PDA

Volledige versie bekijken : Seks op vakantie dure grap



RAUL7
6 augustus 2009, 00:53
AMSTERDAM - Voor sommige vakantiegangers hoort het er bij: een nummertje maken op het strand. Maar hoe romantisch en opwindend dat ook kan zijn, in verschillende vakantielanden kan het avontuurtje een nare herinnering worden. In Roemenië riskeren strandseksers zelfs een celstraf van acht jaar. Ook in Spanje en Kroatië riskeer je een hoge straf.

Een Duitstalige reisbeoordeelsite heeft een lijstje gemaakt van de 'duurste' plekken om seks te hebben. Wie in Kroatië seks heeft op het strand, moet daarvoor 150 euro boete betalen, maar in het ergste geval bekopen met een celstraf van een maand. Op Spaans grondgebied moet je helemaal diep in de buidel tasten. Een nummertje onder de Spaanse hemel kost je 75.000 euro.

In Turkije wordt seks in het openbaar bestraft met twee maanden cel en een geldboete tot 200 euro. In Griekenland riskeer je voor hetzelfde vergrijp twee jaar cel. Aan de Italiaanse kust mag er volgens de vakantiesite overdag op los gevreeën worden. Wanneer de avond in valt, is het verboden en kan je ook daar tot twee jaar de cel in.

Beter af zijn vakantiegangers in Scandinavië. De Zweedse politie slingeren hete stelletjes voor slechts 50 euro op de bon. In Noorwegen is het helemaal goed toeven; daar kom je er met een waarschuwing van af.


http://www.telegraaf.nl/reiskrant/4545897/__Seks_op_vakantie_dure_grap__.html?p=39,1

foots
6 augustus 2009, 10:30
Heren, beren,

Voor sommige heren is sex een goede reden om op vakantie te gaan. Zeker in Azie bast het van de sex toeristen, noem het maar entertainmenttoerisme, in ieder geval is het in Azie niet ijsberen hoewel het op een sauna lijkt, de hele dag.

Duur is het niet en de dame blijft doorgaans de hele nacht. Verwacht eerder een GFE dan een PSE, hoewel die er ook zijn.
Op dit moment ben ik alweer op onderzoek en zodra ik de eerste sessie heb gehad zal ik er wel eens wat over schrijven.

Groet, Foots uit RP