PDA

Volledige versie bekijken : Kiara (Duitse)



Knabbel
14 augustus 2009, 10:58
Naam : Kiara

Nationaliteit /taal : Duitse

Leeftijd : 30 jr.

Haarkleur/lengte : Halflang stijl donker haar

Lengte : 177 cm

Postuur /Cupmaat : Zeer slank / A

Tatoeage / Piercing : Geloof het niet

Service : PZC, NMC, zoenen

Bijzonderheden : Net weer begonnen in het vak


Leuke sportieve dame om te zien. Heeft dit werk 6 jaar gedaan om nu na een sabbatical van 1 jaar weer te beginnen op de plek waar ze 1 jaar geleden gestopt is. Ze komt een beetje zweverig over, maar zeer vriendelijk en open.

Badslippers
14 maart 2010, 21:37
Mooie binnenkomst altijd bij PSR, die uiterst smalle toegang met aan weerskanten de betonnen muurtjes waarvan je je afvraagt hoe al die dames daar met hun auto schadevrij door komen. Maar als je harige Russen, vette Duitser, anaal gefixeerde Turken of zuinige Nederlanders aan hun trekken kunt laten komen is die hindernis zelfs voor dames te nemen.

Op donderdag 11-3 parkeer ik m'n auto eerste rang, oftewel direct voor de deur en druk op de bel. Hier geen security met rollende spierballen maar een 4 tal strak geklede dames achter "die theke". De vraag naar de schoenmaat beantwoord ik goed en zorgt nu niet voor genante scenes (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=159000#post159000). Ik heb echter nog niet de status en herkenbaarheid zoals andere ijsberen. Dat blijkt uit de standaardvraag: "Sind sie das erste mal hier." Het liefst zou ik deze vraag bevestigend willen beantwoorden want dan krijg ik in ieder geval een dame mee die mij de weg wijst en uitleg geeft over de club en dat is een prettige service.
Maar naast mij kijkt een glibberig heerschap in badjas hautain naar me. Getooid met veel gouden hang- en sluitwerk en een walm van goedkope aftershave om zich heen die vroeger op de duitse tv adverteerde met de slogan: "Für männer die cool bleiben wenns heiss wird." Kortom het type geparfumeerde rat met een hoge eigendunk. Ik hoor hem denken: "Wieder ein anfänger." Dus reageer ik nonchalant: "Nein, ich bin stammkunde". Zo, de eerste stap is alweer gezet.

Na het omkleden wandel ik op mijn gemak naar het wellness gedeelte. Ik passeer de zithoeken waar de mannen als een stelletje verlepte hangpetunia's de ligbanken bevolken. Een aantal dames oefent het vacuümtrekken aan de paal die in het midden staat van het zitgedeelte bij gebrek aan levend vlees.
Tijdens het douchen maak ik weer iets ongewoons mee. Ik worstel om het bandje met sleutel om mijn pols te krijgen. Maar een heer die in een donker hoekje staat te douchen en die mijn worsteling ziet, vraagt vriendelijk of hij kan helpen met dat polsbandje. Ik denk eerst dat hij vergeten is zijn badjas tijdens het douche uit te doen maar hij blijkt dermate zwaar behaard te zijn dat het hier gezichtsbedrog betreft.
Onwillekeurig denk ik aan die SIRE reclame waarin we worden aangemoedigd om meer open te staan voor vriendelijkheid. Dus ik zeg: "Aber natürlich." Vakkundig bindt hij het riempje om mijn pols en hijgt in mijn nek: "Viel spass!." Ik ruik de penetrante geur van de Turkse Dürüm die uit zijn muil komt en betreur de dames die deze vriendelijke neanderthaler weldra op bezoek zullen krijgen.

Vlug door naar het bubbelbad. Het is leeg en ik besluit even lekker weg te dromen. Hoewel, lekker? Ik realiseer me hoeveel sperma hier wellicht het water vertroebelt. Maar al gauw fluistert een zwoele stem in mijn oor of het goed is als ze naast me komt zitten. Nou, daar zeg ik geen nee tegen. Ik stel me netjes voor aan deze opvallende verschijning. Nu weet ik wel dat de vocabulaire van de gemiddelde beer zich beperkt tot: "Schlüssel, zimmer, stunde?" Maar ik mag nog graag een hand geven, mijn (echte) naam zeggen en een gesprek beginnen.

Achter de dichtgeplamuurde facade en het sluike half lang haar zie ik een paar mysterieuze gifgroene amandelvormige ogen. Haar naam is net zo mysterieus. Eerst hoor ik iets van Cashiera. Nog eens vragen; Cishara. Na 5 minuten vraag ik nog eens: "Wie war dein name?" Nu hoor ik Kiara, of iets dergelijks. Laat ik het daar maar bij houden. Anders denkt ze nog dat ik aan Alzheimer lijdt of doof geworden ben van het vele ruk- en trekwerk (Ook slecht voor de rug!). (via dit forum zie ik inderdaad dat er een Kiara werkzaam is in PSR dus ik post dit bericht maar hier.) Ik schat Kiara zo'n 37 maar met alle schminck eraf kan het net zo goed 40+ zijn. Dat schrikt mij niet af. En maar goed ook want al vlug bestijgt ze me en duwt haar peervormige borsten naar mijn mond. Onderwater wrijft haar bekken zachtjes over mijn edele delen en brengt zij het "teren op de zak van de man" in de praktijk.

We besluiten naar de kamer te gaan. Kiara is een slanke dame en als ik haar panty van haar been afstroop en mijn tong een vochtig spoor van dijbeen naar bil trekt, blijkt de schatting van een 40+ toch wel in de buurt te komen. Het sinaasappelhuidje op de billen verraadt dat. Vind ik dat vervelend? Nee, hoor. Ik lik liever billen met de gelijkenis van een sinaasappel dan die op een matras lijken. "Age is just a number", en met mijn 45+ ligt hier heel wat ervaring in bed. Net boven haar lies zie ik een tattoo. Volgens mij een PlayBoy bunny maar ik had mijn leesbril niet op dus ik kon het niet goed zien. Want zeg nou eerlijk, wie heeft een bril op tijdens het beffen? Dat is net zoiets als je pyama aan doen als je met een dvp naar bed gaat.

We doen het lekker rustig aan, verwennnen elkaar. Niet zo van, heia, heia chack, chack, chack? Mag ik even vangen. Wij kiezen voor langzaam en variatie. Wat een verschil met meiden die je pik melken of je huig eruit zuigen in 10 minuten en daarvoor het standaard tarief rekenen. Ik krijg een Kama Sutra opfris cursus die me nog lang zal heugen en weet ineens weer hoe je "de drukke straat" berijdt of "de grote poort" doorkomt. Ik weet zeker dat Kiara geen problemen heeft om die nauwe entree van PSR te nemen. Met de hele Kama Sutra als erotische bagage in haar rugzak is elke hindernis te nemen. Zelfs het naar het complete Knorr assortiment wereldgerechten meurende en van top tot teen behaarde ijsbeertje zal voor haar geen partij zijn.

Uiteindelijk belanden we in de traditionele missionarishouding en hou ik het niet langer droog. We liggen nog wat na te genieten en Kiara zegt: "Ich habe mich gewundert die meisten männer mögen "Doggy style" aber du mags Missionarstellung." Onbewust denk ik: "Zou die sinaasappelkont er toch iets mee te maken hebben?"