PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Jolanda

satjack
3 augustus 2009, 23:15
Haarkleur/ogen : Blond
Lengte dame : 1,70 m
Postuur/Cupmaat : slank, C-cup
Nationaliteit/Taal : Nederlands
Leeftijd : 22-25
Tatoeages/Piercings : nee
Service: nmc, pmc
Voordelen: heel lekker
Nadelen: verslavend
Tijdsduur :1.00 uur
Prijs :165,00
Extra’s bij het bezoek:gebruik bad

Ik loop nog een paar recensies achter van Lucy, Angie en Lotus maar eerst maar eens de 1e schrijven voor die heerlijke Jolanda :D

Ik had deze lange slanke lekkere Hollandse meid met C Cup en lang blond haar al een paar keer gezien, en had al vanaf de eerste keer iets van, met jouw beland ik nog wel eens op de kamer :p

Afgelopen vrijdag was het dan zover, had op de agenda gezien wie er waren en had Peter al gezegd met wie ik een date wou dus die had dat uiteraard weer perfect geregeld.

Eerst uiteraard wat gedronken in de altijd de oh zo gezellige huiskamer bij Peter en toen kwam Jolanda mij halen om naar de kamer te gaan.

Meestal altijd wel wat nerveus met een nieuwe dame maar met Jolanda was dat al heel snel over want dat is gewoon een leuke gezellige meid met een lekker koppie en lichaam en een gezellige babbel.

Na het was ritueel gehad te hebben snel verhuisd naar het bed waar we eerst lekker mekaar begonnen te strelen en te zoenen wat Jolanda ook heel lekker kan, begon ik langzaam maar zeker haar lichaam verder te ontdekken met mijn lippen tot ik op het juiste plekje was aangekomen en haar een heerlijke tijd gaf wat ze duidelijk liet merken ;)

Toen zei ze van nu ben jij aan de beurt en daar zeg ik uiteraard geen nee op :D

Hierna uiteraard nog lekker intiem met haar geweest tot we weer samen uitgeput maar heel erg happy en moe op het bed lagen.

Nog even snel gewassen want de tijd was alweer om en snel naar beneden gegaan waar Jolanda nog een drankje voor mij in schonk en ik even rustig bij kon komen van deze kanjer ;)

Alhoewel rustig, Bo zat me weer lekker uit te dagen dus ben bang dat ik haar komende vrijdag ga bezoeken ;)

Jolanda het was perfect alleen iets te kort, dus volgende keer maar wat langer en eens gezellig samen de jacuzzi in gaan, alhoewel ik dat wel vaker zeg maar meestal daar niet aan toe kom :D

Maar weet 1 ding zeker, en dat is dat ik er met Jolanda weer een toppertje bij heb gekregen, wat de keuze alleen maar moeilijker zal maken de volgende keer.

Lieve Jolanda het was heerlijk en zie je snel weer op de Laan :p