PDA

Volledige versie bekijken : Claudia



The Saint
2 augustus 2009, 01:48
Haarkleur/-lengte : donkerblond/lang
Lengte dame : 1m65
Postuur/Cupmaat : slank/c-d (zachte siliconen)
Nationaliteit/Taal : Brazilië/Engels
Leeftijd : 32 ?
Tatoeages/Piercings : niet op gelet
Service: TZ, PZC, EL, NMC
Voordelen: niet gehaast
Nadelen: /
Tijdsduur : 30 min
Prijs :50€

The Saint
2 augustus 2009, 02:06
Toen ik rond 23u in de bar zat, kwam deze dame half over me hangen. Ze heeft heel mooie ogen en een prachtig lichaam. Ze neemt rustig de tijd om kennis te maken en langzaam maar zeker wordt het gesprek erotisch getint en besluiten we een kamer te gaan zoeken. Er zijn echter wachttijden en we installeren ons in een zetel recht tegenover een kamer niet ver van de douches die grenzen aan de wellness: in Oase moet je gewoon voor de kamer wachten tot er een groen bordje met "frei" komt, wel dat mocht voor mij nog lang duren: want we beginnen als een verliefd stelletje te tongzoenen alsof we smoorverliefd op mekaar zijn en ze kan het niet laten om al eens haar warme lippen rond mijn harde paal te sluiten. Na 10 minuten komt de kamer vrij en doen we daar gewoon door maar niet voordat ze haar ongenoegen uit over de hygiëne (zie algemeen verslag). Na het tongzoenen krijg ik een heel gevarieerde blowjob te verwerken waar ik intens van geniet. Plots haalt ze een flesje tevoorschijn: het was een aardbeiachtige gel die ze over mijn paal smeert en ze stort zich op dat goedje om al dat lekkers op te likken en te zuigen. Daarna hebben we een 3tal standjes doorgenomen: ze is nogal strak maar in missiestandje voel ik plots dat ze heel erg nat wordt en korte tijd late meen ik aan haar ademhaling te horen dat een orgasme eraan komt en ze slaakt plots een kreet waar ik me bij afvraag of ze nu pijn heeft of een orgasme krijgt: ik vraag; heb ik je pijn gedaan; nee, nee zegt ze en met haar geile blik maakt ze me duidelijk dat ze net een lekker hoogtepunt beleefd heeft. Niet veel later komt er bij mij ook een hevige ontlading: ik ben eventjes van de kaart...... wat een lekkere dame is me dat zeg.
Op mijn terugweg van Oostenrijk staat oorspronkelijk Bernds op het menu maar voor deze dame wil ik misschien nog wel een 2de maal naar Oase gaan.

Ze vertelde ook nog dat ze waarschijnlijk weggaat uit Oase omwille van de slechte hygiëne; ze denkt dat ze wellicht naar Artemis verhuist.

CLUBSPORT
14 augustus 2011, 23:01
Gisteren maakte ik kennis met met een dame van Braziliaanse komaf die zichzelf voorstelde als Claudia , ik schatte haar dik in de 30 en aan het verslagje van The Saint hierboven te lezen lijkt het er sterk op dat we het over dezelfde dame hebben , alleen zoende ze bij mij helaas niet .
verder heeft ze een flink stel heerlijke tieten en haar figuur is om van te smullen , sessie was verder prima op het zoenen na dan .