PDA

Volledige versie bekijken : Camilla (Braziliaans)

piranha
8 augustus 2009, 23:55
Naam :Camilla

Nationaliteit/Taal : Braziliaans/Portugees,Duits

Leeftijd :22

Haarkleur/-lengte :zwart,schouderlengte

Lengte dame : 1.70

Postuur/Cupmaat :normaal/B-cup

Tatoeages/Piercings :schorpioen op onderbeen en een bloemetje in de liesstreek/ piercings denk ik niet

Service: zeer goed,gfe

Voordelen: zeer lieve meid,vriendelijke uitstraling (lief gezichtje),pzc (zéér goed)

Nadelen: geen

Tijdsduur :1 uur

Prijs : 100

Extra’s bij het bezoek:-

Na deze namiddag te hebben doorgebracht in GT en de opstelling daar zo teleurstellend was koers gezet naar Freude. Bij Freude weinig dames, maar tocht een drietal die mij konden bekoren, echter had ik weinig tijd (pas aangekomen rond achten) dus maar 1 sessie gedaan. Mijn keuze viel op Camilla, zij is een vriendinnetje van Michelle. Ik had haar een goede maand geleden al eens gezien maar toen met Michelle naar de kamer gegaan. Michelle was er vandaag niet (of al weg) dus met Camilla dan maar. Dat was zeker niet verkeerd. Degenen onder jullie die Michelle kennen weten wat ik hiermee bedoel. Dus als Michelle er ééns een keertje niet is ga dan zonder nadenken gerust met Camilla naar de kamer, zij is een volwaardige plaatsvervangster op alle gebied.

blijemotorrijder
12 augustus 2009, 21:34
De laatste 3 keren dat ik in Freude was, heb ik Camilla niet gezien.
Jammer, want zij is een topper.

Werkt zij er nog of is ze op vakantie ?

hitman
13 augustus 2009, 03:05
Camilla is er nog, maar moet door de week regelmatig naar school om duits te leren, want dat is na 3 maanden in Freude nog minimaal. Ze gaat in januari op vakantie. Espera que.

blijemotorrijder
1 september 2009, 23:06
Vandaag info van Michelle gekregen dat Camilla tegenwoordig in een andere club zou werken.
Weet niet of het klopt en heb ook maar niet gevraagd welke andere club dan wel.
Als iemand het weet, dan zou het misschien aardig zijn om dat hier even te melden:smile:

capitola
22 september 2009, 09:21
:annieengel:

piranha
26 november 2010, 22:31
SHE'S BACK :freu::freu::freu::freu::freu::freu::freu:

Sinds een week is ze terug in Freude, met een cupmaatje groter (mooi gedaan, goeie dokter). Volgens haar zou ze nu een beetje heen en weer pendelen tussen Freude en Acapulco. Ik hoop dat ze blijft deze keer want ze is nog steeds TOP. GFE***** :)

piranha
24 december 2010, 10:27
Zo goed het vorige keer was, zo slapjes was het ditmaal, ze had er blijkbaar geen zin in. Kan gebeuren uiteraard......maar niet te dikwijls.:frown:

Bart
25 december 2010, 10:56
Ze zal wel net een pak slaag van haar Turkse pooier hebben gehad. Kan gebeuren (Helaas)

hitman
4 januari 2011, 20:01
Ze zal wel net een pak slaag van haar Turkse pooier hebben gehad. Kan gebeuren (Helaas)Camilla heeft zo'n klein schattig Duits/Braziliaans pooiertje, maar die slaat haar zeker niet.:)