PDA

Volledige versie bekijken : Irina (Roemeens)

Zakkenleger
3 augustus 2009, 08:34
Haarkleur/-lengte : Zwart / tot schouders
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : zeer slank / B
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : geen tattoo / navelpiercing
Service: TZ / PZC / NMC / beffen. Geen FT.
Voordelen: lief, spontaan
Nadelen:
Tijdsduur : uur
Prijs : 75
Extra’s bij het bezoek: veel lachen

Alweer een leuk nieuw Roemeentje, blijkbaar is de voorraad onuitputtelijk. In de bar ziet ZL haar al aan de overkant zitten bij vriendinnetje Nicole en na enig wederzijdse ogenspel en handgebaren verkast ZL naar Irina's zijde van de bar. Irina is een typisch ZL meisje: superslank (veel mannen zullen haar mager vinden), heerlijk ondeugend lachkoppie, en lekker spontaan. Na enig geklets en gegein, ook met Nicole, vraagt ZL om een sleutel. Ze komt terug van het kantoor met in haar kielzog Beate, die ons vertelt dat een sleutel voor 'boven' wel een uur kan duren. We kijken elkaar aan en besluiten: geen probleem. Geduld wordt beloond want 10 minuten later komt Beate met de sleutel van kamer 3. :biggrin:

Hop naar boven en daar kleden we elkaar uit en genieten van een gezamenlijke douche, waar ze kleine ZL terdege maar zeer opwindend reinigt. Haar lijf is prachtig, enig minpuntje is dat haar borsten wat wat hangen, maar toch heel lekker zijn. Terug op bed hebben we een heerlijke sessie met veel (on)gein ertussen door die haar de slappe lach bezorgt. ZL merkt dat Irina zeer haar best doet maar technisch nog wel wat vorderingen kan maken. Voor ZL niet een groot probleem, hij zal graag nog eens met haar kameren.

Laat op de avond nog wat gekletst en gemasseerd, en lekker gedold. Lieve meid!

mr rocky
15 september 2009, 23:15
zij was voor mij het hoogtepunt van afgelopen zaterdag.....ik was rond 13 uur al gearriveerd en het damesaanbod vond ik maar aan de matige kant......totdat ik Irina zag......ik heb haar ook dan direkt een sleutel laten halen...en omdat het nog vrij vroeg was dan ook maar gekozen voor een slaapkamer boven voorzien van douche en voor mij niet onbelangrijk : spiegel.....

een hele leuke, mooie en lieve dame waar ik het wel aangenaam mee vond....het half uurtje vloog om, ik vroeg of zij het wilde verlengen, dat wilde ze wel , maar vroeg daar 50 in plaats van de gebruikelijke 25 voor.......ik heb het toen maar daarbij gelaten...en gezegd misschien later op de avond haar nog een keer te vragen...het is er niet meer van gekomen......:wife_2[1]::crash: