PDA

Volledige versie bekijken : Ramona



Pokey
12 augustus 2009, 01:54
Na mijn heerlijke uurtje met Angelique, het zalige relaxen in het zonnetje, en het leuke half uurtje met Michelle was ik er wel klaar mee voor deze geslaagde dag. Ik lag lekker bij te komen bij het zwembad in een ligstoel met een drankje toen kleine, lieve Ramona me opzocht. “En, wat moet dat hier zo helemaal alleen?”
“Bespaar je de moeite schat, er zit niks meer in voor mij vanavond!”
Ze ging weer op pad en besteedde zeker een half uur aan een andere gast, op een manier die opwindender was dan wat er meestal op de kamer gebeurt! Toch leverde het haar geen kamerbezoek op.
Ik had haar al vaker langs zien paraderen: heerlijk lijf, zalig kontje, vriendelijk gezicht, en heel actief in het benaderen van mannen. Ze had al eerder geïnvesteerd in onwillige klanten, het zat haar niet mee!

Ze zocht me weer op, deze keer op het terras, en we hadden het gezellig. Ze was niet eens teleurgesteld in de onwillige klant, wat paste bij haar vriendelijke gezicht. Verder was ze gewoon heel aardig en eerlijk, en een leuke gesprekspartner.
Voorzichtig zocht ze ook bij mij lichamelijk contact, actief als ze al de hele dag was geweest ;-).
Dat liet me zeker niet koud, en ik genoot uitgebreid van haar verwennerij! Net als bij Angelina waren de hand onder de badjas, de strelingen op de goede plaats, en de billen tegen mijn kruis, eigenlijk veel geiler dan echte seks! Als ik er nu nog aan denk….

Dus besloot ik na een tijdje haar de kans te geven: als ze er leven in zou weten te krijgen, wilde ik nog best een poging wagen! Daarbij aangevend dat zoenen dan tamelijk onmisbaar zou zijn. Daar had ze geen probleem mee.
Dus trokken we ons in het donker terug in één van de tenten in de tuin.
Daar bleek ze inderdaad zéér professioneel te zijn, en met gemak mijn lijf weer in vuur en vlam te zetten. Het zoenen viel tegen, maar de rest was super. Het duurde nog geen kwartier voor ik vanuit mijn tenen met kracht mijn (allerlaatste!) kruit verschoot!
Extra leuk omdat het een volkomen onverwachte toegift was op een verder al zeer geslaagde dag. In een zéér goed humeur vertrok ik huiswaarts

Ramona is zeker een aanrader, en was voor een vent van mijn leeftijd tussen de vele wat ongeïnteresseerde en afstandelijke Oostblokmeiden een ware verademing!

Pokey

iceage9
15 augustus 2009, 18:26
wat een sof! ik had het moeten weten want ze had wel een jagerstje mentaliteit, wilde gelijk van alles extra's dus was puur op alleen winstbejag uit en ook snel want het half uur is niet eens volgemaakt.

zoenen was wel aardig, neuken wel lekker, maar nee kwaliteit is er in de Villa veel beter te vinden, deze Ramona hoort niet in de Villa thuis.:(