PDA

Volledige versie bekijken : Karina (Poolse)

Tiga
9 augustus 2009, 14:29
Haarkleur/-lengte : Lang blond
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : Ietsjes voller, C
Nationaliteit/Taal : Pools, Duits
Leeftijd : ca 24
Tatoeages/Piercings : geen?
Service: Voldoende, beetje zonder fantasie

Deze Karina vrijdag in Residenz op een bankje gespot, zag er leuk uit, lief lachje dus erbij gaan zitten. Ze kroop al direct lekker tegen me aan en we knuffelden wat. Ze stelde voor om naar de kino te gaan. Aangezien het rustig was, hoopte ik dat er geen volk zou zijn dus wij erheen. Maar op alle banken werd gewerkt... Dus toch maar een kamer opgezocht. Pijpen doet ze aardig, zoenen weinig, zonder overtuiging. Intiem was ook vrij fantasieloos, zie ging liggen met een arm onder haar hoofd en bleef de hele tijd in die houding. Al met al een net voldoende ervaring. Herhalingsgevaar beperkt.

Jünther
15 september 2009, 00:16
Inderdaad, leuk voor een keer, net iets te gemaakt allemaal.
Jammer, best mooie, blonde verschijning.

Eén keer buitensex mee gehad in de weide (onderaan de tuintrap): redelijk tot goed.

Josef
27 oktober 2009, 22:18
Ook met deze Karina heeft Josef gekamert.En ik moet zeggen dat zij niet verkeerd was! Ik had haar al eerder af gewezen,nadat zij mij benadert had bij de kino.Maar later op de avond ging Josef naast haar op de bank zitten.En ze begon leuk te praten tegen Josef.En bedankte mij nog voor de chocolade die ik had uit gedeeld onder de dames.Ze vroeg of ik jarig was,maar dit was niet het geval.Ik zij dat als ik wat uitdeel en de dames zijn blij,dan voel ik mij ook blij.Nou en zij wist Josef nog blijder te maken om met mij naar de kamer te gaan.En op de kamer heb ik voor 100% genoten van deze blonde stoot.:tietjes::fuck::Xrated:

longdivision
9 november 2009, 14:59
@ chocolade:

Thekefrau Andrea vond het jammer dat ze geen chocolade had gekregen ;)

Josef
11 november 2009, 00:51
Ik heb wel eens van een dame gehoord ?
Dat je er behoorlijk geil van kan worden ! Maar of dat waar is ? Weet Josef niet.
Want Josef lust geen chocola .
Maar ik heb ze die avond wel uit gedeeld. En ook de dames achter de bar hebben er van geproeft.
Maar de dames achter de bar hebben het veel te druk met anderen dingen.:chhers2::prost::vraag:

amstelveenstud
20 november 2009, 10:10
Is deze dame nog te bewonderen in PRS?

Josef
13 januari 2010, 21:35
Is deze dame nog te bewonderen in PRS?

Zondag 6 December 2009 was karina nog in Parksauna Residenz .

graaf
30 maart 2010, 09:35
Karina dit weekend gespot in Villa Marisol, is nu terug naar Polen voor een verdiende vakantie