PDA

Volledige versie bekijken : Monique, Roemeens

Zakkenleger
16 augustus 2009, 09:29
Haarkleur/-lengte : Zwart / lang (extensions)
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : zeer slank / mager / A (kleine B?)
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : Tussen haar schouderbladen / net onder lip.
Service:
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur :
Prijs :
Extra’s bij het bezoek:

Overgekomen uit Samya, met zusje Naomi (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=18290). Nog slanker dan haar zus, nog net iets mooer. Lekker bankgehangen met haar, en ZL heeft haar ook voorzien van massage en behoed voor enge rondvliegende gele monsters en nog engere beertjes :biggrin:. Ook op de 'to do' lijst.

Zakkenleger
26 september 2009, 10:27
Toch een tattoo. Tussen haar schouderbladen een schorpioen. Hoewel ZL astrologie ziet als wetenschap voor verwarden, blijkt zij wel enige overeenkomst te hebben met het overeenkomende sterrenbeeld. U bent gewaarschuwd.

bloopie
26 september 2009, 15:48
:e010[1]:, kan je me uitleggen wat haar eigenschap als schorpioen is. Heb me trouwens uitstekend vermaakt met haar op de kamer

Zakkenleger
26 september 2009, 15:55
:biggrin: goed te lezen! Welkom trouwens. Monique is een schatje, maar niet ongevaarlijk, zal ik maar zeggen :wink:. De rest is te gevoelig voor dit forum. Zodra je toegang hebt tot de IM functie (5 of 10 berichten?) zal ik je wel een IM sturen.

bloopie
26 september 2009, 17:32
ben benieuwd, heb haar tot nu met haar 3 keer op de kamer gegaan oa een trio met haar zus

Zakkenleger
22 oktober 2009, 12:13
Vanaf vandaag een maand vakantie met zus Naomi.

handymann
17 november 2009, 20:38
Heb haar gebeld en ze zou normaal volgende week terug zijn samen met haar zus. Zal posten als ik de exacte datum ken.
Heerlijke dame soms een beetje koel (wisselvallig) en soms heel lief) lekker model.

handymann
24 november 2009, 22:00
Heeft iemand monique al gespot.
Normaal zou ze terug zijn uit roemenie maar heb haar afgelopen donderdag niet gezien.

Zakkenleger
24 november 2009, 22:10
Nee, nog niet terug afgelopen weekend. Ook zus Naomi niet gezien.

bloopie
24 november 2009, 23:25
ik hb viavia gehoord dat ze in weekend van 5-6 dec weer in vv is

handymann
25 november 2009, 18:26
uit goede bronnen (namelijk monique) zelf weet ik dat ze morgen terug in de villa zou zijn (samen met haar grote zus)

bloopie
25 november 2009, 18:40
okki, ik geloof je maar volgens mij is ze een week later erweer:biggrin:

wanneer heb je haar gesproken?

handymann
26 november 2009, 16:55
via sms zei ze dat ze vandaag terug zou zijn uit roemenie. of ze al in de villa is weet ik niet zal t posten als ik iets meer weet

handymann
15 december 2009, 14:47
Ze is maar enkele dagen terug in de villa geweest en nu werkt ze in dolce vitta ( dusseldorf ).

Hoop jullie van dienst geweest te zijn

je kan haar opnieuw bereiken op haar (oude) gsm nummer of dat van haar zus