PDA

Volledige versie bekijken : Ilona, Poolse (Professionele masseuse)

Local Hero
5 augustus 2009, 19:55
Naam : Ilona

Nationaliteit/Taal : Pools / Engels, Duits

Leeftijd : speelt geen rol

Haarkleur/-lengte : niet van toepassing

Lengte dame : come on

Postuur/Cupmaat : slank, D-cup?

Tatoeages/Piercings : don't know

Service: professionele massage

Voordelen: vakvrouw

Tijdsduur : 1/2 uur; 1 uur

Starttarief is vanaf 10 minuten voor € 10,00 en verder gewoon 1 Euro per minuut

Opvallend kenmerk: draait zich om als je je broekje uittrekt :hah:

Een sauna-club heeft heel wat meer te bieden. Zo is het moto van Villa Vertigo: SPA for men, wellness is our passion :cool:

Afgelopen week nog geholpen met een verhuis. Het gevolg was dat ik heel de week met pijn in de onderrug zat. Mijn gedacht donderdagnamiddag was: ik neem vrijdag een dagje vrijaf en ga mij wat laten masseren in de Villa of hope and dreams! Het was trouwens al een maandje geleden dat ik nog in een club was geweest. Het eerste wat ik bij de aankomst altijd doe: een douchke nemen. En daarna ging ik linea recta naar het massage salon waar zowel Ilona als ikzelf verbaasd waren elkaar weer te zien. Hoe zou dat nu komen? Welaan, een massage bij Ilona is sinds het spijtige vertrek van Anna voor mij nu een klassieker: een massage als starter en een massage for the road :tongue:

Ilona zat er vrijdag echter een beetje beteuterd bij, er was een nieuwe collega bijgekomen en zoals zijzelf ook moest toegeven was die erg goed. Maar ik ga al af en toe langs bij een professionel masseur, ik wil het liefst (vakkundig) gemasseerd door vrouwenhanden!!!!!

En ik moet zeggen dat Ilona die pijn in de onderrug vakkundig en met een klein beetje hocus pocus volledig heeft doen verdwijnen. Naast massage, lekker eten en drinken kan je toevallig iin de Vertigo ook nog wat neuken :wink:
Spijtig genoeg liep ik een blauwtje op bij enkele NL-dames, maar dan toch een of andere (lieve) Poolse opgescharreld, en van Raul nog een tip gekregen om ritje te maken met blonde Carmen (als je het mij vraagt dan is Carmen met de grote tieten een betere omschrijving :tongue:). Maar zoals ik al zei, ik was voor de massage naar VV gekomen, dussssssssss was het weer tijd voor een massage-sessie met Ilona. De laatste tijd later op de avond na een paar kamer sessies beginnen mijn knieën altijd te knikken. Dan mag Ilona die knoop uit mijn benen halen en kan ik met frisse benen de toch terug naar huis aanvatten.

Opmerking: de volgende ochtend had ik ineens een stekende pijn in mijn schouderblad. Blijkbaar het gevolg van een 'Twister' standje toen ik samen met Carmen lag te rollenbollen, maar het is net zoals in de Tour de France, NO Pain No Gain :biggrin:

Local Hero
5 augustus 2009, 20:03
Met alle respect, maar waarom laten jullie je masseren door een masseur in een saunaclub?

Ga gewoon met een lekkere meid naar de kamer, neuk ze een half uur en vraag of ze je na de sex wil masseren. De meeste meiden kunnen dit erg goed................

En als je ze 25 euro extra geeft, dan heb je toch ook een lekkere wip en massage gehad!

Wel Rex, volgens mij zijn de meiden die even lekker kunnen masseren als wippen een uitstervend ras. De allerbeste in de combinatie sex/massage was Camilla, dat was super de super. Mia gaf (en kreeg) graag een diepe harde massage. Ook de massages van Veronica (cfr Stiffie & erpee) waren top en zij is de enigste die nog blijkbaar actief is ...

Stiffmaster
7 augustus 2009, 18:32
Wel Rex, volgens mij zijn de meiden die even lekker kunnen masseren als wippen een uitstervend ras. De allerbeste in de combinatie sex/massage was Camilla, dat was super de super. Mia gaf (en kreeg) graag een diepe harde massage. Ook de massages van Veronica (cfr Stiffie & erpee) waren top en zij is de enigste die nog blijkbaar actief is ...

Ja Rex is een mooie combinatie om van de super kwaliteiten van Veronica te kunnen gaan genieten, prima massage en prima sex, we,l wat wil een verwende geile hond nu nog meer, maarrrrrrrrrrr je moet nog even geduld hebben tot september dan is ze terug in LR :dance00[1]::dance00[1]: