PDA

Volledige versie bekijken : Lady Gaga heeft een (kleine) penis



RAUL7
9 augustus 2009, 02:15
Roddelsites zijn er zeker van: Lady Gaga heeft een penis. Dat zou de zangeres 'hermafrodiet' of een 'interseksueel' maken omdat ze geslachtsdelen heeft van beide seksen. Volgens Bossip.com is het nieuws bevestigd. De site citeert Lady Gaga.

"Ik ben er niet beschaamd over, maar het is ook niet iets dat ik aan iedereen wil vertellen. Maar ja, het is waar. Ik heb zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtsdelen, maar ik vind mezelf een vrouw. Het is ook maar een klein penisje, en het stoort me niet in mijn leven."

"Ik heb er nog niet over gepraat omdat het voor mij niet belangrijk is. Bovendien, het is toch niet normaal om je geslachtsdelen met iedereen te bespreken. Toch vind ik dit een mooie kansen om uit te reiken naar andere interseksuelen en zich goed te voelen in hun vel. Ik ben sexy en heet, met een penis en een vagina. Big F*cking deal."

Video's
Waar, wanneer en aan wie Lady Gaga die uitspraken zou hebben gedaan is niet duidelijk. De geruchten doken op na een filmpje waar Lady Gaga van een motor springt tijdens haar optreden op het festival Glastonbury, (schijnbaar?) zonder onderbroek aan. Even is er 'iets' te zien, al kan het evengoed een zeer naakte, goed ontwikkelde venusheuvel zijn (eerste filmpje, 1'02''). Op Youtube zijn er ondertussen 'bevestigingsvideo's' te vinden (zie tweede filmpje), die een collage tonen van foto's van de zangeres waarop 'iets' te zien is.

'Belachelijk'
De bevestiging uit haar mond is niet te vinden, ook niet op haar Twitter-pagina. De 'serieuze' pers doet het verhaal ondertussen af als 'onwaar'. Zowel MTV als ABC News citeren de manager van Lady Gaga: "belachelijke geruchten."

ABC voegt er aan toe dat de seksualiteit van Lady Gaga voorwerp is van speculatie sinds ze aan Rolling Stone vertelde dat ze zichzelf als biseksueel beschouwt, ook al wordt ze enkel fysiek aangetrokken tot vrouwen.


http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/961202/2009/08/08/Lady-Gaga-heeft-een-kleine-penis.dhtml

Willem2
12 augustus 2009, 01:43
http://www.telegraaf.nl/prive/4585370/__Lady_Gaga_naakt_voor_dieren__.html?p=31,1

Kan je controleren ;)

foots
12 augustus 2009, 07:54
Heren, beren,

Niet dat het interessant is maar ik hoorde vanmorgen van 2 nederlandse gasten dat Lady Gaga in Manila was. Maar goed voor degene die het interesseert er loopt hier ook een zwartharige look-a-like rond. Deze informatie kun je allemaal vinden onder azie sectie van ybf onder het topic foots in pussy paradise.

Groet, Foots :wink2: