PDA

Volledige versie bekijken : Mannen spenderen jaar van hun leven aan kijken naar vrouwen



RAUL7
4 augustus 2009, 08:57
AMSTERDAM - Mannen staren gemiddeld een jaar van hun leven naar vrouwen. Per dag kijken ze 43 minuten lang naar tien verschillende vrouwen

Dat terwijl vrouwen 20 minuten per dag gluren naar zes verschillende mannen. Volgens onderzoekers zijn vrouwen daar gemiddeld zes maanden van hun leven mee bezig.

Het Britse onderzoek richt zich op mannen en vrouwen in de leeftijd van 18 tot 50 jaar.

"Mannen staan er bekend om dat ze naar vrouwen staren, maar het is interessant om te weten hoe lang ze dat precies doen", verklaart Mark Ireland, woordvoerder van Kodak Lens Vision Centres. Dat bedrijf organiseerde het onderzoek onder 3000 mensen.

De supermarkt is de plek bij uitstek om naar elkaar te gluren. Daarna volgen kroeg en discotheek. Bij vrouwen staan ook winkels en het openbaar vervoer hoog op de 'spotlijst'.

De meerderheid van de mannen en vrouwen voelt zich gevleid als ze beloerd worden door de andere sekse. Van de mannen zegt 19 procent dat ze er zelfs "heel blij" van worden. Datzelfde geldt voor 9 procent van de vrouwen.

Van de meiden zegt 16 procent dat ze zich niet op hun gemak voelen bij voyeurs. Twintig procent zegt dan zelfs last te hebben van schaamte.

Vrouwen letten als eerste op de ogen van de mannen (40 procent) terwijl de mannen (ook 40 procent) meteen naar het lichaam van de vrouw kijken.

Het wordt niet gewaardeerd als de partner naar een ander kijkt. Een derde van de voyeurs krijgt daar ruzie om. Een tiende van de partners vindt het zo erg dat het reden is voor een breuk.


http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/4539357/__We_gluren_graag_en_veel__.html?p=5,1

SFL
4 augustus 2009, 09:29
Maak er bij mij 4 jaar van dan!

Zakkenleger
4 augustus 2009, 09:44
Het mooiste jaar van mijn leven. :biggrin:

RAUL7
4 augustus 2009, 09:46
Uit HLN (http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/955837/2009/08/04/Man-kijkt-43-minuten-per-dag-naar-vrouwen.dhtml) :biggrin:

Rex
4 augustus 2009, 11:42
AMSTERDAM - Mannen staren gemiddeld een jaar van hun leven naar vrouwen. Per dag kijken ze 43 minuten lang naar tien verschillende vrouwen


Hier klopt helemaal niets van.............kijk maar eens in een saunaclub. Ik denk dat sommigen de hele dag naar +/- 50 verschillende vrouwen kijken.........

En dan heb ik het nog niet eens over het staren in hun gehele leven. Dat zou zomaar eens twintig jaar kunnen zijn.

RAUL7
4 augustus 2009, 12:22
Hier klopt helemaal niets van.............kijk maar eens in een saunaclub.

Ik denk niet dat dit onderzoek in een saunaclub plaats heeft gevonden :tongue:, maar in de echte wereld :biggrin:!

TT Man
4 augustus 2009, 13:55
Voor sommigen is een saunaclub de echte wereld...

CLUBSPORT
4 augustus 2009, 17:03
en dan hebben we nog het gestaar naar dames op het internet en in sexblaadjes niet meegerekend:rolleyes:

Goedemorgenallemaal
4 augustus 2009, 17:51
en dan hebben we nog het gestaar naar dames op het internet en in sexblaadjes niet meegerekend:rolleyes:
En alle dromen??? Fantasien waarbi ik de ogen sluit en de mooiste Dames olp mij af zie stormen??

Zakkenleger
4 augustus 2009, 18:07
Als het zo doorgaat blijkt binnenkort dat mannen gemiddeld een jaar NIET naar vrouwen kijken. :biggrin:

rolly
4 augustus 2009, 21:46
Mmmm...zou wel eens willen weten hoeveel jaar spijt de gemiddelde man heeft dat hij ooit naar een vrouw heeft gekeken?? Ik heb er nog spijt van dat ik ooit naar m`n ex heb gekeken:biggrin::biggrin::biggrin:

Rolly

BarryHoffmann
6 augustus 2009, 17:13
Maak er bij mij 4 jaar van dan!


Juist ! Of meer !

Jansen
6 augustus 2009, 19:36
Ik verwacht dat ik 10 jaar eerder dood ga :cool:


Ik denk de hele dag en kijk de hele dag naar mooie vrouwen dan nog even 3x per week naar een club dus ga echt binnenkort dus de pijp uit.:mad:

p.s. sonny gaat volgens mij dan ook tegelijk mee de pijp uit vanwege zijn 6 daagse in de clubs.:hah:

p.s. rp valt dan deze maand nog dood neer hij kan niet meer zonder dit forum en zijn eigen schilderijen van dames.:annieengel:

foots
7 augustus 2009, 05:50
Heren, beren,

Zo kijkende naar de reacties moet het wel zo zijn dat sommige heren vrijwel nooit kijken, want om de ijsberen te compenseren zijn er een heleboel nodig die vrijwel niet kijken.

Let wel heren beren, het is een gemiddelde net als de 2,4 keer per week. /trek je er niets van aan en Jansen volgens mij ga je nog heel erg lang mee, net als Rex en RPlover.

Kortom niet alleen kijken maar ook vooral af en toe een beetje beweging, dat houd ons allen op de been en dan blijven de mooie en goede dames ook in de club als ze wat kunnen verdienen.

Groet, Foots