Volledige versie bekijken : delta 1 en sagaris
rplover
2 augustus 2009, 16:32
Sinds kort mogen we twee nieuwe leden op ons forum begroeten.
Deze illustere heerschappen scheppen er klaarblijkelijk plezier in om namen van moderators van hookers hiet te gebruiken om te registreren.
De akties van deze onverlaten en het inpikken van deze namen (van twee vrienden moderators van me bij hookers) is te schandalig voor woorden.
Verder is Meneer Sagaris natuurlijk zo dom zijn eigen geeikte uitspraak te gebruiken. Namelijk: "ze heeft het me zelf verteld". Dat kan er maar eentje zijn, in coorporation met zijn vriendje. Die schrijft ook wel wat "dt" foutjes, zie Sagaris' laatste bericht....
Coco2, BertjeBibber, Tarzan, 1234, PietjePienter, Sagaris, Delta 1, waarom Heren?
Welk plezier scheppen jullie hier in? Ga met de knikkers spelen, wie heeft de grootste knikkers? Dan zijn jullie enkele jaartjes zoet, want daar komen jullie nooit uit.....
Coco2 heeft zelfs het lef gehad om met de echte naam van Anvers een facebook account aan te maken. Yep, waaar gaan we heen, met zijn echt emailadres en Anvers zijn echte naam.
Ik kan Coco2 EN Tarzan ten zeerste aanraden te gaan spelen met hun pietjes, en Anvers en de sub verder met rust te laten. Is het beste voor iedereen, en is vooral het beste voor de twee heerschappen zelf. Mijn adres dat eergisteren op chat verscheen dor Edwardje kan ook maar van één persoon komen, de enige die dat ooit heeft gehad is coco2. Hij weze bij deze gewaarschuwd dat erpee hem niet zoekt maar wel een keertje tegenkomt ... ik betaal de koffie dan wel .....
erpee :bud[1]::bud[1]:
Anvers
2 augustus 2009, 16:44
Ben het werkelijk beu hoor, heb lange tijd mijn best gedaan alles hier op ijsberen wat betreft Antwerps gedeelte zo veel mogelijk up-to-date te houden. :tongue:
Als nu bepaalde nieuwe leden op dit forum, zoals zij aangemeld zijn als delta 1 en sagaris hier éen en ander kunnen neerschrijven, hoeft het voor mij niet meer ! :redface:
Ik zal het HEEL CRU stellen, ofwel worden deze nieuwe leden die ons voor de zot houden geband, ofwel zie je mij hier niet meer ! :mad:
rplover
2 augustus 2009, 16:53
Ben het werkelijk beu hoor, heb lange tijd mijn best gedaan alles hier op ijsberen wat betreft Antwerps gedeelte zo veel mogelijk up-to-date te houden. :tongue:
Als nu bepaalde nieuwe leden op dit forum, zoals zij aangemeld zijn als delta 1 en sagaris hier éen en ander kunnen neerschrijven, hoeft het voor mij niet meer ! :redface:
Ik zal het HEEL CRU stellen, ofwel worden deze nieuwe leden die ons voor de zot houden geband, ofwel zie je mij hier niet meer ! :mad:
Anvers, kalm man.
Stap gewoon van dat paard af en we gaan wel eens een koffietje drinken in groot Antwerpen.
Ik ben het ook meer dan beu dat dat heerschap van een coco terug begint spelletjes te spelen.
Zijn grootste schrik zal over zijn, het is dan ook al meer dan een jaar geledend at hij nog voor de Rijn en maas in zijn broek zeikte van schrik. En ik keek enkel.
Als ze echt niet stoppen, met het doorspelen van mijn adres aan leden hier, met het registreren van pagina's op facebook met uw echte naam, dan lossen we dit lekker op buiten dit forum. Geen woorden meer aan vuilmaken, erover is erover, en ver. Dat adresje dat edward hier neerpootte, is afkomstig van één persoon, coco was de enige die ooit dat adres had.
Hun enige bedoeling is ons op ons paard krijgen.
Ze mogen verder doen, ik wens hen veel plezier, maar als je zo in je broek schijt, iemand naar de gerechtelijke politie gaat aangeven, en een halve gare als advokaat onder de hand neemt, dan ben je gewoon helemaal gestoord.
En zo omschrijf ik dan ook coco2 en zijn vriendje 1234. Die mannen sporen niet. Meer nog, die mannen zijn gewoon echt ziek in hun hoofd, ze mogen van mij Ed meepakken een op 't graf van Wigwam gaan dansen. De vatsige mongooltjesdans. meer kan ik er echt niet op zeggen. Bah, kotsneigingen krijg ik ervan.
erpee :bud[1]:
Anvers
2 augustus 2009, 17:05
Kalm, ik ben helemaal niet meer kalm ! :mad: :mad:
Indien de forumleiding toestaat dat iemand dergelijke onzin uitpraat, dan hoeft het voor mij niet meer !
De nicknames Sagaris en delta 1 werden bewust aangemaakt door mensen die herrie willen schoppen op dit forum.
salut ijsberen ! :mad:
rplover
2 augustus 2009, 17:11
Kalm, ik ben helemaal niet meer kalm ! :mad: :mad:
Indien de forumleiding toestaat dat iemand dergelijke onzin uitpraat, dan hoeft het voor mij niet meer !
salut ijsberen ! :mad:
Ha ha. En coco maar lachen.
Heb je enige aanwijzing dat de forumleiding dit toestaat Anvers? Neen toch, ze hebben die mannen al lang op 't oog, Biggies alarmcentrale is al lang afgegaan, en hij is al zwaar bewapend naar Waterloo getrokken :iloveyou:
De forumleiding van hookers, beste Anvers, geeft zelfs mijnIP adres door aan frankkinky en mijn echte naam. Dat zie ik geen enkele mod van ijsberen doen hoor.
Geef de mensen eens de tijd een en ander na te kijken, niemand wist de namen van de hookersmods en wie hier achter zit.
Nu we het duidelijk hebben gemaakt zullen ze wel reageren.
Jij mag ook eens leren wat minder hard van de daken te schreeuwen dat het niet meer hoeft, de leiding hier doet haar uiterste best om die bedriegers te weren.
Dank Anvers, en ga nu efkes naar de hoertjes, en straks zal het al veel beter gaan ;)
Tiga
2 augustus 2009, 17:17
We zijn ermee bezig, das alles wat ik er momenteel over kan zeggen.
Anvers
2 augustus 2009, 17:25
.........Dank Anvers, en ga nu efkes naar de hoertjes, en straks zal het al veel beter gaan ;) erpee :bud[1]:
Stefany of Anna ????
Ze wachten op jou hé rplover ! :tongue:
rplover
2 augustus 2009, 17:37
Stefany of Anna ????
Ze wachten op jou hé rplover ! :tongue:
geef mij maar Angie nu, heb ik meer nodig dan Anna en Stefanieke ;)
Of course, Tiga, doe maar rustig aan, Anvers voelt zich gepakt omdat die idioot (coco), Anvers' echte naam heeft gebruikt om een Facebok account aan te maken.
Lef heeft ie wel, die coco, dat moet ik hem nageven, de schrik is dus weer even kleiner dan de nieuwsgierigheid hoe ver ie weer een keertje kan gaan, ha ha.
En ik begrijp Anvers, alleen moet ie de rust bewaren en jullie de nodige tijd gunnen ;)