PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Lora



satjack
3 augustus 2009, 23:19
Haarkleur/ogen : Zwart / Bruin
Lengte dame : 1,70 m
Postuur/Cupmaat : slank, C-cup
Nationaliteit/Taal : Zuid-Europees
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : nee
Service: nmc, pmc
Voordelen: heel lekker
Nadelen: verslavend
Tijdsduur :1.00 uur
Prijs :165,00
Extra’s bij het bezoek:gebruik bad



Vrijdag middag had ik eigenlijk een trio staan met Lucy en Maria maar helaas kon die niet door gaan, Lucy had zich al in de ochtend afgemeld en later kreeg ik te horen dat ik ineens nog moest werken en ik het helaas niet meer op tijd kon halen om nog te rollebollen met die lekkere beauty Maria.

Dus had ik besloten om in de avond te gaan maar mijn andere kanjers zoals Sandy of Jolanda waren er helaas ook niet.

Dus tijd om een lekker nieuwe DS girl te nemen en had al 2 namen in gedachten en dat waren Savanja en Lora maar had eigenlijk aan de hand van de foto's al gekozen voor Lora :p

Maar Peter liet alle dames zich nog even aan mij voorstellen ook de dames die ik al lang ken :D

Keuze was eigenlijk snel gemaakt want ik had Lora al in mijn hoofd en dat krijg je er niet zo snel uit en zeker niet meer als Peter haar mij ook adviseert.

Lora is een lekkere leuke spontane meid van rond de 20 jaar met mooie bruine ogen.

Nadat ik eerst even gezellig wat had gedronken bij Peter mocht ik met Lora naar de Mata Hari en nadat we ons gewassen hadden, lekker het bad in gegaan.

Elkaar eerst lekker gemasseerd en liggen zoenen wat ook met Lora weer oh zo lekker is.
Toen toch maar snel naar het bed verhuisd want we kregen het beiden een beetje warm in bad ;)

Daar lekker verder gegaan met elkaar te verwennen en liggen zoenen en knuffelen en uiteraard ook nog lekker intiem geweest met Lora en was ik weer een gelukkig man :D

Nog even rustig liggen praten en knuffelen en toen was het weer tijd om naar boven te gaan om daar nog even bij te komen, want ook Lora had me weer eens totaal uitgeput ,met een lekker koel drankje :)

We hebben het weer enorm naar ons zin gehad en Lora ook, maar shhhhhhhhhh dat blijft ons geheimpje Lora kisss

Lora bedankt het was super met je en je ziet me snel weer terug maar de vraag is dan altijd weer, wanneer :p

Moet het echt zien goed te maken met Maria maar dat is en blijft een probleem overdag, en dan zijn er nog Lucy, Sandy, Bo en Jolanda, die kanjers wil ik ook weer snel bezoeken, pffffffffff wil nog zoveel hahahaha

kisses

bellajunk
24 oktober 2010, 10:05
Dame is gestopt. Kan naar archief