voor om op het bed te gaan waar ze nog half minuutje door deed met pijpen, daarna het condoom erom en kwam ze bovenop waar ik wel van genoot, daarna stelde ze doggy voor en dit was zo geil bij haar dat ik in deze positie klaarkwam. Van wat nakletsen was geen sprake; ze wou vlug van kamer....

Conclusie: mss stond ik niet genoeg op mijn strepen door te vertellen dat ze bv. wat langer moest pijpen/tongzoenen en werkte ze bijgevolg gewoon haar standaardprogramma af....moeilijk in te schatten. Met gemengde gevoelens ging ik de kamer af. Op youppie heb ik 1 recensie over haar gelezen die overwegend positief was maar ook wel wat profi.

Later op de avond heb ik haar nog wat geobserveerd en het is een heel subtiele jaagster: ze nestelt zich heel uitdagend op een barkruk en met haar geile blik strikt ze veel mannen.