PDA

Volledige versie bekijken : Amerikaanse tv-ster heeft tot dertig orgasmes per dag



RAUL7
16 augustus 2009, 01:19
De Amerikaanse tv-ster en singer-songwriter Heidi Montag krijgt van haar man Spencer Pratt voor elk uur van de dag een orgasme cadeau. De celeb uit The Hills op MTV vindt haar Spencer dan ook een seksgod. "Ik heb soms tot dertig orgasmes per dag met hem." En u?

Nieuwe fantasiewereld
In een eerder merkwaardig interview afgenomen door Spencer zelf voor het blad Playboy - bekend om zijn diepgravende gesprekken - zei de 22-jarige blondine: "Ik was nooit zo seksgericht tot ik jou leerde kennen, Spencer. Dankzij jou kwam ik in een nieuwe wereld van verstandhouding terecht, van fantasie tot liefde. Of ook wel de ervaring van twintig of dertig orgasmes per dag. Voorheen was seks iets dat mij overkwam."

Drie per uur?
Nou moe! Al jaloers? Wacht, het wicht doet er nog een schepje bovenop: "Ik heb medelijden met de koppels die seksueel minder aan hun trekken komen dan wij. Als je seksleven niet in orde is, gaat je huwelijk eraan." Getrouwde zielen, u weet dus wat gedaan! Als u af en toe ook slaapt en werkt, kunnen drie hoogtepunten per uur volstaan!

Fake?
Of Spencers gereedschap inmiddels al evenzeer behandeld werd door een plastische chirurg als het lichaam van zijn lief, is niet bekend. In elk geval, als haar orgasmes even fake zijn als haar geboetseerde lijf, dan kunnen wij het ook. Olé!


http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/970070/2009/08/15/Amerikaanse-tv-ster-heeft-tot-dertig-orgasmes-per-dag.dhtml