Volledige versie bekijken : Katarina (Russische)
seksenfun
20 augustus 2009, 20:06
Haarkleur/-lengte : licht-lichtbruin met blonde meches/lang
Lengte dame : 1,65
Postuur/Cupmaat : slank tot slank-normaal/B
Nationaliteit/Taal : Russische/Duits en Engels
Leeftijd : 27
Tatoeages/Piercings : -/tong
Service: pzc, nmc, beffen, tongzoenen (héél erg goed), knuffelen, strelen: GFE
Voordelen: ruime voor service
Twinangel
4 januari 2010, 23:14
Deze Catharina zoent inderdaad erg goed. GFE haalt ze niet. Bij het strelen van haar gezicht geeft ze aan dat ze dit liever niet heeft vanwege haar make-up. Borsten zijn "empfindlich". Dit zelfde geld voor haar vagina. Laat zich wel lekker beffen en heeft een goede aftersale. Maar voor een GFE zijn mijn eisen toch wel wat hoger.
Silvester
10 maart 2010, 09:31
Gisteren liep Katarina onwennig op haar HH Unten Ohne rond waardoor haar fraaie bips nog fraaier uitkomt.
Silvester's hormonen sloegen op hol, en na eerst wat opwarmen (met heerlijk TZ) in de kino de klus op een kamer af laten maken.
Katarina is een waar pijpwonder, in de kino moest ik haar al snel afremmen, anders had ik mijn kruit al tegen een zeer verwonderd opgewonden kijkende andere dvp geschoten..
Katarina is een leuke dame, zeer prettige after-sales, zeker voor herhaling vatbaar.
:smoke:
Jetliner
15 maart 2010, 20:45
Komt uit de achterhoek van Eurazië, op de grens met China.
Een correcte, maar afgemeten service.
Dirigeert de hele rit en laat weinig ruimte tot improvisatie.
Zoenen was maar zozo en zuinig.
Bijzonderheid bij kamerbezoek: pijnlijke kwetsuur in haar linkerdij, waardoor de pose paardjeju niet uitvoerbaar.
Local Hero
15 maart 2010, 21:09
Komt uit de achterhoek van Eurazië, op de grens met China. Een correcte, maar afgemeten service.
Dirigeert de hele rit en laat weinig ruimte tot improvisatie.
Zoenen was maar zozo en zuinig.
Bijzonderheid bij kamerbezoek: pijnlijke kwetsuur in haar linkerdij, waardoor de pose paardjeju niet uitvoerbaar.
afgemeten recensie :bud[1]: