PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Joelle



satjack
3 augustus 2009, 23:25
Haarkleur/ogen : Blond / Blauw
Lengte dame : 1,60 m
Postuur/Cupmaat : slank, DD-cup
Nationaliteit/Taal : Francaise
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings : nee
Service: nmc, pmc
Voordelen: heel lekker
Nadelen: verslavend
Tijdsduur :1.00 uur
Prijs :165,00
Extra’s bij het bezoek:gebruik bad



Loop nog een recensie achter maar Joelle heb ik 2 weken geleden bezocht.

Had deze zeer knappe dame al eens zien rondlopen en wou haar toen al gelijk :)

Maar was er nog niet van gekomen maar toen Peter mij belde dat Lucy er helaas niet was was de keuze niet zo moeilijk en zei ik wil Joelle dus date was zo geregeld.

Joelle is een heerlijke lieve meid die exact weet hoe ze een man kan verwennen.

Joelle kan lekker zoenen en ze heeft een perfect lichaam, mooie borsten en een heerlijk rond kontje :)

Eerst heeft ze mij lekker verwend en toen wou ze intiem maar dat moest toch even wachten wan wou uiteraard haar ook even verwennen en dat vond ze een heel goed idee :D
En ze liet duidelijk merken dat ze er van genoot :)

Hierna uiteraard intiem gegaan en begonnen met de cowgirl en dat was me toch lekker met name de reverse versie was uitzonderlijk lekker met Joelle.

Uiteindelijk afsloten in de missionaris stand en kwam ik lekker kaar en liet ze me sterretjes zien :D

Joelle is dan pas net begonnen op de Laan maar die komt met stip binnen bij mijn toppertjes en zal me ook wel heel vaak terug gaan zien.

Maar er loopt nog zo veel moois daar rond, wil ook Christina snel gaan bezoeken en uiteraard vergeet ik mijn vaste kanjers Lucy en Sandy ook niet :D

Rene s
10 augustus 2009, 14:16
Deze recensie is van vorige week zaterdag

Ik had vandaag eigenlijk een afspraak met Victoria maar die ging helaas niet door.

Had al gezien dat ze niet in de agenda stond vandaag dus voor de zekerheid nog even gebeld naar de laan en ze bleek er inderdaad niet te zijn.

Ik heb toen ik belde maar gelijk een afspraak gemaakt met Joelle waar ik nog geen kennis mee had gemaakt had haar nog helemaal niet gezien op de laan het werd dus echt een blind date.

Aangekomen op de laan werd ik ontvangen door een dame die ik nog niet kon en dat bleek dus Joelle te zijn en wow wat ziet die er lekker uit zeg.

Na plaatsgenomen te hebben in de huiskamer wat te drinken gekregen van Joelle.

Na heel even gezeten te hebben afgerekend met Michelle en mochten we naar de Mata Hari vertrekken.

Daar aangekomen kreeg ik gelijk een lekkere zoen van Joelle en hebben we even kort zitten kletsen we konden elkaar overigens nog niet.

Na dat Joelle de handdoeken had gehaald en de gebruikelijke wasbeurt zijn we op bed beland waar we lekker begonnen te vrijen.

Joelle ging langzaam naar beneden en begon me heerlijk te verwennen en ze kan er wat van hoor.

Na enige tijd hebben we de rollen omgedraaid en heb ik Joelle heerlijk verwend.

Hierna lekker intiem gegaan en tot een heerlijk hoogtepunt gekomen maar de details hiervan en hoe we elkaar verwende die blijven tussen Joelle en mij.

Veel tijd om bij te komen kreeg ik niet en we begonnen dan ook al snel weer aan de tweede ronde.

Hierna zijn we lekker in het inmiddels volgelopen bad even lekker bij gaan komen.

Inmiddels was het alweer tijd geworden om ons aan te gaan kleden en na een lekkere afscheids kus zijn we weer naar boven gegaan waar ik nog even gezellig wat heb gedronken bij Michelle
.
Lieve Joelle ik heb genoten en heb er zeker een favoriete dame bij nu

Dikke kus Rene

Rene s
24 augustus 2009, 11:59
Vond het zondag weer eens tijd om lekker te ontspannen en waar die je dat beter als bij Ds met een lekkere DS-Girl.

Ik had al een afspraak gemaakt met Sandy maar die was helaas verhinderd. Ik was er toch al en kon toen natuurlijk de heerlijke Joelle niet weerstaan.

Moest heel even wachten op haar maar daar kwam ze me halen en kreeg gelijk een lekkere zoen van haar.

Na afgerekend te hebben vertrokken we naar de Mata Hari waar we lekker begonnen te zoenen.

Nadat Joelle het bad had aangezet en handdoeken had gehaald hebben we ons ontdaan van onze kleding en zijn we lekker in het bad begonnen deze keer.

We hebben heerlijk zitten vrijen in bad en Joelle heeft me natuurlijk heerlijk verwend in bad want dat kan die kleine Française hoor.

Na een tijdje zijn we toch naar het bed verhuisd waar we lekker verder gingen waar we gebleven waren en Joelle me uiteraard lekker verder ging verwennen en later de rollen uiteraard omgedraaid en haar heerlijk verwend waar ze merkbaar van genoot.

Daarna zijn we lekker intiem gegaan en wat heb je toch een heerlijk uitzicht als ze achterste voren boven op je zit op die lekkere billen van haar.

Hierna nog een paar standjes doorgenomen en uiteindelijk een heerlijk hoogtepunt bereikt.

Na even te zijn bijgekomen op bed want dat was wel nodig was het weer tijd om ons aan te gaan kleden.

Boven nog even gezellig wat gedronken en na nog een heerlijke zoen gehad te hebben van Joelle weer naar huis gegaan.

Joelle lieve schat het was weer geweldig.

Dikke kus

Rene