PDA

Volledige versie bekijken : Lydia

fotobert
4 augustus 2009, 22:54
Voor het eerst in DV. Weinig meiden en beren (elk ca. 6). Lydia sprak mij het meest aan. Donkerharig, tot schouder, 1,65 m, slank, heupen niet echt slank, maar ook niet breed, groene ogen, B-cup. Dacht eerst dat ze poolse is, maar blijkt een kazachstaanse moeder en duitse vader te hebben. Spreekt duits. Lydia is een spontane meid, maar haar poesje rook met de neus erbovenop niet erg fris. Na de vorige sessie (enkele uren geleden?)heeft ze wel gewassen, maar op aanraden van haar dokter wil ze niet onnodig vaak met zeep wassen... Maar toch een lekkere beurt van haar gekregen: PZC, NMC, tongzoenen, vingeren. Zij eerst op mij en afgemaakt in missionaris houding. Lekker nababbelen, zij met een sigaret opgestoken. 35 minuten, € 50,-- en toch een fooitje. Aan de bar heeft ze nog een massage (nek, rug en handen) van mij gekregen. Een eventuele volgende keer wel eerst met zeep wassen, maar of ze terugkomt na haar vakantie over een week is de vraag. Ze is namelijk met een vriendin overgewaaid uit Hamburg, waar ze ook in en dergelijke club werkte.