PDA

Volledige versie bekijken : Roertunnel A73 afgesloten na brand in auto



Willem2
9 augustus 2009, 10:20
ROERMOND - De Roertunnel van de A73 in Roermond is in de nacht van zaterdag op zondag vlak na half twee afgesloten nadat in de tunnel een auto in brand was gevlogen. De drie inzittenden zijn gevlucht, meldde de politie. Het vuur was rond twee uur geblust............ http://www.telegraaf.nl/binnenland/4571156/__Tunnel_A73_afgesloten_na_brand_in_auto__.html?p= 5,2

Jetliner
9 augustus 2009, 14:32
Deze architectonische pareltjes heb ik intussen definitief opgegeven.
Ze liggen niet langer op mijn aanvliegroute, die immers naar het zuiden wijst.
Dit verlieslatende patrimonium is ten slotte niet met mijn belastinggeld gebouwd :baeh:

Jabberwalkie
9 augustus 2009, 15:12
drie verhitte ijsberen ? of Manon en Ashanti die geen onderdak vonden en zo heet als de nacht stonden ? :biggrin:

sofaking
9 augustus 2009, 17:16
drie verhitte ijsberen ? of Manon en Ashanti die geen onderdak vonden en zo heet als de nacht stonden ? :biggrin:

Maneegij, 't waren weer Belgen natuurlijk.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/962242/2009/08/09/Auto-met-twee-Belgen-over-de-kop-in-tunnel-Roermond.dhtml


In de Roertunnel van de A73 in het Nederlandse Roermond zijn vannacht twee Belgen over de kop gevlogen. De tunnel was daardoor afgesloten van 01.30 tot 03.00 uur. De twee inzittenden gingen op de vlucht, maar meldden zich vandaag bij de politie in Maastricht.

Aanvankelijk dacht de brandweer dat de auto in brand was gevlogen, maar het bleek om rokende vloeistof te gaan. Ook zaten er geen drie inzittenden in de auto, zoals de politie eerst dacht, maar twee mannen uit het Belgische Lanaken van 20 en 23 jaar.

Na het ongeval stapte het tweetal in een andere auto, die er met hen vandoor ging. De Belgen kregen vervolgens spijt en meldden zich alsnog bij de politie. Ze krijgen een bekeuring wegens het verlaten van de plaats van het ongeval. (anp/sam)

Hier kan ik geen touw aan vastknopen, en ik ben nochtans zelf Belg.

Big30
9 augustus 2009, 18:44
Hier kan ik geen touw aan vastknopen, en ik ben nochtans zelf Belg.

Ach een Nederlander kan hier ook geen touw aan vast knopen hoor :wink:! Is geloof ik de meest besproken tunnel ter wereld. Zelden zo veel knulligheid bij elkaar gezien als het gaat om het veiligheidssysteem van de tunnel i.h.b. hoe lang het duurt voordat de problemen eindelijk opgelost zijn!

Meen dat de tunnel per 1-9 weer dicht gaat. Bij een paar dagen kan ik me wat voorstellen maar bij 3 maanden denk ik dan kun je bijna een nieuwe tunnel bouwen :tongue:! Prutsers!

Beter lijkt me de tunnel te sluiten en over te gaan op een pont verbinding!

Big30

CLUBSPORT
9 augustus 2009, 19:43
zolang als het nu al duurt begint het steeds meer een soap te worden geloof ik, amateurisme ten top

Goedemorgenallemaal
9 augustus 2009, 21:27
zolang als het nu al duurt begint het steeds meer een soap te worden geloof ik, amateurisme ten top
wanneer komt de serie op tv?

De Tunnel
een waanzinnige real-life soap waarin het wel en wee van een tunnel, de ontwerpers, de bouwers en de bestuurders aan bod komt. Maar ook de gebruikers, wat zijn hun verhalen, hun ervaringen. Waar gingen ze naar toe, waar kwamen ze vandaar. U komt het allemaal te weten in De Tunnel.

Natuurlijk komen ook bedrijven uit de buurt aan bod.

Big30
10 augustus 2009, 01:16
wanneer komt de serie op tv?

De Tunnel
een waanzinnige real-life soap waarin het wel en wee van een tunnel, de ontwerpers, de bouwers en de bestuurders aan bod komt. Maar ook de gebruikers, wat zijn hun verhalen, hun ervaringen. Waar gingen ze naar toe, waar kwamen ze vandaar. U komt het allemaal te weten in De Tunnel.

Natuurlijk komen ook bedrijven uit de buurt aan bod.

Lijkt me een goed idee voor een regio soap!

Big30

hitman
10 augustus 2009, 01:47
Vanuit het noorden wordt de A73 ter hoogte van de tunnel van 2 baans plotseling 1 1/2 baans, omdat de tunnel te smal is, wie verzind zoiets???