PDA

Volledige versie bekijken : Waarom namen van dames op dit forum vragen?



Zakkenleger
14 augustus 2009, 22:29
Regelmatig komen er vragen langs van beren als:

'Ik was laatst in club XXX en zag een ongelooflijk mooie / lieve / geile / sexy dame. Wie weet hoe ze heet?'

Ik denk dan, vraag het zo'n dame dan :rolleyes: maar blijkbaar gaat dat niet. Wat is jouw belangrijkste reden om haar dat niet zelf te vragen?

Jünther
14 augustus 2009, 22:39
Ik ben altijd bang dat ik een tegenvraag :confused: krijg:
"Wieso, hat Randy dich geschickt?" :biggrin:


:blob16::blob16::blob16::uzi:SILENCE, YOU KILL ME



Beste ZL, dat is toch veel te brutaal.
Vragen hoe ze heet, en dan zonder poppen aftaaien :wife_2[1]:.

CLUBSPORT
14 augustus 2009, 22:41
soms ben ik wel eens nieuwsgierig naar de naam van een dame maar ben ik verder niet geintereseerd in haar , ik ga dan niet naar haar toelopen en kletsen alleen omdat ik haar naam wil weten , dat vind ik dan een beetje raar om te doen .
komt het toevallig bij het langslopen wel tot een gesprek dan vraag ik het natuurlijk wel .
sommige beren zijn wellicht te verlegen om het te vragen en durven het contact niet te leggen .

seksenfun
14 augustus 2009, 22:56
Om totaal niet op jouw vraag te antwoorden: een dame die mijn type is, vraag ik meteen haar naam, zonder twijfelen ;). (Dames die mij niet interesseren kunnen zelfs deze vraag te beurt vallen -info voor hier-, maar daar ging jouw vraag dan weer niet over :smile:).

Zakkenleger
14 augustus 2009, 23:19
Ik ben altijd bang dat ik een tegenvraag :confused: krijg:
"Wieso, hat Randy dich geschickt?" :biggrin:



Ik heb de mij bekende dames Junthers signalement gegeven. Die hebben ze direct toegevoegd aan hun blacklist. En ik zei nog zo: 'Junther is een hele aardige beer!' :iloveyou:



Beste ZL, dat is toch veel te brutaal.
Vragen hoe ze heet, en dan zonder poppen aftaaien :wife_2[1]:.Junther valt blijkbaar in de 'verlegen' categorie? :rolleyes: Niet erg hoor, dat zie je wel vaker bij ijsberen met een grote bek op dit forum ;). You're not alone. :hallo[1]:

MichelJ
14 augustus 2009, 23:26
Gisteravond pas op de kamer naar de naam gevraagd. Namen interesseren me ook niet zoveel, kan ze toch nooit allemaal onthouden...

foots
15 augustus 2009, 06:47
Heren, beren,

Namen kan ik erg slecht onthouden, heel erg slecht zelfs, soms ben ik op de kamer al vergeten hoe ze heette of ik ben het zelfs wel eens vergeten te vragen, ach het maakt niet zoveel uit in een Puff.

De reden waarom ik anderen de naam vraag van een dame is absoluut niet dat ik enige verlegenheid heb of ken. Nee, ik ben soms nieuwsgierig naar een dame en met naam kan ik eens kijken op het forum, maar meestal omdat ik het alweer glad vergeten ben.

Ik vind de medeberen altijd een goede bron om mijn herinnering weer boven te halen.

Groet, Foots :wink2:

rplover
15 augustus 2009, 14:46
Heren, beren,

Namen kan ik erg slecht onthouden, heel erg slecht zelfs, soms ben ik op de kamer al vergeten hoe ze heette of ik ben het zelfs wel eens vergeten te vragen, ach het maakt niet zoveel uit in een Puff.

De reden waarom ik anderen de naam vraag van een dame is absoluut niet dat ik enige verlegenheid heb of ken. Nee, ik ben soms nieuwsgierig naar een dame en met naam kan ik eens kijken op het forum, maar meestal omdat ik het alweer glad vergeten ben.

Ik vind de medeberen altijd een goede bron om mijn herinnering weer boven te halen.

Groet, Foots :wink2:
Ach, vraag maar op Foots, ik ken ze één voor één, de Meiden van Plezier :biggrin:

Een naam vragen is een onderdeel van het zoeken van contact. Ik vroeg gisteren een naam aan de Bulgaarse Dani in de Verversrui en kreeg als antwoord: "Why you ask me, do you wanna marry me?" Na een volmondige ja, sleurde ze me mee naar haar peeshokje, kleedde ze zich uit en zei: "I am Dani, total nude, lets fuck":nixweiss[1]::dance00[1]:

erpee :bud[1]:

joop slim
15 augustus 2009, 17:49
Ik denk dat het geen probleem is om de dame naar haar naam te vragen, de dames waarderen ook dat je hun naam nog weet bij een eventueel 2de keer.
Het blijven toch ook mensen ???

Als je de hand uitsteekt en je stelt jezelf voor zeggen de dames automatisch hun naam LOL
soms schrikken dames als je je hand uitsteekt (misschien bang dat je geld van hun wilt vangen ;) ) maar een paar Droopy ogen en een verlegen glimlach doet wonderen.......

Gisteren 4 nieuwe dames de hand geschud toen ik binnen kwam.....ben 1 naam kwijt.....

Jetliner
15 augustus 2009, 19:02
Ik vraag links en rechts dames hoe ze heten, ook aan degenen die geen kamerkandidate zijn. Zo leer je ze allemaal kennen en wanneer er 'ns een dame ter sprake komt, hier of in de club zelf, weet ik over wie het gaat.
Ik zie er verder geen graten in.

seksenfun
15 augustus 2009, 19:06
Seksenfun vraagt zelfs nog meer, zoals Dupke en Onzo kunnen beamen ;). Even vragen of ze nergens tatoes en piercings heeft ;).

rolly
15 augustus 2009, 23:51
Mijn antwoord staat er dus niet bij! Ik denk dat het not-done is een dame naar haar naam te vragen en dan niet met haar de kamer op te gaan.
Wellicht is dit een foute perceptie van mij?

Toontje

Ik ben ook erg slecht in het onthouden van namen....maar je hoeft toch niet persee met een dame naar een kamer als je een praatje maakt:confused: Je kunt toch ook gewoon een praatje maken en je zelf even voorstellen....9 van de 10 keer weet je dan ook gelijk wat de naam van de dame in kwestie is. Het is mij ook wel eens gebeurd dat ik een dame eigenlijk niet interessant vond maar door het gesprek op andere gedachten kwam......en dan ook een goeie tijd later had op `t kamertje:biggrin:

Rolly

Bief2
19 augustus 2009, 15:37
Soms zie ik wel eens een andere ijsbeer wegkuieren met een stoot van een DVP en denk ik 'shit, wat een pech'. Dan durf ik wel eens via het YBF te polsen, welke dame dit nu was. Meestal vind ik het wel terug via de recensies en weet ik me op die manier te behelpen.
Dus, die naam van die dame moet me eigenlijk alleen de mogelijkheid bieden om eens op voorhand te zien of het wat is...

CLUBSPORT
19 augustus 2009, 17:43
Ik ben ook erg slecht in het onthouden van namen....maar je hoeft toch niet persee met een dame naar een kamer als je een praatje maakt:confused: Je kunt toch ook gewoon een praatje maken en je zelf even voorstellen....9 van de 10 keer weet je dan ook gelijk wat de naam van de dame in kwestie is. Het is mij ook wel eens gebeurd dat ik een dame eigenlijk niet interessant vond maar door het gesprek op andere gedachten kwam......en dan ook een goeie tijd later had op `t kamertje:biggrin:

Rolly

en als de klik er niet is dan kan je altijd nog zeggen geen zin , later ,ik kom net van de kamer , ik kom net binnen , ik ga eerst wat eten etc etc .;)

Everhard
19 augustus 2009, 21:06
I do not think I have asked for a name in a forum, but not 100% sure about it.

There can be all sorts of reasons why I would be interested in a name (for the purpose of finding info in the Internet):
1. In my last report from GT, there was one name I left out because I did not remember (turned out to be Magda, Poland).

2. A girl I would not dream to have sex with (unless we talk nightmares), but she seems popular. Maybe even so popular that there is no chance to go up to her and ask. Then I would like to know what makes her special. Just curiosity.

3. A girl that I am physically attracted to (or in some other way peaks my interest), but she obviously actively ignores me. Then I would like to know what others have to write about her. Also curiosity.

To make things clear. I would never dream of asking in a forum for a name of a girl, in order to evaluate if I should fuck her next time I see her. Those decisions are made in the club, as far as I am concerned.

Jansen
13 december 2009, 00:13
Ik zal reageren op de vraag maar het antwoord staat er niet tussen.
Als ik een dame leuk of mooi vind dan stap ik er naar toe en vraag wel haar naam.

Als ze er arrogant of boos uitziet maar wel knap is ?ook dan stap ik er naar toe en vertel dat ze wel wat meer mag lachen en vraag haar naam.

janjanjan
13 december 2009, 12:19
De betreffende ijsbeer wil wel graag op de dame afstappen en haar naam vragen, maar… hij is te druk verzeild in een ruzie over ijspegels met ijsbeer B ;):biggrin::biggrin:

Goedemorgenallemaal
13 december 2009, 13:44
"Ik ben het vergeten...."
Nou ja, dan vraag je het toch nog een keer?

Is geen schande hoor, ze is jouw naam vast ook vergeten.
(Maar ze weten vaak donders goed of je al eens gekamerd hebt, ook al ben jij dat vergeten, ook al is het een jaar of langer geleden..)

Goedemorgenallemaal
13 december 2009, 13:45
Als ze er arrogant of boos uitziet maar wel knap is ?ook dan stap ik er naar toe en vertel dat ze wel wat meer mag lachen en vraag haar naam.

Als ze dan nog steeds boos is of arrogant, dan zeg ik, "ik ga maar weer eens verder".

Goedemorgenallemaal
13 december 2009, 13:48
Een naam vragen is een onderdeel van het zoeken van contact. Ik vroeg gisteren een naam aan de Bulgaarse Dani in de Verversrui en kreeg als antwoord: "Why you ask me, do you wanna marry me?" Na een volmondige ja, sleurde ze me mee naar haar peeshokje, kleedde ze zich uit en zei: "I am Dani, total nude, lets fuck":nixweiss[1]::dance00[1]:

erpee :bud[1]:

Zei ze TOEN PAS haar naam????
Schande, dat hoor je toch eerder te doen?