PDA

Volledige versie bekijken : vier-op-de-vijf-vinden-monogamie-illusie



foots
10 augustus 2009, 11:25
Heren, beren,

Dit bericht geeft je te denken:
http://www.nu.nl/lifestyle/2057353/vier-op-de-vijf-vinden-monogamie-illusie-.html

Groet, Foots

Zakkenleger
10 augustus 2009, 12:02
Het leuke is dat zelfs DVPs en verliefde beertjes in de club vinden dat monogamie een groot goed is :rolleyes:.

rolly
10 augustus 2009, 16:48
Heren, beren,

Dit bericht geeft je te denken:
http://www.nu.nl/lifestyle/2057353/vier-op-de-vijf-vinden-monogamie-illusie-.html

Groet, Foots

Tja Foots.....Wat vind je nu van mijn stelling dat je vrouwen wel kunt trouwen maar nooit vertrouwen....:biggrin:

En als je nog op vakantie bent....fijne vakantie gewenst.... :prost: en kijk uit dat je niet verbrand:dance[1]:


Rolly

Dalton
10 augustus 2009, 16:59
Foots bij deze moet ik je vertellen dat dalton wel degelijk monogaam is .
Daar ik maar een pielemans heb is het voor mij zeer moeilijk om 2 vrouwen tegelijk te neuken en daarom heb ik bij mezelf gezegd dat het voortaan niet meer gaat met 2 vrouwen en de eed afgeleg om monogaam te blijven.
Dus dalton gaat alleen nog maar met 1 dame tegelijk de kamer op.

foots
11 augustus 2009, 08:12
@Rolly,


Ik vind dat je de spijker op zijn kop slaat Rolly, helemaal mee eens gisteren nog tegen die lieve 26 jarige Gina (die gedumpt werd door haar 62 jarige vriend) gezegd dat ik al mijn vertrouwen in vrouwen kompleet weg is.

Mocht je toch denken haar te kunnen vertrouwen en te gaan trouwen, test haar dan om huwelijkse voorwaarden op te laten stellen. Kost echt bijna niets in vergelijking tot een verdelingsakte bij het scheiden. Tevens komt de ware aard van haar dan wellicht al naar boven.

En ook bij samenwonen:
Denk aan Yolanthe en Jan Smit, 11 verhuismensen kunnen in 5 uur echt heel veel uit je huis halen, geloof mij maar.

Groet, Foots


Tja Foots.....Wat vind je nu van mijn stelling dat je vrouwen wel kunt trouwen maar nooit vertrouwen....:biggrin:

En als je nog op vakantie bent....fijne vakantie gewenst.... :prost: en kijk uit dat je niet verbrand:dance[1]:


Rolly

Picasso 1
11 augustus 2009, 21:18
Tja Foots.....Wat vind je nu van mijn stelling dat je vrouwen wel kunt trouwen maar nooit vertrouwen....:biggrin:




Ik vind dat je de spijker op zijn kop slaat Rolly, helemaal mee eens gisteren nog tegen die lieve 26 jarige Gina (die gedumpt werd door haar 62 jarige vriend) gezegd dat ik al mijn vertrouwen in vrouwen kompleet weg is.

Hoewel voor een belangrijk deel mee eens, toch wel hypocriet uit de mond van hoerenlopers :cool:.

rolly
12 augustus 2009, 22:29
Hoewel voor een belangrijk deel mee eens, toch wel hypocriet uit de mond van hoerenlopers :cool:.


Zou inderdaad hypocriet zijn indien ik een relatie zou hebben. Heb ook geen behoefte aan een vrouw, behalve dan om seks te hebben...zou een relatie er toch nog van komen zal ik wel duidelijk maken dat ze me nooit alleen heeft.....en trouwen doe ik nooit van mijn levensdagen. Ik ben er gewoonweg heilig van overtuigd dat een vrouw ALTIJD vreemd gaat,of op z`n minst uitkijkt naar een relatie die meer te bieden heeft, als de kans zich voordoet. IEDERE vrouw.


Rolly

Picasso 1
12 augustus 2009, 22:41
Zou inderdaad hypocriet zijn indien ik een relatie zou hebben. Heb ook geen behoefte aan een vrouw, behalve dan om seks te hebben...zou een relatie er toch nog van komen zal ik wel duidelijk maken dat ze me nooit alleen heeft.....en trouwen doe ik nooit van mijn levensdagen. Ik ben er gewoonweg heilig van overtuigd dat een vrouw ALTIJD vreemd gaat,of op z`n minst uitkijkt naar een relatie die meer te bieden heeft, als de kans zich voordoet. IEDERE vrouw.


Rolly

Alle vrouwen zijn hoeren behalve je eigen moeder :rofl:

Zakkenleger
12 augustus 2009, 23:40
...
Ik ben er gewoonweg heilig van overtuigd dat een vrouw ALTIJD vreemd gaat,of op z`n minst uitkijkt naar een relatie die meer te bieden heeft, als de kans zich voordoet. IEDERE vrouw.


Rolly

Geldt dat ook niet voor mannen? In ieder geval op deze site wel, lijkt mij :biggrin:.

Ik ben het trouwens niet met je eens, maar dit terzijde.

foots
13 augustus 2009, 11:30
Amai Rolly,

Wat zijn wij het eens zeg !!!

Groet, Foots

rolly
13 augustus 2009, 16:42
Alle vrouwen zijn hoeren behalve je eigen moeder :rofl:
Mijn moeder ging ook vreemd..................maar zal haar nog geen hoer noemen


Rolly

rolly
13 augustus 2009, 16:50
Geldt dat ook niet voor mannen? In ieder geval op deze site wel, lijkt mij :biggrin:.

Ik ben het trouwens niet met je eens, maar dit terzijde.


Dan zijn we het erover eens dat we het niet eens zijn

Ga er niet over strijden :bud[1]:

Rolly

foots
14 augustus 2009, 05:31
@Rolly,

Een zeer verstandig besluit om iets wat je niet eens bent te gaan bestrijden, En ieder heeft het recht op zijn eigen mening. Het levert alleen ellenlange discussies die uitdraaien op ruzies en dreigementen. Zit echt niemand op te wachten en levert uiteindelijk alleen ellende !

Groet, Foots