PDA

Volledige versie bekijken : Zomergasten: Carice Van Houten



Local Hero
17 augustus 2009, 18:41
Nog effe wat tijd voor cultuur: Carice Van Houten afgelopen zondag in zomergasten, compleet met Bambi-ogen, Mona Lisa-glimlach, oma-bril en een Hello Kitty-pleistertje (http://forum.mokkels.nl/5-nederlandse-mokkels/4655-carice-van-houten.html) :slaap:

Jetliner
17 augustus 2009, 19:57
Carice van Houten leerde ik kennen dankzij mijn YY-favoriet Tanja.
Want volgens beren zou Tanja een exacte lookalike zijn van die Carice :confused:
Toegegeven, ze hebben idd. een gelijkaardig type uiterlijk, maar Tanja is spitser, cooler, straffer, streetwiser :cool:

Zakkenleger
17 augustus 2009, 20:25
Met die Carice wil ZL graag eens bankhangen! :iloveyou:

MeesterMixer
17 augustus 2009, 20:33
tsja, smaken verschillen, veel teveel overhyped deze dame, zowel qua looks als qua acteerspel, maar goed, Monique van de Ven en Renée Soutendijk zijn ook alweer wat jaartjes ouder, dus wat moet je anders.....:tongue:

Goedemorgenallemaal
17 augustus 2009, 20:36
tsja, smaken verschillen, veel teveel overhyped deze dame, zowel qua looks als qua acteerspel, maar goed, Monique van de Ven en Renée Soutendijk zijn ook alweer wat jaartjes ouder, dus wat moet je anders.....:tongue:

Het is allemaal net niet echt denk ik... Ze acteert , maar ja dat deon de dames in de clubs ook...

Jetliner
20 augustus 2009, 18:47
Georgina Verbaan in Zomergasten 2010.

Goedemorgenallemaal
20 augustus 2009, 22:41
Georgina Verbaan in Zomergasten 2010.
als prsentatrice???

Jetliner
21 augustus 2009, 18:40
als prsentatrice???

Welja, waarom ook niet!? Eerst maar 'ns als gast :redface:
Remember Connie Palmen: ooit te gast en later zelf presentatrice...
Een erg ongelukkige keuze, zo bleek :madgo:
Georgina heeft schermervaring en zou het er niet eens zo beroerd afbrengen.
Ze presenteert thans een ludiek-wetenschappelijk programma op VPRO :tongue:

Zakkenleger
21 augustus 2009, 18:57
Hier in goddelijke glorie (http://forum.mokkels.nl/5-nederlandse-mokkels/4655-carice-van-houten-post660464-564.html)te bewonderen... Mmmmm....:iloveyou: