PDA

Volledige versie bekijken : Kinga (Poolse)

Jerry
17 augustus 2007, 12:04
't is al weer 3 weken geleden dat ik in PHG was maar ik kwam ff niet op het bord.
Kinga is een lieve meid, ik ving haar op de barstool row , ze zat te chatten met wat later blijkt haar zuster te zijn , Paulina.
Prettige sessie , prettige meid , ik vraag mij af of Kinga op het ogenblik ook in HG is.

Eerste sessie was met een Hongaars meiske , 2 dagen binnen, die schijnbaar nog aan het verzinnen was hoe ze zich zou noemen , Vicky ..... wel lekker geneukt maar stond na 15 minuten weer in het gras , meer zat er niet in ....

MiniME
1 september 2007, 22:31
Leuk meisje, erg lieve uitstraling, en nog steeds wat onwennig en giechelig op de kamer. Doet alles prima, maar de echte passie ontbreekt.

Cijfer: 7,5

JackD
3 november 2007, 16:50
Verlanglijstje (september 2007): Roemeense "I'm busy"?, Linda?, Kinga?, Constanzia?
De afweging tussen de poolse zusjes Paulina (herhaling) en Kinga viel door omstandigheden (Paulina was bezet) uit in het voordeel(?)
van Kinga.

Geen GFE, maar wel een leuk uurtje met haar doorgebracht. Bij iedere voorzichtige poging tot romantiek werd ik door Kinga smakelijk uitgelachen ... :D Het :fuck: was niet verkeerd.

Ik heb het idee dat de zusjes vrij goed weten waar ze mee bezig zijn in deze "carriere" die , als ik het goed begrepen heb ooit begon
in Pascha (Keulen).

Nog meer dan de sex bevielen mij echter Paulina's complimentjes ......
En, hoewel nogal ongeloofwaardig (het zal haar gevoel voor humor zijn), zal ik daardoor de komende tijd met een "big smile" :D de sportschool bezoeken.Ook Kinga was niet zuinig met complimentjes; zit blijkbaar in de familie ... :freu:

Pim
7 januari 2008, 12:23
Volgens mij is Kinga toch de jongste van die twee zusjes ?
Ik ben in ieder geval met beiden wel een paar keer naar een kamer geweest. Vooral de jongste vind ik wel goed. Ze zoent wel niet zo uitgebreid maar voor de rest is er helemaal niks mis mee.
Daarnaast kan je er ook nog wel een beetje mee babbelen.
Ik vind het wel een aanwinst voor de PHG.

Willem2
16 januari 2008, 02:05
De zusjes Paulina en Kinga liepen rond in Villa vertigo. Heb het idee dat ze eerder weg zijn gegaan en ben niet zeker of die wel terugkomen.

:wink:

Pim
25 maart 2008, 23:32
Ik heb eens even de lijst van Willi69 doorgebladerd en tot de conclusie gekomen dat ik met Kinga naar de kamer ben geweest. Ik kan die namen van die zusjes niet uit elkaar houden :o Ik kan sowieso slecht namen onthouden.
Deze zwartharige is misschien wel de mooiste en haar sex is ook beter geworden in de loop van de tijd. Ik vind echter die andere nog steeds net ietsje beter. Maar deze dame vind ik heel mooi en daarmee lukt het op de kamer ook wel heel goed. Ik heb me in ieder geval in die 2 uur niet verveeld dat ik met haar op de kamer was.
Jeanine vroeg na afloop nog met wie ik op de kamer was geweest en ging het nog zelfs opzoeken. Ik was het alweer vergeten :o

Willi69
26 maart 2008, 00:30
Ik heb eens even de lijst van Willi69 doorgebladerd en tot de conclusie gekomen dat ik met Kinga naar de kamer ben geweest. Ik kan die namen van die zusjes niet uit elkaar houden :o
Und ich habe Kinga geschrieben, weil W2 Kinga geschrieben hat. :D Ich kann die Namen dieser beiden Schwestern auch nicht auseinanderhalten... :o

timjava
9 april 2008, 22:12
Vandaag ook een sessie gehad met Kinga. Een heel mooi meisje goed figuur. Op de kamer vond ik het wat tegen vallen. Erg passief. Wel pzc, maar de gebieden daarom heen geeft ze geen aandacht.

Manni1A
28 september 2008, 21:35
Kinga hat ihren Wirkungskreis zusammen mit ihrer Schwester Paulina in die Villa Vertigo verlegt (zumindest waren beide am Samstag dort beschäftigt) :D

Willi69
3 mei 2009, 16:03
Kinga hat ihren Wirkungskreis zusammen mit ihrer Schwester Paulina in die Villa Vertigo verlegt (zumindest waren beide am Samstag dort beschäftigt) :D
Das war wohl zeitlich arg limitiert. :green_smi

egon, Dr. Rammler
4 mei 2009, 17:35

du doch wohl nicht :D oder ?

Ronald35
5 juli 2009, 10:01
Dit was de afsluiting gisteren zoals je ziet weet ik nummer 1 en 2 niet meer maar deze wel, wat een schat super leuke lach pijpt zoooooooooo lekker dat nummer 5 zonder moeite in de missionairs tot een spoedig einde kwam, ze blijft je heerlijk geil en lachend aankijken met die bruine ogen brrrrrr haar zusje is er ook, ziet er lekker uit. Maar deze queen kinga krijgt van mij een dikke 8,5!!

Manni1A
13 juli 2009, 00:13
Das war wohl zeitlich arg limitiert. :green_smi

Alte Liebe rostet nicht - Kinga ist wieder in der Villa Vertigo :smile:

Willi69
13 juli 2009, 14:13
Alte Liebe rostet nicht - Kinga ist wieder in der Villa Vertigo :smile:
Bis morgen oder übermorgen? :green_smile:

Manni1A
14 juli 2009, 00:00
Bis morgen oder übermorgen? :green_smile:

Viel zu tun hatte sie in der Villa auf jeden Fall nicht :mad:

Zakkenleger
5 augustus 2009, 18:06
Dame loopt al redelijk lang rond in VV. Verplaatsen svp!

Jorah Mormont
5 augustus 2009, 22:25
Dame loopt al redelijk lang rond in VV. Verplaatsen svp!

Dit draadje is een andere Kinga dan welke ZL bedoelt. Deze Kinga heeft een blauwe maandag gewerkt in PHG. Daarna snel opgevolgd door de Kinga waar ZL het over heeft.

Sonny

Zakkenleger
5 augustus 2009, 22:34
Foutje, bedankt... :redface: Maar in dit draadje werd ook gesproken over zusje Paulina, en daar had Kinga VV het ook over...

Jorah Mormont
5 augustus 2009, 22:57
Foutje, bedankt... :redface: Maar in dit draadje werd ook gesproken over zusje Paulina, en daar had Kinga VV het ook over...

Dan is het in het begin al fout gegaan. Deze Kinga heb ik ooit eens op haar eerste dag in haar vak naar de kamer genomen. En het was absoluut niet de dame welke ik afgelopen vrijdag ook in VV zag. Waarschijnlijk de verwisseling erin geslopen.

Big30
5 augustus 2009, 23:00
Dan is het in het begin al fout gegaan. Deze Kinga heb ik ooit eens op haar eerste dag in haar vak naar de kamer genomen. En het was absoluut niet de dame welke ik afgelopen vrijdag ook in VV zag. Waarschijnlijk de verwisseling erin geslopen.

Hoe krijg ik dit topic weer goed Sonny? De Kinga waarvan jij een paspoort hebt aangemaakt werkt dus niet in VV en klaarblijkelijk zijn in dit topic 2 Kinga's beschreven!

Please Help!

Big30

Manni1A
5 augustus 2009, 23:03
Ich kann das Holländische ja immer noch nicht verstehen :confused:

Aber diese Kinga arbeitet definitiv seit geraumer Zeit in der Villa Vertigo. Bitte verplaatsen :smile:

Jorah Mormont
5 augustus 2009, 23:04
Hoe krijg ik dit topic weer goed Sonny? De Kinga waarvan jij een paspoort hebt aangemaakt werkt dus niet in VV en klaarblijkelijk zijn in dit topic 2 Kinga's beschreven!

Please Help!

Big30

Ik denk dat het vanaf posting 1 of 2 het gesplitst kan worden. De Kinga welke ik heb omschreven is echt een eendagsvlieg geweest. Bij splitsing ontbreekt wel een paspoortje voor de Kinga (zus Pauline).

Succes ermee,

Sonny

Big30
5 augustus 2009, 23:11
Thxs Sonny!

@Manni1A, stimmt nicht ganz! Es gibt eine Kinga in VV das stimmt ist aber nicht die Kinga die Sonny in bericht 1 und 2 beschrieben hat aber die Kinga nach dem Bericht 2! Ich hoffe jetzt ist alles klar!

Gruss,
Big30

ijsbeerjte
24 februari 2010, 19:22
die kinga arbeite doch jetz in yy oder nicht