PDA

Volledige versie bekijken : Britse supermarkt biedt supercondooms aan



RAUL7
11 augustus 2009, 22:02
De Britse supermarktketen Tesco hoopt een gat in de markt dicht te rijden door supergrote condooms te koop aan te bieden. Bedoeling is zwaar geschapen mannen tegemoet te komen. Dat meldt de Daily Mirror.

Langer en breder
Het supercondoom is 10 millimeter langer dan de gemiddelde 205 mm en de diameter werd met 1 millimeter vergroot. Naar verluidt is er een overweldigende vraag van de consument, voornamelijk van mannen die op de spreekwoordeljke eerste rij stonden.

200 aanvragen
Volgens Nicola Evans van Tesco moet het condoom - de Durex Extra Large - de gebruiker meer comfort bieden. Het type condoom is weliswaar verkrijgbaar in de doorsnee apotheek, maar nog volgens mevrouw Evans is aan de uitbreiding van het assortiment een consumentenonderzoek voorafgegaan. "Het voorbije jaar hebben we ruim 200 aanvragen van klanten gekregen om de supercondoom aan te bieden", luidt het.

Voor de gegadigden: een pakje van twaalf exemplaren zal 11 euro kosten. Tesco heeft 400 vestigingen in het Verenigd Koninkrijk.


http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/964831/2009/08/11/Britse-supermarkt-biedt-supercondooms-aan.dhtml

foots
12 augustus 2009, 08:24
Heren, beren,

Wederom een mooie en nuttig bericht van Raul7 ik zou hem eigenlijk willen nomineren voor zijn hele repertoir, maar velen noemen het spam, maar ze lezen het net als ik altijd.

Tja dat probleem heb ik in Azie ook, niet dat ik een reuzefoots heb, integendeel, ik denk maar heel normaal en dat is in het westen heel handig.

Wel heb ik ooit in Thailand of Philipijnen condooms gekocht en daarin voel ik me ook maar beklemd. Het is niet zo dat ik het er niet om krijg, maar comfortabel is anders en ik kan me ook goed voorstellen dat het voor veel beren een uitkomst is.

Hier in Azie is het geen probleem voor de dame als je zelf condooms bij hebt, in de duitse saunaclubs zal het wellicht toch anders liggen. Ik denk dat sommige clubs daarop in zouden kunnen spelen door deze condooms beschikbaar te maken in een automaat.

Niet voor mij, maar ik ken er zeker die hiervoor in aanmerking komen, nee ik noem geen namen, maar degene met een babyarmpje weten dat van zichzelf en zouden zo een comfortabeler ervaring kunnen hebben. Tevens kunnen de vrouwen die was te nauw zijn dit aan kunnen geven voor de kamergang wat ook een teleurstelling kan voor komen.

Ik vind dit bericht dan ook een aanwinst voor de medeberen.

Groet, Foots :wink2: