PDA

Volledige versie bekijken : Shakira: "Seks is de ultieme menselijke expressie"



RAUL7
7 augustus 2009, 11:24
We hadden al zo'n vermoeden, en dat wordt nu bevestigd door ervaringsdeskundige Shakira. µ

De zangeres, die verloofd is met ondernemer Antonio de la Rua, zegt dat ze met de jaren beter in haar vel komt te zitten en ook beter kan omgaan met haar erotische verlangens.

Dierlijke drang
"Vrouwen hebben een primaire, dierlijke drang, dat gaat dieper dan seks. Vrijheid is meer dan een geestesgesteldheid. Het heeft te maken met heel wat aspecten van ons leven, niet enkel seksueel plezier. Maar seks is de oorsprong van het leven, de ultieme uitdrukkingsvorm van de mens".

Meer vrouw dan ooit
"Tien jaar geleden was ik zeer traditioneel en conservatief. Maar mensen groeien en veranderen. Nu sta ik anders in het leven, ik voel me meer vrouw dan ooit".

Kinderen
De 32-jarige Colombiaanse is al negen jaar met Antonio de la Rua, zoon van de voormalige Argentijnse president. Nu wil ze zo snel mogelijk kinderen. Mits wat ultieme menselijke expressie op tijd en stond moet dat lukken.


http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/959910/2009/08/07/Shakira-Seks-is-de-ultieme-menselijke-expressie.dhtml

foots
7 augustus 2009, 11:29
Heren, beren,

Shakira is mijn ideale vrouw ze heeft echter 2 nadelen:
Ze is te slim, een iq van 140 wat moet je met zo'n vrouw
Ze heeft een Antoon, commentaar overbodig

P.S. luister eens naar de teksten van bv Cannibal world

Groet, Foots

SFL
7 augustus 2009, 12:14
Hahahaha: Shakira, Shakira !!!!!!!!
Lekkerste buikdansende wijf op deze aardkloot...

Ze is mijn tweede beste neuksessie aller tijden...
... haar dubbelgangster Sammy/Amira van YY, GT en Globe weliswaar

Toch luister en kijk ik niet meer naar Shakira als voorheen en verschijnt er steeds een geil lachje op mijn bek wanneer ze in mijn oren klinkt.

Jack42
7 augustus 2009, 13:35
http://www.youtube.com/user/shakira?blend=1&ob=4

Shakira op haar best: sexy en ondeugend.

CLUBSPORT
7 augustus 2009, 18:17
Shakira hmmmm een heerlijke latina dame